Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znáte Maybelline New York?

Znáte Maybelline New York?

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Knotková
Šetření:04. 03. 2009 - 18. 03. 2009
Počet respondentů:170
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj všichni!

Zajímalo by nás, co vše se vám vybaví pod značkou Maybelline New York. Výsledky našeho kratičkého dotazníku použijeme při zpracování marketingového projektu na VŠE.

Díky moc za pomoc:-) Eva, Líba a Pavla

Odpovědi respondentů

1. Co si představíte, řekne-li se Maybelline New York?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kosmetika2819,44 %16,47 %  
kosmetiku139,03 %7,65 %  
řasenka53,47 %2,94 %  
dekorativní kosmetiku53,47 %2,94 %  
možná se tak narodila, možná je to maybelline42,78 %2,35 %  
řasenku32,08 %1,76 %  
šminky32,08 %1,76 %  
kosmetická značka32,08 %1,76 %  
líčení32,08 %1,76 %  
řasenky21,39 %1,18 %  
ostatní odpovědi rtěnka
značka kosmetiky
dekorativní kosmetika
Licidla
značku kosmetiky
možná se tak narodila, možná je to maybelline :))
Kosmetiku...překvapivě :)
kvalitní kosmetiku
doplnková kozmetika
moderní, překvapivá
reklamu s Kate Moss.. možná se tak narodila atd..
mozna je to Maybelline ...
mozna se tak narodila, mozna je to maybelline
Řasenku.. možná se tak narodila, možná je to Maybe
vonafffka, asi? :)
příjemná reklama, kterou není nutné vypínat(v TV)
možná je to Maybelline
Možná se tak narodila, možná je to Maybelline.
dekorativní kosmetika, řasenka
rtěnka, slogan
řasenku z reklam
kosmetiku a jejich slogan
řasenka, reklama s hezkou slečnou
"Možná se tak narodila, možná je to Maybelline"
dekorativní dámskou kosmetiku
reklama se znamou modelkou
reklamu s veselými děvčaty (v dobrém slova smyslu)
Rtěnku, řasenku
možná se tak narodila...=) a asi teda v NY=)
reklamní znělku
kate moss
dekorativnu kozmetiku
kosmetické blafy
kosmetickou firmu
znělka z reklamy-líčidla...
kate mos
rasenka
Reklamu a slogan: Možná je to Maybelline
Vybaví sa mi jedna konkrétna reklama v televízii
reklama v tv, rasenka
...možná se tak narodila, možná je to maybelline..
firmu vyrábějící kosmetické přípravky
líčidla
kosmetickou značku-řasenky,rtěnky
Řasenku :-)
make up, lesky, rasenky, pudry, rtenky
ty řasy z reklamy
Testování na zvířatech
TV reklama
kvalitní kosmetika pro žena
kvalitní dekorativní kosmetiku
Značku známé kosmetiky
Možná se tak narodila...
Možná se tak narodila?
možná je to Maybelline :D
možná se tak narodila,hmm možná je to maybelline
hezky nalíčený ženský obličej
řasy
kosmetika, krásná dívka
kosmetickou značku
možná se tak narodila...možná je to maybelline
krásku s dlhými raisami:-)
mozno sa taka narodila, mozno je to matbelline.
nic moc
Odporné testy na zvířatech
nejlepší kosmetická značka
kosmetiku nebo módní značku
Možná se tak narodila
kosmetiku,líčení!
dekorativní kosmetiku pro ženy
7552,08 %44,12 % 

Graf

2. Jaká je podle vás typická spotřebitelka kosmetiky Maybelline New York? (max. 4 odpovědi)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mladá12071,86 %70,59 %  
moderní9858,68 %57,65 %  
společenská7645,51 %44,71 %  
sebevědomá6740,12 %39,41 %  
atraktivní6337,72 %37,06 %  
sexy5130,54 %30 %  
energická4929,34 %28,82 %  
teenager3923,35 %22,94 %  
nevím95,39 %5,29 %  
obyčejná 84,79 %4,71 %  
spíše starší74,19 %4,12 %  
ne příliš atraktivní31,8 %1,76 %  
nesebevědomá10,6 %0,59 %  

Graf

3. Charakterizujte kosmetiku Maybelline New York (max. 3 odpovědi )

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrná cena8651,5 %50,59 %  
průměrná kvalita6538,92 %38,24 %  
pro širokou masu lidí6438,32 %37,65 %  
vysoce kvalitní3520,96 %20,59 %  
nevím2917,37 %17,06 %  
drahá2514,97 %14,71 %  
luxusní137,78 %7,65 %  
levná95,39 %5,29 %  
nekvalitní52,99 %2,94 %  

Graf

4. Kupujete si kosmetiku Maybelline New York?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen občas7544,64 %44,12 %  
ne7242,86 %42,35 %  
ano pravidelně2112,5 %12,35 %  

Graf

5. Darovali byste vašim přátelům nebo příbuzným kosmetiku Maybelline New York?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano6941,57 %40,59 %  
spíše ne4124,7 %24,12 %  
rozhodně ano2414,46 %14,12 %  
nevím2213,25 %12,94 %  
rozhodně ne106,02 %5,88 %  

Graf

6. Patří kosmetika Maybelline New York k vašim oblíbeným kosmetickým zančkám?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne5533,13 %32,35 %  
spíše ano4426,51 %25,88 %  
rozhodně ne3219,28 %18,82 %  
nevím2213,25 %12,94 %  
rozhodně ano137,83 %7,65 %  

Graf

7. Myslíte si, že by pod značkou Maybelline mohly být prodávány i pánské kosmetické přípravky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne5734,13 %33,53 %  
spíše ano5029,94 %29,41 %  
rozhodně ne2514,97 %14,71 %  
rozhodně ano2011,98 %11,76 %  
nevím158,98 %8,82 %  

Graf

8. Vadí vám něco na kosmetice Maybelline New York? (pokud ne, nevyplňujte)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

agresivní reklama

asi cena

debilní reklama

debilní reklamy

dražší ve srovnání s jinými, stejně kvalitními značkami

Jak je uvedeno už dříve- testování na zvířatech, zbytečné utrpení kvůli kráse.

je nekvalitní

Je to tuctová kosmetika, která je ovšem prezentována jako něco víc. Komunikaci této značky proto vnímám jako neseriózní a málo důvěryhodnou.

jejich styl reklamy

Již zmíněné testování na zvířatech

Koupila jsem si jednou rtěnku o které říkali v reklamě že je skvělá a lesklá atd. a byla hrozná, lepila a bylo jí strašně málo!

možná až příliš nalíčené modelky v reklamách (nevypadá přirozeně)

na ocni stiny jsem byla alergicka - otekaly mi oci

priblbla reklama

příliš reklamy

reklama

spousta řečí a žádné výsledky ;)

Totalni spokojenost s tim, co dokaze;) Ale napr. u rasenek je neprijemne, ze pri otevreni je 'citit' oproti jinym znackam.

vysoká cena, nízká kvalita

9. Jaká je vaše oblíbená kosmetická značka? (pokud žádnou nemáte, nevyplňujte:-)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
avon88,6 %4,71 %  
rimmel44,3 %2,35 %  
Max Factor44,3 %2,35 %  
Loreal44,3 %2,35 %  
Dermacol33,23 %1,76 %  
oriflame33,23 %1,76 %  
bourjois22,15 %1,18 %  
alverde22,15 %1,18 %  
Maybelline22,15 %1,18 %  
miis sporty,gabriela salvete11,08 %0,59 %  
ostatní odpovědi Rimmel, Maybilline
Essence
Loreál, Maybelline
Orilame
levná a neznačková
Maxbelline New York
Vichy
Davidoff, Old Spice
avon, oriflame, miss sporty
l'oreal - kosmetika, essence - líčidla
L´Oreal, Garnier
Astor, LÓreal
rimmel, maybeline, loreal paris
Nivea
avon, oriflame
Rimmel, Garnier
Yves Rocher, Ryor
Rimmel, the London look :-)
Weleda
LOreal, Vichy
Avon,oriflame,gabriela salvete
Avon, Oriflame, Dermacol
Maybelline, Max Factor
Mary Kay
maybelline, rimell
lavera, la roche posay, oriflame,
Avon, Anew
Maybelline, Max Factor, Loreal
avon, oriflame, rimmel a přírodní kosmetika(krémy)
miss sporty
Dermacol, Avon, Vichy,...
loreal, dermacol,
MAX FACTOR, VICHY
Maybilline New York
Clinique, Lancome
bourjois, stila, lancome :)
Old Spice, Nivea, STR8
Garnier
Lancome
Maybelline, Dermacol
Clinique, Estee Lauder, Lancome
Rimmel,Astor,L´oreal
Dove, Schauma, Loreal
L´oreal
Clinique
dove
garnier, maybelline
Oriflame, Avon
Astor
l'oreal
hazala
Miss sporty, S-He
Oriflame, Miss Sporty
burjois
Alverde, Lavera
MAC
maybeline, rimmel
Loreal Paris
krom maybelinne jeste loreal!!!
maxfactor
6064,52 %35,29 % 

Graf

10. Jaká je vaše oblíbená značka parfémů nebo toaletních vod? (pokud žádnou nemáte, nevyplňujte:-)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
adidas99,47 %5,29 %  
Puma44,21 %2,35 %  
hugo boss44,21 %2,35 %  
Escada33,16 %1,76 %  
DKNY33,16 %1,76 %  
Ralph Lauren22,11 %1,18 %  
CK22,11 %1,18 %  
avon22,11 %1,18 %  
Lancome22,11 %1,18 %  
the healing garden22,11 %1,18 %  
ostatní odpovědi oriflame
Bvlgari
kenzo
esprit
miss sixty
Gabriela Sabatini, Little Black Dress
Armani
Prada, Mexx
Oriflame, Avon
L'eau d'Issey a Dior
Gucci
Gillette, Nivea
calvin klein
zalezi na vuni, ne na znacce
DKNY, Replay
cacharel
lanvin, ralph loren
Exclamation, Celine Dion
Hugo Boss, Gabriela Sabatini
Weleda, Oriflame
Adidas, Avon
Adidas, Valentino
nike
dolce gabbana
oriflame, Davidoff
Adidas, Puma
armani, davidoff
femme, healing garden, avon, oriflame
Dolce Gabanna, Dior, Hugo Boss, Victory Beckham,
c-thru
dolce gabana
Jill Sander
elizabeth arden
Old Spice, STR8
mám jich víc
Lacoste
Mexx, Puma
Bond Girl 007,Ch.L.Absynth
Davidoff, Boss, Armani
Ralph Lauren, Mont Blanc
Mexx, Adidas
Little black dress
Dior, Kenzo, Hugo Boss
diesel
boss
adidas,hugo
dolge Gabana
Avon, Oriflame, Lancome, J.Lo
Lanvin
bruno banay
Puma, Mis Sixty
Gucci, Lanvin, Hugo Boss, Moschino
Davidoff
Yves Rocher
Dior
DG
moschino
Esprit, Bruno Banani
6265,26 %36,47 % 

Graf

11. Váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let9859,04 %57,65 %  
do 20 let6136,75 %35,88 %  
31-40 let53,01 %2,94 %  
41 a více 21,2 %1,18 %  

Graf

12. Pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15190,96 %88,82 %  
muž159,04 %8,82 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co si představíte, řekne-li se Maybelline New York?

2. Jaká je podle vás typická spotřebitelka kosmetiky Maybelline New York? (max. 4 odpovědi)

3. Charakterizujte kosmetiku Maybelline New York (max. 3 odpovědi )

4. Kupujete si kosmetiku Maybelline New York?

5. Darovali byste vašim přátelům nebo příbuzným kosmetiku Maybelline New York?

6. Patří kosmetika Maybelline New York k vašim oblíbeným kosmetickým zančkám?

7. Myslíte si, že by pod značkou Maybelline mohly být prodávány i pánské kosmetické přípravky?

11. Váš věk?

12. Pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co si představíte, řekne-li se Maybelline New York?

2. Jaká je podle vás typická spotřebitelka kosmetiky Maybelline New York? (max. 4 odpovědi)

3. Charakterizujte kosmetiku Maybelline New York (max. 3 odpovědi )

4. Kupujete si kosmetiku Maybelline New York?

5. Darovali byste vašim přátelům nebo příbuzným kosmetiku Maybelline New York?

6. Patří kosmetika Maybelline New York k vašim oblíbeným kosmetickým zančkám?

7. Myslíte si, že by pod značkou Maybelline mohly být prodávány i pánské kosmetické přípravky?

11. Váš věk?

12. Pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Knotková, P.Znáte Maybelline New York? (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://znate-maybelline-new-york.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.