Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znalost spotřebitelských práv

Znalost spotřebitelských práv

Investiční produkty
Do jakých produktů investujete, kde ukládáte peníze? Investovali byste do zlata?

(dotazník k diplomové práci - veřejné výsledky 31. 3. 2017)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Kovářová
Šetření:13. 02. 2012 - 29. 02. 2012
Počet respondentů:111
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

nejedná se dotazník v pravém slova smyslu, ale spíše o test znalostí spotřebitelských práv. Výsledky testu budou využity pro sepsání diplomové práce autorky. Předem všem děkuji za snahu a trpělivost při vyplňování.

 

Lucie Kovářová

Odpovědi respondentů

1. Reklamoval/a jste někdy zboží zakoupené v obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, bylo to spíše výjimečné. 6558,56 %58,56 %  
Ano, již mnohokrát. 4338,74 %38,74 %  
Ne, nikdy.32,7 %2,7 %  

Graf

2. Stalo se Vám někdy, že prodávající Vaši reklamaci neuznal jako důvodnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jednou se mi to stalo. 4944,14 %44,14 %  
Ne, takovou zkušenost nemám.3531,53 %31,53 %  
Ano, stalo se mi to vícekrát.2724,32 %24,32 %  

Graf

3. V jaké ceně musí být zakoupená věc, abyste ji reklamoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na ceně vůbec nezáleží.4036,04 %36,04 %  
Minimálně 500,- Kč 3935,14 %35,14 %  
Minimálně 100,- Kč1816,22 %16,22 %  
Minimálně 1.000,- Kč1210,81 %10,81 %  
Minimálně 50,- Kč21,8 %1,8 %  

Graf

4. S větou: "Znám dostatečně svá spotřebitelská práva":

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5448,65 %48,65 %  
spíše nesouhlasím2724,32 %24,32 %  
nevím1311,71 %11,71 %  
souhlasím98,11 %8,11 %  
nesouhlasím87,21 %7,21 %  

Graf

5. Pan Novák si v obchodě s potravinami koupil dva jogurty, rýži, balíček sušenek a doklad o zaplacení nákupu si pečlivě schoval. Minimální trvanlivost sušenek měla dle obalu skončit za dva měsíce. Za čtyři dny po zakoupení sušenky rozbalil a zjistil, že jsou všechny zkažené. Co může pan Novák dělat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Může sušenky reklamovat, protože záruka na potravinářské zboží je obecně 8 dní.5549,55 %49,55 %  
Nevím. 3935,14 %35,14 %  
Nemůže sušenky reklamovat, protože záruka na potravinářské zboží je pouze 3 dny.1311,71 %11,71 %  
Má smůlu, na potravinářské zboží není žádná záruční doba.21,8 %1,8 %  
Nemůže sušenky reklamovat, protože si od prodejce nevzal záruční list.21,8 %1,8 %  

Graf

6. Paní Nováková si před třemi týdny přes internet objednala mobilní telefon. Včera telefon dorazil. Ihned po jeho rozbalení zjistila, že je nefunkční. Jak paní Novákové doporučujete dále postupovat, aby nebyla poškozena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Může zaslat telefon dodavateli zpět spolu s odstoupením od smlouvy. 6558,56 %58,56 %  
Může zaslat telefon zpět dodavateli s žádostí o jeho opravu. 2926,13 %26,13 %  
Paní Nováková mohla od kupní smlouvy odstoupit, ale pouze do 14 dnů poté, kdy si telefon objednala. Nyní nic dělat nemůže.119,91 %9,91 %  
Nevím.32,7 %2,7 %  
Nemůže nic dělat, protože telefon není v originálním obalu.32,7 %2,7 %  

Graf

7. Slečna Černá si v kamenném obchodě zakoupila kozačky. Po dvou měsících se jí u jedné boty odlepila podrážka. Přinesla proto boty zpět do obchodu, aby je reklamovala. Prodavačka se na boty podívala a poté slečně Černé řekla, že si boty v obchodě ponechá a zašle je znalci, aby zjistil, zda její reklamace může být uznána a slečně Černé o tom do 30 dní podá zprávu. Myslíte si, že se prodavačka zachovala správně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, prodávající mají na rozhodnutí o reklamaci 30 dní.8072,07 %72,07 %  
Ne, jde o jednoduchý případ, o reklamaci měla prodavačka rozhodnout ihned. 119,91 %9,91 %  
Ne, o reklamaci musí být rozhodnuto do 14 dní.87,21 %7,21 %  
Ne, jedná se o jednoduchý případ, o reklamaci musí být rozhodnuto do 3 dní.65,41 %5,41 %  
Nevím. 43,6 %3,6 %  
no, prodávající mají na rozhodnutí o reklamaci 30 dní.21,8 %1,8 %  

Graf

8. Slečna Černá z předchozí otázky požádala prodavačku o písemné potvrzení o tom, že vady uplatnila. Co všechno musí písemné potvrzení o uplatnění reklamace obsahovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Datum uplatnění reklamace, požadované datum a způsob vyřízení reklamace a co je obsahem reklamace.4641,44 %41,44 %  
Datum uplatnění reklamace, požadované datum a způsob vyřízení reklamace a kontaktní údaj prodejce.3027,03 %27,03 %  
Datum uplatnění reklamace, popis vady a jméno pracovník.2623,42 %23,42 %  
Nevím.76,31 %6,31 %  
atum uplatnění reklamace, požadované datum a způsob vyřízení reklamace a kontaktní údaj prodejce.10,9 %0,9 %  
Nic, prodejce nemá povinnost žádné písemné potvrzení vydat.10,9 %0,9 %  

Graf

9. Když se slečně Černé z předchozí otázky z obchodu nikdo neozval ani 33. den, přišla se do obchodu osobně zeptat, jak to s její reklamací vypadá. Prodavačka se jí omlouvala, že reklamace ještě není vyřízená, protože jde o velice složitý případ. Co může slečna Černá nyní dělat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Může od smlouvy odstoupit a chtít okamžitě vrátit peníze.8072,07 %72,07 %  
Nemůže sice chtít vrátit peníze, ale alespoň může chtít boty ihned vyměnit. 1816,22 %16,22 %  
Ne76,31 %6,31 %  
Musí ještě počkat, protože prodejce má na vyřízení reklamace delší lhůtu. 43,6 %3,6 %  
Jde o složitý případ, proto ještě musí počkat.21,8 %1,8 %  

Graf

10. Paní Hrušková si při své návštěvy u sestry ve Zlíně v kamenném obchodě zakoupila nový parní čistič koberců, který však po sedmi měsících přestal fungovat. Paní Hrušková si zjistila, že obchod, kde spotřebič zakoupila, provozuje jistá společnost PODPAROU s.r.o., která má provozovnu s domácími spotřebiči také v Jičíně. Sídlo společnosti je v Brně. Kde může paní Hrušková zboží reklamovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V provozovně ve Zlíně, nebo v provozovně v Jičíně, nebo v sídle společnosti v Brně.4540,54 %40,54 %  
V provozovně ve Zlíně nebo v provozovně v Jičíně.2825,23 %25,23 %  
V sídle společnosti v Brně nebo v provozovně ve Zlíně, kde zboží zakoupila.1816,22 %16,22 %  
Pouze ve Zlíně, kde zboží zakoupila.1513,51 %13,51 %  
Nevím. 54,5 %4,5 %  

Graf

11. Paní Hrušková z předchozí otázky už měla zakoupený lístek na vlak, aby jela parní čistič reklamovat, když si všimla, že v kupní smlouvě, kterou při zakoupení zboží podepsala, je uvedeno, že se řídí obchodním zákoníkem a záruční doba se sjednává v délce šesti měsíců. Co má nyní paní Hrušková dělat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Může klidně jet, protože záruka je 24 měsíců, nehledě na to, co je ve smlouvě napsáno.8072,07 %72,07 %  
Nevím. 1311,71 %11,71 %  
Nemůže nic dělat, záruční doba sjednaná ve smlouvě má vždy přednost před zákonnou záruční dobou.98,11 %8,11 %  
Nemůže nic dělat, protože podepsala smlouvu, která se řídí obchodním zákoníkem, a proto nemá žádná práva jako spotřebitel.76,31 %6,31 %  
Může jet, jako spotřebitel má právo na záruku v délce 36 měsíců.21,8 %1,8 %  

Graf

12. V obchodě SECOND-HAND si pan Kubát zakoupil zánovní oblek značky BOSCH za 1700,- Kč. U obleku byla cedulka, že je zcela nový, nenošený, byl pouze týden vystavený na figuríně ve výloze. Po týdnu nošení se panu Kubátovi odpáral skoro celý rukáv. Pan Kubát si myslí, že sako není možné spravit. Může pan Kubát oblek reklamovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pan Kubát může oblek reklamovat a má právo na jeho výměnu.5448,65 %48,65 %  
Ne protože jej koupil v obchodě s použitým zbožím.2522,52 %22,52 %  
Ano pan Kubát může oblek reklamovat a má právo na slevu z ceny, kterou zaplatil.2118,92 %18,92 %  
Nevím. 109,01 %9,01 %  
Ne, protože jej koupil ve slevě. 10,9 %0,9 %  

Graf

13. Syn paní Novákové, Jarda, rád kupuje věci přes internet. Naposledy si Jarda přes internet objednal CD přehrávač, předplatné časopisu „DEMOLUJ“, kladivo a několik hudebních CD. Vše mu bylo řádně doručeno, a si po deseti dnech, když si zrovna četl časopis a z nového přehrávače poslouchal nové CD paní Nováková přišla na to, že Jarda ve škole propadl a přikázala mu všechno, co si objednal vrátit. Je to možné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, včas může odstoupit, nemůže však již vrátit CD a nelze odstoupit od smlouvy na předplatné časopisu.5448,65 %48,65 %  
Ano, včas může odstoupit od smlouvy, vše zaslat zpět a nechat si vrátit, co zaplatil.2421,62 %21,62 %  
Nevím.1715,32 %15,32 %  
Ne, už je pozdě.1210,81 %10,81 %  
Ano, včas může od smlouvy odstoupit, nemůže však už vrátit CD a přehrávač, protože jde o elektroniku.43,6 %3,6 %  

Graf

14. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8374,77 %74,77 %  
muž2825,23 %25,23 %  

Graf

15. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 let6154,95 %54,95 %  
26-30 let2522,52 %22,52 %  
31-40 let109,01 %9,01 %  
41 let a více87,21 %7,21 %  
do 20 let76,31 %6,31 %  

Graf

16. Jakého jste dosáhl/a vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské5246,85 %46,85 %  
středoškolské s maturitou4843,24 %43,24 %  
vyučený/á + nástavba s maturitou65,41 %5,41 %  
vyučený/á32,7 %2,7 %  
základní21,8 %1,8 %  

Graf

17. Jaký je Vás čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 15 tisíc Kč měsíčně3834,23 %34,23 %  
žádný2724,32 %24,32 %  
15 - 20 tisíc Kč měsíčně2118,92 %18,92 %  
20 - 30 tisíc Kč měsíčně1614,41 %14,41 %  
30 tisíc Kč měsíčně a více98,11 %8,11 %  

Graf

18. Kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha3632,43 %32,43 %  
Město s méně než 5 tisíci obyvatel nebo vesnice2623,42 %23,42 %  
Město s více než 5 tisíci obyvatel1715,32 %15,32 %  
Okresní město 1614,41 %14,41 %  
Krajské město1513,51 %13,51 %  
Kajské město10,9 %0,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Reklamoval/a jste někdy zboží zakoupené v obchodě?

2. Stalo se Vám někdy, že prodávající Vaši reklamaci neuznal jako důvodnou?

3. V jaké ceně musí být zakoupená věc, abyste ji reklamoval/a?

4. S větou: "Znám dostatečně svá spotřebitelská práva":

5. Pan Novák si v obchodě s potravinami koupil dva jogurty, rýži, balíček sušenek a doklad o zaplacení nákupu si pečlivě schoval. Minimální trvanlivost sušenek měla dle obalu skončit za dva měsíce. Za čtyři dny po zakoupení sušenky rozbalil a zjistil, že jsou všechny zkažené. Co může pan Novák dělat?

6. Paní Nováková si před třemi týdny přes internet objednala mobilní telefon. Včera telefon dorazil. Ihned po jeho rozbalení zjistila, že je nefunkční. Jak paní Novákové doporučujete dále postupovat, aby nebyla poškozena?

7. Slečna Černá si v kamenném obchodě zakoupila kozačky. Po dvou měsících se jí u jedné boty odlepila podrážka. Přinesla proto boty zpět do obchodu, aby je reklamovala. Prodavačka se na boty podívala a poté slečně Černé řekla, že si boty v obchodě ponechá a zašle je znalci, aby zjistil, zda její reklamace může být uznána a slečně Černé o tom do 30 dní podá zprávu. Myslíte si, že se prodavačka zachovala správně?

8. Slečna Černá z předchozí otázky požádala prodavačku o písemné potvrzení o tom, že vady uplatnila. Co všechno musí písemné potvrzení o uplatnění reklamace obsahovat?

9. Když se slečně Černé z předchozí otázky z obchodu nikdo neozval ani 33. den, přišla se do obchodu osobně zeptat, jak to s její reklamací vypadá. Prodavačka se jí omlouvala, že reklamace ještě není vyřízená, protože jde o velice složitý případ. Co může slečna Černá nyní dělat?

10. Paní Hrušková si při své návštěvy u sestry ve Zlíně v kamenném obchodě zakoupila nový parní čistič koberců, který však po sedmi měsících přestal fungovat. Paní Hrušková si zjistila, že obchod, kde spotřebič zakoupila, provozuje jistá společnost PODPAROU s.r.o., která má provozovnu s domácími spotřebiči také v Jičíně. Sídlo společnosti je v Brně. Kde může paní Hrušková zboží reklamovat?

11. Paní Hrušková z předchozí otázky už měla zakoupený lístek na vlak, aby jela parní čistič reklamovat, když si všimla, že v kupní smlouvě, kterou při zakoupení zboží podepsala, je uvedeno, že se řídí obchodním zákoníkem a záruční doba se sjednává v délce šesti měsíců. Co má nyní paní Hrušková dělat?

12. V obchodě SECOND-HAND si pan Kubát zakoupil zánovní oblek značky BOSCH za 1700,- Kč. U obleku byla cedulka, že je zcela nový, nenošený, byl pouze týden vystavený na figuríně ve výloze. Po týdnu nošení se panu Kubátovi odpáral skoro celý rukáv. Pan Kubát si myslí, že sako není možné spravit. Může pan Kubát oblek reklamovat?

13. Syn paní Novákové, Jarda, rád kupuje věci přes internet. Naposledy si Jarda přes internet objednal CD přehrávač, předplatné časopisu „DEMOLUJ“, kladivo a několik hudebních CD. Vše mu bylo řádně doručeno, a si po deseti dnech, když si zrovna četl časopis a z nového přehrávače poslouchal nové CD paní Nováková přišla na to, že Jarda ve škole propadl a přikázala mu všechno, co si objednal vrátit. Je to možné?

14. Jste muž nebo žena?

15. Jaký je Váš věk?

16. Jakého jste dosáhl/a vzdělání?

17. Jaký je Vás čistý měsíční příjem?

18. Kde žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Reklamoval/a jste někdy zboží zakoupené v obchodě?

2. Stalo se Vám někdy, že prodávající Vaši reklamaci neuznal jako důvodnou?

3. V jaké ceně musí být zakoupená věc, abyste ji reklamoval/a?

4. S větou: "Znám dostatečně svá spotřebitelská práva":

5. Pan Novák si v obchodě s potravinami koupil dva jogurty, rýži, balíček sušenek a doklad o zaplacení nákupu si pečlivě schoval. Minimální trvanlivost sušenek měla dle obalu skončit za dva měsíce. Za čtyři dny po zakoupení sušenky rozbalil a zjistil, že jsou všechny zkažené. Co může pan Novák dělat?

6. Paní Nováková si před třemi týdny přes internet objednala mobilní telefon. Včera telefon dorazil. Ihned po jeho rozbalení zjistila, že je nefunkční. Jak paní Novákové doporučujete dále postupovat, aby nebyla poškozena?

7. Slečna Černá si v kamenném obchodě zakoupila kozačky. Po dvou měsících se jí u jedné boty odlepila podrážka. Přinesla proto boty zpět do obchodu, aby je reklamovala. Prodavačka se na boty podívala a poté slečně Černé řekla, že si boty v obchodě ponechá a zašle je znalci, aby zjistil, zda její reklamace může být uznána a slečně Černé o tom do 30 dní podá zprávu. Myslíte si, že se prodavačka zachovala správně?

8. Slečna Černá z předchozí otázky požádala prodavačku o písemné potvrzení o tom, že vady uplatnila. Co všechno musí písemné potvrzení o uplatnění reklamace obsahovat?

9. Když se slečně Černé z předchozí otázky z obchodu nikdo neozval ani 33. den, přišla se do obchodu osobně zeptat, jak to s její reklamací vypadá. Prodavačka se jí omlouvala, že reklamace ještě není vyřízená, protože jde o velice složitý případ. Co může slečna Černá nyní dělat?

10. Paní Hrušková si při své návštěvy u sestry ve Zlíně v kamenném obchodě zakoupila nový parní čistič koberců, který však po sedmi měsících přestal fungovat. Paní Hrušková si zjistila, že obchod, kde spotřebič zakoupila, provozuje jistá společnost PODPAROU s.r.o., která má provozovnu s domácími spotřebiči také v Jičíně. Sídlo společnosti je v Brně. Kde může paní Hrušková zboží reklamovat?

11. Paní Hrušková z předchozí otázky už měla zakoupený lístek na vlak, aby jela parní čistič reklamovat, když si všimla, že v kupní smlouvě, kterou při zakoupení zboží podepsala, je uvedeno, že se řídí obchodním zákoníkem a záruční doba se sjednává v délce šesti měsíců. Co má nyní paní Hrušková dělat?

12. V obchodě SECOND-HAND si pan Kubát zakoupil zánovní oblek značky BOSCH za 1700,- Kč. U obleku byla cedulka, že je zcela nový, nenošený, byl pouze týden vystavený na figuríně ve výloze. Po týdnu nošení se panu Kubátovi odpáral skoro celý rukáv. Pan Kubát si myslí, že sako není možné spravit. Může pan Kubát oblek reklamovat?

13. Syn paní Novákové, Jarda, rád kupuje věci přes internet. Naposledy si Jarda přes internet objednal CD přehrávač, předplatné časopisu „DEMOLUJ“, kladivo a několik hudebních CD. Vše mu bylo řádně doručeno, a si po deseti dnech, když si zrovna četl časopis a z nového přehrávače poslouchal nové CD paní Nováková přišla na to, že Jarda ve škole propadl a přikázala mu všechno, co si objednal vrátit. Je to možné?

14. Jste muž nebo žena?

15. Jaký je Váš věk?

16. Jakého jste dosáhl/a vzdělání?

17. Jaký je Vás čistý měsíční příjem?

18. Kde žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kovářová, L.Znalost spotřebitelských práv (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://znalost-spotrebitelskych-pra.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.