Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > známost značky Wella
známost značky Wella
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eva Fojtíková |
---|---|
Šetření: | 27. 11. 2011 - 15. 12. 2011 |
Počet respondentů: | 128 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 16.13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 81,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:59 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chci vás poprosit o pár minut vašeho času a vyplnění mého krátkého dotazníku, předem vám velice děkuji.
Jsem studentka 3. ročníku Ostravské univerzity a provádím výzkum,
" ANALÝZA ZNÁMOSTI ZNAČKY WELLA"
jehož výsledky budou sloužit k napsání mé bakalářské práce.
Odpovědi respondentů
1. Používáte / Použival(a) jste, některý z výrobku Wella
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 106 | 82,81 % | 82,81 % |
ne | 22 | 17,19 % | 17,19 % |
2. Kupujete některý z jejich výrobku pravidelně (např. 1x měsíčně)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 104 | 82,54 % | 81,25 % |
ano | 22 | 17,46 % | 17,19 % |
3. Myslíte si, že u výrobku Wella platí úměra: cena odpovída kvalitě
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 80 | 62,5 % | 62,5 % |
ne, cena mi příjde vysoká | 31 | 24,22 % | 24,22 % |
nikdy jsem nepoužil(a) žádný z produktu Wella | 14 | 10,94 % | 10,94 % |
ne, cena mi příjde nízka | 3 | 2,34 % | 2,34 % |
4. Který faktor, z níže uvedených, vás při koupi vlasové kosmetiky ovlivňuje nejvíc
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 71 | 55,47 % | 55,47 % |
cena | 51 | 39,84 % | 39,84 % |
akce (2+1, dárek, 10%sleva, akční cena...) | 37 | 28,91 % | 28,91 % |
mám svou značku, kterou kupuji pravidelně | 27 | 21,09 % | 21,09 % |
velikost balení | 20 | 15,63 % | 15,63 % |
reklama v televizi | 8 | 6,25 % | 6,25 % |
obal | 8 | 6,25 % | 6,25 % |
jiné | 6 | 4,69 % | 4,69 % |
5. Které z vlasových připravku Wella jste už vyzkoušel(a)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
šampón | 83 | 72,17 % | 64,84 % |
lak na vlasy | 60 | 52,17 % | 46,88 % |
balzám na vlasy | 35 | 30,43 % | 27,34 % |
vlasové tužidlo | 35 | 30,43 % | 27,34 % |
gel na vlasy | 15 | 13,04 % | 11,72 % |
vosk na vlasy | 11 | 9,57 % | 8,59 % |
jiný stylingový přípravek | 10 | 8,7 % | 7,81 % |
maska na vlasy | 8 | 6,96 % | 6,25 % |
guma na vlasy | 3 | 2,61 % | 2,34 % |
6. Pracuje váš kadeřník/kadeřnice s touto značkou
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 61 | 47,66 % | 47,66 % |
ne | 44 | 34,38 % | 34,38 % |
ano | 23 | 17,97 % | 17,97 % |
7. Požíváte barvy Wella k barvení nebo odbarvování vašich vlasu, ať už doma nebo u odborníka
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 94 | 73,44 % | 73,44 % |
ano | 34 | 26,56 % | 26,56 % |
8. Myslíte si, že Wella dostatečně inovuje své výrobky
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 64 | 50 % | 50 % |
ano, ale mohla by na sebe upozornit ještě víc | 28 | 21,88 % | 21,88 % |
ano, a dává o tom i dostatečně vědět | 27 | 21,09 % | 21,09 % |
ne | 9 | 7,03 % | 7,03 % |
9. Vzpomenete si teď na nějakou její reklamu, která běžela nebo běží v tv
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 74 | 57,81 % | 57,81 % |
ano | 54 | 42,19 % | 42,19 % |
10. Pokud jste si nějakou vybavil(a), na jaký produkt byla
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
barva
barva na vlasy
barva na vlasy
barva na vlasy
barva na vlasy
Barva na vlasy
barva na vlasy
barva na vlasy
barvy
bohuzel elfi... reklama me napada jen na taft:D:D:D
farba
hair repair
lak na vlasy
lak na vlasy
lak na vlasy
lak na vlasy - wellaflex
lak na vlasy ,barva na vlasy
laky na vlasy
lesk....a objem
na kondomy
Na pěnovou barvu na vlasy
Nejsem si jistá, jestli je to Wella - jak Heidi Klum vyleze z letadla a je větrno, pak pálí to slunce atd. a pokaždé řekne, že její účes to vydrží, na konci skočí do bazénu a řekne skoro všechno......
nemam tv takze odpoved 9 muze byt zkreslena
nevim
nevybavím konkrétně
pěnová barva
pudr na objem vlasů
sampon
sampon
šampón
šampon
šampón
Šampón
šampon
šampon
šampon
šampony
šampóny a kondicionéry řady Wella Pro Series
šapmon
tužidlo na vlasy
tužidlo nebo lak na vlasy
Tužidlo, lak na vlasy
Wella perfectly you - barva nebo lak
wella šampony 500 ml
Wellaflex myslím :)
11. Které, z těchto nabízených log Wella, je podle vás aktualní
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
D
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
B | 48 | 37,8 % | 37,5 % |
D | 41 | 32,28 % | 32,03 % |
C | 29 | 22,83 % | 22,66 % |
A | 9 | 7,09 % | 7,03 % |
12. V které zemi byla značka Wella založena
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [USA → otázka č. 13, Německo → otázka č. 13, Švýcarsko → otázka č. 13, Belgie → otázka č. 13, Česká republika → otázka č. 13, Nevím → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 74 | 57,81 % | 57,81 % |
Německo | 30 | 23,44 % | 23,44 % |
USA | 11 | 8,59 % | 8,59 % |
Švýcarsko | 7 | 5,47 % | 5,47 % |
Belgie | 5 | 3,91 % | 3,91 % |
Česká republika | 1 | 0,78 % | 0,78 % |
13. Společnost Wella byla založená v roce 1880, od kterého roku je značka v české republice
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1880 → otázka č. 14, 1986 → otázka č. 14, 1991 → otázka č. 14, 2003 → otázka č. 14, netuším → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
netuším | 75 | 58,59 % | 58,59 % |
1991 | 34 | 26,56 % | 26,56 % |
1986 | 15 | 11,72 % | 11,72 % |
2003 | 2 | 1,56 % | 1,56 % |
1880 | 2 | 1,56 % | 1,56 % |
14. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [žena → otázka č. 15, muž → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 115 | 89,84 % | 89,84 % |
muž | 13 | 10,16 % | 10,16 % |
15. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-35 | 79 | 68,7 % | 61,72 % |
15-20 | 19 | 16,52 % | 14,84 % |
36-50 | 16 | 13,91 % | 12,5 % |
50 a více | 1 | 0,87 % | 0,78 % |
16. Zaměstnání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student(ka) | 68 | 53,13 % | 53,13 % |
zaměstnan(á) | 48 | 37,5 % | 37,5 % |
mateřská dovolená | 9 | 7,03 % | 7,03 % |
nezaměstnan(á) | 3 | 2,34 % | 2,34 % |
17. Bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
město | 85 | 66,41 % | 66,41 % |
vesnice | 43 | 33,59 % | 33,59 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.