Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znalost značky 3M

Znalost značky 3M

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Macková
Šetření:28. 10. 2015 - 11. 11. 2015
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj, prosíme o vyplnění dotazníku, který nám pomůže při zpracování projektu o firmě 3M v předmětu International Marketing.

Předem děkujeme za pomoc a váš čas!

 

D+K+K

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano650 %50 %  
ne650 %50 %  

Graf

2. Jak jste se o společnosti dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doposud jsem se nesetkal/a se společností650 %50 %  
V zaměstnání216,67 %16,67 %  
Ve škole18,33 %8,33 %  
Znám jejich produkty18,33 %8,33 %  
Na internetu18,33 %8,33 %  
Z televize18,33 %8,33 %  

Graf

3. Tři slova, která se Vám vybaví, když se řekne "3M":

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Kancelářské potreby

Krabice, tužky, naplasti

Kvalita, Inovativnost, Technologie

metr, milion, mega

minessota, mining and manufacturing

nic

nic, vůbec, zcela

ochranné pomůcky

4. Jaké hodnoty máte spojené se značkou 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné758,33 %58,33 %  
Kvalita433,33 %33,33 %  
Široká nabídka produktů325 %25 %  
Bezpečnost216,67 %16,67 %  
Inovativnost18,33 %8,33 %  
Vysoká cena18,33 %8,33 %  
Důvěryhodnost18,33 %8,33 %  
Zdraví18,33 %8,33 %  

Graf

5. Které výrobky máte spojené se značkou 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné541,67 %41,67 %  
Kancelářské potřeby433,33 %33,33 %  
Výrobky z oblasti zdravotnictví325 %25 %  
Výrobky sloužící pro bezpečnost a ochranu325 %25 %  
Výrobky pro automobilový průmysl216,67 %16,67 %  
Výrobky pro domácnost216,67 %16,67 %  
Komerční grafika18,33 %8,33 %  

Graf

6. Vybaví se Vám logo 3M?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne650 %50 %  
ano650 %50 %  

Graf

7. Jak byste logo 3M ohodnotil/a na stupnici 1=nejlepší, 5=nejhorší:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3650 %50 %  
2325 %25 %  
4216,67 %16,67 %  
118,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.8
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.4
Směrodatná odchylka:0.63
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Znáte některé konkrétní značky od společnosti 3M?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bohužel ne

ne

Nevím o tom

Post it, Scotch

9. Které z uvedených značek znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Post It - poznámkové bloky, barevná lepítka541,67 %41,67 %  
Žádnou433,33 %33,33 %  
Scotch - lepící pásky325 %25 %  
Nexcare - náplati325 %25 %  
Ergonomie - kancelářské potřeby216,67 %16,67 %  
ScotchBrite - čistící houbičky18,33 %8,33 %  
Commnand - nalepovací pásky a proužky18,33 %8,33 %  
Filtrete -čističky vzduchu18,33 %8,33 %  

Graf

10. Víte, kde se dají výrobky 3M koupit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne975 %75 %  
ano325 %25 %  

Graf

11. Pokud ano, kde byste výrobek kupoval/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

internet

Na it

12. Pokud některé z výrobků 3M používáte, při jaké příležitosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobky nepoužívám650 %50 %  
V práci433,33 %33,33 %  
Při studiu325 %25 %  
Ve volném čase18,33 %8,33 %  
V domácnosti18,33 %8,33 %  

Graf

13. Měl/a byste zájem o dostávání zkušebních vzorků výrobků 3M zdarma?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano866,67 %66,67 %  
ne433,33 %33,33 %  

Graf

14. Doporučil/a byste výrobky 3M svým známým?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím758,33 %58,33 %  
ano325 %25 %  
ne216,67 %16,67 %  

Graf

15. Nakupujete kancelářské potřeby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano866,67 %66,67 %  
ne433,33 %33,33 %  

Graf

16. Co je pro Vás při jejich nákupu nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní zkušenost433,33 %33,33 %  
Cena325 %25 %  
Kvalita325 %25 %  
Doporučení od druhých18,33 %8,33 %  
nekupuji18,33 %8,33 %  

Graf

17. Znáte některé z uvedených společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Henkel1191,67 %91,67 %  
Johnson & Johnson1191,67 %91,67 %  
Honeywell541,67 %41,67 %  
Kaiser+Kraft325 %25 %  
Neznám žádnou z uvedených18,33 %8,33 %  
Lear18,33 %8,33 %  
Lohmann & Rauscher 18,33 %8,33 %  

Graf

18. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena866,67 %66,67 %  
Muž433,33 %33,33 %  

Graf

19. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 45 let758,33 %58,33 %  
19 - 25 let541,67 %41,67 %  

Graf

20. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující650 %50 %  
Student541,67 %41,67 %  
Nezaměstnaný18,33 %8,33 %  

Graf

21. Průměrný měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 - 25 000 Kč541,67 %41,67 %  
Do 5 000 Kč325 %25 %  
5 000 - 10 000 Kč216,67 %16,67 %  
Nad 25 000 Kč216,67 %16,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (84,1 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Macková, K.Znalost značky 3M (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://znalost-znacky-3m.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.