Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znalost značky Lindex na českém trhu

Znalost značky Lindex na českém trhu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominika Duroňová
Šetření:24. 03. 2014 - 27. 03. 2014
Počet respondentů:23
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění dotazníku na téma znalost značky Lindex na českém trhu. Výsledky budou použitý v rámci mé školní práce a jsou anonymní.

Odpovědi respondentů

1. Je pro Vás při nákupu oblečení důležitá značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano834,78 %34,78 %  
ne730,43 %30,43 %  
JE MI TO JEDNO730,43 %30,43 %  
nevím14,35 %4,35 %  

Graf

2. Jaké značky preferujete při nákupu oblečení?

Napište 3 nejčastěji kupované značky.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
converse,vans,adidas,nike14,35 %4,35 %  
Bershka, Tally weijl, H&M14,35 %4,35 %  
Reserved, C a A, Marks and Spencer14,35 %4,35 %  
cameui, tchibo, mex14,35 %4,35 %  
Hilfiger,Pull&Bear,H&M14,35 %4,35 %  
H&M,Zara,Topshop14,35 %4,35 %  
Kik14,35 %4,35 %  
h m, c a, marks spencer14,35 %4,35 %  
Orsay, Gate, Takko Fashion14,35 %4,35 %  
zara, HaM14,35 %4,35 %  
ostatní odpovědi Roxy, New Yorker, bon prix
HM, Orsay, Reserved
mark and spencer, tchibo, george
Lindex, FF, Topolino
ca, hm
H&M, Stradivarius, New Yorker
New Yorker, Asos, Nike
Reserved, H&M, C&A
new look, c&a, asos
Reserved, ESPRIT,TCHIBO
orsay, h&m, camaieu
Lindex, H&M
HM, Pimkie, Only
1356,52 %56,52 % 

Graf

3. Znáte oděvní značku Lindex

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2191,3 %91,3 %  
ne28,7 %8,7 %  

Graf

4. Víte, odkud tato značka pochází

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne847,06 %34,78 %  
Švédsko529,41 %21,74 %  
ne, nevím15,88 %4,35 %  
z čr?15,88 %4,35 %  
svedsko15,88 %4,35 %  
z České republiky15,88 %4,35 %  

Graf

5. Jaké barvy jsou použity v logu Lindex?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Červená/bílá1878,26 %78,26 %  
Černá/bílá313,04 %13,04 %  
nevim14,35 %4,35 %  
jak to mám vědět?14,35 %4,35 %  

Graf

6. Jak na vás působí značka Lindex?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Moderní vs. Staromódní2-1-0-1-2-1.0870.775
Luxusní vs. Obyčejná2-1-0-1-2-0.0870.949
Cenově dostupná vs. Cenově nedostupná2-1-0-1-2-0.6090.934
Kvalitní vs. Nekvalitní2-1-0-1-2-0.7830.605

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Uvítal/a byste v prodejnách Lindex pánské oddělení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
JE MI TO JEDNO1568,18 %65,22 %  
ANO731,82 %30,43 %  
NE29,09 %8,7 %  

Graf

8. Navštívil/a jste již někdy e-shop stránky Lindexu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1252,17 %52,17 %  
ano1147,83 %47,83 %  

Graf

9. Koupil/a jste si již někdy oblečení v e-shopu Lindexu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1982,61 %82,61 %  
ano417,39 %17,39 %  

Graf

10. Vyberte pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2086,96 %86,96 %  
Muž313,04 %13,04 %  

Graf

11. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 291460,87 %60,87 %  
19 a méně417,39 %17,39 %  
40 - 49417,39 %17,39 %  
30 - 3914,35 %4,35 %  

Graf

12. Vaše bydliště

např. Praha

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
praha313,04 %13,04 %  
Holešov28,7 %8,7 %  
brno28,7 %8,7 %  
Ostrava28,7 %8,7 %  
Hradec Králové14,35 %4,35 %  
Opava14,35 %4,35 %  
Ludslavice14,35 %4,35 %  
Morava14,35 %4,35 %  
Prostějov14,35 %4,35 %  
Jihlava14,35 %4,35 %  
ostatní odpovědi Liberec
české budějovice
Vojkovice
Zlín
praha, brno, střední čechy
Olomouc
Valašské Meziříčí
Ústí nad Labem
834,78 %34,78 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (75,8 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Duroňová, D.Znalost značky Lindex na českém trhu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://znalost-znacky-lindex-na-ces.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.