Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znalost značky a sortimentu predajne kobercov

Znalost značky a sortimentu predajne kobercov

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Zelenayová
Šetření:21. 11. 2012 - 01. 12. 2012
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):23 / 18.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Cieľom dotazníkového šetrenia je zistiť znalosť značky, sortimentu a kľúčových zákazníkov predajne kobercov. 

Odpovědi respondentů

1. Ktoré tuzemské firmy predávajúce koberce poznáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ikea8983,18 %83,18 %  
Baumax7267,29 %67,29 %  
Trend3936,45 %36,45 %  
Koratex3633,64 %33,64 %  
Jutex3431,78 %31,78 %  
Kika21,87 %1,87 %  
breno21,87 %1,87 %  
Karsis10,93 %0,93 %  
Breno, atd...10,93 %0,93 %  
K&K10,93 %0,93 %  
Zoubek Rakovník10,93 %0,93 %  
Kanapy10,93 %0,93 %  
Vesna10,93 %0,93 %  
Diego10,93 %0,93 %  
nevím, které jsou tuzemské (tuzemské = ČR/ SR?) Jde o umístění prodejny, nebo o vlastníka??10,93 %0,93 %  
Interier Tatry10,93 %0,93 %  
Holtex10,93 %0,93 %  
breno, kika, xxxlutz10,93 %0,93 %  
Jysk10,93 %0,93 %  
Vetex 10,93 %0,93 %  
Norem10,93 %0,93 %  
Galan10,93 %0,93 %  

Graf

2. Kde najčastejšie nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ikea3633,64 %33,64 %  
trend65,61 %5,61 %  
Jutex65,61 %5,61 %  
nikde32,8 %2,8 %  
asko32,8 %2,8 %  
v obchode32,8 %2,8 %  
nekupujem koberce21,87 %1,87 %  
v obchodných centrách21,87 %1,87 %  
Kika21,87 %1,87 %  
Baumax21,87 %1,87 %  
ostatní odpovědi obchod
Karsis
zatim jsem jeste nikdy nekupovala koberce
Nenakupujem koberce :P
Nekupujem koberce ale do kupelne v ikea
u Zoubka v Rakovníku
nekupuji koberce
Avion Bratislava
v Baumaxe
InDom
v Jutexe
ikea?
Ikea, Hornbach
COOP Jednota obchod plný života!
Interier Tatry
tesco
Holtex (pouze jeden nákup malého hracího koberce-fotbálek)
v intersparu
Trend, Ikea
Vo veľkoobchodnom sklade v blízkosti.
nikde, mame doma dva male koberce (plus jeden v kupelni) a zatial to uplne staci.
v Bille...
koratex,baumax
albert
predajni
namám koberce v dome
na internete
xxxlutz
Zatial len raz v zivote som kupoval koberec
Hypermarkety
Breno
v nakupnim centru....nebo ve specializovanych prodejnach.
Obchodné centrá a špecializované predajne
internet
Koberce nekupujeme príliš často, tie ktoré máme, sme kúpili v Galane
Koratex
jak kde
Špecializované predajne
Predajne kobercov
Predajňa, e-shop
e-shop
4239,25 %39,25 % 

Graf

3. Akým spôsobom najčastejšie nakupujete koberce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V špecializovanej predajni8276,64 %76,64 %  
V hypermarkete1312,15 %12,15 %  
E-shop1211,21 %11,21 %  
nekupujem32,8 %2,8 %  
nekupujem koberce21,87 %1,87 %  
Zásielkové katalógy21,87 %1,87 %  
nikde21,87 %1,87 %  
Nenakupujem koberce :P10,93 %0,93 %  
priamo od aladina10,93 %0,93 %  
nekupuji koberce10,93 %0,93 %  
máme plávajúcu podlahu10,93 %0,93 %  
v práci ve firmě Holtex s.r.o.10,93 %0,93 %  
Veľkoobchod10,93 %0,93 %  
nekupujem koberce vobec10,93 %0,93 %  

Graf

4. Nakupujete vo firme Jutex?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8882,24 %82,24 %  
ano1917,76 %17,76 %  

Graf

5. Ako často tam nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakúpil som tam menej ako 3 krát947,37 %8,41 %  
nakúpil som tam jedenkrát842,11 %7,48 %  
koberce nakupujem len v tejto predajni15,26 %0,93 %  
5-krát15,26 %0,93 %  

Graf

6. Prosím uveďte, kde sa daná predajna nachádzala (mesto), alebo či ste nakúpili prostredníctvom e-shopu:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bratislava

Bratislava

Bratislava

Bratislava

e-mail

e-shop

e-shop

e-shop

e-shop

Hlohovec

Hlohovec

Hlohovec

Hlohovec

Hlohovec

Hlohovec

Hlohovec

Hlohovec

Trnava

Trnava

7. Prosím uveďte kde ste sa o firme Jutex dozvedeli:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známych736,84 %6,54 %  
Letáky v schránke421,05 %3,74 %  
Reklama v TV, rádiu210,53 %1,87 %  
Reklama v lokálnych novinách210,53 %1,87 %  
chodím-vidím15,26 %0,93 %  
Predajňa je v našom meste15,26 %0,93 %  
rodinná tradícia15,26 %0,93 %  
Reklama v časopisoch a dennej tlači15,26 %0,93 %  

Graf

8. Aké produkty ste zakúpili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kusové koberce1157,89 %10,28 %  
Merané koberce842,11 %7,48 %  
Záclony a závesy631,58 %5,61 %  
PVC podlaha631,58 %5,61 %  
Laminátová podlaha421,05 %3,74 %  
Tapety na stenu15,26 %0,93 %  
Dvere15,26 %0,93 %  
Drevená podlaha15,26 %0,93 %  

Graf

9. Značku Jutex považujete za?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
modernú0.1590.588
dostupnú0.0450.702
cenovo výhodnú0.0110.466
luxusnú-0.080.437
záruku kvality0.0680.495

Graf

10. Akým spôsobom sa dozvedáte o ponuke firiem poskytujúcich sortiment bytového textilu a kobercov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letáky, Katalógy8579,44 %79,44 %  
Internet6560,75 %60,75 %  
Televízna reklama2826,17 %26,17 %  
Od známych2624,3 %24,3 %  
Reklama v tlači2018,69 %18,69 %  
Reklama v rádiu98,41 %8,41 %  
Nenakupujem koberce :P10,93 %0,93 %  
chodím-vidím10,93 %0,93 %  
nehledal jsem zatím nabídky, nejspíš by to ale byl internet10,93 %0,93 %  
nehľadám koberce10,93 %0,93 %  
bilboardy10,93 %0,93 %  

Graf

11. Patrí medzi Vaše zariadenie bytu/domu koberec?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 13, Nieotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno8478,5 %78,5 %  
Nie2321,5 %21,5 %  

Graf

12. Prosím, uveďte aký výrobok preferujte namiesto kobercov:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drevená podlaha1248 %11,21 %  
Laminátová podlaha1040 %9,35 %  
PVC podlaha28 %1,87 %  
dlažba14 %0,93 %  

Graf

13. Aké vlastnosti by mal mať podľa Vás ideálny koberec?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita32,8 %2,8 %  
mäkky21,87 %1,87 %  
měl by být hezký21,87 %1,87 %  
kvalita, design21,87 %1,87 %  
neviem21,87 %1,87 %  
zalezi na to ako ho chcem pouzivat k comu ma sluzit a v ktorej izbe bude 10,93 %0,93 %  
Hezký vzhled10,93 %0,93 %  
Ložnice, dětský pokoj10,93 %0,93 %  
prijemny na dotek; snadna udrzba a cisteni10,93 %0,93 %  
měkký, lehce vyčistitelný, krasný10,93 %0,93 %  
ostatní odpovědi lehky, samocistici
Prijemny material, lahka udrzba
Nenakupujem koberce :P
nie veľmi veľký, skor dekoračného charakteru, než funkčného
..
Snadná údržba, pěkný design.
pevne vlakna, lahko cistitelny, dostatocne tazky
Prijemny na dotyk, lahko vysavatelny a pekny
špine vzdorný
pododlný mäkky, kvalitný
nemalo by na ňom byť vidieť špinu, ľahko čistiteľný
měkký, ale aby se nepromačkal od nábytku, dobře čistitelný
čistý, hezký, příjemný na ditej
kvalitní, s moderním designem, měl by dlouho vydržet
aby vydržel
hezký, příjemný
kvalitný, udržať si farbu, príjemný na dotyk
makky prijemny na dotyk, lahko osetrovatelny
hlavne by ma mal zaujať vzhľadom, kvalitou a cenou
mal by byť mäkký a príjemný na dotyk
aby sa lahkko čistil
mäkký, ľahko vysávateľný :)
dizajn, ľahká údržba
trvácny
vzhľad, údržba
mäkký, jemný, teplý
Trvácny, ľahko udržiavaný.
ľahke čistenie
design, kvalita
hezky hebky
designově by se měl hodit do interiéru a měl by se snadno dát ošteřovat
ľahká údržba
dekorace, příjemný na došlap
makky, lahko cistitelny
dlha vydrz, staly tvar
mäkký a ľahko čistiteľný
odolnost proti znečištění, snadné čištění, estetický vzhled, příjemný na dotek
?
teplý a príjemný na dotyk
Ďakujem žiadny
pohodlný,zapadajúci do interiéru
pohodlny, lahko udrziavatelny
mäkký, prírodný, nie umelé vlákna, nepríjemné na dotyk holou nohou, teplý, ľahko umývateľný
zdravotne nezavadny
tlumit nárazy, výdrž, snadnou údržbu, pěkný vzhled
příjemný, aby se jen tak neprošlapal
jemny, lahko cistiaci, pekny, zaujimavy
udržba
mäkky a odolny
jemný, zaujímavý, farebný
samočistící
Makky, lahko vycistitelny vysavacom, musia sa lahko odstanit chlpy...
Chlpatý, ľahko čistiteľný a udržovateľný, aby na ňom nebola vidieť špina a aby sa na ňho všetko nechytalo.
pekny, dlho vydrzi, da sa prat.
pěkný
hezký a příjemný
kvaluta a zivotnost
jemnosť, čistitelnosť
trvacnost, kvalita
huňatý, mäkký
neznicitelny, snadno cistitelny
nemal by sa špiniť
prijemny na dotyk bosou nohou
mekky, moderni
.
dlha trvacnost, pekna farba, aby sa lahko dal cistit
moderny vzhlad, termoregulacnu, dobre vycistitelny
ideálny pomer cena / kvalita
tepelne izolujici, dekorativni, dobre udrzovatelny
výdrž, neblednout, vracet původní tvar, nepouštět vlas..
peknou barvu
lehce osetritelny, aby se nechytal prach prilis, pro me je to spise designova zalezitost
prirodni material, jednobarevny
hezký a praktický
cisty
kvalitný, prírodný materiál, zachovať si tvar, antistatický, mäkký
Makky, stredne dlhe vlakna, velkz vzber kobercov
prírodný materiál, trvácny, odolný , príjemný na dotyk
Mal by mať farebnú stálosť a nemal by sa žmolkovať, nevytvárať statickú elektrinu a byť zdravotne nezávadný
hebký
príjemný na dotyk, pružný, zachováva si tvar, stálofarebný,odolný, ľahko čistiteľný
z prírodných materiálov
Klvalita
Odolnosť proti opotrebeniu
makky, stredne dlhe vlakna, kvalitny
pevný, jemný , odolný voči śpine, ľahko čistiteľný
s vysokým vlasom, aby izoloval chlad, nenáročný na udržiavanie
jednoduchá údržba
jednoduchost
kvalita a design
dlhá výdrž
9185,05 %85,05 % 

Graf

14. Za akým účelom nakupujete koberce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skrášlenie príbytku7671,03 %71,03 %  
Na pokrytie podláh (ochrana proti chladu)5652,34 %52,34 %  
nekupujem32,8 %2,8 %  
nenakupujem21,87 %1,87 %  
Je finančne menej náročný ako iné typy pokrytia podláh21,87 %1,87 %  
zpříjemnění prostředí10,93 %0,93 %  
Nenakupujem koberce :P10,93 %0,93 %  
zútulnenie bytu10,93 %0,93 %  
proti šmyku na schodisku10,93 %0,93 %  
rohožky pred dvere na zachytenie nečistôt10,93 %0,93 %  
nekupujem koberce10,93 %0,93 %  
tepelna izolacia10,93 %0,93 %  
Hráva sa na ňom môj malý syn, kupujem koberec s vytlačenými cestami aby sa mohol na ňom hrať s atíčkami, iny koberec doma nemame10,93 %0,93 %  

Graf

15. Preferujete výrobky- koberce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám žiadne preferencie9084,11 %84,11 %  
Tuzemské1413,08 %13,08 %  
Zahraničné32,8 %2,8 %  

Graf

16. Podľa akého kritéria sa rozhodujete pri nákupe kobercov?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Kvalita2.5331.595
Cena2.9631.232
Pomer cena/kvalita2.5611.461
Design2.4861.558
Zľavnený výrobok (nehľadiac na žiadne iné kritérium)4.4581.351

Graf

17. Kto u Vás nakupuje/resp. rozhoduje o nákupe kobercov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spoločne s celou rodinou4743,93 %43,93 %  
Osobne3431,78 %31,78 %  
Vôbec nekupujem1413,08 %13,08 %  
Prenechám to na inú osobu98,41 %8,41 %  
Nenakupujem koberce :P10,93 %0,93 %  
Spolu s priatelkou10,93 %0,93 %  
spolu s partnerom10,93 %0,93 %  

Graf

18. Ako často nakupujete koberec?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
viac ako za 5 rokov4340,19 %40,19 %  
1 x 5 rokov2826,17 %26,17 %  
Nikdy1715,89 %15,89 %  
1 x 2 roky1312,15 %12,15 %  
1 x za rok43,74 %3,74 %  
1 x pol roka21,87 %1,87 %  

Graf

19. Koľko ste vynaložili financií na nákup kobercov za posledný rok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 EUR4945,79 %45,79 %  
menej ako 50 EUR1715,89 %15,89 %  
100 EUR1514,02 %14,02 %  
viac ako 200 EUR1312,15 %12,15 %  
200 EUR76,54 %6,54 %  
50 EUR65,61 %5,61 %  

Graf

20. Pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6459,81 %59,81 %  
Muž4340,19 %40,19 %  

Graf

21. Bydlisko (mesto):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2826,17 %26,17 %  
Bratislava1312,15 %12,15 %  
Hlohovec87,48 %7,48 %  
Pezinok54,67 %4,67 %  
Presov43,74 %3,74 %  
Trnava32,8 %2,8 %  
zvolen21,87 %1,87 %  
Sereď21,87 %1,87 %  
Poprad21,87 %1,87 %  
Ostrava21,87 %1,87 %  
ostatní odpovědi Prešov
Žilina
humenné
Stadice
Týnec nad Sázavou
CR
Košice
Rakovník
Rychnov nad Kněžnou
Děčín
Hodonín
Břeclav
Dolná Streda
Martin
Bardejov
Báhoň
Lučenec
Mezilesí (PSČ 54923)
Trenčín
Považská Bystrica
Slovensko
Piešťany
Staré Hraběcí
Modra
Topoľčany
Zlín
Povina
Komarno - Praha, mozes si vybrat ;-)
Kraluv Dvur
Opava
Báhoň, Potočná 13
Presov, Slovakia
Svätý Jur
šaľa
Milovice CZ
Brestovany
3835,51 %35,51 % 

Graf

22. Vzdelanie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7570,09 %70,09 %  
SŠ s maturitou2725,23 %25,23 %  
SŠ bez maturity32,8 %2,8 %  
21,87 %1,87 %  

Graf

23. Zamestnanie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odborný pracovník4844,86 %44,86 %  
študent3734,58 %34,58 %  
podnikateľ/ živnostník1614,95 %14,95 %  
manuálny pracovník32,8 %2,8 %  
nezamestnaný32,8 %2,8 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Ktoré tuzemské firmy predávajúce koberce poznáte?

  • odpověď Jutex:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kusové koberce na otázku 8. Aké produkty ste zakúpili?

4. Nakupujete vo firme Jutex?

  • odpověď ano:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kusové koberce na otázku 8. Aké produkty ste zakúpili?

9. Značku Jutex považujete za?

  • odpověď cenovo výhodnú=0:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi modernú=0 na otázku 9. Značku Jutex považujete za?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi záruku kvality=0 na otázku 9. Značku Jutex považujete za?
  • odpověď modernú=0:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnú=0 na otázku 9. Značku Jutex považujete za?
  • odpověď záruku kvality=0:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi modernú=0 na otázku 9. Značku Jutex považujete za?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnú=0 na otázku 9. Značku Jutex považujete za?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drevená podlaha na otázku 12. Prosím, uveďte aký výrobok preferujte namiesto kobercov:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenovo výhodnú=0 na otázku 9. Značku Jutex považujete za?

11. Patrí medzi Vaše zariadenie bytu/domu koberec?

  • odpověď Nie:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Drevená podlaha na otázku 12. Prosím, uveďte aký výrobok preferujte namiesto kobercov:

19. Koľko ste vynaložili financií na nákup kobercov za posledný rok?

  • odpověď 0 EUR:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 18. Ako často nakupujete koberec?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ktoré tuzemské firmy predávajúce koberce poznáte?

2. Kde najčastejšie nakupujete?

3. Akým spôsobom najčastejšie nakupujete koberce?

4. Nakupujete vo firme Jutex?

8. Aké produkty ste zakúpili?

9. Značku Jutex považujete za?

10. Akým spôsobom sa dozvedáte o ponuke firiem poskytujúcich sortiment bytového textilu a kobercov?

11. Patrí medzi Vaše zariadenie bytu/domu koberec?

12. Prosím, uveďte aký výrobok preferujte namiesto kobercov:

14. Za akým účelom nakupujete koberce?

15. Preferujete výrobky- koberce?

16. Podľa akého kritéria sa rozhodujete pri nákupe kobercov?

17. Kto u Vás nakupuje/resp. rozhoduje o nákupe kobercov?

18. Ako často nakupujete koberec?

19. Koľko ste vynaložili financií na nákup kobercov za posledný rok?

20. Pohlavie

21. Bydlisko (mesto):

22. Vzdelanie

23. Zamestnanie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ktoré tuzemské firmy predávajúce koberce poznáte?

2. Kde najčastejšie nakupujete?

3. Akým spôsobom najčastejšie nakupujete koberce?

4. Nakupujete vo firme Jutex?

8. Aké produkty ste zakúpili?

9. Značku Jutex považujete za?

10. Akým spôsobom sa dozvedáte o ponuke firiem poskytujúcich sortiment bytového textilu a kobercov?

11. Patrí medzi Vaše zariadenie bytu/domu koberec?

12. Prosím, uveďte aký výrobok preferujte namiesto kobercov:

14. Za akým účelom nakupujete koberce?

15. Preferujete výrobky- koberce?

16. Podľa akého kritéria sa rozhodujete pri nákupe kobercov?

17. Kto u Vás nakupuje/resp. rozhoduje o nákupe kobercov?

18. Ako často nakupujete koberec?

19. Koľko ste vynaložili financií na nákup kobercov za posledný rok?

20. Pohlavie

21. Bydlisko (mesto):

22. Vzdelanie

23. Zamestnanie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zelenayová, P.Znalost značky a sortimentu predajne kobercov (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://znalost-znacky-a-sortimentu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.