Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zpožděný let? Ztracené zavazadlo? Odepření nástupu na palubu?
Zpožděný let? Ztracené zavazadlo? Odepření nástupu na palubu?
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Vrabcová |
---|---|
Šetření: | 06. 03. 2011 - 31. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 477 |
Počet otázek (max/průměr): | 58 / 12.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 84,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:55 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Létáte často? Ale létáte rádi?
Rychlost, bezpečnost, cenová dostupnost a pohodlnost. To jsou hesla, které hlásají letecké společnosti. Co ale často zapomínají zmínit je nedodržování letového řásu, rušení letů, odmítání nástupu na palubu z důvodu nadměrného počtu rezervací a také fakt, že 13 ze 100 zavazadel už cestující po příletu nenaleznou.
I přesto v dnešní době dochází k obrovskému rozmachu letecké dopravy a tím i k rozšíření legislativy zabývající se touto oblastí. Bohužel chování leteckých společností se ne vždy s touto legislativou shoduje. Proto bych chtěla Vás požádat o chvíli Vašeho času na vyplnění tohoto dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce zabývající se ochranou spotřebitele v letecké dopravě.
Odpovědi respondentů
1. Použil jste v posledních dvou letech leteckou dopravu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 382 | 80,08 % | 80,08 % |
ne | 95 | 19,92 % | 19,92 % |
2. Jak často využíváte leteckou dopravu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
průměrně jednou za rok | 155 | 40,58 % | 32,49 % |
několikrát do roka | 135 | 35,34 % | 28,3 % |
méně než jednou ročně | 82 | 21,47 % | 17,19 % |
více než jednou měsíčně | 10 | 2,62 % | 2,1 % |
3. Víte, na co máte právo v případě zpoždění letu, zrušení letu, ztráty zavazadel apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 226 | 59,16 % | 47,38 % |
ano | 156 | 40,84 % | 32,7 % |
4. Jak jste byl o svých právech informován?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Informoval jsem se o svých právech sám. → otázka č. 6, Informace jsem získal od letecké společnosti. → otázka č. 5, Informace jsem získal od spotřebitelské organizace. → otázka č. 6, Informace jsem získal od svých známých. → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Informoval jsem se o svých právech sám. | 96 | 61,54 % | 20,13 % |
Informace jsem získal od svých známých. | 34 | 21,79 % | 7,13 % |
Informace jsem získal od letecké společnosti. | 21 | 13,46 % | 4,4 % |
Informace jsem získal od spotřebitelské organizace. | 5 | 3,21 % | 1,05 % |
5. Jakým způsobem jste informace získal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Informoval jsem se na internetových stránkách letecké společnosti. | 15 | 71,43 % | 3,14 % |
Společnost mě o mých právech informovala na letišti. | 5 | 23,81 % | 1,05 % |
v práci - školení od letecké společnosti | 1 | 4,76 % | 0,21 % |
6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občerstvení zdarma | 124 | 79,49 % | 26 % |
při přenocování i hotel zdarma | 93 | 59,62 % | 19,5 % |
možnost vzdát se letu a obdržet zpět pořizovací cenu letenky | 54 | 34,62 % | 11,32 % |
telefonní hovory zdarma | 44 | 28,21 % | 9,22 % |
peněžní kompenzaci | 43 | 27,56 % | 9,01 % |
nic | 2 | 1,28 % | 0,42 % |
7. V jakém případě nemá letecká společnost povinnost vyplatit Vám peněžní náhradu za zrušený let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
z důvodu mimořádných okolností (špatné počasí…) | 79 | 50,64 % | 16,56 % |
Pokud je zrušení oznámeno alespoň 2 týdny předem. | 53 | 33,97 % | 11,11 % |
Peněžní náhrada musí být vyplacena vždy. | 33 | 21,15 % | 6,92 % |
Pokud je zakoupená letenka nevratná. | 30 | 19,23 % | 6,29 % |
Peněžní náhrada za zrušený let se nevyplácí. | 15 | 9,62 % | 3,14 % |
8. Byl Váš let v posledních dvou letech zpožděn?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 9, ne → otázka č. 23].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 194 | 50,79 % | 40,67 % |
ne | 188 | 49,21 % | 39,41 % |
9. K jak dlouhému došlo zpoždění?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [více než 2 hodiny u letu do 1500 km a více než 3 hodiny v rámci celé EU → otázka č. 10, více než 5 hodin → otázka č. 14, Let byl posunut na další den. → otázka č. 19, Let měl delší zpoždění. → otázka č. 19, méně než 2 hodiny → otázka č. 23].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 2 hodiny | 116 | 59,79 % | 24,32 % |
více než 2 hodiny u letu do 1500 km a více než 3 hodiny v rámci celé EU | 43 | 22,16 % | 9,01 % |
více než 5 hodin | 16 | 8,25 % | 3,35 % |
Let byl posunut na další den. | 14 | 7,22 % | 2,94 % |
Let měl delší zpoždění. | 5 | 2,58 % | 1,05 % |
10. Bylo Vám leteckou společností poskytnuto občerstvení a telefonní hovory zdarma?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 25, ne, ale účtenky mi později proplatila → otázka č. 11, ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 27 | 62,79 % | 5,66 % |
ano | 16 | 37,21 % | 3,35 % |
11. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 27 | 100 % | 5,66 % |
12. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
air france
Bylo to v USA a nikam jsem nevolala ani si nic nekupovala.
ČSA, Austrian , turci, indové, je to jedno na kterém letišti, pokud stihnu navazující lety.
ČSA, nevědomost.
Delta Airlines, zbytečné papírování a starosti
N/A
Oneskorenie nebolo az tak vyznamne a po navrate domov ma tato moznost vobec nenapadla.
protože to byla vina jiné cestovní kanceláře, která nezaplatila letištní poplatky
Raynair, jiné povinosti.
ryanair
RyanAir
Sky Airlines
smart wings, důvod - opoždění příletu letadla z předchozí trasy
smartwings, důvod - nízkonákladová letecká společnost, zpoždění způsobené špatným počasím
Thomsonsfly, nevěděl jsem o možnosti.
Travel Service
Travel Service - zpoždění je v našem případě u této společnosti normální a se stížností je příliš pracná administrativa.
Travel Service, komplikovane podani stiznosti.
Wizz Air
Wizz air - lenost
Wizz air,o možnosti jsem nevěděla
Wizz air...nepřišlo mi důležité si stěžovat...stane se
wizzair
Wizzair
xx
13. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
14. Informovala Vás letecká společnost o možnosti vzdání se letu a vrácení plné pořizovací ceny letenky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 23, ne → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 15 | 93,75 % | 3,14 % |
ano | 1 | 6,25 % | 0,21 % |
15. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 14 | 93,33 % | 2,94 % |
ano | 1 | 6,67 % | 0,21 % |
16. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 14 | 100 % | 2,94 % |
17. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-spoločnosť Continental v USA. -dôvod ? no bolo dosť zlé počasie takže som to aj trochu čakal
Aerosvit.. byla jsem ráda, že jsem doma a prostě jsem se na to vykašlala..
Byla to let, společnost Condor, která se o nás loni v rámci možností postarala velice dobře. Odvezla nás do 4* hotelu s all inclusive a nechala nás tam až do příletu náhradního letadla. Vzdání letu celkem nepřipadalo v úvahu, protože se jednalo o charterový let z TFS do LEJ a jiné spojení není.. Zcela opačnou zkušenost mám na stejné trase se společností Travel service, která před čtyřmi roky udělala na stejné trase zpoždění letu o 9 hodin a odbyla nás pokázkou na občerstvení na 5 Euro. Proto již s nimi nelétám.
Continental airlanes, nevěděla jsem o této možnosti, jazyková překážka
CSA. Stiznost jsem podala jednou a nedockala jsem se rozreseni, takze podruhe uz se mi to nechtelo resit.
jetairways, let z NY do Bruselu, v Bruselu stávkovali zaměstnanci letiště, stížnost na let.spol. neměla smysl
khjkhjgjkl
LOT
podávání stížnosti by mě při dovolené obtěžovalo
Sky Europe - byli moment před krachem a už to nemělo smysl.
Sky Europe, Lufthansa
SKyeurope, zbytecna administrativa.
Travel Service, neinformovanost
Tunis air
18. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ČSA
19. Poskytla Vám letecká společnost ubytování v hotelu zdarma?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 23, ne → otázka č. 20].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 12 | 63,16 % | 2,52 % |
ne | 7 | 36,84 % | 1,47 % |
20. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 22, ne → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 6 | 85,71 % | 1,26 % |
ano | 1 | 14,29 % | 0,21 % |
21. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Jet2. Duvod: Jednalo se o let zpatky do CR. Spolecnost nabidla vraceni penez za celou letenku, tedy i cestu z CR.
klm
nevim proc to chces vedet..
Ryanair, let se uskutečnil s 3. hodinovým zpožděním
US Airways - zbytečné komplikace s vyplňováním - let byl zrušen kvůli špatnému počasí, takže jsem předpokládala, že to nebyla vina společnosti, tudíž by byla stížnost irelevantní
wizz air - informoval měsíc předem a vrátil peníze
22. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Wizz Air, společnost všechny doložené výdaje uhradila zpětně
23. Byl Váš let v posledních dvou letech zrušen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 24, ne → otázka č. 33].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 329 | 89,89 % | 68,97 % |
ano | 37 | 10,11 % | 7,76 % |
24. Kdy jste se o zrušení letu dozvěděl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [více než 2 týdny před plánovaným odletem → otázka č. 33, méně jak 2 týdny před plánovaným odletem, ale společnost mi nabídla vhodnou alternativu → otázka č. 33, méně jak 2 týdny před plánovaným odletem → otázka č. 25].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně jak 2 týdny před plánovaným odletem | 16 | 43,24 % | 3,35 % |
méně jak 2 týdny před plánovaným odletem, ale společnost mi nabídla vhodnou alternativu | 14 | 37,84 % | 2,94 % |
více než 2 týdny před plánovaným odletem | 7 | 18,92 % | 1,47 % |
25. Byla Vám vyplacena peněžní náhrada?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 29, ne → otázka č. 26].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 22 | 68,75 % | 4,61 % |
ano | 10 | 31,25 % | 2,1 % |
26. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 28, ne → otázka č. 27].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 90,91 % | 4,19 % |
ano | 2 | 9,09 % | 0,42 % |
27. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
?
a proc ano?
Aeroflot, nemelo by to smysl :)
Air France, nechtělo se mi papírovat
Austrian Airlines - zpozdeni chapu a nebylo tak dlouhe
Austrian airlines. Stiznost jsem nepodala, protoze mi nabidli jiny termin letu.
British Airways, protože se jednalo o poslední let ten den, bylo mi zdarma poskytnuto hotelové ubytování i doprava ... nebyl proto žádný důvod ke stížnostem :-)
Brussels Airlines - náhrada v podobě ubytování byla pro mne dostačující.
EasyJet - jednalo se o špatné počasí, tedy nic čemu se dalo předejít
CHINA EASTERN BEZ DŮVODU - LET BYL ZPOŽEDĚN NÉ ZRUŠEN - NA NÁSLEDNOU OTÁZKU NEMOHU ODPOVĚDĚT PROTO JEN ZAŠKRTNU
Lufthansa; tři hodiny zpoždění se mi nezdají jako vhodmý důvod ke stížnosti.
myair, spolecnost zanikla, jednalo se o 500 Kc, nechtela jsem se tim zabyvat
N/A
SkyEurope, krach
SkyEurope, nestalo mi to za vsechnu tu administrativu.
Skyeurope. Byla v insolvenci, a pak zbankrotovala. Posílala jsem jen "reklamační list" správci konkurzní podstaty. Žádnou náhradu jsem ale nedostala, nebylo z čeho.
SkyEurope. Stížnost jsem nepodal, protože jsme dostali občerstvení a bylo o nás dostatečně postaráno. SkyEurope se nevymouval na špatné počasí, jako ostatní v té době.
TunisAir Nebyl důvod, v letní sezóně se s nějakým spožděním musí počítat.
TUŠÍM ŽE TO BYLY ČESKÉ AEROLINKY - DŮVOD - VEŠLI JSME SE DO JINÉHO LETADLA - SICE S PŘESTUPEM A CELKOVĚ JSME PŘILETĚLI O 10 HODIN POZDĚJI, ALE NEMĚLO CENU SI STĚŽOVAT.
Tý jo, tak to si nejsem úplně jistá, ale mám dojem, že to byli Smarti... Zůstala jsem viset v Paříži, a a když jsem se konečně dohrabala do Prahy, měla jsem co dělat, abych stihla poslední vlak do Budějc, na stížnosti fakt nebyl čas... a pak už se mi do toho nechtělo, i když teda vztek jsem měla pořádnej...
28. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
sky europe.skrachovali zo dna na den takze sa to nevyriesilo vobec
skyeurope, reklamace letu u české spořitelny (pouze lety hrazené platební kartou), reklamace uznána, ovšem náhrada nevyplacena, řešila jsem to skoro rok a nakonec to nechala být, také proto že se jednalo o poměrně nízkou částku
29. Byla Vám při zrušení letu nabídnuta strava, telefonní hovory zdarma, a pokud jste na letišti musel přenocovat, tak i hotel?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 33, ne → otázka č. 30].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 18 | 56,25 % | 3,77 % |
ne | 14 | 43,75 % | 2,94 % |
30. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 32, ne → otázka č. 31].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 12 | 85,71 % | 2,52 % |
ano | 2 | 14,29 % | 0,42 % |
31. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
BYLO MI NABÍDNUTO MÍSTO V JINÉM LETU, ZPOŽDĚNÍ CELKOVĚ BYLO "JEN" 10 HODIN :)
CSA, let mi sice byl zrusen (z duvodu vybuchu sopky na Islandu v dubnu 2010), ale byl jsem o tom informovan predem a jelikoz se jednalo o mimoradnou situaci, na letiste jsem nejel a vsechny zmeny zaridil telefonicky.
ČSA, Protože jsme nemuseli nocovat přes noc v hotelu, nabídnuta strava nám byla avšak telefonní hovory mi nepřišly jako zásadní věc, kterou by musely letecké společnosti vyřizovat.
Let mi zrušen nebyl
myair, spolecnost zanikla, jednalo se o 500 Kc, nechtela jsem se tim zabyvat
Na skrachovabú spoločnosť sa ťažko podáva sťažnosť, je to smola. Skyeurope skrachoval deň pred mojím letom, nový let som si musela zohnať sama! Peniaze nám asi o 4 mesiace vrátili!
Ryanair - zrušení letu z důvodu výbuchu islandské spiky a přítomnosti sopečného prachu ve vzduchu, byla mi vrácena peněžitá částka za letenku
Skyeurope
skyeurope - letecká společnost zkrachovala
Skyeurope, bankrot společnosti.
SkyEurope, krach
Thomas Cook - vybuch sopky na Islande a nasledne prach v atmomsfere
32. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
sky europe.skrachovali zo dna na den takze sa to nevyriesilo vobec
Skyeurope - zrušený let z důvodu krachu společnosti
33. Byl Vám v posledních dvou letech odepřen nástup na palubu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 34, ne → otázka č. 39].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 374 | 97,91 % | 78,41 % |
ano | 8 | 2,09 % | 1,68 % |
34. Z jakého důvodu Vám byl nástup na palubu odepřen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
z důvodu nadměrného počtu rezervací | 4 | 50 % | 0,84 % |
Neměl jsem všechny potřebné doklady. | 2 | 25 % | 0,42 % |
nic | 1 | 12,5 % | 0,21 % |
to nikdo neví, prostě Egypt :D | 1 | 12,5 % | 0,21 % |
35. Byla Vám vrácena pořizovací cena letenky nebo nabídnut alternativní let a vyplacena peněžní náhrada?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 39, ne, přihlásil jsem se jako dobrovolník → otázka č. 39, ne → otázka č. 36].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 4 | 50 % | 0,84 % |
ne | 3 | 37,5 % | 0,63 % |
ne, přihlásil jsem se jako dobrovolník | 1 | 12,5 % | 0,21 % |
36. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 38, ne → otázka č. 37].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 3 | 100 % | 0,63 % |
37. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Continental airlanes, nevěděla jsem o této možnosti, jazyková překážka
ČSA, byla to moje chyba, že jsem neměla dokumenty pro imigrační oddělení v pořádku
zatím se mi nic nestratilo, neměla jsem důvod
38. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
39. Zpozdila se Vám v posledních dvou letech zavazadla? (byla nalezena v lhůtě 21 dnů)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 40, ne → otázka č. 45].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 339 | 88,74 % | 71,07 % |
ano | 43 | 11,26 % | 9,01 % |
40. Jak dlouhé bylo jejich zpoždění?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 2 dny | 25 | 58,14 % | 5,24 % |
méně než týden | 16 | 37,21 % | 3,35 % |
delší | 2 | 4,65 % | 0,42 % |
41. Byla vám proplacena náhrada škody za všechny nezbytné náhradní předměty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 45, ne, ale společnost mi nezbytné předměty sama poskytla → otázka č. 42, ne → otázka č. 42].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 27 | 62,79 % | 5,66 % |
ano | 13 | 30,23 % | 2,73 % |
ne, ale společnost mi nezbytné předměty sama poskytla | 3 | 6,98 % | 0,63 % |
42. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 44, ne → otázka č. 43].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 28 | 93,33 % | 5,87 % |
ano | 2 | 6,67 % | 0,42 % |
43. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
AEROFLOT - bylo to při zpáteční cestě, takže všechno potřebné jsem měla doma. Přišlo mi to zbytečné - ztráta času a energie.
Air France protože do druhého dne mi bylo zavazadlo přineseno domů a navíc se to stalo při návratu do ČR, takže jsem věci ažtak nutně nepotřebovala
Air France
air france, protože mi zavazadlo druhý den přivezli zadarmo domů.
Air France, zavazadla byla zpozdena pri navratu zpet do domovskeho mesta a jednalo se o zavazadlo, ktere neobsahovalo pro me podstatne predmety (pomahal jsem zname a vezl jeji osobni veci zpet do Prahy), nepovazoval jsem tedy za dulezite se nahrady domahat.
Alitalia nebylo ve zpožděných zavazadlech nic nezbytného.
Alitalia zpoždění nastalo při zpáteční letu a neměl jsem potřebu náhradních předmětu
Alitalia. Nežádala jsem o proplacení předmětů, které jsem si musela zakoupit.
Alitalia. Zavazadla byla dorucena do druheho dne. Presto, ze jsem zadal o poskytnuti zakladnich hygienickych potreb, tak mi poskytnuty nebyly, nebot jsem se nachazel ve state se svych prechodnym bydlistem. Bylo mi receno, ze v pripade, ze jsem "doma", tak narok na tyto hygienicke potreby nemam. Jelikoz kufry byly doruceny do druheho dne, zadnou stiznost jsem nepovazoval za opodstatnenou.
British airways, nic by se stejně nevyřešilo, počkala jsem až mi je do týdne dovezli.
British Airways, zpozdeni oversized zavazadla )jednoho ze tri celkem) kvuli kratkemu prestupu na LHR mi neprijde jako duvod ke kompenzaci
Bylo to na letu domů a zavazadlo mi dovezli až domů po několika dnech.
CSA,litam casto a vetsinou jsem byla spokojena a navic ztracene zavazadlo me privezli druhy den domu a nebylo poskozeno a nic nebylo ztraceno
czech airlines - kufr se našel do 24 hodin
ČSA nepřeložily zavazadla při přestupu, na cílovém letišti nebylo s kým rozumně jednat
El-Al, izraelska letecka spolecnost. Zavazadlo privezli v ten samy den vecer.
IBERIA, zavazadlo přišlo druhý den, ale bez zámku. Nic ale nechybělo naštěstí.
KLM, bylo to při cestě domů, náhradní věci jsem nepotřebovala
LOT
Lufthansa, nebyl důvod.Hned další den mi kufr přivezl domů
Náhradní předměty jsem nepotřeboval. Nic jsem si nekoupil a napožadoval nci proplatit. Aeroflot.
nevěděla jsem že mám na to nárok
ouvl
skyeurope
Turkish Airlines - nedostatek casu
už nevim , je to dlouho
Wizzair, lenost
44. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Air France/Air Europa - napsal jsem rozhořčený email, na který jsem nedostal odpověď
djksbfhdgfgvZFDHGAF
45. Ztratilo se Vám v posledních dvou letech zavazadlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 46, ne → otázka č. 51].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 378 | 98,95 % | 79,25 % |
ano | 4 | 1,05 % | 0,84 % |
46. Požadovala po Vás společnost účtenky za zavazadlo a veškerý jeho obsah?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 50 % | 0,42 % |
ne | 2 | 50 % | 0,42 % |
47. Došlo k proplacení hodnoty zavazadla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 51, ano, ale pouze z části → otázka č. 48, ne → otázka č. 48].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 2 | 50 % | 0,42 % |
ano | 2 | 50 % | 0,42 % |
48. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 50, ne → otázka č. 49].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 50 % | 0,21 % |
ano | 1 | 50 % | 0,21 % |
49. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ČSA
50. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
SUFLBSDBJSBHGBFUDHFBOUIKXJDBGĐłBGDFHULGFDOBUIGRHGI
51. Bylo Vaše zavazadlo za poslední dva roky nějak poškozeno?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 52, ne → otázka č. 56].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 299 | 78,27 % | 62,68 % |
ano | 83 | 21,73 % | 17,4 % |
52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, společnost mi plně nahradila škodu → otázka č. 56, ne, ale společnost mi poskytla náhradní zavzadlo → otázka č. 53, ne, jelikož jsem neměl účtenku od zavazadla → otázka č. 53, ne, společnost mi tvrdila, že zavazadlo je poškozeno v důsledku běžného opotřebeni → otázka č. 53, ne, jiný důvod → otázka č. 53].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, jiný důvod | 36 | 43,37 % | 7,55 % |
ano, společnost mi plně nahradila škodu | 22 | 26,51 % | 4,61 % |
ne, společnost mi tvrdila, že zavazadlo je poškozeno v důsledku běžného opotřebeni | 11 | 13,25 % | 2,31 % |
ne, jelikož jsem neměl účtenku od zavazadla | 10 | 12,05 % | 2,1 % |
ne, ale společnost mi poskytla náhradní zavzadlo | 4 | 4,82 % | 0,84 % |
53. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 55, ne → otázka č. 54].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 60 | 98,36 % | 12,58 % |
ano | 1 | 1,64 % | 0,21 % |
54. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
AEROFLOT - bylo to malé poškození. Nestálo by to za to, abych se s někým dohadovala.
Air Berlin - nepřišel jsem na to na letišti a apk už to nemělo cenu
Air France, nechtěla jsem se tím zabývat z důvodu časové zaneprázděnosti.
AirFrance
British Airways Poškodenie nebolo veľké
British Airways
british airways
British Airways, nestalo mi to za to
British Airways, poškození jsem si všimla až později (kolečka) a jeho rozsah mi nestál za to také mi byl zničen zámek při letu s vnitrostáním letu ameriskou společností, v kufru jsem našla vzkaz, že na stížnost nemám nárok
ČSA, zbytečné vyřizování a ztráta času
ČSA. Šlo pouze o otracení zipsu.
easy jet, bála jsem se dlouhého a složitého vyřizování
Charterový let na dovolenou, společnost nevím. Měla jsem jen rozbitý zámeček.
Iberia, zavazadlo přišlo druhý den
japan airlines, aeroflot, airfrance...
Jednalo se pouze o malé poškození zipu.
Jednalo se pouze o špatné zacházení se zavazadlem - všude to házejí a vůbec neberou ohled na to, co tam je. My jsme měli jen utržený držák a celý poškrábaný, ale hlavně, že věci se neztratily. Nemáme si na co stěžovat - stížnost by byla v tomto případě zbytečná a ještě bychom za to musely platit....
Jet Lite - čas, která bych strávil reklamací měl větší cenu než náklady na opravu
jetstar
Jméno si nepamatuji, poškození nebylo vážné.
jméno společnosti si nepamatuji, ale opotřebení nebylo nějak závažné, nestálo mi to za to.
KLM, šlo pouze o zničení zámku, na což mají právo
Kufr byl už starý a stejně jsem si chtěla koupit nový
lenost
LOT na zavazadle byla opravitelná závada, takže jsem to neřešila
LOT
Lufthansa Důvod: pocit nedůležitosti této situace
Lufthansa, důvod - jen drobnější poškození
Malé poškození zavazadla, nestálo to za to :)
myslím, že to byly wings, ale měli jsme to přes cestovní kancelář, takže si nejsem už příliš jistá. Zavazadlo se nám vrátilo prořízlé zespoda, zřejmě hledali drogy :) Nicméně poškození bylo malé, cena kufru nízká a navíc jsme si poškození všimli až doma, takže se nám nechtělo už nic moc řešit.
Nejednalo se o závažné poškození. Zavazadlo dorazilo otevřené, nicméně se z něj nic neztratilo. Stalo se mi to u těchto společností: SkyEurope, ČSA.
nepamatuji si jmeno...chtela jsem jet uz domu a zabyvat se jeste mensi dirkou v povrchove kapse se mi nechtelo
Opět si nepamatuji jméno, ale ty prevíti mi utrhli zámek a prohrabali kufr... nic se sice neztratilo, ale roztrhali i obaly dárků, takže jsem při jejich předávání vypadala pěkně trapně...
poničení bylo markantní, Virgin Blue
poškození nebylo tak závažné, neřešila jsem to
Prague Airlines tuším, škoda nebyla tak závažná a stává se to často
protože za to mohou pracovníci letiště
Ryanair, protože se mi nechtělo ten problem řešit
Ryanair,neměl jseem čas zdržovat se stížnostmi a vyřizováním,poškození bylo drobné a můj čas je drahý
Seagle air
Smart Wings, jednalo se o běžné poškození zavazadla při přepravě - upadla destička se značkou kufru a došlo k poškození zipu. Funkčnost zavazadla to ale neovlivňovalo. Nenapadlo mě tedy toto jít reklamovat. Pokud by bylo poškození markantnější, na leteckou společnost bych se jistě obrátila.
smart wings, nechtelo se mi
Smart Wings, nekvalitní zavazadlo
smart wings, protože zavazadlo je celkově jeté, a ulomenou nožičku by mi nevěřili.
společnost si už nepamatují a kufr byl poškozen esteticky ale ne funkčně
Temer vsechny letecke spolecnosti. Zamestnanci na letisti nemanipuluji se zavazadly opatrne.
travel service levný kuft tak jako tak nic nevydrží
Travel Service Z důvodu návštěvy staršího letiště, kde se toto stává pravidlem, a neochoty se s nimi o případné odškodnění dohadovat.
Travel Service. Nemám čas trávit hodiny k vůli utržené kapse na tašce.
Travel Servise a nechtělo se mi to s nima řešit
Tunis air
ůgtbk
už si nepamatuji, ale nebyla to jen jedna společnost - stalo se to vždy, když jsme letěli.. stížnost jsem nepodala, protože si myslím, že poškození na letišti (poškrábání, skřivené kolečko, ...) se nedá nijak prokázat
wizz air
Wizz air - bylo to menší promáčknutí kufru, se kterým se holt musí počítat
Wizzair Protože jsem hloupá a nenapadlo mě to a ani bych to nestihla řešit (z letiště jsem velmi spěchala)
xx
55. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
American airlines, stále se mi nedostalo odpovědi.
56. Myslíte si, že jsou bezpečností opatření na letištích dostačující?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 295 | 77,23 % | 61,84 % |
ne | 87 | 22,77 % | 18,24 % |
57. Preferujete vyšší bezpečnostní opatření i za cenu delších odbavovacích lhůt?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 221 | 57,85 % | 46,33 % |
ne | 161 | 42,15 % | 33,75 % |
58. Která z následujících bezpečnostních opatření považujete za nadbytečná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné | 175 | 45,81 % | 36,69 % |
zákaz přepravy kapalin a látek obdobné konzistence bez obalu a v hmotnosti vyšší než 100 ml v příručních zavazadlech | 170 | 44,5 % | 35,64 % |
průchod tělesným scannerem | 75 | 19,63 % | 15,72 % |
zákaz přepravy ostrých předmětů v příručních zavazadlech | 20 | 5,24 % | 4,19 % |
pasovou kontrolu | 8 | 2,09 % | 1,68 % |
rentgenovou kontrolu příručních zavazadel | 6 | 1,57 % | 1,26 % |
průchod bezpečnostním rámem | 5 | 1,31 % | 1,05 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.