Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znalost portfólia produktů instantních polévek

Znalost portfólia produktů instantních polévek

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jaroslava Jutkova
Šetření:03. 11. 2010 - 04. 11. 2010
Počet respondentů:49
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.1
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, prosíme o vyplnění dotazníku týkajícího se znalosti a užívání instantních polévek.

Děkujeme!

 

Jaroslava Jutková, Jan Jančík, Petr Kuška, Alen Radžič

Odpovědi respondentů

1. Které značky instantních polévek znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vitana49100 %100 %  
Knorr4693,88 %93,88 %  
Maggi4183,67 %83,67 %  
Podravka1836,73 %36,73 %  
Albert1530,61 %30,61 %  
Ultra Fit´n Slim24,08 %4,08 %  
vifon24,08 %4,08 %  
Tesco12,04 %2,04 %  

Graf

2. Jaké typy polévek rozeznávate?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zalévají se horkou vodou4395,56 %87,76 %  
vaří se4191,11 %83,67 %  

Graf

3. Kupujete instatní polévky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 9, občasotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas2653,06 %53,06 %  
ano1224,49 %24,49 %  
ne1122,45 %22,45 %  

Graf

4. Kdy naposled jste si koupili instantní polévku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
před měsícem2155,26 %42,86 %  
před týdnem923,68 %18,37 %  
pred pol rokom12,63 %2,04 %  
včera12,63 %2,04 %  
před 3 měsíci12,63 %2,04 %  
před několika měsíci12,63 %2,04 %  
už hodně dlouho12,63 %2,04 %  
před léty12,63 %2,04 %  
před rokem12,63 %2,04 %  
nic12,63 %2,04 %  

Graf

5. Který druh užíváte nejčsteji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zalévají se horkou vodou2161,76 %42,86 %  
vaří se1441,18 %28,57 %  

Graf

6. Které značky užíváte nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Albert, Knorr, Vitana

čínské

Knor, vitana

Knorr, Vitana

Knorr, Vitana, Albert

maggi instatní čínské nudle

Maggi

maggi, vitana

Maggi, Vitana

Maggi, Vitana

Maggi, Vitana

Maggi, Vitana

maggi,vitana

Nemam oblibenou znacku, jenom prichut

omg Jarka, to su otazky :) pred dvoma rokmi to boli Maggi, pocas pobytu v Prahe som ocenila aj Albert.

tu nejlevnější...počítají se ty čínské?

Vifon

Vimi, Vifon

Vitana

Vitana

vitana

Vitana, Knorr

Vitana, knorr

Vitana, Knorr, Maggi

Vitana, Maggi

yum yum

7. Za nákup instantních polévek a polévek v pytlíku měsíčně utratíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-1003083,33 %61,22 %  
101-200411,11 %8,16 %  
mene nez 5012,78 %2,04 %  
012,78 %2,04 %  

Graf

8. Máte svou oblíbenou značku a příchuť? Pokud ano, která to je?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

čočková, rajská

Francouzská

francouzská a česnečka od Vitany

Houbová, česnečka

Hrachová - Vitana Rajská - Vitana Slepičí vývar - Knor

hrachová od Vitany a cockova od knorr

hraskova Knorr

Knorr - hovězí

Krémové - např. brokolicová

Krevetová je nej!

kureci, zampionova, brokoliocova s krutony

kuřecí vývar

Maggi - cesnecka

Maggi, francouzská

Ne...

Nudlová - jakákoliv značka

poctivá slepičí

prichut: hraskova, francuzska

Příchuť Brokolicová (bez glutamátu a konzervačních látek) :) Značka, myslím, Maggi.

rajská, hrachová

slepacia,pismenkova,francuzska

Vitana - poctivá domácí všechny druhy

Vitana Slepečia

yum yum kureci

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2857,14 %57,14 %  
muž2142,86 %42,86 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-232857,14 %57,14 %  
24-261428,57 %28,57 %  
18-2048,16 %8,16 %  
27-3036,12 %6,12 %  

Graf

11. Většinu času bydlím..

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v podnájmu2040,82 %40,82 %  
u rodičů1632,65 %32,65 %  
na koleji1122,45 %22,45 %  
nic12,04 %2,04 %  
u sebe doma12,04 %2,04 %  

Graf

12. Váš měsíční příjem se nachází v rozmezí? (včetně příjmu od rodiny)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5.000 - 8.0001940,43 %38,78 %  
8.001 - 12.0001021,28 %20,41 %  
12.001 - 16.000612,77 %12,24 %  
20.001 a víc612,77 %12,24 %  
0-500024,26 %4,08 %  
nic12,13 %2,04 %  
méně než 5 00012,13 %2,04 %  
v létě to jsou dardy, jinak plíva12,13 %2,04 %  
bez příjmu12,13 %2,04 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Jutkova, J.Znalost portfólia produktů instantních polévek (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://znalost-portfolia-produktu-instantnich-polevek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.