Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
57
72,15 %
72,15 %
muž
22
27,85 %
27,85 %
2. Jaký je Váš Věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 30
58
73,42 %
73,42 %
30 - 40
10
12,66 %
12,66 %
40 - 50
7
8,86 %
8,86 %
do 20 let
3
3,8 %
3,8 %
50 - 60
1
1,27 %
1,27 %
3. Kde bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ve městě nad 300 000
50
63,29 %
63,29 %
ve městě/na vesnici do 5000
10
12,66 %
12,66 %
ve městě nad 5 000
7
8,86 %
8,86 %
ve město nad 50 000
5
6,33 %
6,33 %
ve městě nad 150 000
5
6,33 %
6,33 %
ve městě (nad 5000)
1
1,27 %
1,27 %
Na vesnici
1
1,27 %
1,27 %
4. Je pro Vás v České republice firma Promod známá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
31
39,24 %
39,24 %
rozhodně ano
24
30,38 %
30,38 %
spíše ne
12
15,19 %
15,19 %
rozhodně ne
10
12,66 %
12,66 %
nevím
2
2,53 %
2,53 %
5. Víte přesně jaký sortiment firma Promod produkuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
28
35,44 %
35,44 %
rozhodně ano
24
30,38 %
30,38 %
rozhodně ne
12
15,19 %
15,19 %
spíše ne
9
11,39 %
11,39 %
nevím
6
7,59 %
7,59 %
6. Víte, z jaké země pocházi firma Promod?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
34
43,04 %
43,04 %
rozhodně ne
23
29,11 %
29,11 %
spíše ne
8
10,13 %
10,13 %
rozhodně ano
7
8,86 %
8,86 %
spíše ano
7
8,86 %
8,86 %
7. Je pro Vás oblečení značky Promod synonymem kvality?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
31
39,24 %
39,24 %
nevím
28
35,44 %
35,44 %
spíše ne
9
11,39 %
11,39 %
rozhodně ano
6
7,59 %
7,59 %
rozhodně ne
5
6,33 %
6,33 %
8. Vnímáte zančku Promod, jako stálici našeho trhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
30
37,97 %
37,97 %
spíše ano
28
35,44 %
35,44 %
spíše ne
8
10,13 %
10,13 %
rozhodně ne
7
8,86 %
8,86 %
rozhodně ano
6
7,59 %
7,59 %
9. Má značka Promod v České republice dostatečný počet obchodů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
40
50,63 %
50,63 %
spíše ano
21
26,58 %
26,58 %
spíše ne
11
13,92 %
13,92 %
rozhodně ano
4
5,06 %
5,06 %
rozhodně ne
3
3,8 %
3,8 %
10. Jak často nakupujete v obchodech značky Promod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nikdy jsem zde nenakupoval/a
40
50,63 %
50,63 %
párkrát do roka
34
43,04 %
43,04 %
1krát měsíčně
3
3,8 %
3,8 %
alespoň 2krát měsíčně
2
2,53 %
2,53 %
11. Jaké věkové kategorii je podle Vás značka Promod určena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
30 - 40 let
36
45,57 %
45,57 %
nevím
24
30,38 %
30,38 %
20 - 30 let
19
24,05 %
24,05 %
12. Považujete cenu značky Promod za drahou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
41
51,9 %
51,9 %
spíše ano
27
34,18 %
34,18 %
spíše ne
10
12,66 %
12,66 %
rozhodně ano
1
1,27 %
1,27 %
13. Kolik peněz utratíte za oblečení značky Promod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
41
51,9 %
51,9 %
do 1 000
21
26,58 %
26,58 %
do 3 000
14
17,72 %
17,72 %
do 5 000
3
3,8 %
3,8 %
14. Je pro Vás značka Promod srovnatelná s konkurenčnímu značkami? (Zara, Mango)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
34
43,04 %
43,04 %
rozhodně ano
19
24,05 %
24,05 %
spíše ano
15
18,99 %
18,99 %
spíše ne
6
7,59 %
7,59 %
rozhodně ne
5
6,33 %
6,33 %
15. Jste pravidelným zákazníkem obchodů Promod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
rozhodně ne
43
54,43 %
54,43 %
spíše ne
22
27,85 %
27,85 %
spíše ano
9
11,39 %
11,39 %
nevím
4
5,06 %
5,06 %
rozhodně ano
1
1,27 %
1,27 %
16. Považujete oblečení značky Promod za trendové?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
40
50,63 %
50,63 %
spíše ano
30
37,97 %
37,97 %
spíše ne
4
5,06 %
5,06 %
rozhodně ano
4
5,06 %
5,06 %
rozhodně ne
1
1,27 %
1,27 %
17. Přichází značka Promod s obměnami svých kolekcí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
48
60,76 %
60,76 %
spíše ano
25
31,65 %
31,65 %
rozhodně ano
3
3,8 %
3,8 %
spíše ne
3
3,8 %
3,8 %
18. Myslíte, že je značka Promod cenově přijatelná pro většinu kupujících
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
42
53,16 %
53,16 %
spíše ne
20
25,32 %
25,32 %
spíše ano
13
16,46 %
16,46 %
rozhodně ne
3
3,8 %
3,8 %
rozhodně ano
1
1,27 %
1,27 %
19. Je pro Vás personál značky Promod dostatečně ochotný?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
46
58,23 %
58,23 %
spíše ano
20
25,32 %
25,32 %
rozhodně ano
10
12,66 %
12,66 %
spíše ne
2
2,53 %
2,53 %
rozhodně ne
1
1,27 %
1,27 %
20. Je pro Vás atmosféra obchodů Promod příjemná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
34
43,04 %
43,04 %
spíše ano
29
36,71 %
36,71 %
rozhodně ano
8
10,13 %
10,13 %
spíše ne
8
10,13 %
10,13 %
21. Koresponduje styl prodejen značky Promod se zbožím, které nabízí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
37
46,84 %
46,84 %
spíše ano
31
39,24 %
39,24 %
rozhodně ano
9
11,39 %
11,39 %
spíše ne
2
2,53 %
2,53 %
22. Považujete značku Promod za ryze dámskou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
27
34,18 %
34,18 %
nevím
26
32,91 %
32,91 %
rozhodně ano
20
25,32 %
25,32 %
spíše ne
4
5,06 %
5,06 %
rozhodně ne
2
2,53 %
2,53 %
23. Je pro Vás sortiment zančky Promod dostatečně široký?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
42
53,16 %
53,16 %
spíše ano
17
21,52 %
21,52 %
spíše ne
12
15,19 %
15,19 %
rozhodně ne
4
5,06 %
5,06 %
rozhodně ano
4
5,06 %
5,06 %
24. Myslíte si, že je značka Promod dostatečně medializovaná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ne
41
51,9 %
51,9 %
rozhodně ne
20
25,32 %
25,32 %
nevím
11
13,92 %
13,92 %
spíše ano
6
7,59 %
7,59 %
rozhodně ano
1
1,27 %
1,27 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem zde nenakupoval/a na otázku 10. Jak často nakupujete v obchodech značky Promod?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ne na otázku 5. Víte přesně jaký sortiment firma Promod produkuje?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně ne na otázku 6. Víte, z jaké země pocházi firma Promod?
24. Myslíte si, že je značka Promod dostatečně medializovaná?
odpověď spíše ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 9. Má značka Promod v České republice dostatečný počet obchodů?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaký je Váš Věk?
3. Kde bydlíte?
4. Je pro Vás v České republice firma Promod známá?
5. Víte přesně jaký sortiment firma Promod produkuje?
6. Víte, z jaké země pocházi firma Promod?
7. Je pro Vás oblečení značky Promod synonymem kvality?
8. Vnímáte zančku Promod, jako stálici našeho trhu?
9. Má značka Promod v České republice dostatečný počet obchodů?
10. Jak často nakupujete v obchodech značky Promod?
11. Jaké věkové kategorii je podle Vás značka Promod určena?
12. Považujete cenu značky Promod za drahou?
13. Kolik peněz utratíte za oblečení značky Promod?
14. Je pro Vás značka Promod srovnatelná s konkurenčnímu značkami? (Zara, Mango)
15. Jste pravidelným zákazníkem obchodů Promod?
16. Považujete oblečení značky Promod za trendové?
17. Přichází značka Promod s obměnami svých kolekcí?
18. Myslíte, že je značka Promod cenově přijatelná pro většinu kupujících
19. Je pro Vás personál značky Promod dostatečně ochotný?
20. Je pro Vás atmosféra obchodů Promod příjemná?
21. Koresponduje styl prodejen značky Promod se zbožím, které nabízí?
22. Považujete značku Promod za ryze dámskou?
23. Je pro Vás sortiment zančky Promod dostatečně široký?
24. Myslíte si, že je značka Promod dostatečně medializovaná?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jaké je Vaše pohlaví?
2. Jaký je Váš Věk?
3. Kde bydlíte?
4. Je pro Vás v České republice firma Promod známá?
5. Víte přesně jaký sortiment firma Promod produkuje?
6. Víte, z jaké země pocházi firma Promod?
7. Je pro Vás oblečení značky Promod synonymem kvality?
8. Vnímáte zančku Promod, jako stálici našeho trhu?
9. Má značka Promod v České republice dostatečný počet obchodů?
10. Jak často nakupujete v obchodech značky Promod?
11. Jaké věkové kategorii je podle Vás značka Promod určena?
12. Považujete cenu značky Promod za drahou?
13. Kolik peněz utratíte za oblečení značky Promod?
14. Je pro Vás značka Promod srovnatelná s konkurenčnímu značkami? (Zara, Mango)
15. Jste pravidelným zákazníkem obchodů Promod?
16. Považujete oblečení značky Promod za trendové?
17. Přichází značka Promod s obměnami svých kolekcí?
18. Myslíte, že je značka Promod cenově přijatelná pro většinu kupujících
19. Je pro Vás personál značky Promod dostatečně ochotný?
20. Je pro Vás atmosféra obchodů Promod příjemná?
21. Koresponduje styl prodejen značky Promod se zbožím, které nabízí?
22. Považujete značku Promod za ryze dámskou?
23. Je pro Vás sortiment zančky Promod dostatečně široký?
24. Myslíte si, že je značka Promod dostatečně medializovaná?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.