Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zpět do dětských let

Zpět do dětských let

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Bartoníková
Šetření:19. 12. 2013 - 18. 01. 2014
Počet respondentů:1644
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.37
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-9 PDF-10 PDF-11 PDF-12 PDF-13 PDF-14 PDF-15 PDF-16 PDF-17 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Bylo nebylo (Once upon a time),

děkuji předem, že jste se rozhodli vyplnit můj dotazník. Je určen pro všechny věkové kategorie, všechny společenské vrstvy, není omezen vzděláním ani bydlištěm. Protože přeci všichni jsme byli kdysi malí a pohádky byly součástí našich životů. A přesně pohádky jsou hlavním tématem tohoto dotazníku, okrajově se dotýká ještě reklam. 

Tento dotazník a jeho výsledky budou součástí mé ročníkové práce na téma "Použití pohádkových motivů v reklamě" a proto budu velice ráda, když mi jeho vyplněním pomůžete :) 

Odpovědi respondentů

1. Četl či pouštěl Vám v dětství někdo pohádky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
často118572,04 %72,08 %  
občas34120,73 %20,74 %  
zřídka925,59 %5,6 %  
nikdy271,64 %1,64 %  

Graf

2. Řekl(a) byste o sobě, že jste fanouškem pohádek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano119372,52 %72,57 %  
ne25215,32 %15,33 %  
nevím20012,16 %12,17 %  

Graf

3. Jak často sledujete filmové či televizní pohádky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x - 3x do měsíce68141,4 %41,42 %  
pouze o svátcích (Vánoce, Velikonoce...)47528,88 %28,89 %  
2x - 3x do roka37122,55 %22,57 %  
téměř denně1187,17 %7,18 %  

Graf

4. Čtete v současnosti knihy s pohádkovou tématikou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zřídka59336,05 %36,07 %  
nikdy47428,81 %28,83 %  
občas42225,65 %25,67 %  
často1569,48 %9,49 %  

Graf

5. Co ve Vás pohádky asociují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pohoda a relax109866,75 %66,79 %  
Vzpomínky na vlastní dětství106864,92 %64,96 %  
Zábava pro děti77947,36 %47,38 %  
Zábava64639,27 %39,29 %  
Naivita28417,26 %17,27 %  
Nuda482,92 %2,92 %  
Nic211,28 %1,28 %  

Graf

6. Máte pocit, že se při nákupu necháváte ovlivnit reklamou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne80348,81 %48,84 %  
ano47128,63 %28,65 %  
nevím37122,55 %22,57 %  

Graf

7. Vnímáte přítomnost pohádkových motivů v reklamě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano101661,76 %61,8 %  
ne62938,24 %38,26 %  

Graf

8. Myslíte si, že jsou pohádkové motivy v reklamě využívány často?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne88553,8 %53,83 %  
ano76046,2 %46,23 %  

Graf

9. Pro jaké typy produktů podle Vás je pohádkový motiv jako součást propagace vhodný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hračky146288,88 %88,93 %  
dětské zboží124175,44 %75,49 %  
knihy86552,58 %52,62 %  
sladkosti76446,44 %46,47 %  
oděvy26215,93 %15,94 %  
sociální reklama25915,74 %15,75 %  
potraviny22413,62 %13,63 %  
léky/zdravotnictví17710,76 %10,77 %  
služby16610,09 %10,1 %  
kosmetika1388,39 %8,39 %  
automobily623,77 %3,77 %  

Graf

10. Vybavíte si nějaké značky, které v reklamě využily pohádkový motiv

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

,OLMA,RŮZNÉ TEXTILNÍ,DINO,LENA,EFKO

.

..

"To je hnus, Velebnosti," ale napadá mě pouze Cocacola ... a vlastně ještě možná hračky pro děcka (MyLittlePony) nebo nějaký vysavač (DirtyDevil). A ještě RedBull.

adidas

Ahold Krtek T mobile

ahold

Ahold CZ Axa pojišťovna

albatros,

Albert

Albert

Albert

Albert

Albert

Albert

Albert - Šmoulové

Albert - Šmoulové

Albert - Šmoulové, různé oblečení - Barbie, Auta, Popelka, celkově Walt Disney, školní potřeby...

Albert Hypermarket

albert- šmoulové

Albert-šmoulové

Albert-šmoulové, Nestlé -příšerky s.r.o.,...

Albert-Šmoulové,Angry Birds

Albert, Billa, ...

Albert, Lidl, Kinder vajíčka

albert, přesní dávka, auto,...

Albert, Škoda Auto,

Albet

Alpská sůl

alza, martanci, vic bych musel hledat a premyslet

Alza.cz

alza.cz

anděl čert prasátko

Aquilla,

Arginmax (Šéfe, vy jste ale ďábel), Dobrý anděl (nadační fond), Škoda (Tři králové), Orion čokoláda (holčička, která se objeví u kašny v čokoládovém městě).

asi ne

Asi nějaké hračky

avon

Avon - kosmetika pro děti z pohádky Auta

Avon, Oriflame

Azurit

Barbie

barbie

Barbie kosmetika Avon, plyšáci z pohádek

Barbie,Hamé

Billa, Škoda, Vodafone

Bobík, Jojo, Coca Cola,

bohužel ne

bohužel ne

bohužel ne

cereálie Nestlé, Marťánci

Cif

Cif

Cif

Cif

Cif

cif

Cif

cif

Cif

Cif

Cif

Cif

CIF

Cif (nebo něco na mytí nádobí) - A pak princ vyčistil zašpiněný kotel a stala se z něj královna Očkování proti klíšťatům - Karkulka musela jít sama přes les, protože její rodiče nebyli očkováni

CIF krém, lék na horečku -snad panadol

CIF princ vyleštil kotel a získal princeznu

Cif,

Cif, Michelin, T-Mobile, Bad Reichenhaler

CIF, Vodafone, T-Mobile, Rama

Cif.,

Ciff, O2, Vodafone.

Clavin, Vodafone,

Coca Cola

Coca Cola

COca cola

Coca cola

Coca cola

coca cola

coca cola

coca cola

Coca Cola,

Coca Cola, oděvy s kreslenými postavičkami, krteček na všem apod.

Coca cola, sprej proti rýmě, Red Bull

coca-cola

Coca-cola

Coca-cola

coca-cola

čaj, čokoláda, knihy

čerti

Česká podnikatelská pojišťovna

čokoláda Orion(myslím )

čokolády, hračky,

čokopiškoty, čokoláda orion

ČPP

ČPP (Pat a Mat)

čtyřlístek

danone,

danone, lidl,

Danone,dětské vitamíny

dětské jogurty

dětské jogurty - Víla Amálka, Křemílek a Vochomůrka, Večerníček

dětské nápoje, sladkosti - téměř každá. Cola, Fanta..Kubík, jogurty, cereálie - hlavně vše nezdravé a přeslazené.

Disney

Disney

Disney,

Disney, Sparkys, Wallmark (Marťánci)...

Disney's World, Coca-Cola, Nesquick

dnes skoro každá druhá značka, je to už otravné

Dobrá voda

Duracel, Kofola,

džus hello

Fishbone

gambrinus

granko,

Hello

hello kitty

hello kitty

Hello Kitty...

Hero přesnídávky

Hypernova rozdává plyšové šmouly, má je na všech reklamních materiálech.

Jar

JAR

jídlo apití... krtek,

jogurty

jogurty

Jogurty

jogurty

jogurty

jogurty Danone

Jogurty Prince a pak to byly určitě reklamy na hračky různých značek.

Jogurty pro děti

Jogurty, pribiňáky, vícero druhů "dětských" pitíček...

jogurty, telefonní operátoři,

Kdysi jsem viděl jednu restauraci, která měla reklamu s Rumcajsem. Jinak mě nic nenapadá.

Kinder chocolate,

kinder surprise, lidl

kinder výrobky

kinder, nesquik, chockapik...

kofola

kofola

kofola

kofola

kofola

kofola

Kofola

kofola

Kofola,

Kofola, Coca Cola

Kofola, Coca-cola, Haribo, Mattel, Lego

kofola, lego

Kofola, t-mobile, orion čikoláda

komerční banka?, potraviny pro děti (jogurty), kofola,

Konkrétně si žádné nevybavuji.

Konkrétní značku si nevybavuji, ale bylo to asi na prostředek k mytí nádobí.

konkrétní značky ne, ale často vidím pohádkové motivy na dětském oblečení, nádobí, vitamínech pro děti

korunka,šatičky,ježibaba

krabicové džusíky, bonbóny, dětské oblečení

krakonoš - telefon

Krakonoš - Vodafone

Krakonoš - Vodafone

Krakonoš ale nevím značku nějaké volání

Krakonoš Vodafone (velmi nešťastně)

králíček azurit,

krteček

krteček

Krteček (společnost myslím pojmenovaná stejně), nepřeberné množství výrobců hraček...

krteček na pastě

krtek,mach a šebestová,

křupky

Lego

lidl

LIDL

lidl

Lídl - Rákosníček

Lidl - Rakosníčkovo hřiště, Jogurty Danone - magnetky, Albert - potraviny Šmoulové

lidl-rakosníčkova hřiště pojišťovna- pat a mat

Lidl, Albert, sýry Želetava

lipánek

m

Málo se dívám na televizi - reklamy nesleduji.

Manufaktura - produkty pro děti s krtečkem. Lidl - Rákosníček

manufaktura, kik,

matell

Mattel

mattel

McDonald

McDonalds

minnie, šmoulové, hello kitty, mickey mouse, cars,

mléčné výrobky, vodafone, kofola

mobilní operátor

mobilní operator

mobilni operator

mobilní operátoři

mobilní tarify

mobilní telefon

Mobily

momentálně ne

Momentálně žádnou...

Mrazík

mycí prostředek - nepamatuji si který lék proti vším - paranit

mýdlo

na reklamu mam imunitu, takze ji nevnimam

nadace Dobrý anděl, Vodafone, Coca Cola, ...

např. v TV na nějaký mycí prostředky - pucování kotle

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

NE

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne - nemám televizi, nekoukám na reklamy

ne - nesleduji příliš televizi

ne zrovna dobrá reklama na Vodafone (Krakonoš)

ne, ani nevim ze takove reklamy jsou...

Ne, nesnáším reklamy, pokud je to možné, tak se na ně nedívám.

Ne, reklamu nesleduji.

Ne, reklamy nesleduji.

ne, reklamy si nepamatuji (neukládám do paměti)

ne, určitě takové jsou ale mi jdou reklamy jedním uchem tam a druhým ven, pokud je nepřepnu nebo rovnou nevypnu

Ne.

Ne.

ne. reklamy nesleduji, proto ani nevím, zda tam jsou.

ne. tenhle dotazník je špatně sestavený. Na pohádky se již řadu let v TV nedívám vůbec a reklamy sleduji velmi nahodile, ovšem tahle možnost odpovědi v dotazníku chybí.

ne..

nejake auto, pojisteni

nějaké jogurty a jiné pochoutky pro děti

nějaký jogurt

nějaký mobilní operátor

nějaký prostředek na čištění (možná cif?), jak tam rytíř cídí kotel :D a pak jednu starou na reno, kde hrála žilková a ztratila střevíček na schodech

nemám televizi

nemůžu si vzpomenout ani na jednu

nepamatuji si

nesleduji reklamy

nesleduji reklamy

nesleduji reklamy, nevlastním televizor

Nestlé

nestle

Netuším, nesleduji reklamy.

nevím

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím jestli myslíte konkrétní pohádku, ale třeba animované Vodafone reklami mi připadají hodně pohádkové (Kecky, chameleoni) nebo vánoční Coca Cola se Santou.....

nevim takhle na rychlo

nevím. Ale myslím, že je hrozně nefér užívat pohádkový motiv v reklamě na zboží související s dětmi. Mám syna, na kterého reklamy působí přímo... pohádkově :-(

nevybavím

nevybavím

nevybavím

nevybavím

nevybavím

nevybavím

nevybavím si

nevybavuji

nevybavuji si

nevzpomenu si

nevzpomenu si

nevzpomenu si

nevzpomenu si

nevzpomenu si

nivea, cem-m

nyní si nevybavím...

O2

O2

O2

O2 (Krakonoš), Albert (Šmoulové),

oblečení

ockovani na klistovou encefalitidu (Karkulka)

očkování na klíštovou encefalitidu

očkování proti klíšťatům-karkulka

Očkování proti klíšťové encefalitidě

očkování proti klíšťové encefalitidě

Očkování proti klíšťové encefalitidě - Karkulka

očkování proti klíšťové encefalitidě (Karkulka) - odpověď je ovlivněna tím, že nemám televizi, takže znám pouze reklamy z jiných zdrojů

očkování proti klíšťové encefalitidě,Brumík, Nurofen sirup

odrážedlo - čtyřlístek, plavací kruh - krteček

olmíci, karkulka očkování proti žloutence

Opavia-sušenky

Orion

orion

Orion

orion

Orion

Orion

Orion

Orion

ORION čokoláda,OPAVIA susšenky

Orion, Albert... již dlouho nemám televizi.

Orion, Milka (Nestlé), Mattel

ORION, PLENKY, BRUMÍK

orion, škoda

Orion, Škoda auto,

Palmex

Penny, Stavební spořitelna, Vodafone

Pims, Coca-Cola, Red Bull

pivo plzeň

Plyšový šmoula

Podnikatelská pojišťovna, Metlife

pojistovna pat a mat

Pojištění Modrá pyramida

pojišťovna Modrá pyramida

pribináček

pribináček

Pribináček

Pribináček

Princezna

přesnídávky

přesnídávky Hello-Večerníčkové postavy

příšerky s.r.o. v reklamě na minerálku, tak samo čtyřlístek v reklamách na kinder čokoládu

pur nebo něco takového

Pur,jak drbala princezna kotlik

Rákosníček v reklaně Lidl - dětská hřiště

rakytníček,

Rakytníček, Albert

Red Bull

Red Bull a ta princezna ve věži

Redbull

Redbull

RedBull - princ vzlétl za princeznou do věže...

Redbull (zlatovlaska)

redbull, cocacola,

reklama mě irituje a odrazuje od nákupu zboží na reklamě reklamu zaměřenou na děti pokládám za nemrav

reklama na banku,kde byla karkulka

Reklama na Cif

reklama na dětský lék proti horečce

reklama na nápoj je teď Santa Klaus v červeném, držící v ruce lahev

Reklama na očkování proti klíšťové encefalitidě (motiv Červené karkulky)

Reklama na prostředek na nádobí - rytíř.

reklama na T-mobile (Volání přírody)

reklama na telefoního operatora

Reklama na tvaroh Bobik

reklama Vodafone

Reklami ignoruji, na televizi se nedívám, tak mohu poze říct bilboardy

Reklamu nesleduju

Relax džusy - Mickey, Albert - Šmoulové

Relax juice, Apotheke dětské čaje

Relax, Albert

Renault, O2,

Samsung

sirup hello - místo klasického obalu s potiskem, byla etiketa jeden velký Krteček teď na všech kravinách co se mají prodávat - nelze ani vyjmenovat - Hello Kitty- děs a běs! jogurty: pokémoni, šmoulové léky: Vibovit - hroch, Marťánci - ufon....

snad něco s krtečkem, ale fakt nevím

snažím se značky nevnímat, ale určitě prášky na praní, sladkosti, léky

snehurka

Sněhurka

Snehurka a sedm trpasliku, když vam smrdi zachod muze za to septik... Kinder vajičko

Spiderman

sprchové gely, dětské oblečení

sýr Želetava

sýry, mycí prostředky

šampony pro děti, hračky

škoda cif ....

Škoda

Škoda - Vánoce

Škoda Auto

Škoda auto

Škoda auto

Škoda, Vodafone

šmoulové - albert

šmoulové a hurvínek v masných produktech a plenkách

šmoulové jsou všude

Šmoulové, Auta, Mašinka Tomáš

šmoulové, princezny od disney, auta,

T mobile, Coca Cola,KB,

t-mobil

T-Mobile Coca-Cola

T-mobile

T-mobile

T-mobile, Cofola

T-mobile, Vodafone

Teď monentálne nevím .

ted vodafone s krakonosem

ted zrovna ne

teď: Krakonoš na Tmobile.

telefon mobilní - Krakonoš

Telefonny operator,

Tesco

Tesco (Šmoulové), Albert (těch bylo víc), mcdonalds (v happy mealu postavičky), atd..

Tesco, McDonalds

Trpaslíci - přípravek do jímky - ( smrdí, smrdí, to to smrdí)...

tusim naky jogut

tusim reklama na nurofen nebo panadol baby

TV sleduji sporadicky a od reklam odchazim. Tudi nevybavuji

V otázce 9. mi chybí možnost "NIKDE!"

V současné době Vodafone - Krakonoš.

Vakcína proti klíšťové encefalitidě na lavičkách (narážka na Červenou Karkulku)

veselá kráva, coca cola, kostíci, marťánci, různé jogurty pro děti, sladkosti - značky si teď nevybavím...

Většinou si pamatuji reklamu, ale nevím, na co byla. Třeba ta s tím Krakonošem a voláním přírody...

Vibovit, reklama na šampon proti vším, reklama na sirup proti kašli

víla,korunka,saty,kocour v botach. . .

vitaminové doplňky - Rákosníček, myslím, že i Křemílek a Vochomůrka, Marťánci,... sortiment obchodu Albert - šmoulové

vitamíny - rákosníček

vitamíny Marťánci, Lidl, Penny, Albert, Tesco ...

vitamíny pro děti

vitamíny?

Vločky

vodafon

vodafon

Vodafone nějaká banka

Vodafone

Vodafone

Vodafone

vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

vodafone

Vodafone

vodafone

Vodafone

vodafone

Vodafone

vodafone

vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

vodafone

vodafone

vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

Vodafone

vodafone - krakonoš

Vodafone - Krakonoš

Vodafone - Krakonoš

Vodafone - Krakonoše a sojku

vodafone (Krakonoš)

Vodafone (Krakonoš)

Vodafone (krakonoš), Cif (popelka, rytíř, král),

Vodafone (Krakonoš), Vakcina proti klíšťatům (Karkulka), Red bull

Vodafone- Krakonoš

Vodafone,

vodafone, coca - cola

vodafone, Danone...

vodafone, kofola, coca cola

vodafone, kofola, O2,

Vodafone, Kofola, Orion

Vodafone, Olmíci, Sedita

Vodafone, Orion...

Vodafone, Pampers, Allways, GS Condro

vodafone, pompo

Vodafone, T-M

vodafone, t-mobile,

Vodafone,tmobile

Vodafone.

Volání přírody - Mrazík, nevím, na co je ta reklama, ale líbí se mi.

Vybavím.

vynavím si příběh reklamy, bohužel ne značku produktu

walmark - marťánci,

z dětství hlavně králík azurit

Zentiva

zj

zmrzlina Míša, dále si nemohu si vzpomenout

Značky asi přesně ne, ale pohádky určitě využívá Kinder (Surprise) a často vidím pohádkové motivy na šamponech, jogurtech, zmrzlinách apod.

Zrovna asi ne.

zrovna mě nic nenapadá

zuno banka

11. Jste...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena131780,06 %80,11 %  
muž32819,94 %19,95 %  

Graf

12. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-35 let89554,41 %54,44 %  
17-20 let30118,3 %18,31 %  
36-49 let26816,29 %16,3 %  
50-60 let1247,54 %7,54 %  
60 a více let573,47 %3,47 %  

Graf

13. Vámi dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou72944,32 %44,34 %  
57735,08 %35,1 %  
základní1609,73 %9,73 %  
vyučení/SŠ bez maturity996,02 %6,02 %  
VOŠ804,86 %4,87 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Řekl(a) byste o sobě, že jste fanouškem pohádek?

  • odpověď ne:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 5. Co ve Vás pohádky asociují?

12. Váš věk?

  • odpověď 17-20 let:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 13. Vámi dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Četl či pouštěl Vám v dětství někdo pohádky?

2. Řekl(a) byste o sobě, že jste fanouškem pohádek?

3. Jak často sledujete filmové či televizní pohádky?

4. Čtete v současnosti knihy s pohádkovou tématikou?

5. Co ve Vás pohádky asociují?

6. Máte pocit, že se při nákupu necháváte ovlivnit reklamou?

7. Vnímáte přítomnost pohádkových motivů v reklamě?

8. Myslíte si, že jsou pohádkové motivy v reklamě využívány často?

9. Pro jaké typy produktů podle Vás je pohádkový motiv jako součást propagace vhodný?

10. Vybavíte si nějaké značky, které v reklamě využily pohádkový motiv

11. Jste...

12. Váš věk?

13. Vámi dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Četl či pouštěl Vám v dětství někdo pohádky?

2. Řekl(a) byste o sobě, že jste fanouškem pohádek?

3. Jak často sledujete filmové či televizní pohádky?

4. Čtete v současnosti knihy s pohádkovou tématikou?

5. Co ve Vás pohádky asociují?

6. Máte pocit, že se při nákupu necháváte ovlivnit reklamou?

7. Vnímáte přítomnost pohádkových motivů v reklamě?

8. Myslíte si, že jsou pohádkové motivy v reklamě využívány často?

9. Pro jaké typy produktů podle Vás je pohádkový motiv jako součást propagace vhodný?

10. Vybavíte si nějaké značky, které v reklamě využily pohádkový motiv

11. Jste...

12. Váš věk?

13. Vámi dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bartoníková, P.Zpět do dětských let (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://zpet-do-detskych-let.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.