Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znalost značky Kornspitz

Znalost značky Kornspitz

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Pokorná
Šetření:08. 01. 2014 - 15. 01. 2014
Počet respondentů:79
Počet otázek (max/průměr):15 / 12.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
dovoluji si Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku zaměřeného na znalost značky Kornspitz. Zjištěné údaje poslouží ke zpracování bakalářské práce.

Děkuji za vyplnění.
Petra Pokorná

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4860,76 %60,76 %  
Muž3139,24 %39,24 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 – 30 let4354,43 %54,43 %  
30 – 40 let1417,72 %17,72 %  
40 – 50 let1215,19 %15,19 %  
50 a více let56,33 %6,33 %  
15 – 20 let56,33 %6,33 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou3240,51 %40,51 %  
Vysokoškolské3037,97 %37,97 %  
Základní810,13 %10,13 %  
Středoškolské bez maturity67,59 %7,59 %  
Vyučen/a33,8 %3,8 %  

Graf

4. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 – 100 000 obyvatel3443,04 %43,04 %  
100 001 a více obyvatel2329,11 %29,11 %  
0 – 1000 obyvatel810,13 %10,13 %  
5001 – 20 000 obyvatel78,86 %8,86 %  
1001 – 5000 obyvatel78,86 %8,86 %  

Graf

5. Kde nejčastěji nakupujete pečivo a chléb? (1- nejčastěji, 5 – nikdy)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Malé prodejny, samoobsluhy, večerky2.7471.581
Specializované prodejny – pekařství, apod.2.8611.436
Farmářské trhy4.3161.178
Supermarkety1.9491.111
Hypermarkety2.4181.686

Graf

6. Jaká kritéria jsou pro Vás při nákupu pečiva rozhodující? (1-rozhodující, 5 – nerozhodující)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.8351.53
Kvalita1.5951.026
Chuť1.3670.688
Výživové vlastnosti, nutriční hodnoty, složení2.7971.807
Značka3.8861.569

Graf

7. Souhlasíte s tvrzením, že značkové potraviny jsou kvalitní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4658,23 %58,23 %  
nevím2025,32 %25,32 %  
ano1316,46 %16,46 %  

Graf

8. Souhlasíte, že dražší potraviny jsou kvalitnější než levnější?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4556,96 %56,96 %  
ano2632,91 %32,91 %  
nevím810,13 %10,13 %  

Graf

9. Znáte značkové pečivo Kornspitz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4354,43 %54,43 %  
Ano3645,57 %45,57 %  

Graf

10. Odkud znáte značkové pečivo Kornspitz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z regálu v obchodě2672,22 %32,91 %  
Od známých1027,78 %12,66 %  
Z ochutnávky v některém obchodě, na sportovní akci616,67 %7,59 %  
Z reklamy na internetu411,11 %5,06 %  
Z reklamy v tisku25,56 %2,53 %  

Graf

11. Jak často Kornspitz kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas2158,33 %26,58 %  
Velmi zřídka1130,56 %13,92 %  
Pravidelně25,56 %2,53 %  
Nikdy25,56 %2,53 %  

Graf

12. Co Vás k nákupu Kornspitzu motivuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť2363,89 %29,11 %  
Výživové vlastnosti, nutriční hodnoty1336,11 %16,46 %  
Kvalita925 %11,39 %  
Doporučení známých719,44 %8,86 %  
Reklama411,11 %5,06 %  
Cena25,56 %2,53 %  
Nic12,78 %1,27 %  

Graf

13. Jak hodnotíte dostupnost pečiva Kornspitz v obchodě? (1- běžně dostupné, 5 – nedostupné)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31952,78 %24,05 %  
2925 %11,39 %  
4616,67 %7,59 %  
125,56 %2,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.82
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.51
Směrodatná odchylka:0.72
Medián:3
Modus:3

Graf

14. Kde Kornspitz nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarkety2466,67 %30,38 %  
Specializované prodejny – pekařství, apod.1438,89 %17,72 %  
Hypermarkety1233,33 %15,19 %  
Malé prodejny, samoobsluhy, večerky411,11 %5,06 %  
Nikde, není k dostání12,78 %1,27 %  
Farmářské trhy12,78 %1,27 %  

Graf

15. Znáte jinou značku pečiva? Pokud ano, uveďte jakou.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4253,16 %53,16 %  
Penam1012,66 %12,66 %  
Kompek, Cvrčovice22,53 %2,53 %  
Lapek, Klasa, Adela, Penam11,27 %1,27 %  
pekárny Michle11,27 %1,27 %  
7Days11,27 %1,27 %  
kompek- cvrčovická pekárna11,27 %1,27 %  
Delta pekárny, jedtnl. malá soukromá pekařství11,27 %1,27 %  
kompek, penam11,27 %1,27 %  
Hostivařská pekárna11,27 %1,27 %  
kompek11,27 %1,27 %  
Pekařství Lichtenberg11,27 %1,27 %  
pennam11,27 %1,27 %  
Pecud, Penam, Delta, Odkolek, La Lorraine, PAUL, Kompek, 7DAYS, Cvrčovická pekárna, Baes, a.s., 11,27 %1,27 %  
Penam, Odkolek11,27 %1,27 %  
Delta. Penam11,27 %1,27 %  
Cvrčovice11,27 %1,27 %  
Odkolek11,27 %1,27 %  
Kornspitz je DRUH pečiva. Jestli si z toho někdo udělal značku (nebo dokonce "registrovanou značku") mělo by mu být nakopáno do koulí. Pokud to není jeho příjmení. Nebo snad dopr znáte pekárnu "Rohlík" nebo "Chleba"?!?11,27 %1,27 %  
7Days, Odkolek, a další 11,27 %1,27 %  
penam, kompek11,27 %1,27 %  
Enpeka11,27 %1,27 %  
ječmínek11,27 %1,27 %  
odkolek, benea, penam11,27 %1,27 %  
nemohu si vzpomenout na název11,27 %1,27 %  
Delta, United Bakeries11,27 %1,27 %  
Penam, Delta11,27 %1,27 %  
DOPEK11,27 %1,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Znáte značkové pečivo Kornspitz?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 10. Odkud znáte značkové pečivo Kornspitz?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z regálu v obchodě na otázku 10. Odkud znáte značkové pečivo Kornspitz?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 11. Jak často Kornspitz kupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi zřídka na otázku 11. Jak často Kornspitz kupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 12. Co Vás k nákupu Kornspitzu motivuje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výživové vlastnosti, nutriční hodnoty na otázku 12. Co Vás k nákupu Kornspitzu motivuje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 13. Jak hodnotíte dostupnost pečiva Kornspitz v obchodě? (1- běžně dostupné, 5 – nedostupné)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hypermarkety na otázku 14. Kde Kornspitz nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Specializované prodejny – pekařství, apod. na otázku 14. Kde Kornspitz nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarkety na otázku 14. Kde Kornspitz nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Bydliště

5. Kde nejčastěji nakupujete pečivo a chléb? (1- nejčastěji, 5 – nikdy)

6. Jaká kritéria jsou pro Vás při nákupu pečiva rozhodující? (1-rozhodující, 5 – nerozhodující)

7. Souhlasíte s tvrzením, že značkové potraviny jsou kvalitní?

8. Souhlasíte, že dražší potraviny jsou kvalitnější než levnější?

9. Znáte značkové pečivo Kornspitz?

10. Odkud znáte značkové pečivo Kornspitz?

11. Jak často Kornspitz kupujete?

12. Co Vás k nákupu Kornspitzu motivuje?

13. Jak hodnotíte dostupnost pečiva Kornspitz v obchodě? (1- běžně dostupné, 5 – nedostupné)

14. Kde Kornspitz nakupujete?

15. Znáte jinou značku pečiva? Pokud ano, uveďte jakou.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. Bydliště

5. Kde nejčastěji nakupujete pečivo a chléb? (1- nejčastěji, 5 – nikdy)

6. Jaká kritéria jsou pro Vás při nákupu pečiva rozhodující? (1-rozhodující, 5 – nerozhodující)

7. Souhlasíte s tvrzením, že značkové potraviny jsou kvalitní?

8. Souhlasíte, že dražší potraviny jsou kvalitnější než levnější?

9. Znáte značkové pečivo Kornspitz?

10. Odkud znáte značkové pečivo Kornspitz?

11. Jak často Kornspitz kupujete?

12. Co Vás k nákupu Kornspitzu motivuje?

13. Jak hodnotíte dostupnost pečiva Kornspitz v obchodě? (1- běžně dostupné, 5 – nedostupné)

14. Kde Kornspitz nakupujete?

15. Znáte jinou značku pečiva? Pokud ano, uveďte jakou.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pokorná, P.Znalost značky Kornspitz (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://znalost-znacky-kornspitz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.