Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znáte Maybelline New York?
Znáte Maybelline New York?
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavla Knotková |
---|---|
Šetření: | 04. 03. 2009 - 18. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 170 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 9.91 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 45 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj všichni!
Zajímalo by nás, co vše se vám vybaví pod značkou Maybelline New York. Výsledky našeho kratičkého dotazníku použijeme při zpracování marketingového projektu na VŠE.
Díky moc za pomoc:-) Eva, Líba a Pavla
Odpovědi respondentů
1. Co si představíte, řekne-li se Maybelline New York?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kosmetika | 28 | 19,44 % | 16,47 % |
kosmetiku | 13 | 9,03 % | 7,65 % |
řasenka | 5 | 3,47 % | 2,94 % |
dekorativní kosmetiku | 5 | 3,47 % | 2,94 % |
možná se tak narodila, možná je to maybelline | 4 | 2,78 % | 2,35 % |
řasenku | 3 | 2,08 % | 1,76 % |
šminky | 3 | 2,08 % | 1,76 % |
kosmetická značka | 3 | 2,08 % | 1,76 % |
líčení | 3 | 2,08 % | 1,76 % |
řasenky | 2 | 1,39 % | 1,18 % |
ostatní odpovědi | 75 | 52,08 % | 44,12 % |
2. Jaká je podle vás typická spotřebitelka kosmetiky Maybelline New York? (max. 4 odpovědi)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mladá | 120 | 71,86 % | 70,59 % |
moderní | 98 | 58,68 % | 57,65 % |
společenská | 76 | 45,51 % | 44,71 % |
sebevědomá | 67 | 40,12 % | 39,41 % |
atraktivní | 63 | 37,72 % | 37,06 % |
sexy | 51 | 30,54 % | 30 % |
energická | 49 | 29,34 % | 28,82 % |
teenager | 39 | 23,35 % | 22,94 % |
nevím | 9 | 5,39 % | 5,29 % |
obyčejná | 8 | 4,79 % | 4,71 % |
spíše starší | 7 | 4,19 % | 4,12 % |
ne příliš atraktivní | 3 | 1,8 % | 1,76 % |
nesebevědomá | 1 | 0,6 % | 0,59 % |
3. Charakterizujte kosmetiku Maybelline New York (max. 3 odpovědi )
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
průměrná cena | 86 | 51,5 % | 50,59 % |
průměrná kvalita | 65 | 38,92 % | 38,24 % |
pro širokou masu lidí | 64 | 38,32 % | 37,65 % |
vysoce kvalitní | 35 | 20,96 % | 20,59 % |
nevím | 29 | 17,37 % | 17,06 % |
drahá | 25 | 14,97 % | 14,71 % |
luxusní | 13 | 7,78 % | 7,65 % |
levná | 9 | 5,39 % | 5,29 % |
nekvalitní | 5 | 2,99 % | 2,94 % |
4. Kupujete si kosmetiku Maybelline New York?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jen občas | 75 | 44,64 % | 44,12 % |
ne | 72 | 42,86 % | 42,35 % |
ano pravidelně | 21 | 12,5 % | 12,35 % |
5. Darovali byste vašim přátelům nebo příbuzným kosmetiku Maybelline New York?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 69 | 41,57 % | 40,59 % |
spíše ne | 41 | 24,7 % | 24,12 % |
rozhodně ano | 24 | 14,46 % | 14,12 % |
nevím | 22 | 13,25 % | 12,94 % |
rozhodně ne | 10 | 6,02 % | 5,88 % |
6. Patří kosmetika Maybelline New York k vašim oblíbeným kosmetickým zančkám?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 55 | 33,13 % | 32,35 % |
spíše ano | 44 | 26,51 % | 25,88 % |
rozhodně ne | 32 | 19,28 % | 18,82 % |
nevím | 22 | 13,25 % | 12,94 % |
rozhodně ano | 13 | 7,83 % | 7,65 % |
7. Myslíte si, že by pod značkou Maybelline mohly být prodávány i pánské kosmetické přípravky?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 57 | 34,13 % | 33,53 % |
spíše ano | 50 | 29,94 % | 29,41 % |
rozhodně ne | 25 | 14,97 % | 14,71 % |
rozhodně ano | 20 | 11,98 % | 11,76 % |
nevím | 15 | 8,98 % | 8,82 % |
8. Vadí vám něco na kosmetice Maybelline New York? (pokud ne, nevyplňujte)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
agresivní reklama
asi cena
debilní reklama
debilní reklamy
dražší ve srovnání s jinými, stejně kvalitními značkami
Jak je uvedeno už dříve- testování na zvířatech, zbytečné utrpení kvůli kráse.
je nekvalitní
Je to tuctová kosmetika, která je ovšem prezentována jako něco víc. Komunikaci této značky proto vnímám jako neseriózní a málo důvěryhodnou.
jejich styl reklamy
Již zmíněné testování na zvířatech
Koupila jsem si jednou rtěnku o které říkali v reklamě že je skvělá a lesklá atd. a byla hrozná, lepila a bylo jí strašně málo!
možná až příliš nalíčené modelky v reklamách (nevypadá přirozeně)
na ocni stiny jsem byla alergicka - otekaly mi oci
priblbla reklama
příliš reklamy
reklama
spousta řečí a žádné výsledky ;)
Totalni spokojenost s tim, co dokaze;) Ale napr. u rasenek je neprijemne, ze pri otevreni je 'citit' oproti jinym znackam.
vysoká cena, nízká kvalita
9. Jaká je vaše oblíbená kosmetická značka? (pokud žádnou nemáte, nevyplňujte:-)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
avon | 8 | 8,6 % | 4,71 % |
rimmel | 4 | 4,3 % | 2,35 % |
Max Factor | 4 | 4,3 % | 2,35 % |
Loreal | 4 | 4,3 % | 2,35 % |
Dermacol | 3 | 3,23 % | 1,76 % |
oriflame | 3 | 3,23 % | 1,76 % |
bourjois | 2 | 2,15 % | 1,18 % |
alverde | 2 | 2,15 % | 1,18 % |
Maybelline | 2 | 2,15 % | 1,18 % |
miis sporty,gabriela salvete | 1 | 1,08 % | 0,59 % |
ostatní odpovědi | 60 | 64,52 % | 35,29 % |
10. Jaká je vaše oblíbená značka parfémů nebo toaletních vod? (pokud žádnou nemáte, nevyplňujte:-)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
adidas | 9 | 9,47 % | 5,29 % |
Puma | 4 | 4,21 % | 2,35 % |
hugo boss | 4 | 4,21 % | 2,35 % |
Escada | 3 | 3,16 % | 1,76 % |
DKNY | 3 | 3,16 % | 1,76 % |
Ralph Lauren | 2 | 2,11 % | 1,18 % |
CK | 2 | 2,11 % | 1,18 % |
avon | 2 | 2,11 % | 1,18 % |
Lancome | 2 | 2,11 % | 1,18 % |
the healing garden | 2 | 2,11 % | 1,18 % |
ostatní odpovědi | 62 | 65,26 % | 36,47 % |
11. Váš věk?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 let | 98 | 59,04 % | 57,65 % |
do 20 let | 61 | 36,75 % | 35,88 % |
31-40 let | 5 | 3,01 % | 2,94 % |
41 a více | 2 | 1,2 % | 1,18 % |
12. Pohlaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 151 | 90,96 % | 88,82 % |
muž | 15 | 9,04 % | 8,82 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.