Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Potřebuji co nejvíce respondentů a každému z vás budu vděčná za pár minut vašeho života, který mi vyplněním tohoto dotazníku věnujete.
Muchas Gracias :)
Odpovědi respondentů
1. Slyšeli jste už někdy o společnosti Pixmania?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne (koukni na http://www.pixmania.cz/cz/cz/home.html) → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne (koukni na http://www.pixmania.cz/cz/cz/home.html)
116
55,5 %
55,5 %
Ano
93
44,5 %
44,5 %
2. Nakoupili jste někdy v e-shopu Pixmanie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
72
76,6 %
34,45 %
Ano, jednou
21
22,34 %
10,05 %
Ano, opakovaně
1
1,06 %
0,48 %
3. Víte, jaké druhy zboží najdete v e-shopu Pixmanie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Fotoaparáty
73
77,66 %
34,93 %
Mobilní telefony
49
52,13 %
23,44 %
Televize, přehrávače
48
51,06 %
22,97 %
Počítače
45
47,87 %
21,53 %
Videohry
25
26,6 %
11,96 %
Hračky
13
13,83 %
6,22 %
NEMÁM TUCHA
13
13,83 %
6,22 %
Zahradní technika
11
11,7 %
5,26 %
Sportovní vybavení
11
11,7 %
5,26 %
VŠECHNO výše uvedené
7
7,45 %
3,35 %
Erotické pomůcky
6
6,38 %
2,87 %
Oblečení
5
5,32 %
2,39 %
Šperky
4
4,26 %
1,91 %
Knihy, časopisy
3
3,19 %
1,44 %
Potraviny
2
2,13 %
0,96 %
Zážitkové balíčky
1
1,06 %
0,48 %
4. Jaké vlastnosti se Vám vybaví ve spojení se značkou a e-shopem Pixmania?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Široký výběr
52
55,91 %
24,88 %
Nízké ceny
30
32,26 %
14,35 %
Problémové reklamace
23
24,73 %
11 %
Nejnovější zboží
13
13,98 %
6,22 %
Dlouhé dodací lhůty
11
11,83 %
5,26 %
Rychlé dodací lhůty
10
10,75 %
4,78 %
Úzký výběr
6
6,45 %
2,87 %
Vysoké ceny
4
4,3 %
1,91 %
Bezproblémová reklamace
2
2,15 %
0,96 %
Zastaralé modely
1
1,08 %
0,48 %
5. Považujete některé z následujících společností za konkurenta Pixmanie?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Alza
130
71,43 %
62,2 %
Mall.cz
101
55,49 %
48,33 %
Kasa.cz
65
35,71 %
31,1 %
Electroworld
63
34,62 %
30,14 %
Datart
61
33,52 %
29,19 %
TS Bohemia
48
26,37 %
22,97 %
Tesco
18
9,89 %
8,61 %
Nepovažuji
5
2,75 %
2,39 %
6. Napadá vás ještě jiný možný konkurent?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
7
20 %
3,35 %
Aukro
2
5,71 %
0,96 %
czc.cz
2
5,71 %
0,96 %
ok elektro
1
2,86 %
0,48 %
ostatni e-shopy
1
2,86 %
0,48 %
CZC, Mironet, Alfa comp
1
2,86 %
0,48 %
vltava.cz
1
2,86 %
0,48 %
czechcomputer, alfacomp atd :)
1
2,86 %
0,48 %
Okay
1
2,86 %
0,48 %
www.alfacomp.cz
1
2,86 %
0,48 %
ostatní odpovědi
Všechny e-shopy s elektronikou Spořílek.cz czc Czechcomputers Alfacomp.cz - pouze elektronika Softcom všechny ostatní obchody s fototechnikou? CZC.cz a vůbec kdokoliv, kdo prodává elektroniku a další spotřební zboží Výše uvedení konkurenti (Alza, Mall, Kasa, TS) mají tolik pozitiv oproti Pixmanii, nedají se tedy považovat za konkurenty, neb jsou o "level" níž. nn V podstatě jakýkoli obchod s elektronikou, Globusem počínaje :) eproton Electroworld = stejný vlastník jako Pix, takže není konkurentní Aron alfacomp.cz CZC, Mironet, euronics, okay megapixel.cz
17
48,57 %
8,13 %
7. Kolik vám je let?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
23.42
Minimum:
19
Maximum:
28
Variační rozpětí:
9
Rozptyl:
4.85
Směrodatná odchylka:
2.2
Medián:
23
Modus:
22
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahradní technika na otázku 3. Víte, jaké druhy zboží najdete v e-shopu Pixmanie?
odpověď Počítače:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hračky na otázku 3. Víte, jaké druhy zboží najdete v e-shopu Pixmanie?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahradní technika na otázku 3. Víte, jaké druhy zboží najdete v e-shopu Pixmanie?
odpověď Televize, přehrávače:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahradní technika na otázku 3. Víte, jaké druhy zboží najdete v e-shopu Pixmanie?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hračky na otázku 3. Víte, jaké druhy zboží najdete v e-shopu Pixmanie?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní vybavení na otázku 3. Víte, jaké druhy zboží najdete v e-shopu Pixmanie?
4. Jaké vlastnosti se Vám vybaví ve spojení se značkou a e-shopem Pixmania?
odpověď Široký výběr:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní vybavení na otázku 3. Víte, jaké druhy zboží najdete v e-shopu Pixmanie?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Slyšeli jste už někdy o společnosti Pixmania?
2. Nakoupili jste někdy v e-shopu Pixmanie?
3. Víte, jaké druhy zboží najdete v e-shopu Pixmanie?
4. Jaké vlastnosti se Vám vybaví ve spojení se značkou a e-shopem Pixmania?
5. Považujete některé z následujících společností za konkurenta Pixmanie?
7. Kolik vám je let?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Slyšeli jste už někdy o společnosti Pixmania?
2. Nakoupili jste někdy v e-shopu Pixmanie?
3. Víte, jaké druhy zboží najdete v e-shopu Pixmanie?
4. Jaké vlastnosti se Vám vybaví ve spojení se značkou a e-shopem Pixmania?
5. Považujete některé z následujících společností za konkurenta Pixmanie?
7. Kolik vám je let?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.