Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Znáte značku UAX?

Znáte značku UAX?

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Strakošová
Šetření:13. 03. 2010 - 23. 03. 2010
Počet respondentů:98
Počet otázek (max/průměr):12 / 8.81
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

DOBRÝ DEN, JSEM STUDENTKOU MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ A DĚLÁM VÝZKUM O ZNAČČE UAX. TATO FIRMA VYRÁBÍ OBLEČENÍ (TRIKA, KALHOTY, MIKINY) NEJEN PRO MLADÉ LIDI. DOTAZNÍK NENÍ DLOUHÝ, DOUFÁM, ŽEMI POMŮŽETE. ZA VYPLNĚNÍ VÁM DĚKUJI.

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste už někdy o značce UAX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5656,57 %57,14 %  
Ne4343,43 %43,88 %  

Graf

2. Co se Vám vybaví pod značkou UAX?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značka oblečení3969,64 %39,8 %  
Pěkný design2544,64 %25,51 %  
Kvalitní oblečení610,71 %6,12 %  
Nevím11,79 %1,02 %  

Graf

3. Kde jste se poprvé dozvěděli o značce UAX?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mezi kamarády.1933,93 %19,39 %  
V obchodě.1933,93 %19,39 %  
Nevzpomínám si.1119,64 %11,22 %  
Jinde.35,36 %3,06 %  
V rodině.23,57 %2,04 %  
V médiích.11,79 %1,02 %  
Jinde.11,79 %1,02 %  

Graf

4. Berete při nákupu v úvahu zemi původu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.3766,07 %37,76 %  
Ano. 1933,93 %19,39 %  

Graf

5. Vlastníte výrobek značky UAX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 7, Ne.otázka č. 6, Nevím.otázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne. 3257,14 %32,65 %  
Ano.2239,29 %22,45 %  
Nevím.23,57 %2,04 %  

Graf

6. Uvažovali jste o koupi výrobku značky UAX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 7, Ne.otázka č. 8, Nevzpomínám si.otázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano. 1852,94 %18,37 %  
Ne. 1132,35 %11,22 %  
Nevzpomínám si.514,71 %5,1 %  

Graf

7. Proč jste koupili (uvažovali o koupi) výrobek značky UAX?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi design.3274,42 %32,65 %  
Je to česká značka.613,95 %6,12 %  
Jiný důvod.49,3 %4,08 %  
Je to kvalitní zboží.12,33 %1,02 %  

Graf

8. Jak nejraději nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V kamenném obchodě.9090,91 %91,84 %  
Přes internet.77,07 %7,14 %  
Z katalogu.11,01 %1,02 %  
Jinak.11,01 %1,02 %  

Graf

9. Napište značku oblečení, které rádi nakupujete.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
H45,97 %4,08 %  
reserved22,99 %2,04 %  
orsay22,99 %2,04 %  
nike22,99 %2,04 %  
nemám oblíbenou značku22,99 %2,04 %  
orsey11,49 %1,02 %  
GATE11,49 %1,02 %  
adidas, new yorker, kenvelo11,49 %1,02 %  
-11,49 %1,02 %  
Gate, H11,49 %1,02 %  
ostatní odpovědi batavia, promod, H
cheroke
Cropp town, Nike
HaM
Fishbone
Nord Blanc, Alpine Pro
žádnou značku nijak nepreferuji
WESC
hm třeba
HM
Zara
Re-reserved
nemám žádnou oblíbenou, ráda podpořím českou značk
orsay, clockhouse
tommy hifiger
UAX, Bushman, North Face, Direct Alpine
next
volný čas- uax, rejoice, mammut
orsay, HandM, Alpinepro
Levi s,Tilak,OP Prostějov
OP PROSTĚJOV
Sisley
Nike, Adidas
nike, crop town, ...
dvs
marks and spencer
fox, adio
wrangler, tommy hilfiger, uax
Under Armour, Famous stars and straps, Nike,
tim tailor
Roca Wear
sekáč :-)
nenakupuji podle značek
garmont
reserved, smog
Tom Tailor
Hannah
Ocean Pacific, Adidas, Represent, Roxy, Vehicle
orsay, kenvelo, amisu, victoria secret, gap
maple
Mango
Maribo
Orsay, Mark
rejoice, husky
Salewa
puma, time-out
boss
New Yorker
Quiksilver
Různé
5074,63 %51,02 % 

Graf

10. Zaznamenali jste nějaký druh propagace značky UAX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.7878,79 %79,59 %  
Ano, ale nevzpomínám si jaký druh propagace to byl.1313,13 %13,27 %  
Ano.88,08 %8,16 %  

Graf

11. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena.6464,65 %65,31 %  
Muž.3535,35 %35,71 %  

Graf

12. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-257676,77 %77,55 %  
26-351919,19 %19,39 %  
36-4933,03 %3,06 %  
50 a více let11,01 %1,02 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Slyšeli jste už někdy o značce UAX?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pěkný design na otázku 2. Co se Vám vybaví pod značkou UAX?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka oblečení na otázku 2. Co se Vám vybaví pod značkou UAX?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mezi kamarády. na otázku 3. Kde jste se poprvé dozvěděli o značce UAX?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevzpomínám si. na otázku 3. Kde jste se poprvé dozvěděli o značce UAX?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi V obchodě. na otázku 3. Kde jste se poprvé dozvěděli o značce UAX?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 4. Berete při nákupu v úvahu zemi původu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 4. Berete při nákupu v úvahu zemi původu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 5. Vlastníte výrobek značky UAX?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 5. Vlastníte výrobek značky UAX?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano. na otázku 6. Uvažovali jste o koupi výrobku značky UAX?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 6. Uvažovali jste o koupi výrobku značky UAX?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi design. na otázku 7. Proč jste koupili (uvažovali o koupi) výrobek značky UAX?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale nevzpomínám si jaký druh propagace to byl. na otázku 10. Zaznamenali jste nějaký druh propagace značky UAX?

2. Co se Vám vybaví pod značkou UAX?

  • odpověď Značka oblečení:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevzpomínám si. na otázku 3. Kde jste se poprvé dozvěděli o značce UAX?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 6. Uvažovali jste o koupi výrobku značky UAX?

5. Vlastníte výrobek značky UAX?

  • odpověď Ne. :
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 6. Uvažovali jste o koupi výrobku značky UAX?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste už někdy o značce UAX?

2. Co se Vám vybaví pod značkou UAX?

3. Kde jste se poprvé dozvěděli o značce UAX?

4. Berete při nákupu v úvahu zemi původu?

5. Vlastníte výrobek značky UAX?

6. Uvažovali jste o koupi výrobku značky UAX?

7. Proč jste koupili (uvažovali o koupi) výrobek značky UAX?

8. Jak nejraději nakupujete oblečení?

10. Zaznamenali jste nějaký druh propagace značky UAX?

11. Jaké je vaše pohlaví?

12. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste už někdy o značce UAX?

2. Co se Vám vybaví pod značkou UAX?

3. Kde jste se poprvé dozvěděli o značce UAX?

4. Berete při nákupu v úvahu zemi původu?

5. Vlastníte výrobek značky UAX?

6. Uvažovali jste o koupi výrobku značky UAX?

7. Proč jste koupili (uvažovali o koupi) výrobek značky UAX?

8. Jak nejraději nakupujete oblečení?

10. Zaznamenali jste nějaký druh propagace značky UAX?

11. Jaké je vaše pohlaví?

12. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Strakošová, E.Znáte značku UAX? (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://znate-znacku-uax.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.