Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znalost a vnímání image značky Philips

Znalost a vnímání image značky Philips

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Václav Bečka
Šetření:29. 03. 2011 - 13. 04. 2011
Počet respondentů:209
Počet otázek (max/průměr):18 / 13.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Žádám Vás o vyplnění tohoto dotazníku, jehož cílem je zjištění, jak spotřebitelé vnímají značku Philips, jejich názory na ni a porovnání s konkurenty. Dotazník je určen pro studenty českých vysokých škol. Výsledky výzkumu využije autor při zpracování své bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Philips?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20899,52 %99,52 %  
Ne10,48 %0,48 %  

Graf

2. Napište 1 produkt, který je podle Vás typický pro značku Philips.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize6229,81 %29,67 %  
holicí strojek2512,02 %11,96 %  
televizor2210,58 %10,53 %  
TV178,17 %8,13 %  
holici strojky62,88 %2,87 %  
žehlička62,88 %2,87 %  
Radio62,88 %2,87 %  
televizory41,92 %1,91 %  
vysavač41,92 %1,91 %  
DVD přehrávač31,44 %1,44 %  
ostatní odpovědi sluchátka
přehrávače
holicí stojek
fén
Fén na vlasy
mixer
fotoaparát
zvuk( reprodkutory domácí kina....)
pračka, žehličky
Pracka
holiaci strojček
elektronická chůva
Mobilní telefon
Pračka
pánský holicí strojek
LCD televize
magnetofon
hifi věž
kuchynské spotřebiče, holicí strojky
LCD monitor
Přehrávač
mobil
dvd přehrávače
discmen
kuchyňský robot
hifi systém
rádia
mikrofon
žárovka
telvizor
Hi-FI věž
dvd recorder
teltvize
depilátory
zastřihovač
zářivky
Přístroje pro přehrávání hudby
Depilátor
mp3 přehravac
odšťavňovač
Elektronka
hezký design
audiopřehravače (rádia, discmany,...)
holicí strojky, roboty,
repro bedny
5325,48 %25,36 % 

Graf

3. Jaký je Váš postoj ke značce Philips?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální12861,54 %61,24 %  
Kladný7737,02 %36,84 %  
Záporný31,44 %1,44 %  

Graf

4. Ohodnoťte nyní značku Philips pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Philips podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
známá – neznámá1.4950.702
preferovaná – nepreferovaná2.6250.581
moderní – zastaralá2.250.688
inovativní – konzervativní2.5430.662
spolehlivá – nespolehlivá2.1920.636
specializovaná – univerzální3.1390.937
úspěšná – neúspěšná2.0140.562
levné výrobky – drahé výrobky2.9380.453

Graf

5. Ohodnoťte nyní jednoho z konkurentů Philipsu, značku Samsung, pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Samsung podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
známá – neznámá1.4950.587
preferovaná – nepreferovaná2.4470.853
moderní – zastaralá1.9950.678
inovativní – konzervativní2.1730.71
spolehlivá – nespolehlivá2.5430.748
specializovaná – univerzální2.9420.795
úspěšná – neúspěšná2.0380.691
levné výrobky – drahé výrobky2.8270.518

Graf

6. Odkud znáte značku Philips?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z reklamy14971,63 %71,29 %  
Z nákupních center12459,62 %59,33 %  
Z internetu9545,67 %45,45 %  
Od přátel4019,23 %19,14 %  
Z odborných publikací2512,02 %11,96 %  
Všeobecně se o ní ví10,48 %0,48 %  
Vlastnil jsem mobilní telefon (kdysi)10,48 %0,48 %  
vetsinu elektroniky doma mam znacky Philips10,48 %0,48 %  
Jejich výrobky používám už hodně dlouho10,48 %0,48 %  
z domova10,48 %0,48 %  
před 14 lety jsme měli naše první Hifi od Philipsu10,48 %0,48 %  
V průběhu života jsem jí poznal.10,48 %0,48 %  
vlastní zkušenost s výrobky10,48 %0,48 %  
od dětských let-radio10,48 %0,48 %  
používám ji už roky10,48 %0,48 %  
reklamy, internet, nákupní centra10,48 %0,48 %  
ze zeměpisu Nizozemska10,48 %0,48 %  
odevšad10,48 %0,48 %  
z vlastní zkušenosti (walkman, discman)10,48 %0,48 %  

Graf

7. Zaškrtněte značku televizorů, které využíváte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Panasonic8339,9 %39,71 %  
LG5024,04 %23,92 %  
Samsung4119,71 %19,62 %  
Sony3918,75 %18,66 %  
Philips2813,46 %13,4 %  
Thomson62,88 %2,87 %  
Tesla52,4 %2,39 %  
sharp52,4 %2,39 %  
nevim20,96 %0,96 %  
Grundig20,96 %0,96 %  
nemam tv 10,48 %0,48 %  
žádná10,48 %0,48 %  
nedisponuji televizorem10,48 %0,48 %  
otawa10,48 %0,48 %  
ORAVA10,48 %0,48 %  
ECG10,48 %0,48 %  
Finlux10,48 %0,48 %  
JVC10,48 %0,48 %  
LOWE10,48 %0,48 %  
ORAVA :-)10,48 %0,48 %  
sencor10,48 %0,48 %  
Rowenta10,48 %0,48 %  
jiná10,48 %0,48 %  
žádný, nemám televizi10,48 %0,48 %  
acer10,48 %0,48 %  
nemán TV10,48 %0,48 %  
CWR-Tech10,48 %0,48 %  
Hyundai10,48 %0,48 %  
nemám televizi10,48 %0,48 %  
nemám televizor10,48 %0,48 %  
nemám televizi10,48 %0,48 %  
nevyužívám TV10,48 %0,48 %  

Graf

8. Zaškrtněte značku televizorů, které využíváte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
changhong1100 %0,48 %  

Graf

9. Jste spokojen s televizorem, který využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14770,67 %70,33 %  
Spíše ano5325,48 %25,36 %  
Ne41,92 %1,91 %  
Spíše ne41,92 %1,91 %  

Graf

10. Jste spokojen s televizorem, který využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1100 %0,48 %  

Graf

11. Jak je pro Vás při koupi televizoru důležitá: (u každé z možností prosím zvolte odpověď v rozpětí 1–5, kdy 1 je nejvíce důležitá, 5 nejméně důležitá)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena20.74
Značka2.7261.362
Design2.3851.102
Životnost1.7260.843
Reklama4.0241.139
Technické parametry1.50.769

Graf

12. Jak je pro Vás při koupi televizoru důležitá: (u každé z možností prosím zvolte odpověď v rozpětí 1–5, kdy 1 je nejvíce důležitá, 5 nejméně důležitá)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena10
Značka10
Design50
Životnost30
Reklama10
Technické parametry20

Graf

13. Využíváte kromě televizoru jiný výrobek značky Philips?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11354,33 %54,07 %  
Ano9545,67 %45,45 %  

Graf

14. Jaké jiné výrobky značky Philips kromě televizoru využíváte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

AEG, Mora, Samsung, Nokia, ECG

CD přehrávač

depilační strojek

depilátor kulma

depilátor

depilátor, žehlička, na víc si nevspomenu

Dětská chůva, žehlička, sluchátka

Domaci kino, hifi veze, radia, video, rychlovarna konvice, monitor a spoustu dalsiho

domácí kino, video, DVD-přehrávač, discman

DVD

dvd

DVD recorder, Video

elektronická chůva

fén

Fén na vlasy, žehlička

fén, mxér, žárovky, věž

fotorámeček, kuchyňské spotřebiče

h

Hi-Fi věž

Hi-Fi, sluchátka

Hifi

hifi věž

Hifi věž

Holící strojek

holici strojek

holící strojek

holící strojek

holíci strojek

Holící strojek

holící strojek

holící strojek

holící strojek

Holici strojek

holici strojek

holící strojek

holící strojek

Holicí strojek

holicí strojek

holící strojek

holící strojek, audio soustavu

holící strojek, CD přehrávač

holicí strojek, dvb-t přijímač

holicí strojek, fén, žehlička

holicí strojek, mobilní telefon, nabíječku na alkalické baterky, kulmu na vlasy, fén na vlasy

Holící strojek, MP3 přehrávač

Holicí strojek, sluchátka,

Holící strojek, zastřihávač vlasů, CD přehrávač, radio

holicí strojky

hudební mikrosystém, vysoušeč vlasů, úsporné žárovky, sluchátka

kávovar, kulma na vlasy, žárovky

kuchyňský mixer

kulmu na vlasy, dvd přehrávač

Living Colors

mixér?

monitor

monitor, kuchyňský robot

mp3

mp3

MP3

MP3 player

mp3,dvd přehrávač,dříve jsem měla i discman a telefon

myčka nádobí, lednička

odšťavňovač

přenosný dvd přehrávač

Radio

radio

Rádio

Rádio

rádio

Radio

radio

rádio

rádio

radio,holici strojek,kuchynsky robot....

ruční šlehač

sluchátka

sluchatka, hi-fi, domaci kino

sluchátka, MP3

tyčový mixér

videorekordér

viz výše

vysavač

vysavač

Vysavač, holící strojek, fén

vysavač, holicí strojek, zastřihávač vlasů, fén, varná konvice, topinkovač, sendvičovač, žehlička, elektrický nůž, kuchyňský robot, Hi-Fi věž, televize

zastřihávač vlasů

Žárovky, CD přehrávač

žehlička

žehlička

žehlička na vlasy

žehlička na vlasy, žehlička,

žehlička, holící strojek

žehlička, holící strojek

žehličku

žehličku,kulmu

15. Jste spokojen s tímto výrobkem (výrobky) Philips?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5052,63 %23,92 %  
Spíše ano3840 %18,18 %  
Spíše ne66,32 %2,87 %  
Ne11,05 %0,48 %  

Graf

16. Přiřaďte k následujícím značkám jednoznačné pořadí podle oblíbenosti v rozpětí 1–5, kdy 1 je nejvíce oblíbená, 5 nejméně oblíbená.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Philips2.7451.18
Panasonic2.3171.101
LG3.1011.668
Samsung2.8081.415
Sony2.2881.253

Graf

17. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10650,72 %50,72 %  
Muž10349,28 %49,28 %  

Graf

18. V místě, kde bydlíte, žije:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 – 100 000 obyvatel6832,54 %32,54 %  
do 2 000 obyvatel6028,71 %28,71 %  
100 000 obyvatel a více4622,01 %22,01 %  
2 000 – 10 000 obyvatel3114,83 %14,83 %  
2 000 – 10 000              2 000 – 10 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel20,96 %0,96 %  
10 000 – 100 000              10 000 – 100 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel10,48 %0,48 %  
2 000 – 10 000              2 000 – 10 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel10,48 %0,48 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaký je Váš postoj ke značce Philips?

  • odpověď Neutrální:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá – neznámá=3 na otázku 4. Ohodnoťte nyní značku Philips pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Philips podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní – zastaralá=4 na otázku 4. Ohodnoťte nyní značku Philips pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Philips podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

4. Ohodnoťte nyní značku Philips pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Philips podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

  • odpověď známá – neznámá=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi preferovaná – nepreferovaná=1 na otázku 4. Ohodnoťte nyní značku Philips pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Philips podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

5. Ohodnoťte nyní jednoho z konkurentů Philipsu, značku Samsung, pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Samsung podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

  • odpověď známá – neznámá=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi preferovaná – nepreferovaná=1 na otázku 5. Ohodnoťte nyní jednoho z konkurentů Philipsu, značku Samsung, pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Samsung podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

13. Využíváte kromě televizoru jiný výrobek značky Philips?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Holící strojek na otázku 14. Jaké jiné výrobky značky Philips kromě televizoru využíváte?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jste spokojen s tímto výrobkem (výrobky) Philips?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 15. Jste spokojen s tímto výrobkem (výrobky) Philips?
  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi známá – neznámá=3 na otázku 4. Ohodnoťte nyní značku Philips pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Philips podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Philips?

2. Napište 1 produkt, který je podle Vás typický pro značku Philips.

3. Jaký je Váš postoj ke značce Philips?

4. Ohodnoťte nyní značku Philips pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Philips podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

5. Ohodnoťte nyní jednoho z konkurentů Philipsu, značku Samsung, pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Samsung podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

6. Odkud znáte značku Philips?

7. Zaškrtněte značku televizorů, které využíváte.

9. Jste spokojen s televizorem, který využíváte?

11. Jak je pro Vás při koupi televizoru důležitá: (u každé z možností prosím zvolte odpověď v rozpětí 1–5, kdy 1 je nejvíce důležitá, 5 nejméně důležitá)

13. Využíváte kromě televizoru jiný výrobek značky Philips?

14. Jaké jiné výrobky značky Philips kromě televizoru využíváte?

15. Jste spokojen s tímto výrobkem (výrobky) Philips?

16. Přiřaďte k následujícím značkám jednoznačné pořadí podle oblíbenosti v rozpětí 1–5, kdy 1 je nejvíce oblíbená, 5 nejméně oblíbená.

17. Jaké je Vaše pohlaví?

18. V místě, kde bydlíte, žije:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Philips?

2. Napište 1 produkt, který je podle Vás typický pro značku Philips.

3. Jaký je Váš postoj ke značce Philips?

4. Ohodnoťte nyní značku Philips pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Philips podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

5. Ohodnoťte nyní jednoho z konkurentů Philipsu, značku Samsung, pomocí následujících vlastností. Zaškrtněte na stupnici (1-5), nakolik daná vlastnost značku Samsung podle Vás charakterizuje. Př. zcela známá - 1, zcela neznámá – 5.

6. Odkud znáte značku Philips?

7. Zaškrtněte značku televizorů, které využíváte.

9. Jste spokojen s televizorem, který využíváte?

11. Jak je pro Vás při koupi televizoru důležitá: (u každé z možností prosím zvolte odpověď v rozpětí 1–5, kdy 1 je nejvíce důležitá, 5 nejméně důležitá)

13. Využíváte kromě televizoru jiný výrobek značky Philips?

14. Jaké jiné výrobky značky Philips kromě televizoru využíváte?

15. Jste spokojen s tímto výrobkem (výrobky) Philips?

16. Přiřaďte k následujícím značkám jednoznačné pořadí podle oblíbenosti v rozpětí 1–5, kdy 1 je nejvíce oblíbená, 5 nejméně oblíbená.

17. Jaké je Vaše pohlaví?

18. V místě, kde bydlíte, žije:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bečka, V.Znalost a vnímání image značky Philips (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://znalost-a-vnimani-image-znac.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.