Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znáte celebrity v reklamě?

Znáte celebrity v reklamě?

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sandra Plachá
Šetření:06. 03. 2011 - 09. 03. 2011
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V tomto krátkém dotazníku vyzkoušíme Vaše povědomí o reklamě, slavných osobnostech v ní a jejich působení. Průzkum je součástí mé bakalářské práce, a zabere Vám jen pár minut. Předem děkuji za jeho vyplnění, protože každá odpověď se počítá!

Odpovědi respondentů

1. MATTONI natočlo TV reklamu s modelkou Hanou Soukupovou s tzv. "vodní šaty". Znáte ji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7583,33 %83,33 %  
ne1516,67 %16,67 %  

Graf

2. Znáte jinou reklamu na minerální vodu MATTONI se slavnou osobností?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5662,22 %62,22 %  
ne1921,11 %21,11 %  
nevím1516,67 %16,67 %  

Graf

3. Společnost Pepsi již angažovala ve svých reklamách desítky slavných osobností. Koho si ve spojitosti s Pepsi vybavíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
David Beckham6471,11 %71,11 %  
Britney Spears3741,11 %41,11 %  
Michael Jackson1112,22 %12,22 %  
Enrique Iglesias88,89 %8,89 %  

Graf

4. Líbí se Vám reklamy na nápoje Pepsi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6572,22 %72,22 %  
ne2527,78 %27,78 %  

Graf

5. Dostali jste chuť napít se Pepsi po shlédnutí její reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7381,11 %81,11 %  
ano1718,89 %18,89 %  

Graf

6. Sagvan Tofi natočil v roce 2008 reklamu na Berentzen Fernet. Víte, že díky aktivní propagaci alhokolu byla zakázána?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8088,89 %88,89 %  
ano1011,11 %11,11 %  

Graf

7. Vnímáte "slavnou" osobnost v reklamě jako její pozitivní element?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5662,22 %62,22 %  
ano3437,78 %37,78 %  

Graf

8. Znamená pro Vás celebrita v reklamě více, než "obyčejný" člověk?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5763,33 %63,33 %  
nevím1718,89 %18,89 %  
ano1617,78 %17,78 %  

Graf

9. Vadí Vám, pokud slavná osobnost často propaguje různé produkty různých společností?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4145,56 %45,56 %  
ne3943,33 %43,33 %  
nevím1011,11 %11,11 %  

Graf

10. Pokud slavná osobnost propaguje výrobek, pamatujete si především:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobnost3437,78 %37,78 %  
Obojí3134,44 %34,44 %  
Nevím1718,89 %18,89 %  
Produkt1011,11 %11,11 %  

Graf

11. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6167,78 %67,78 %  
Muž2932,22 %32,22 %  

Graf

12. Doplňte Váš věk, prosím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-295561,11 %61,11 %  
30-391516,67 %16,67 %  
40 a více1415,56 %15,56 %  
do 2066,67 %6,67 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou6370 %70 %  
vysokoškolské2224,44 %24,44 %  
středoškolské bez maturity33,33 %3,33 %  
základní22,22 %2,22 %  

Graf

14. V jakém jste momentálně pracovním vztahu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec4752,22 %52,22 %  
nepracuji, jsem student3336,67 %36,67 %  
podnikatel (OSVČ)44,44 %4,44 %  
jiný (mateřská dovolená, důchodce atp...)33,33 %3,33 %  
nezaměstnaný33,33 %3,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Doplňte Váš věk, prosím

  • odpověď 21-29:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Sagvan Tofi natočil v roce 2008 reklamu na Berentzen Fernet. Víte, že díky aktivní propagaci alhokolu byla zakázána?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. MATTONI natočlo TV reklamu s modelkou Hanou Soukupovou s tzv. "vodní šaty". Znáte ji?

2. Znáte jinou reklamu na minerální vodu MATTONI se slavnou osobností?

3. Společnost Pepsi již angažovala ve svých reklamách desítky slavných osobností. Koho si ve spojitosti s Pepsi vybavíte?

4. Líbí se Vám reklamy na nápoje Pepsi?

5. Dostali jste chuť napít se Pepsi po shlédnutí její reklamy?

6. Sagvan Tofi natočil v roce 2008 reklamu na Berentzen Fernet. Víte, že díky aktivní propagaci alhokolu byla zakázána?

7. Vnímáte "slavnou" osobnost v reklamě jako její pozitivní element?

8. Znamená pro Vás celebrita v reklamě více, než "obyčejný" člověk?

9. Vadí Vám, pokud slavná osobnost často propaguje různé produkty různých společností?

10. Pokud slavná osobnost propaguje výrobek, pamatujete si především:

11. Jste muž nebo žena?

12. Doplňte Váš věk, prosím

13. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

14. V jakém jste momentálně pracovním vztahu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. MATTONI natočlo TV reklamu s modelkou Hanou Soukupovou s tzv. "vodní šaty". Znáte ji?

2. Znáte jinou reklamu na minerální vodu MATTONI se slavnou osobností?

3. Společnost Pepsi již angažovala ve svých reklamách desítky slavných osobností. Koho si ve spojitosti s Pepsi vybavíte?

4. Líbí se Vám reklamy na nápoje Pepsi?

5. Dostali jste chuť napít se Pepsi po shlédnutí její reklamy?

6. Sagvan Tofi natočil v roce 2008 reklamu na Berentzen Fernet. Víte, že díky aktivní propagaci alhokolu byla zakázána?

7. Vnímáte "slavnou" osobnost v reklamě jako její pozitivní element?

8. Znamená pro Vás celebrita v reklamě více, než "obyčejný" člověk?

9. Vadí Vám, pokud slavná osobnost často propaguje různé produkty různých společností?

10. Pokud slavná osobnost propaguje výrobek, pamatujete si především:

11. Jste muž nebo žena?

12. Doplňte Váš věk, prosím

13. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

14. V jakém jste momentálně pracovním vztahu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Plachá, S.Znáte celebrity v reklamě? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://znate-celebrity-v-reklame.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.