Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znalost značky 3M Nexcare ColdHot

Znalost značky 3M Nexcare ColdHot

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniel Kohlmann
Šetření:22. 10. 2013 - 29. 10. 2013
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):20 / 15.14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rádi bychom Vás požádali o vyplnění našeho dotazníku týkajícího se znalosti značky 3M Nexcare ColdHot. Dotazník je součástí našeho týmového projektu v rámci studia na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Vyplnění našeho dotazníku Vám zabere maximálně 5 minut. Děkujeme!

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, slyšel jsem o ní, ale nevybavím si konkrétní produktotázka č. 3, Ano, dokážu vyjmenovat nějaké produkty či značky firmy 3Motázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4455 %55 %  
Ano, dokážu vyjmenovat nějaké produkty či značky firmy 3M1923,75 %23,75 %  
Ano, slyšel jsem o ní, ale nevybavím si konkrétní produkt1721,25 %21,25 %  

Graf

2. Pokud dokážete vyjmenovat některé produkty či značky firmy 3M, tak které to jsou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lepidlo210,53 %2,5 %  
lepící pásky, lepidla, značkovače15,26 %1,25 %  
kancelářské potřeby15,26 %1,25 %  
Post it15,26 %1,25 %  
lepící štítky 15,26 %1,25 %  
nálepky držáků pro kameru GoPro15,26 %1,25 %  
lepíky, port-it15,26 %1,25 %  
stomatoligcké produkty (zubní výplně), zdravotní potřeby (hřejivé náplasti), kancelářské potřeby (papírové bločky..), úklid (houbičky...), ochranné a pracovní pomůcky (oděvy, helmy...), atd.15,26 %1,25 %  
OOPP, tesnící vata15,26 %1,25 %  
Post it, scotch15,26 %1,25 %  
ostatní odpovědi 3M Nexcare Comfort náplast 10cmx6cm,ULTRATHON Repelent proti hmyzu, 3M Nexcare ColdHot Maxi
tape v kotouči
Post-It, tejpovací pásky, krycí pásky
Post-It, Spofaplast
.
Spoflast
Post it, lepidla
Izolepa, reflexní materiály
842,11 %10 % 

Graf

3. Znáte značku Nexcare?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, dokážu vyjmenovat některé výrobky značky Nexcareotázka č. 5, Ano, znám, ale nevybavím si přesné produktyotázka č. 5, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6176,25 %76,25 %  
Ano, znám, ale nevybavím si přesné produkty1215 %15 %  
Ano, dokážu vyjmenovat některé výrobky značky Nexcare78,75 %8,75 %  

Graf

4. Zkuste alespoň odhadnout o jaké výrobky by se mohlo jednat.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

3M vyrábí různé potisky a povrchové materiály. Nexcare bude asi dělat něco se zdravotnictvím.

asi něco z lékarny :)

Boty

boty

boty

cistici

drogerie

Elektro

elektronika

fakt nevim

Hřejivé a chladivé obklady...

hřejivé náplasti?

internet

Kosmetika

kosmetika

kosmetika

kosmetika

Kremy

Kremy

Kremy

léčivý přípravek

lekarske veci

Léky

lepící pomůcky

Mohlo by se jednat o nějaké výrobky, které poskytují následnou péči. (next, care)

Možná něco ve spojení s péčí (o tělo), když je tam to "care"

neco pro matky a jejich deti

netuším, asi nějaká kosmetika

nevím

nevím

nevím

nevim

Nevim

oblečení

oblečení

papírenské zboží

Pasta na zuby

PC

Pece o telo

Pece o telo

péče o tělo/zdraví

Pečovatelské služby

Pocitace

Pocitace

Předražené.

služby

zdravotní obvazový materiál

Zdravotni pomucky.

zdravotní potřeby

zdravotnícka potřeba

zdravotnické

zdravotnické potřeby

zdravotnické potřeby, relaxační potřeby, rehabilitační pomůcky

Zdravotnické potřeby?

zdravotnické prostředky

zdravotnictví

zdravotnictví

Zdravotnictví.

Ze slova Care usuzuji, že jde o produkt péče o tělo, pravděpodobně pokožku.

žiletky?

5. Znáte produkty Nexcare™ ColdHot™ hřejivé i chladivé obklady ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6581,25 %81,25 %  
Ano1518,75 %18,75 %  

Graf

6. Setkali jste se někdy s podobným produktem jako na obrázku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Ano

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3350,77 %41,25 %  
Ano3249,23 %40 %  

Graf

7. Máte zkušenost s produktem Nexcare™ ColdHot™ hřejivé i chladivé obklady?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7290 %90 %  
Ano810 %10 %  

Graf

8. Používáte hřejivé i chladivé obklady od jiného výrobce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4258,33 %52,5 %  
Ano3041,67 %37,5 %  

Graf

9. Pro jaké indikace využíváte tento produkt nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bolest zubů1742,5 %21,25 %  
Bolesti zad a břicha1640 %20 %  
Bolest hlavy1537,5 %18,75 %  
Zatuhlé svaly1537,5 %18,75 %  
Následky sportovních aktivit1230 %15 %  
Vymknutí končetin1230 %15 %  
Revmatismus25 %2,5 %  
prodávám je12,5 %1,25 %  

Graf

10. Kterou formu z následujících typů byste nejvíce preferovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nexcare™ ColdHot™ COMFORT (26,5x10 cm) – textilní obal se suchým zipem1640 %20 %  
Nexcare™ ColdHot™ CLASSIC (26,5x10 cm) – pouze textilní obal922,5 %11,25 %  
Nexcare™ ColdHot™ MAXI (20x30 cm) – hlavně na záda, břicho820 %10 %  
Nexcare™ ColdHot™ MINI (10x10 cm) – na obličej (bolest hlavy, zubů)717,5 %8,75 %  

Graf

11. S tvrzením: "Produkt byl velmi užitečný. Pomohl mi od bolesti."

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1742,5 %21,25 %  
souhlasím1127,5 %13,75 %  
nevím922,5 %11,25 %  
spíše nesouhlasím25 %2,5 %  
nesouhlasím12,5 %1,25 %  

Graf

12. Jedním z faktorů, které mě přiměly k nákupu, byla i možnost následného využití ostatními členy rodiny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1537,5 %18,75 %  
spíše souhlasím1537,5 %18,75 %  
nevím717,5 %8,75 %  
nesouhlasím25 %2,5 %  
spíše nesouhlasím12,5 %1,25 %  

Graf

13. Co na výrobku nejvíce oceňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Funkční vlastnosti3489,47 %42,5 %  
Balení615,79 %7,5 %  
Cena37,89 %3,75 %  
Značka25,26 %2,5 %  
Barvu12,63 %1,25 %  

Graf

14. Co byste na výrobku změnili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

asi nic

asi nic

asi nic

Cena

Cena

cenu

Cenu

Cenu

Cenu

Cenu

Cenu

Cenu- konkurence levnejsi

Materiál jemnější silikon

Nemám zkušenost přímo s tímto výrobkem

nemám zkušenost s tímto výrobkem

nevim

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím.

Nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

Obal

Obaly z příjemnějšiho materialu

Odolnost obalu - praskla - konkurence

přidala bych k balení tkaničku, ay mi to drželo na zádech

15. Na jakých místech byste uvítali prodej těchto obkladů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lékárny2668,42 %32,5 %  
Drogerie2463,16 %30 %  
Obchody se sportovními potřebami1539,47 %18,75 %  
Supermarkety1539,47 %18,75 %  
Zdravotní potřeby1334,21 %16,25 %  
Benzínová stanice12,63 %1,25 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4961,25 %61,25 %  
Muž3138,75 %38,75 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 – 304657,5 %57,5 %  
31 – 401923,75 %23,75 %  
41 – 5056,25 %6,25 %  
60 a výše56,25 %6,25 %  
51 – 6033,75 %3,75 %  
Do 20 let22,5 %2,5 %  

Graf

18. Velikost Vašeho města je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000-50 000 obyvatel3138,75 %38,75 %  
Nad 100 000 obyvatel2328,75 %28,75 %  
1000-10 000 obyvatel1316,25 %16,25 %  
Do 1000 obyvatel911,25 %11,25 %  
50 000- 100 000 obyvatel45 %5 %  

Graf

19. Počet členů domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42733,75 %33,75 %  
21822,5 %22,5 %  
31721,25 %21,25 %  
5911,25 %11,25 %  
178,75 %8,75 %  
711,25 %1,25 %  
611,25 %1,25 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.24
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.14
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:3
Modus:4

Graf

20. Jaký je Váš čistý příjem domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 – 30 000 KČ2936,25 %36,25 %  
40 001 KČ a více1518,75 %18,75 %  
10 001 – 20 000 KČ1518,75 %18,75 %  
30 001 – 40 000 KČ1518,75 %18,75 %  
Bez příjmu33,75 %3,75 %  
Do 10 000 KČ33,75 %3,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Používáte hřejivé i chladivé obklady od jiného výrobce?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bolesti zad a břicha na otázku 9. Pro jaké indikace využíváte tento produkt nejčastěji?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 12. Jedním z faktorů, které mě přiměly k nákupu, byla i možnost následného využití ostatními členy rodiny.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchody se sportovními potřebami na otázku 15. Na jakých místech byste uvítali prodej těchto obkladů?

13. Co na výrobku nejvíce oceňujete?

  • odpověď Funkční vlastnosti:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Následky sportovních aktivit na otázku 9. Pro jaké indikace využíváte tento produkt nejčastěji?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 11. S tvrzením: "Produkt byl velmi užitečný. Pomohl mi od bolesti."
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bolesti zad a břicha na otázku 9. Pro jaké indikace využíváte tento produkt nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Používáte hřejivé i chladivé obklady od jiného výrobce?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 12. Jedním z faktorů, které mě přiměly k nákupu, byla i možnost následného využití ostatními členy rodiny.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obchody se sportovními potřebami na otázku 15. Na jakých místech byste uvítali prodej těchto obkladů?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarkety na otázku 15. Na jakých místech byste uvítali prodej těchto obkladů?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lékárny na otázku 15. Na jakých místech byste uvítali prodej těchto obkladů?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vymknutí končetin na otázku 9. Pro jaké indikace využíváte tento produkt nejčastěji?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 11. S tvrzením: "Produkt byl velmi užitečný. Pomohl mi od bolesti."

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost 3M?

3. Znáte značku Nexcare?

5. Znáte produkty Nexcare™ ColdHot™ hřejivé i chladivé obklady ?

6. Setkali jste se někdy s podobným produktem jako na obrázku?

7. Máte zkušenost s produktem Nexcare™ ColdHot™ hřejivé i chladivé obklady?

8. Používáte hřejivé i chladivé obklady od jiného výrobce?

9. Pro jaké indikace využíváte tento produkt nejčastěji?

10. Kterou formu z následujících typů byste nejvíce preferovali?

11. S tvrzením: "Produkt byl velmi užitečný. Pomohl mi od bolesti."

12. Jedním z faktorů, které mě přiměly k nákupu, byla i možnost následného využití ostatními členy rodiny.

13. Co na výrobku nejvíce oceňujete?

15. Na jakých místech byste uvítali prodej těchto obkladů?

16. Pohlaví

17. Věk

18. Velikost Vašeho města je:

19. Počet členů domácnosti:

20. Jaký je Váš čistý příjem domácnosti:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost 3M?

3. Znáte značku Nexcare?

5. Znáte produkty Nexcare™ ColdHot™ hřejivé i chladivé obklady ?

6. Setkali jste se někdy s podobným produktem jako na obrázku?

7. Máte zkušenost s produktem Nexcare™ ColdHot™ hřejivé i chladivé obklady?

8. Používáte hřejivé i chladivé obklady od jiného výrobce?

9. Pro jaké indikace využíváte tento produkt nejčastěji?

10. Kterou formu z následujících typů byste nejvíce preferovali?

11. S tvrzením: "Produkt byl velmi užitečný. Pomohl mi od bolesti."

12. Jedním z faktorů, které mě přiměly k nákupu, byla i možnost následného využití ostatními členy rodiny.

13. Co na výrobku nejvíce oceňujete?

15. Na jakých místech byste uvítali prodej těchto obkladů?

16. Pohlaví

17. Věk

18. Velikost Vašeho města je:

19. Počet členů domácnosti:

20. Jaký je Váš čistý příjem domácnosti:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kohlmann, D.Znalost značky 3M Nexcare ColdHot (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://znalost-znacky-3m-nexcare-co.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.