Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zpětná vazba na dopravní akci pro děti MŠ/ZŠ
Zpětná vazba na dopravní akci pro děti MŠ/ZŠ
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ivona Štrbíková |
---|---|
Šetření: | 28. 11. 2022 - 07. 12. 2022 |
Počet respondentů: | 50 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6.36 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 45,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:16 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Zpětná vazba se týká pouze obyvatel obce Nový Malín, kteří zaregistrovali dopravně-bezpečností akci, která proběhla ve čtvrtek 24.11.2022 pro děti v MŠ a ZŠ ve spolupráci s Policií ČR. Cílem je získat hodnocení především rodičů, pedagogů, ale i dětí a ostatních obyvatel obce pro případné pravidelné roční opakování pro předškoláky a žáky 2. a 6. tříd. Děkujeme za čas, který dotazníku věnujete, zabere max. 5 minut.
Odpovědi respondentů
1. Vyberte, prosím, jednu odpověď. Jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obyvatel Nového Malína | 25 | 50 % | 50 % |
Rodič žáka 6. nebo 7. třídy | 8 | 16 % | 16 % |
Pedagogický pracovník | 7 | 14 % | 14 % |
Rodič předškoláka MŠ | 5 | 10 % | 10 % |
Rodič žáka 2. nebo 3. třídy | 4 | 8 % | 8 % |
Rodič dítěte MŠ Štěňátka | 1 | 2 % | 2 % |
2. Měl/a jste o akci informace včas? Byly informace dostačující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, vše bylo v pořádku | 36 | 72 % | 72 % |
Spíše ano | 9 | 18 % | 18 % |
Spíše ne | 5 | 10 % | 10 % |
v pohodě | 1 | 2 % | 2 % |
Perspektiva pro Nový Malín včas a suprově informovala.. Informace byly posléze na fb.obce Nový Malín. | 1 | 2 % | 2 % |
Vůbec jsem o ní nevěděl, ale nemám děti. | 1 | 2 % | 2 % |
3. Odkud jste se potřebné informace o akci dozvěděl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
EduPage | 28 | 56 % | 56 % |
e-mailem z obce | 19 | 38 % | 38 % |
jinde na Facebooku | 6 | 12 % | 12 % |
na Facebooku obce | 4 | 8 % | 8 % |
fcb Perspektiva | 1 | 2 % | 2 % |
Organizátor | 1 | 2 % | 2 % |
Od Policie Šumperk | 1 | 2 % | 2 % |
Perspektiva pro Nový Malín. | 1 | 2 % | 2 % |
4. Jak akci hodnotíte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Výborná | 4 | 8 % | 8 % |
- | 3 | 6 % | 6 % |
Líbila se jim. | 2 | 4 % | 4 % |
Dobrá | 2 | 4 % | 4 % |
Nadšeně | 2 | 4 % | 4 % |
supe | 1 | 2 % | 2 % |
něco se dozvěděly | 1 | 2 % | 2 % |
Perfektní do posledního detailu. | 1 | 2 % | 2 % |
Je důležité dětem připomínat pravidla bezpečnosti. | 1 | 2 % | 2 % |
Naší dceru mrzelo, že akce nebyla i pro její ročník. Ale doufáme, že se dočká příští rok. | 1 | 2 % | 2 % |
Chyběla mi přítomnost nebo zájem starosty pana Štencla. Na akci se neukázal. | 1 | 2 % | 2 % |
Poučení pro děti | 1 | 2 % | 2 % |
skvela | 1 | 2 % | 2 % |
obrovsky | 1 | 2 % | 2 % |
skvele | 1 | 2 % | 2 % |
nic | 1 | 2 % | 2 % |
prevence | 1 | 2 % | 2 % |
Určitě je to přínos pro děti i občany | 1 | 2 % | 2 % |
upozornit děti na chování na komunikacích, přínos bezpečnostních prvků | 1 | 2 % | 2 % |
Nebylo pro všechny žáky , bylo jen pro vybrané třídy | 1 | 2 % | 2 % |
Naučí se chodit po přechodu. | 1 | 2 % | 2 % |
Celou akci jsem nepochopil. | 1 | 2 % | 2 % |
Paní ve vestách rozdávaly dárečky..to se dětem líbilo. | 1 | 2 % | 2 % |
Divily se, že druhý den už nikdo na přechodu pro chodce nestál. | 1 | 2 % | 2 % |
Přišlo mi to celé, jako by se určitá skupina lidí chtěla zviditelnit. | 1 | 2 % | 2 % |
Děti si alespoň zopakovali pravidla sil. Provozu | 1 | 2 % | 2 % |
Osobně jsem se neúčastnila, nemůžu posoudit. | 1 | 2 % | 2 % |
Určitě je dobré pravidla silničního provozu a bezpečné chování na silnicích apod. neustále opakovat jak dětem, tak dospělým. | 1 | 2 % | 2 % |
Nevím. | 1 | 2 % | 2 % |
Zamrzelo mě že to nebyla akce i pro nejmladší děti MŠ. Syn byl dost zklamaný když zjistil ze to byla akce pro větší děti | 1 | 2 % | 2 % |
Příště by jsme uvítali takové akce i pro nejmladší děti MŠ | 1 | 2 % | 2 % |
Byla naprosto v pořádku a ponaučením pro děti i dospělé | 1 | 2 % | 2 % |
Skvělá. | 1 | 2 % | 2 % |
Je potřeba, aby děti byly vidět a také aby mylně nenabývaly dojmu dojmu, že mají na přechodu absolutní právo přenosti. | 1 | 2 % | 2 % |
Pozitivně | 1 | 2 % | 2 % |
Opakovat častěji. A aby to bylo pro všechny děti. | 1 | 2 % | 2 % |
Výborně | 1 | 2 % | 2 % |
Bezproblémové | 1 | 2 % | 2 % |
Ok | 1 | 2 % | 2 % |
Přínos v bezpečnosti | 1 | 2 % | 2 % |
Jen z doslechu a dohledu, nebyli mezi zúčastněnými | 1 | 2 % | 2 % |
Hlídat už příjezd autobusu z Mladoňova a přecházející děti, které "vypadnou" z autobusu a žijí davem, ne okolím | 1 | 2 % | 2 % |
Zahrnout 1.třídy, myslím že to potřebují o to víc | 1 | 2 % | 2 % |
Čekali jsme více policistů na ulici | 1 | 2 % | 2 % |
Velký | 1 | 2 % | 2 % |
Kladně | 1 | 2 % | 2 % |
BYLO FAJN UPOZORNIT DĚTI, ALE I RODIČE NA MOŽNÉ NEHODY, PROBLÉMY NA SILNICÍCH | 1 | 2 % | 2 % |
Naše děti mrzelo, že nebyly do akce začleněny, chodí do jiných ročníků | 1 | 2 % | 2 % |
Dobry | 1 | 2 % | 2 % |
Bezpečnost dětí a řidičů | 1 | 2 % | 2 % |
Těší se na další | 1 | 2 % | 2 % |
Jak zastavovali policisté děti u přechodu u cukrárny tak říkali že měli starch ze zatknutí. Možná by to chtělo na příště ještě přívětivější jednání. Jsou to děti, ne občané kteří jeli zvýšenou rychlostí přes obec. | 1 | 2 % | 2 % |
Pro děti super. Občané Malína se doufám poučí. | 1 | 2 % | 2 % |
Moje dítě v MŠ se těšilo, bohužel se akce týkala pouze předškoláků, menších dětí ne! | 1 | 2 % | 2 % |
Velmi dobrá,děti byly při příchodu do školy pod dozorem + byly individuálně dotazovány na podstatné věci např.cyklisty od kolika let může jet sám na kole,chodce jak se přechází na přechodu! | 1 | 2 % | 2 % |
hodnotím pouze z fitografii, slušně uspořádáno | 1 | 2 % | 2 % |
Děti se naučí chovat zodpovědně a opatrnosti při přechodu silnice | 1 | 2 % | 2 % |
Nekomentovaly | 1 | 2 % | 2 % |
Je škoda že čast Plechy kde je přecházení silnice na autobusovou zastávku nejnebezpečnější byla zcela vynechána | 1 | 2 % | 2 % |
Celkem dobrá | 1 | 2 % | 2 % |
děti byly rády, že je o ně zájem | 1 | 2 % | 2 % |
smály se, bylo to fajn, dostaly lízátko a bezpečnostní prvky, dozvěděly se i něco nového | 1 | 2 % | 2 % |
Stačí se o půl osme ráno projít po zadní cestě ke škole. Děcka chodí protisměrem, nebo jezdí tři vedle sebe na kole. A ti i ted po školení | 1 | 2 % | 2 % |
Zajímavá | 1 | 2 % | 2 % |
Byly zodpovězeny aktuální problémy př. jak se chovat při silničním provozu při jízdě na koloběžce nebo elektro. koloběžce. | 1 | 2 % | 2 % |
Řešení dopravní situací žáků, jako účastníků . | 1 | 2 % | 2 % |
Bez problémů. | 1 | 2 % | 2 % |
V jednorázové akci smysl nevidím. Děti se nic nového nedozvěděly. Hlídat přechody je třeba trvale, jednou to nemá smysl. Vnímám to pouze jako snahu některých zastupitelů se zviditelnit. | 1 | 2 % | 2 % |
Nemluvily. | 1 | 2 % | 2 % |
Celá akce působila jako PR politické strany a policie. Nevidím smysl v tom, že si děti vezmou do ruky pouta a obušek. To jsou dle mého názoru spíše předměty, kterým by se měly v budoucnu vyhnout... | 1 | 2 % | 2 % |
Stále přemýšlím, co se vlastně děti díky této akci naučily... | 1 | 2 % | 2 % |
Podle mě bylo hodně dětí pohromadě, což snižovalo jejich pozornost. | 1 | 2 % | 2 % |
Myslím, že se děti nedozvěděly nic nového, co by před tím nevěděly. Dopravní výchovu zařazujeme do výuky často. | 1 | 2 % | 2 % |
Děti to nebavilo | 1 | 2 % | 2 % |
Že by akce mohla být více zábavnější | 1 | 2 % | 2 % |
Pro děti poučení | 1 | 2 % | 2 % |
Se zaujetím | 1 | 2 % | 2 % |
super, že řidiči jezdili o hodně pomaleji než obvykle | 1 | 2 % | 2 % |
byly spokojené | 1 | 2 % | 2 % |
Organizace školy Nový Malín je vždy perfektní. | 1 | 2 % | 2 % |
Hlavně by se měli zúčastnit rodiče dětí co jezdí v obytné zóně více jak 20 km v h a jsou ještě nepříjemní, když je na to upozorní... | 1 | 2 % | 2 % |
Asi dobrá | 1 | 2 % | 2 % |
přínos nulový | 1 | 2 % | 2 % |
úplně zbytečná akce | 1 | 2 % | 2 % |
Větší bezpečnost dětí na rušných silnicích. | 1 | 2 % | 2 % |
Časově, obsahově i hlasově zvládnuto. Velké množství dětí najednou a na všechny se nedostalo odpovědi v klidu. | 1 | 2 % | 2 % |
Určitě je výborné připomenout pravidla chování chodce i cyklisty a zdůrazňovat bezpečnosti v provozu. | 1 | 2 % | 2 % |
Dětem se akce líbila a ještě dlouho o ní povídaly. Velký zážitek bylo i policejní auto. | 1 | 2 % | 2 % |
Pokud by byla zvolena menší skupina dětí, tak by neškodilo zopakovat i základy první pomoci. | 1 | 2 % | 2 % |
Líbilo se setkání s policisty, povídání s nimi | 1 | 2 % | 2 % |
Děti si opakovaly to, co běžně slyší v hodinách prvouky. To, že dostaly do ruky obušek a pouta nepovažuji za nutné. | 1 | 2 % | 2 % |
5. Chcete, aby se tato akce opakovala každý rok pro předškoláky, žáky 2. tříd a žáky 6. tříd?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, je to přínosné | 35 | 70 % | 70 % |
Spíše ano | 5 | 10 % | 10 % |
Ne, je to zbytečné | 3 | 6 % | 6 % |
Nevím, je mi to jedno | 2 | 4 % | 4 % |
A ostatní třídy to nepotřebují? | 1 | 2 % | 2 % |
Pro všechny ročníky. | 1 | 2 % | 2 % |
Proč ne žáci 5. tříd? | 1 | 2 % | 2 % |
Dle ohlasů z ankety. | 1 | 2 % | 2 % |
Spíše ne | 1 | 2 % | 2 % |
6. Dává vám smysl, aby na přechodech u průmyslové prodejny a základní školy probíhala pro děti ráno asistence při cestě do školy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 40 | 80 % | 80 % |
Je mi to jedno | 5 | 10 % | 10 % |
Ne | 5 | 10 % | 10 % |
7. Zde je prostor pro jakýkoliv váš komentář/námět/podnět, který se týká bezpečnosti dopravy v naší obci, zaměřené především na pohyb dětí při cestě ze školy a do školy. Vaše podněty předáme vedení obce.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Bylo by žádoucí vybudovat přechod pro chodce i v místě autobusových zastávek v místní části Nového Malína Plechy. Při ranním provozu a bezohledné jízdě řidičů při průjezdu časti Plechy je potřeba zajistit bezpečný přechod na autobusovou zastávku i pro děti z Plechů. Nejbližšší přechod je u školky!
Díky za takovéto akce a určitě více takových, případně zahrnout a připomínat ve výuce, myslím že je třeba neustále, Provoz v obci je neskutečný a rozhodně ne bezpečný, na hlavní trase i v uličkách
Doprava v obci je rok od roku větší. Je jasné, že nemáme možnost redukovat vozidla, která obcí pouze projíždí z nebo do jiných obcí. Ale bylo by rozumné zamyslet se nad tím jestli není možné redukovat množství vozidel, které v naší obci cestu končí. A to půjde jedině tehdy, když se naše obec konečně přestane nesmyslně rozrůstat o další domy.
dopravní situace kolem školy a hypoteční, když jdou děcky do školy a ze školy, táhnou se po celé šířce a auta tam jezdí rychle. stejně jako rodiče ráno, ryhle, různě se otáčejí, prostě chaos, do toho děcka na kole do protosměru
Kritickým bodem podle mého je křižovatka u cukrárny, kde i dospělí mají problém přejít pěšky na druhou stranu, natož dítě.
Líbilo se mi,že akce probíhala pro děti hned v praxi při příchodu do školy na přechodech atd.Nebylo to jen o nějaké přednášce!
Mám vás ráda
Nechápu, proč zrovna 6. třídy. Není v tom žádná logika. Tyto děti už snad vědí, jak se chodí přes přechod. Navíc pěšky do školy chodí už jen zlomek dětí. A po chodníku okolo hlavní cesty skoro nikdo. Každý, kdo může, jde zadní po hypoteční. Celá akce je podle mě nesmysl, výplod fantazie opoziční strany.
Občané Malína by měli dodržovat pravidla provozu, parkování. Pak by nebylo potřeba se bát a nebylo by nutné chodit po silnici namísto chodníku, kde pakrují zlenivělí občané, kteří nemohou udělat pár kroků navíc.
Osobně jako řidička si myslím, že by mohly být před přechody retardéry. To auta donutí zpomalit. Zvýrazněný pás nestačí.
Pohyb dětí je v pořádku,nicméně stav záplatovaných a nerovných hlavních asfaltových silnic je katastrofální.
Pravidelná ranní asistence u přechodů určitě smysl má. Věřím tomu, že organizátoři mysleli celou akci dobře, jen ta realizace (a hlavně přednáška policie) byla méně smysluplná.
pro malé děti to smysl dává, ale ty snad vodí rodiče a větší děti musí být zodpovědní sami za sebe, to je to, co je máme naučit. na nás je zabezpečit, aby auta nejezdila rychle - zpomalovací pruhy, semafor - (pro řidiče, který jede rychle se rozsvítí červená a na pěkně dlouho, to by nás naučilo jezdit pomalu) nebo ostrůvek......
Reflexní prvky na oblečení.
Takových akcí je zapotřebí více.
Už asi půl roku je otočená značka "obytná zona" na výjezdu od pošty smerem k cukrárně. Díky této značce, by auta od pošty měla dávat všem ostatním přednost. Takhle ji nemusí vidět a mohou vyžadovat přednost zprava, po autech jedoucích od kostela.
Více přechodů. Častější opakování a názorná videa od např. Besipu následků nepozornosti a bezohlednosti na komunikacích. První pomoc.
Vzhledem k pracem na hlavní cestě je velmi silný provoz po Hypotéční ulici,kde řidiči z velké většiny nedodržují rychlost a bezpečnost provozu,čímž jsou ohroženy děti při cestě do školy.Přitom to je označeno jako slepá ulice,ale zábrany na této cestě jsou stále otevřené.Bylo by velmi přínosné zabývat se i touto problematikou a chránit tak zdraví našich občanů a hlavně dětí.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.