Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znalost plakátové reklamní kampaně v Praze

Znalost plakátové reklamní kampaně v Praze

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Lebduška
Šetření:06. 05. 2014 - 15. 05. 2014
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):11 / 6.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Žijete či pobýváte v Praze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5487,1 %87,1 %  
Ne812,9 %12,9 %  

Graf

2. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 244277,78 %67,74 %  
25 - 301018,52 %16,13 %  
30 - 3911,85 %1,61 %  
méně než 1811,85 %1,61 %  

Graf

3. Setkali jste se s plakátovou reklamou s těmito motivy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4379,63 %69,35 %  
Ano1120,37 %17,74 %  

Graf

4. Vzpomenete si jakou kulturní akci inzerovala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pražské Jaro763,64 %11,29 %  
Nevzpomínám si436,36 %6,45 %  

Graf

5. Jak se vám tato reklama líbí? Ohodnoďte ji jako ve škole od 1 do 5

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3545,45 %8,06 %  
5436,36 %6,45 %  
1218,18 %3,23 %  

Graf

6. Jaký máte vztah ke klasické orchestrální hudbě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezajímám se o ni2851,85 %45,16 %  
líbí se mi2037,04 %32,26 %  
nelíbí se mi35,56 %4,84 %  
zbožňuji ji35,56 %4,84 %  

Graf

7. Které koncerty, festivaly či jiné hudební akce se Vám vybaví v souvislosti s vážnou hudbou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pražské jaro1427,45 %22,58 %  
Pražské jaro, Smetanova Litomyšl23,92 %3,23 %  
Smetanova Litomyšl23,92 %3,23 %  
zadne23,92 %3,23 %  
Prazske jaro23,92 %3,23 %  
žádné11,96 %1,61 %  
Opera11,96 %1,61 %  
Smetanova Litomyšl, Dvořákova Olomouc, Pražské jaro11,96 %1,61 %  
žádné - mizerná paměť11,96 %1,61 %  
Brikcius, Prazske jaro, Svatovaclavske slavnosti...11,96 %1,61 %  
ostatní odpovědi Pražské jaro :)
česká filharmonie, janáčkovy hukvaldy, pražské jaro
Ludovico Enaudi, Prazske Jaro
X vystoupení v Rudolfinu
Pražské jaro, Dvořákova Litomyšl, Proms Prague
nepoznám žiadne
mm
-
koncerty v kostole sv. Salvátora, koncert Ludovico Einaudi, reklama na operných spevákov
Ludovico Einaudi
.
opera, činohra, filharmonia
Jonas Kaufmann
Novoroční koncert ve Vídni
žiaden
Pražské jaro, Česká filharmonie, Pražský filmový orchestr
nevim
nepoznám žiadne podujatia takéhoto žánra
Pražský festival, festival jara
nic :D
Dvořaková Praha
nic mě nenapadá
Koncerty Prazskeho filmoveho orchestra
Smetanova Litomyšl, Pražské jaro
2447,06 %38,71 % 

Graf

8. Kolikrát jste za posledních 5 let navštívili koncert vážné hudby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
02751,92 %43,55 %  
1-42038,46 %32,26 %  
5 a vícekrát59,62 %8,06 %  

Graf

9. Navštívili jste někdy koncert v rámci festivalu Pražské jaro?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4382,69 %69,35 %  
ano917,31 %14,52 %  

Graf

Na tuto otázku prosím odpovězte, pokud byla Vaše odpověď na předchozí otázku ANO.

10. Kolikrát jste koncert v rámci festivalu Pražské jaro navštívili?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2981,82 %14,52 %  
3-519,09 %1,61 %  
5 a vícekrát19,09 %1,61 %  

Graf

Na tuto otázku prosím odpovězte, pokud jste někdy navštívil/a koncert v rámci Pražského jara.

11. Odkud jste se o festivalu dozvěděl/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouliční reklama942,86 %14,52 %  
od známých628,57 %9,68 %  
reklama v tisku29,52 %3,23 %  
internet14,76 %1,61 %  
Richard zapacha. 14,76 %1,61 %  
ve škole14,76 %1,61 %  
ze školy14,76 %1,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Žijete či pobýváte v Praze?

2. Kolik je vám let?

3. Setkali jste se s plakátovou reklamou s těmito motivy?

6. Jaký máte vztah ke klasické orchestrální hudbě?

7. Které koncerty, festivaly či jiné hudební akce se Vám vybaví v souvislosti s vážnou hudbou?

8. Kolikrát jste za posledních 5 let navštívili koncert vážné hudby?

9. Navštívili jste někdy koncert v rámci festivalu Pražské jaro?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Žijete či pobýváte v Praze?

2. Kolik je vám let?

3. Setkali jste se s plakátovou reklamou s těmito motivy?

6. Jaký máte vztah ke klasické orchestrální hudbě?

7. Které koncerty, festivaly či jiné hudební akce se Vám vybaví v souvislosti s vážnou hudbou?

8. Kolikrát jste za posledních 5 let navštívili koncert vážné hudby?

9. Navštívili jste někdy koncert v rámci festivalu Pražské jaro?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lebduška, M.Znalost plakátové reklamní kampaně v Praze (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://znalost-plakatove-reklamni-k.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.