Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > známost značky Wella

známost značky Wella

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Fojtíková
Šetření:27. 11. 2011 - 15. 12. 2011
Počet respondentů:128
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chci vás poprosit o pár minut vašeho času a vyplnění mého krátkého dotazníku, předem vám velice děkuji.

Jsem studentka 3. ročníku Ostravské univerzity a provádím výzkum,

              " ANALÝZA ZNÁMOSTI ZNAČKY WELLA"

jehož výsledky budou sloužit k napsání mé bakalářské práce.




 

Odpovědi respondentů

1. Používáte / Použival(a) jste, některý z výrobku Wella

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10682,81 %82,81 %  
ne2217,19 %17,19 %  

Graf

2. Kupujete některý z jejich výrobku pravidelně (např. 1x měsíčně)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10482,54 %81,25 %  
ano2217,46 %17,19 %  

Graf

3. Myslíte si, že u výrobku Wella platí úměra: cena odpovída kvalitě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8062,5 %62,5 %  
ne, cena mi příjde vysoká3124,22 %24,22 %  
nikdy jsem nepoužil(a) žádný z produktu Wella1410,94 %10,94 %  
ne, cena mi příjde nízka32,34 %2,34 %  

Graf

4. Který faktor, z níže uvedených, vás při koupi vlasové kosmetiky ovlivňuje nejvíc

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita7155,47 %55,47 %  
cena 5139,84 %39,84 %  
akce (2+1, dárek, 10%sleva, akční cena...)3728,91 %28,91 %  
mám svou značku, kterou kupuji pravidelně2721,09 %21,09 %  
velikost balení2015,63 %15,63 %  
reklama v televizi86,25 %6,25 %  
obal86,25 %6,25 %  
jiné64,69 %4,69 %  

Graf

5. Které z vlasových připravku Wella jste už vyzkoušel(a)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šampón8372,17 %64,84 %  
lak na vlasy6052,17 %46,88 %  
balzám na vlasy3530,43 %27,34 %  
vlasové tužidlo3530,43 %27,34 %  
gel na vlasy1513,04 %11,72 %  
vosk na vlasy119,57 %8,59 %  
jiný stylingový přípravek108,7 %7,81 %  
maska na vlasy86,96 %6,25 %  
guma na vlasy32,61 %2,34 %  

Graf

6. Pracuje váš kadeřník/kadeřnice s touto značkou

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím6147,66 %47,66 %  
ne4434,38 %34,38 %  
ano2317,97 %17,97 %  

Graf

7. Požíváte barvy Wella k barvení nebo odbarvování vašich vlasu, ať už doma nebo u odborníka

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9473,44 %73,44 %  
ano3426,56 %26,56 %  

Graf

8. Myslíte si, že Wella dostatečně inovuje své výrobky

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím6450 %50 %  
ano, ale mohla by na sebe upozornit ještě víc2821,88 %21,88 %  
ano, a dává o tom i dostatečně vědět2721,09 %21,09 %  
ne97,03 %7,03 %  

Graf

9. Vzpomenete si teď na nějakou její reklamu, která běžela nebo běží v tv

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7457,81 %57,81 %  
ano5442,19 %42,19 %  

Graf

10. Pokud jste si nějakou vybavil(a), na jaký produkt byla

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

barva

barva na vlasy

barva na vlasy

barva na vlasy

barva na vlasy

Barva na vlasy

barva na vlasy

barva na vlasy

barvy

bohuzel elfi... reklama me napada jen na taft:D:D:D

farba

hair repair

lak na vlasy

lak na vlasy

lak na vlasy

lak na vlasy - wellaflex

lak na vlasy ,barva na vlasy

laky na vlasy

lesk....a objem

na kondomy

Na pěnovou barvu na vlasy

Nejsem si jistá, jestli je to Wella - jak Heidi Klum vyleze z letadla a je větrno, pak pálí to slunce atd. a pokaždé řekne, že její účes to vydrží, na konci skočí do bazénu a řekne skoro všechno......

nemam tv takze odpoved 9 muze byt zkreslena

nevim

nevybavím konkrétně

pěnová barva

pudr na objem vlasů

sampon

sampon

šampón

šampon

šampón

Šampón

šampon

šampon

šampon

šampony

šampóny a kondicionéry řady Wella Pro Series

šapmon

tužidlo na vlasy

tužidlo nebo lak na vlasy

Tužidlo, lak na vlasy

Wella perfectly you - barva nebo lak

wella šampony 500 ml

Wellaflex myslím :)

11. Které, z těchto nabízených log Wella, je podle vás aktualní

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:

Soubor: logo-wella.bmp (pozor: obsahy souborů nejsou ze strany Vyplnto.cz nijak kontrolovány!)
D

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
B4837,8 %37,5 %  
D4132,28 %32,03 %  
C2922,83 %22,66 %  
A97,09 %7,03 %  

Graf

12. V které zemi byla značka Wella založena

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [USAotázka č. 13, Německootázka č. 13, Švýcarskootázka č. 13, Belgieotázka č. 13, Česká republikaotázka č. 13, Nevímotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím7457,81 %57,81 %  
Německo3023,44 %23,44 %  
USA118,59 %8,59 %  
Švýcarsko75,47 %5,47 %  
Belgie53,91 %3,91 %  
Česká republika10,78 %0,78 %  

Graf

13. Společnost Wella byla založená v roce 1880, od kterého roku je značka v české republice

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1880otázka č. 14, 1986otázka č. 14, 1991otázka č. 14, 2003otázka č. 14, netušímotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
netuším7558,59 %58,59 %  
19913426,56 %26,56 %  
19861511,72 %11,72 %  
200321,56 %1,56 %  
188021,56 %1,56 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 15, mužotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11589,84 %89,84 %  
muž1310,16 %10,16 %  

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-357968,7 %61,72 %  
15-201916,52 %14,84 %  
36-501613,91 %12,5 %  
50 a více10,87 %0,78 %  

Graf

16. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student(ka)6853,13 %53,13 %  
zaměstnan(á)4837,5 %37,5 %  
mateřská dovolená97,03 %7,03 %  
nezaměstnan(á)32,34 %2,34 %  

Graf

17. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
město8566,41 %66,41 %  
vesnice4333,59 %33,59 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Používáte / Použival(a) jste, některý z výrobku Wella

  • odpověď ne:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem nepoužil(a) žádný z produktu Wella na otázku 3. Myslíte si, že u výrobku Wella platí úměra: cena odpovída kvalitě

5. Které z vlasových připravku Wella jste už vyzkoušel(a)

  • odpověď lak na vlasy:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi gel na vlasy na otázku 5. Které z vlasových připravku Wella jste už vyzkoušel(a)

16. Zaměstnání

  • odpověď zaměstnan(á):
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-50 na otázku 15. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte / Použival(a) jste, některý z výrobku Wella

2. Kupujete některý z jejich výrobku pravidelně (např. 1x měsíčně)

3. Myslíte si, že u výrobku Wella platí úměra: cena odpovída kvalitě

4. Který faktor, z níže uvedených, vás při koupi vlasové kosmetiky ovlivňuje nejvíc

5. Které z vlasových připravku Wella jste už vyzkoušel(a)

6. Pracuje váš kadeřník/kadeřnice s touto značkou

7. Požíváte barvy Wella k barvení nebo odbarvování vašich vlasu, ať už doma nebo u odborníka

8. Myslíte si, že Wella dostatečně inovuje své výrobky

9. Vzpomenete si teď na nějakou její reklamu, která běžela nebo běží v tv

11. Které, z těchto nabízených log Wella, je podle vás aktualní

12. V které zemi byla značka Wella založena

13. Společnost Wella byla založená v roce 1880, od kterého roku je značka v české republice

14. Pohlaví

15. Věk

16. Zaměstnání

17. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte / Použival(a) jste, některý z výrobku Wella

2. Kupujete některý z jejich výrobku pravidelně (např. 1x měsíčně)

3. Myslíte si, že u výrobku Wella platí úměra: cena odpovída kvalitě

4. Který faktor, z níže uvedených, vás při koupi vlasové kosmetiky ovlivňuje nejvíc

5. Které z vlasových připravku Wella jste už vyzkoušel(a)

6. Pracuje váš kadeřník/kadeřnice s touto značkou

7. Požíváte barvy Wella k barvení nebo odbarvování vašich vlasu, ať už doma nebo u odborníka

8. Myslíte si, že Wella dostatečně inovuje své výrobky

9. Vzpomenete si teď na nějakou její reklamu, která běžela nebo běží v tv

11. Které, z těchto nabízených log Wella, je podle vás aktualní

12. V které zemi byla značka Wella založena

13. Společnost Wella byla založená v roce 1880, od kterého roku je značka v české republice

14. Pohlaví

15. Věk

16. Zaměstnání

17. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Fojtíková, E.známost značky Wella (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://znamost-znacky-wella.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.