Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Známost oděvní značky

Známost oděvní značky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Waliszewská
Šetření:20. 02. 2019 - 06. 03. 2019
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):22 / 17.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

            prosím Vás o vyplnění dotazníku, který slouží ke zjištění postojů českých spotřebitelů k oděvní značce. Jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty VŠB – TU Ostrava, oboru Marketing a obchod a poskytnuté informace budou využity pouze pro potřeby mé bakalářské práce. Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění Vám zabere přibližně 5 minut. Dotazník je určen pro obyvatele Ostravy a okolí s omezením věku od 18 do 65 let. Předem Vám děkuji za Vaši ochotu a čas strávený vyplňováním tohoto dotazníku.

Simona Kovářová

Odpovědi respondentů

1. Jak byste vyjádřili Váš zájem o módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b. O módu se zajímám, rád/a si koupím nový kousek do šatníku7044,59 %44,59 %  
c. O módu se příliš nezajímám4931,21 %31,21 %  
a. Sleduji aktuální módní trendy a novinky, móda je můj koníček2415,29 %15,29 %  
d. O módu se vůbec nezajímám148,92 %8,92 %  

Graf

2. Jaký styl oblékání preferujete? (Označte maximálně dvě odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a. Sportovní7547,77 %47,77 %  
d. Uvolněný7145,22 %45,22 %  
b. Elegantní7044,59 %44,59 %  
c. Romantický2314,65 %14,65 %  
e. Extravagantní1610,19 %10,19 %  
f. Retro74,46 %4,46 %  
g. Gothic31,91 %1,91 %  
h. Bohémský21,27 %1,27 %  
pohodlný10,64 %0,64 %  
Street styl10,64 %0,64 %  
Formální pracovní 10,64 %0,64 %  

Graf

3. Preferujete značkové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b. Ano, příležitostně8856,05 %56,05 %  
c. Ne4629,3 %29,3 %  
a. Ano, vždy2314,65 %14,65 %  

Graf

4. Myslíte si, že vyšší ceny oděvů a doplňků jsou odrazem vyšší kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne6340,13 %40,13 %  
Spíše ano5736,31 %36,31 %  
Ano2214,01 %14,01 %  
Ne159,55 %9,55 %  

Graf

5. Myslíte si, že značka oděvů a doplňků je odrazem vyšší kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6239,49 %39,49 %  
Spíše ne5836,94 %36,94 %  
Ano2113,38 %13,38 %  
Ne1610,19 %10,19 %  

Graf

6. Které oděvní značky znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

.

......................!

0

A&F, Adidas, Nike, Banana Republic, Bvlgari, Converse, Benneton, Replay, Toms, Tommy Hilfiger, Vans, Vagabond, Victoria’s Secret, Wrangler, Mango, Moschino a další....

adidas

Adidas ,Puma,Nice

Adidas nike erima

Adidas Nike vans hilfiger cayler&sons dolce Havana luis vitton

Adidas puma, Nike

ADIDAS,

Adidas, Calvin Klein, Nike, Desigual, Converse

Adidas, Nike, guess, michael kors, puma, calvin klein, gucci, Karl lagerfeld, chanel, mustang, chichi london, LV,...

Adidas, Nike, H&M, New Yorker, C&A

Adidas, Nike, New Yorker, Lindex, CK, Mango, Toms, Tomy Hilfiger, Vans Victoria Secret

Adidas, Nike, Orsey, H and M, Reserved, Lindex, Time Out, Camei, OP Prostějov, Beneton,

Adidas, Nike, Puma

Adidas, nike, puma, champion, reebok, armani, chanel, dior, calvin klein, michael cors, louis vuitton, cartier, polo, converse, burberry, levis, lacoste, mustang, fila, bershka, reserved, mohito, prada, gucci, versace, valentino, givenchy, miu miu, hugo boss, chloe, giorgio armani, prettylittleghing, h&m

Adidas, Puma, Nike, Desigual..

Adidas, puma, Nike, Vans, Dior, Channel...

adidas, puma, versace, crop, atd

Adidas, Vans, Tommy Hilfiger, Nike, Michael Kors, Gucci, Guess, Mango, Armani, Calvin Klein, Diesel, Dior

Adidas,Puma.Nike , Jako , OP-Prostějov

Armani, Adidas, beneton, Bvlgari, converse, roberto cavali, hugo boss, lacoste, mango, michael cors, nike, prada, vagabond, erangler, lee, meetfly, nugget,...

Armany, Replay, Michael Kors, Klein

Asos, Only, Zara

Bandi Adidas Nike Wilson Babolat

Bandi, Blažek

Bershka, Gate, HM

Bershka, Pull and bear, Tally weijl, zara

Bershka, Tally weijl, Gate, Pinko

boss, berschka, pietro-filipi, hillfiger

boss, hilfiger,

Boss, Pietro Filippi

boss, zara, guess, lindex

C a A, Zara, Orsay, Promod, Camaie

c&a, berschka

c&a, mark&spencer, h&m, hilfiger

C&A, Reserved, Pietro Filippi, H&M

CaA, Reserved, Gas, Nike, Adidas, Puma, Zara,

Calvin Klein, guess, Nike, puma, adidas, victoria secret, vogue, mohino

Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Zara, Mango, Marc Cain, Michael Kors

ccc, new yorker

Converse, Puma, Nike

Cropp town, gate, HM

desigual,

Desigual, C&A, H&M, Levis, AlpinePro ...

Desigual, Mango, Lacoste, Wrangler

Dorothy Perkins, Nike, Adidas, M&Co

esprit, soliver, mohito, next, tom tailor, calvin klein, guess, tommy hilfiger

F a F, H a M, Zara, Nike, Kilpi, St Oliver,

F&F, Adidas, Puma, Jessica, Mark and Spencer, Esmara

Gate, Armani, HM, Replay, Pepe jeans

Gucci

Gucci, adidas, nike, armani, LV, prada, versace, la coste, DKNY, bershka, amisu, f&f, marks&spencer, next...

Gucci, LV, Prada, Dior, Dolce, Tommy Hilfiger, Off White, Ralph Lauren, Nike, Adidas, Reebok, Puma, Converse, Vans, Rogue Fitness, Holliester, Karl Lagerfeld,... atd atd atd :D

Guess, Calvin Klein, Tommy Hilfiger

Guess, Nike, Adidas, HM, Reserved, LV, Gucci, Tommy Hilfiger, CA, Mohito

Guess, Puma, Adidas, Michael Kors, Luis Vuitton, Guci, Convers

Guess, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Replay, Diesel, Pepe Jeans, Moschino, MET, Denny Rose,...

Guess,Tommy Hilfiger ,GAS , Karl Lagerfeld , Gucci

H@M, Zara, M&S, Gucci, Prada...

H&M, C&A, Berschka

Hilfiger, Klein, Levis

HM

HM, adidas,

HM, CA, NIKE, PUMA, GATE

hm, ca, zara, gucci, dior...

HM, NIKE, Puma, Reserved

HM, RESERVED, CA, ZARA, ADIDAS, GUESS, GIORGIO ARMANI, TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN

Hodně

Hodně, vyjmenovala bych celou Karolinu

Hollister, guess, hilfiger, nike, adidas, puma, vans

Chanel, Armani, Adidas, Nike, Converse, Ralph Laure, DKNY, Lacoste, Mustang,...

Chanel, Dolce Gabanna, H&M, Guess,...

Christian Dior, Fendi, Armani apod

Jako fakt hodně, nelze vše vypsat.

Je jich moc na vypisování

Karitraa, Rafiki, Kilpi, Ocun, Adidas, Alpine pro, The North Face, Levis...

Karl Lagerfeld, Pinko, Dior

kenvelo

Kilpi, Niki, Adidas, Hanah,

Lacoste , Tonny Hilfiger

Levis hilfiger guess gucci gant CK

levis, boss

levis, gucci, fila, wrangels, pepe jeans, denim

Levis, Hugo Boss, Altreva, Le Premier, Blažek, Pietro Fillipi

Levis,...

Levis,H&M,New York,Zebra, chicoree,Pepco

Lindex,Tchibo,Kik,Pepco

Lonsdale, everlast atd.

M&S, Orsay, Crivit, Mohito, MariMóda, Lindex, Bonprix,.. je toho spoustu nedokážu výjmenovat vše

Mango, zara

Mango, Zara, Louis Viton, Guess, Sisley

meatfly, veromoda

Medicine, Vero moda, Naoko, Answear, Mango, Desigual, Liu Jo

Michael Kors, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Ted Baker, Calvin Klein, Victoria’s Secret, Karl Lagerfeld, Gucci, Louis Vuitton, Valentino

Mohito, Orsay, Gant, Adidas, Nike, Puma, AlpinePro, Dior atd... fakt je jich strasne moc

Mohito, Peek& Cloppenburg, Gate, HM

Muxu, Atomrat, Scura, Woox, Nugget, Horsefeathers, Animal, Roxy...

NAKD, Asos, Levis

Nevybavuju si žádnou

New Yorker, Tally Weijl, Zara

nic mě nenapadá

Nike Adidas

Nike Adidas UA Lacoste Zara Tommi hillfiger

Nike

Nike adidas atd

Nike, adidas

Nike, Adidas, Bandi, Nord Blanc, Boss, Lacoste, Dior, Calvin Klein, Puma, Hannah, Napapijri, Salomon, Joma, Jako, Mizuno, Arc'teryx, Pepe jeans atd.

Nike, adidas, hm, caa, new yorker, sinsay, zara, bershka, karl lagerfeldt, givenchy, etc...

Nike, Adidas, Puma, Levis, Calvin Klein, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Reebok, Guess, Gucci

Nike, adidas, puma, reebok

Nike, Adidas, Vans, Converse, Hollister, Armani, Benetton, Calvin Klein, Gucci, Gant, Diesel, Dior,Guess, Hugo Boss, Lacoste, Levi´s, Michael Kors, Puma, Tommy Hilfiger, Victoria´s secret

Nike, Adidas, Vans, Horsefeathers, Nugget, Roxy, Quicksilver, Puma, Givenchy

Nike, Adidas, Zara, Stradivarius, Bershka, HM, Reserved, CA, tally weijl, gucci, puma.....

Nike, CA, HM, Puma

Nike, Guess

Nike, Puma, New Yorker, Gate, HM

Nike,adidas, under armour

Orsay, F and F

Orsay, Zara

Peek, Lacoste,Wrangler,

Pepe jeans, Converse, nike, Under armour

Pietro Filipi, Max Mara, Armani, Hugo Boss, Valentino, Hermes, Moschino, Prada, Versace, Escada, Massimo Dutti, Zara, Mohito, Reserved, CA, HM, MS, COS, Benetton, Reserved, Pull and Bear, Gate, New Yorker, Bik Bok, Lindex, Uniqlo, Seppala, Warehouse, Smash, Desigual, Mango, Stradivarius, Next, Terra Nova, Orsay, Caliope, Gerry Weber, Tom Hilfiger, Oliver, Comma, marco polo, Only, Vera moda,

Pietro Filippi, C&A, H&M, Montego

Pinko, Guess, Gant, TH, Gap, Next, LV, Gucci, Valentino, D&G, Petro Phillip, Marc O'Pollo, Pepe Jeans, Michael Kors, Cocinelle, Mango, Armani, Hermes, Burberry...

plno

Prada, adidas, nike, orsay

Prada, Chanel, Gucci, Armani, Karl Lagerfeld, Adidas, Nike, Puma, Mango,...

Replay, Calvin klein, Guess, Michael kors, Louis Vuitton, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Chanel, Gucci

reserved, adidas, nike

Reserved, adidas, pietro filipi, napapijri

Reserved, mohito, calzedonia, hilfiger, calvin klein

s.oliver, reserved,

Stradivarius, HM

Stradivarius, PullandBear

Supreme,gucci,louis vuiton, balenciaga,

Ted Baker, Armani, Levis, Hilfiger

Těch je opravdu mnoho, nebudu se tady vypisovat.

Tomm hilfiger, armani , thorsteinar

Tommy Hilfiger, Armani, Guess, Michael Kors, Liu Jo, Calvin Klein, Prada, Adidas, Nike, Hugo Boss, Vero moda, Burberry, Converse, Furla, Wrangler, Levis

Tommy Hilfiger, Guess, Gucci, Ralph Lauren, LV, Zara, Nike, Adidas, Puma, Rebook, Athmosphere, Orsay,...

Tommy Hilfiger, Guess, Only, Gant, Calvin Klein, Victorias secret, Kilpi, Under Armour, Nike

Troufnu si říct, ze všechny. Minimálně ty, které jsou dostupné v obchodních domech v Ostravě a v Brne. Zdravím moji číču :* N.

Uncle Sam

Under Armour, Gate, CA

Under Armour, Marco Polo, Hilfiger, Replay

Under Armour, Nike, Zara, Gate, New yorker

Versace, Gucci, Louis Vuitton, H&M, Zara, Nike, Adidas atd.

Vsechny

Zara, Guess, Hilfiger, Klein

zara, Mango, Reserved

Zara, Mohito

Zara, pepe jeans, hm, stradivarius

Zara, reserved, pull&bear, bershka, calvin klein, guess, lindex, mango, levis...

Zara, Stradivarius, Nike

7. Které z těchto oděvních značek znáte? (lze označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a. H&M15196,18 %96,18 %  
d. C&A14391,08 %91,08 %  
i. Reserved13384,71 %84,71 %  
l. Zara12780,89 %80,89 %  
b. Orsay12478,98 %78,98 %  
g. Marks & Spencer12076,43 %76,43 %  
m. Guess11573,25 %73,25 %  
n. Bershka11472,61 %72,61 %  
f. Lindex11170,7 %70,7 %  
j. Mango11170,7 %70,7 %  
h. Pietro Filipi10969,43 %69,43 %  
e. Peek & Cloppenburg10566,88 %66,88 %  
c. Camaieu8856,05 %56,05 %  
k. Promod7849,68 %49,68 %  

Graf

8. Označte Vaše dvě nejoblíbenější oděvní značky, které nakupujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a. H&M5836,94 %36,94 %  
i. Reserved3220,38 %20,38 %  
d. C&A3220,38 %20,38 %  
l. Zara2515,92 %15,92 %  
n. Bershka2314,65 %14,65 %  
e. Peek & Cloppenburg2214,01 %14,01 %  
b. Orsay2113,38 %13,38 %  
j. Mango148,92 %8,92 %  
g. Marks & Spencer127,64 %7,64 %  
h. Pietro Filipi117,01 %7,01 %  
m. Guess117,01 %7,01 %  
f. Lindex106,37 %6,37 %  
c. Camaieu53,18 %3,18 %  
Wang LeeHom, Bosideng10,64 %0,64 %  
Croop, down town10,64 %0,64 %  
žádná10,64 %0,64 %  
CXS10,64 %0,64 %  
meetfly10,64 %0,64 %  
Takko10,64 %0,64 %  
Tommy Hilfiger10,64 %0,64 %  
Desigual10,64 %0,64 %  
Terranova, Cropp10,64 %0,64 %  
New York10,64 %0,64 %  
Lonsdale10,64 %0,64 %  
Zoot, Cropp10,64 %0,64 %  
Atomrat10,64 %0,64 %  
Peek Cloppenburg není značka, ale obchod...10,64 %0,64 %  
NewYoker značka AMISU10,64 %0,64 %  
Nakupuji v převážně v secondhandech.10,64 %0,64 %  
New Yorker10,64 %0,64 %  
k. Promod10,64 %0,64 %  
House 10,64 %0,64 %  
House, Rafiki10,64 %0,64 %  

Graf

9. Nakoupili jste někdy v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8252,23 %52,23 %  
Ano7547,77 %47,77 %  

Graf

10. Jak často nakupujete v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c. Několikrát ročně3850,67 %24,2 %  
a. Méně než 1x ročně1317,33 %8,28 %  
b. 1x ročně1317,33 %8,28 %  
d. 1x měsíčně68 %3,82 %  
e. Několikrát měsíčně56,67 %3,18 %  

Graf

11. Víte, jaké značky oblečení jsou v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě nabízeny? (Uveďte konkrétní názvy značek)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Adidas, under armour

Armani, Calvin Klein, Guess

Armani, Klein, Boss, Montego, Berg, Marco Polo, S´oliver

boss

boss, guess

boss, guess

boss, hilfiger

boss, hillfiger

boss, hillfinger, napapijri,

Boss, Klein, Hilfiger, S´oliver

Boss, Klein, Levis

Boss, Montego, Berg, Janard

Boss, TH, Replay

Calvin <3, levis, tommy, guess, review, marcopolo, MK, pepe, a mnoho dalších.

Calvin claine guess tommy hilfigher

Calvin klein

Calvin klein , hillfiger

Calvin Klein, Guess

Calvin Klein, Guess, Tommy Hilfiger, Trussardi jeans, armani, versace

Calvin klein, lacoste, guess, tommy hilfiger,

Calvin Klein, Tomy Hilfiger, S’ Oliver

esprit, guess

Guess dál nevím

Guess hilfiger CK

Guess,

Guess, Armani ,

Guess, armani, Ralph Lauren, tommy hilfiger

Guess, Calvin Klein, Levis

Guess, Hilfiger

guess, hilfiger, janard

Guess, Levis, Hilfiger

Guess, Napapijri, Hilfiger

Guess, s´Oliver, Tommy Hilfiger, Calvin Klein

Guess, Tommy Hilfiger, Pierre Cardin, Calvin klein, Marccain, Hugo Boss, Adidas, Review,

hilfiger

hilfiger,

Hilfiger, Boss

Hilfiger, Levis, Klein

hilfiger, napapijri

Hilfiger, Only, Levis, RAW, S´oliver, Boss

Hilfiger, s’oliver, berg

Hugo Boss, Calvin Klein, Tommy Hilfiger

Janard, Hilfiger, Guess, Napapirji

Klein, Boss, Hilfiger

Klein, Boss, Hilfiger, Jake´s, Janard

Klein, Boss, Hilfiger, Only, S´oliver

Klein, Hilfiger, janard, napapirji, armani

Klein, Hilfiger, RAW, Marco Polo, Marccain

Klein, Janard, Boss, Montego, Levis

Levis, Hilfiger, Only, Montego, Boss

Levis, Klein, Montego, Berg, Boss, Jake´s

Marco Polo, Hilfiger, Levis, Armani

Montego

Montenegro Guess Tomáš hilfiger Calvin Kleinová

Naketano, calvin klein, tomy hilfiger, hugo boss atd.

Napapijri , naketano , christian berg

Ne

nevím

Nevim

Nevim

nevím

Pepe jeans, hilfiger, calvin klein

Ralf Lauren, Armani

S Oliver, Guess, Tommy Hilfiger, Montego, Levis, CK, Boss

Tom Tailor, Marco Polo, Review, Montego, aj.

Tommy Hilfiger, Calvin Klein

Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, S.Oliver, Levis, Valentino

Tommy Hilfiger, CK, Guess, Marc Cain, Pepe jeans, Jakes

Tommy Hilfiger, Guess, Calvin Klein, Only, Tom Tailor, Rewie...

Tommy Hilfiger, Guess, Under Armor, Pepe Jeans, Chritian Berg,..

Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Armani, Guess, Calvin Klein, Michael Kors, Marc O´Polo

Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Tom Tailor

Tommy Hilfiger, Jack&Jones, Marco Polo, Pepe Jeans, Calvin Klein, Guess, Naketano, Diesel, Hugo Boss, DKNY, Levis, Only a mnoho dalších

Under Armour, Klein, Hugo Boss

Vero Moda a další si nevzpomenu.

12. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete prodejnu Peek & Cloppenburg v Ostravě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b. Nákup oděvů a doplňků3952 %24,84 %  
c. Nákup ve slevách2533,33 %15,92 %  
d. Sledování novinek a módních trendů45,33 %2,55 %  
a. Trávení volného času34 %1,91 %  
Chodim se tam prilezitostne jen podívat.. 11,33 %0,64 %  
Po první návštěvě už nenavštěvuji 11,33 %0,64 %  
Nechodim11,33 %0,64 %  
Skoro jej nenavstevuji11,33 %0,64 %  

Graf

13. Kolik průměrně utratíte za jeden nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg? (v Kč)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c. 1 000–2 4993546,67 %22,29 %  
b. 500–9991824 %11,46 %  
d. 2 500–4 9991722,67 %10,83 %  
a. Do 50045,33 %2,55 %  
e. 5 000–9 99911,33 %0,64 %  

Graf

14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
a. Nabídka různých značek oblečení a doplňků1.8270.73
b. Šířka sortimentu oblečení a doplňků1.8130.605
c. Odbornost obsluhy2.0530.717
d. Přístup obsluhy1.960.865
e. Atmosféra prodejny2.0530.85
f. Pohodlí při nákupu (prostornost prodejny, zkušebních kabinek)1.9330.756
g. Uspořádání prodejny (přehlednost značek a sortimentu)2.081.034
h. Kvalita výrobků1.9470.557
i. Ceny výrobků2.760.929
j. Služby spojené s výměnou a reklamací2.0530.744

Graf

15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
neznámá vs. známá1-2-3-4-53.9470.744
konzervativní vs. kreativní1-2-3-4-53.3331.076
nabízí trendové výrobky vs. nabízí klasickou módu1-2-3-4-52.841.068
nabízí módu pro mladé zákazníky vs. nabízí módu pro starší zákazníky1-2-3-4-52.8130.792
originální vs. všední1-2-3-4-52.6670.809
světová móda vs. provinční móda1-2-3-4-52.2930.847
inovativní vs. zastaralá1-2-3-4-52.4270.751

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Máte vyřízenou věrnostní kartu Peek & Cloppenburg?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b. Ano, využívám ji2736 %17,2 %  
a. Ano, ale nevyužívám ji2533,33 %15,92 %  
d. Nevím, že existuje1216 %7,64 %  
c. Ne, ani nechci1114,67 %7,01 %  

Graf

17. Doporučili byste nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě ostatním?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7296 %45,86 %  
ne34 %1,91 %  

Graf

18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c. Výše cen4762,67 %29,94 %  
d. Sortiment zboží2736 %17,2 %  
f. Atmosféra prodejny1621,33 %10,19 %  
a. Přístup zaměstnanců1520 %9,55 %  
e. Vzhled prodejny810,67 %5,1 %  
h. Služby pro zákazníky (výměny a reklamace)810,67 %5,1 %  
g. Kvalita zboží68 %3,82 %  
b. Otevírací doba45,33 %2,55 %  
Nevim11,33 %0,64 %  
Netuším 11,33 %0,64 %  
ceny11,33 %0,64 %  

Graf

19. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem? (v Kč)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c. 20 000-29 9995836,94 %36,94 %  
a. 0-9 9993220,38 %20,38 %  
b. 10 000-19 9992717,2 %17,2 %  
d. 30 000-39 9991811,46 %11,46 %  
f. Nechci odpovídat1610,19 %10,19 %  
e. 40 000 a více63,82 %3,82 %  

Graf

20. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a. 18-256541,4 %41,4 %  
c. 36-453321,02 %21,02 %  
b. 26-353220,38 %20,38 %  
d. 46-552113,38 %13,38 %  
e. 56-6553,18 %3,18 %  
f. 66 a více10,64 %0,64 %  

Graf

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c. Středoškolské s maturitou7849,68 %49,68 %  
d. Vysokoškolské6843,31 %43,31 %  
b. Středoškolské bez maturity, vyučen/a95,73 %5,73 %  
a. Základní21,27 %1,27 %  

Graf

22. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10969,43 %69,43 %  
Muž4830,57 %30,57 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Nakoupili jste někdy v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Méně než 1x ročně na otázku 10. Jak často nakupujete v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. 1x ročně na otázku 10. Jak často nakupujete v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Několikrát ročně na otázku 10. Jak často nakupujete v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. Nákup oděvů a doplňků na otázku 12. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete prodejnu Peek & Cloppenburg v Ostravě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Nákup ve slevách na otázku 12. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete prodejnu Peek & Cloppenburg v Ostravě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. 500–999 na otázku 13. Kolik průměrně utratíte za jeden nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg? (v Kč)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. 1 000–2 499 na otázku 13. Kolik průměrně utratíte za jeden nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg? (v Kč)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. 2 500–4 999 na otázku 13. Kolik průměrně utratíte za jeden nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg? (v Kč)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Nabídka různých značek oblečení a doplňků=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Nabídka různých značek oblečení a doplňků=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Nabídka různých značek oblečení a doplňků=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. Šířka sortimentu oblečení a doplňků=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. Šířka sortimentu oblečení a doplňků=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. Šířka sortimentu oblečení a doplňků=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Odbornost obsluhy=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Odbornost obsluhy=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Odbornost obsluhy=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. Přístup obsluhy=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. Přístup obsluhy=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. Přístup obsluhy=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi e. Atmosféra prodejny=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi e. Atmosféra prodejny=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi e. Atmosféra prodejny=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi f. Pohodlí při nákupu (prostornost prodejny, zkušebních kabinek)=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi f. Pohodlí při nákupu (prostornost prodejny, zkušebních kabinek)=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi f. Pohodlí při nákupu (prostornost prodejny, zkušebních kabinek)=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi g. Uspořádání prodejny (přehlednost značek a sortimentu)=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi g. Uspořádání prodejny (přehlednost značek a sortimentu)=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi g. Uspořádání prodejny (přehlednost značek a sortimentu)=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi h. Kvalita výrobků=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi h. Kvalita výrobků=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi h. Kvalita výrobků=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi i. Ceny výrobků=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi i. Ceny výrobků=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi i. Ceny výrobků=4 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi j. Služby spojené s výměnou a reklamací=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi j. Služby spojené s výměnou a reklamací=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi j. Služby spojené s výměnou a reklamací=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznámá [1-2-3-4-5] známá: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznámá [1-2-3-4-5] známá: 4 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznámá [1-2-3-4-5] známá: 5 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [1-2-3-4-5] kreativní: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [1-2-3-4-5] kreativní: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [1-2-3-4-5] kreativní: 4 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí trendové výrobky [1-2-3-4-5] nabízí klasickou módu: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí trendové výrobky [1-2-3-4-5] nabízí klasickou módu: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí trendové výrobky [1-2-3-4-5] nabízí klasickou módu: 4 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí módu pro mladé zákazníky [1-2-3-4-5] nabízí módu pro starší zákazníky: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí módu pro mladé zákazníky [1-2-3-4-5] nabízí módu pro starší zákazníky: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí módu pro mladé zákazníky [1-2-3-4-5] nabízí módu pro starší zákazníky: 4 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [1-2-3-4-5] všední: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [1-2-3-4-5] všední: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [1-2-3-4-5] všední: 4 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi světová móda [1-2-3-4-5] provinční móda: 1 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi světová móda [1-2-3-4-5] provinční móda: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi světová móda [1-2-3-4-5] provinční móda: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5] zastaralá: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5] zastaralá: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Ano, ale nevyužívám ji na otázku 16. Máte vyřízenou věrnostní kartu Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. Ano, využívám ji na otázku 16. Máte vyřízenou věrnostní kartu Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Ne, ani nechci na otázku 16. Máte vyřízenou věrnostní kartu Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. Nevím, že existuje na otázku 16. Máte vyřízenou věrnostní kartu Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Doporučili byste nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě ostatním?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Přístup zaměstnanců na otázku 18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Výše cen na otázku 18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. Sortiment zboží na otázku 18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi f. Atmosféra prodejny na otázku 18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:

17. Doporučili byste nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě ostatním?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Několikrát ročně na otázku 10. Jak často nakupujete v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Nákup ve slevách na otázku 12. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete prodejnu Peek & Cloppenburg v Ostravě?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. 500–999 na otázku 13. Kolik průměrně utratíte za jeden nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg? (v Kč)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Nabídka různých značek oblečení a doplňků=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. Šířka sortimentu oblečení a doplňků=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Odbornost obsluhy=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. Přístup obsluhy=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi e. Atmosféra prodejny=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi f. Pohodlí při nákupu (prostornost prodejny, zkušebních kabinek)=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi g. Uspořádání prodejny (přehlednost značek a sortimentu)=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi i. Ceny výrobků=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznámá [1-2-3-4-5] známá: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [1-2-3-4-5] kreativní: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [1-2-3-4-5] kreativní: 4 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí trendové výrobky [1-2-3-4-5] nabízí klasickou módu: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí módu pro mladé zákazníky [1-2-3-4-5] nabízí módu pro starší zákazníky: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [1-2-3-4-5] všední: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [1-2-3-4-5] všední: 4 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5] zastaralá: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. Ano, využívám ji na otázku 16. Máte vyřízenou věrnostní kartu Peek & Cloppenburg?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. Nevím, že existuje na otázku 16. Máte vyřízenou věrnostní kartu Peek & Cloppenburg?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. Sortiment zboží na otázku 18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Výše cen na otázku 18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi h. Kvalita výrobků=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. Odbornost obsluhy=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi c. 1 000–2 499 na otázku 13. Kolik průměrně utratíte za jeden nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg? (v Kč)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi světová móda [1-2-3-4-5] provinční móda: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi inovativní [1-2-3-4-5] zastaralá: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Nabídka různých značek oblečení a doplňků=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi j. Služby spojené s výměnou a reklamací=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. Šířka sortimentu oblečení a doplňků=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. Přístup obsluhy=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [1-2-3-4-5] všední: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi g. Uspořádání prodejny (přehlednost značek a sortimentu)=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Nakoupili jste někdy v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi f. Pohodlí při nákupu (prostornost prodejny, zkušebních kabinek)=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí trendové výrobky [1-2-3-4-5] nabízí klasickou módu: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Ano, ale nevyužívám ji na otázku 16. Máte vyřízenou věrnostní kartu Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi e. Atmosféra prodejny=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi i. Ceny výrobků=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí módu pro mladé zákazníky [1-2-3-4-5] nabízí módu pro starší zákazníky: 2 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi j. Služby spojené s výměnou a reklamací=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [1-2-3-4-5] kreativní: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. Nákup oděvů a doplňků na otázku 12. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete prodejnu Peek & Cloppenburg v Ostravě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznámá [1-2-3-4-5] známá: 4 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi e. Atmosféra prodejny=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi h. Kvalita výrobků=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznámá [1-2-3-4-5] známá: 5 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi světová móda [1-2-3-4-5] provinční móda: 3 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi j. Služby spojené s výměnou a reklamací=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi d. 2 500–4 999 na otázku 13. Kolik průměrně utratíte za jeden nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg? (v Kč)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí trendové výrobky [1-2-3-4-5] nabízí klasickou módu: 4 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. Šířka sortimentu oblečení a doplňků=2 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Nabídka různých značek oblečení a doplňků=1 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi g. Uspořádání prodejny (přehlednost značek a sortimentu)=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi a. Přístup zaměstnanců na otázku 18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízí módu pro mladé zákazníky [1-2-3-4-5] nabízí módu pro starší zákazníky: 4 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi světová móda [1-2-3-4-5] provinční móda: 1 na otázku 15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. 1x ročně na otázku 10. Jak často nakupujete v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi f. Pohodlí při nákupu (prostornost prodejny, zkušebních kabinek)=3 na otázku 14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):

18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:

  • odpověď c. Výše cen:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi b. 500–999 na otázku 13. Kolik průměrně utratíte za jeden nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg? (v Kč)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak byste vyjádřili Váš zájem o módu?

2. Jaký styl oblékání preferujete? (Označte maximálně dvě odpovědi)

3. Preferujete značkové oblečení?

4. Myslíte si, že vyšší ceny oděvů a doplňků jsou odrazem vyšší kvality?

5. Myslíte si, že značka oděvů a doplňků je odrazem vyšší kvality?

7. Které z těchto oděvních značek znáte? (lze označit více odpovědí)

8. Označte Vaše dvě nejoblíbenější oděvní značky, které nakupujete:

9. Nakoupili jste někdy v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?

10. Jak často nakupujete v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?

12. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete prodejnu Peek & Cloppenburg v Ostravě?

13. Kolik průměrně utratíte za jeden nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg? (v Kč)

14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):

15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?

16. Máte vyřízenou věrnostní kartu Peek & Cloppenburg?

17. Doporučili byste nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě ostatním?

18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:

19. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem? (v Kč)

20. Kolik je Vám let?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak byste vyjádřili Váš zájem o módu?

2. Jaký styl oblékání preferujete? (Označte maximálně dvě odpovědi)

3. Preferujete značkové oblečení?

4. Myslíte si, že vyšší ceny oděvů a doplňků jsou odrazem vyšší kvality?

5. Myslíte si, že značka oděvů a doplňků je odrazem vyšší kvality?

7. Které z těchto oděvních značek znáte? (lze označit více odpovědí)

8. Označte Vaše dvě nejoblíbenější oděvní značky, které nakupujete:

9. Nakoupili jste někdy v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?

10. Jak často nakupujete v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě?

12. Za jakým účelem nejčastěji navštěvujete prodejnu Peek & Cloppenburg v Ostravě?

13. Kolik průměrně utratíte za jeden nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg? (v Kč)

14. Ohodnoťte Vaši spokojenost s níže uvedenými faktory v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě. (Hodnoťte na stupnici 1-5, kde 1= velmi spokojen 2= spíše spokojen 3= ani spokojen, ani nespokojen, 4= spíše nespokojen, 5= velmi nespokojen):

15. Jak vnímáte značku obchodních domů Peek & Cloppenburg?

16. Máte vyřízenou věrnostní kartu Peek & Cloppenburg?

17. Doporučili byste nákup v obchodním domě Peek & Cloppenburg v Ostravě ostatním?

18. Vyberte dvě hlavní oblasti, ve kterých by se podle Vás měl obchodní dům Peek & Cloppenburg v Ostravě vylepšit:

19. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem? (v Kč)

20. Kolik je Vám let?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Waliszewská, L.Známost oděvní značky (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://znamost-odevni-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.