Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zpožděný let? Ztracené zavazadlo? Odepření nástupu na palubu?

Zpožděný let? Ztracené zavazadlo? Odepření nástupu na palubu?

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Vrabcová
Šetření:06. 03. 2011 - 31. 03. 2011
Počet respondentů:477
Počet otázek (max/průměr):58 / 12.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Létáte často? Ale létáte rádi?

Rychlost, bezpečnost, cenová dostupnost a pohodlnost. To jsou hesla, které hlásají letecké společnosti. Co ale často zapomínají zmínit je nedodržování letového řásu, rušení letů, odmítání nástupu na palubu z důvodu nadměrného počtu rezervací a také fakt, že 13 ze 100 zavazadel už cestující po příletu nenaleznou.

I přesto v dnešní době dochází k obrovskému rozmachu letecké dopravy a tím i k rozšíření legislativy zabývající se touto oblastí. Bohužel chování leteckých společností se ne vždy s touto legislativou shoduje. Proto bych chtěla Vás požádat o chvíli Vašeho času na vyplnění tohoto dotazníku, který je součástí mé bakalářské práce zabývající se ochranou spotřebitele v letecké dopravě.

Odpovědi respondentů

1. Použil jste v posledních dvou letech leteckou dopravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano38280,08 %80,08 %  
ne9519,92 %19,92 %  

Graf

2. Jak často využíváte leteckou dopravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrně jednou za rok15540,58 %32,49 %  
několikrát do roka13535,34 %28,3 %  
méně než jednou ročně8221,47 %17,19 %  
více než jednou měsíčně102,62 %2,1 %  

Graf

3. Víte, na co máte právo v případě zpoždění letu, zrušení letu, ztráty zavazadel apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne22659,16 %47,38 %  
ano15640,84 %32,7 %  

Graf

4. Jak jste byl o svých právech informován?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Informoval jsem se o svých právech sám.otázka č. 6, Informace jsem získal od letecké společnosti.otázka č. 5, Informace jsem získal od spotřebitelské organizace.otázka č. 6, Informace jsem získal od svých známých.otázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informoval jsem se o svých právech sám.9661,54 %20,13 %  
Informace jsem získal od svých známých.3421,79 %7,13 %  
Informace jsem získal od letecké společnosti.2113,46 %4,4 %  
Informace jsem získal od spotřebitelské organizace. 53,21 %1,05 %  

Graf

5. Jakým způsobem jste informace získal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informoval jsem se na internetových stránkách letecké společnosti.1571,43 %3,14 %  
Společnost mě o mých právech informovala na letišti.523,81 %1,05 %  
v práci - školení od letecké společnosti14,76 %0,21 %  

Graf

6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občerstvení zdarma12479,49 %26 %  
při přenocování i hotel zdarma9359,62 %19,5 %  
možnost vzdát se letu a obdržet zpět pořizovací cenu letenky5434,62 %11,32 %  
telefonní hovory zdarma4428,21 %9,22 %  
peněžní kompenzaci4327,56 %9,01 %  
nic21,28 %0,42 %  

Graf

7. V jakém případě nemá letecká společnost povinnost vyplatit Vám peněžní náhradu za zrušený let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z důvodu mimořádných okolností (špatné počasí…)7950,64 %16,56 %  
Pokud je zrušení oznámeno alespoň 2 týdny předem.5333,97 %11,11 %  
Peněžní náhrada musí být vyplacena vždy.3321,15 %6,92 %  
Pokud je zakoupená letenka nevratná.3019,23 %6,29 %  
Peněžní náhrada za zrušený let se nevyplácí.159,62 %3,14 %  

Graf

8. Byl Váš let v posledních dvou letech zpožděn?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19450,79 %40,67 %  
ne18849,21 %39,41 %  

Graf

9. K jak dlouhému došlo zpoždění?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [více než 2 hodiny u letu do 1500 km a více než 3 hodiny v rámci celé EUotázka č. 10, více než 5 hodinotázka č. 14, Let byl posunut na další den.otázka č. 19, Let měl delší zpoždění.otázka č. 19, méně než 2 hodinyotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 2 hodiny11659,79 %24,32 %  
více než 2 hodiny u letu do 1500 km a více než 3 hodiny v rámci celé EU4322,16 %9,01 %  
více než 5 hodin168,25 %3,35 %  
Let byl posunut na další den.147,22 %2,94 %  
Let měl delší zpoždění.52,58 %1,05 %  

Graf

10. Bylo Vám leteckou společností poskytnuto občerstvení a telefonní hovory zdarma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 25, ne, ale účtenky mi později proplatilaotázka č. 11, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2762,79 %5,66 %  
ano1637,21 %3,35 %  

Graf

11. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne27100 %5,66 %  

Graf

12. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

air france

Bylo to v USA a nikam jsem nevolala ani si nic nekupovala.

ČSA, Austrian , turci, indové, je to jedno na kterém letišti, pokud stihnu navazující lety.

ČSA, nevědomost.

Delta Airlines, zbytečné papírování a starosti

N/A

Oneskorenie nebolo az tak vyznamne a po navrate domov ma tato moznost vobec nenapadla.

protože to byla vina jiné cestovní kanceláře, která nezaplatila letištní poplatky

Raynair, jiné povinosti.

ryanair

RyanAir

Sky Airlines

smart wings, důvod - opoždění příletu letadla z předchozí trasy

smartwings, důvod - nízkonákladová letecká společnost, zpoždění způsobené špatným počasím

Thomsonsfly, nevěděl jsem o možnosti.

Travel Service

Travel Service - zpoždění je v našem případě u této společnosti normální a se stížností je příliš pracná administrativa.

Travel Service, komplikovane podani stiznosti.

Wizz Air

Wizz air - lenost

Wizz air,o možnosti jsem nevěděla

Wizz air...nepřišlo mi důležité si stěžovat...stane se

wizzair

Wizzair

xx

13. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

14. Informovala Vás letecká společnost o možnosti vzdání se letu a vrácení plné pořizovací ceny letenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 23, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1593,75 %3,14 %  
ano16,25 %0,21 %  

Graf

15. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1493,33 %2,94 %  
ano16,67 %0,21 %  

Graf

16. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14100 %2,94 %  

Graf

17. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-spoločnosť Continental v USA. -dôvod ? no bolo dosť zlé počasie takže som to aj trochu čakal

Aerosvit.. byla jsem ráda, že jsem doma a prostě jsem se na to vykašlala..

Byla to let, společnost Condor, která se o nás loni v rámci možností postarala velice dobře. Odvezla nás do 4* hotelu s all inclusive a nechala nás tam až do příletu náhradního letadla. Vzdání letu celkem nepřipadalo v úvahu, protože se jednalo o charterový let z TFS do LEJ a jiné spojení není.. Zcela opačnou zkušenost mám na stejné trase se společností Travel service, která před čtyřmi roky udělala na stejné trase zpoždění letu o 9 hodin a odbyla nás pokázkou na občerstvení na 5 Euro. Proto již s nimi nelétám.

Continental airlanes, nevěděla jsem o této možnosti, jazyková překážka

CSA. Stiznost jsem podala jednou a nedockala jsem se rozreseni, takze podruhe uz se mi to nechtelo resit.

jetairways, let z NY do Bruselu, v Bruselu stávkovali zaměstnanci letiště, stížnost na let.spol. neměla smysl

khjkhjgjkl

LOT

podávání stížnosti by mě při dovolené obtěžovalo

Sky Europe - byli moment před krachem a už to nemělo smysl.

Sky Europe, Lufthansa

SKyeurope, zbytecna administrativa.

Travel Service, neinformovanost

Tunis air

18. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ČSA

19. Poskytla Vám letecká společnost ubytování v hotelu zdarma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 23, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1263,16 %2,52 %  
ne736,84 %1,47 %  

Graf

20. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne685,71 %1,26 %  
ano114,29 %0,21 %  

Graf

21. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Jet2. Duvod: Jednalo se o let zpatky do CR. Spolecnost nabidla vraceni penez za celou letenku, tedy i cestu z CR.

klm

nevim proc to chces vedet..

Ryanair, let se uskutečnil s 3. hodinovým zpožděním

US Airways - zbytečné komplikace s vyplňováním - let byl zrušen kvůli špatnému počasí, takže jsem předpokládala, že to nebyla vina společnosti, tudíž by byla stížnost irelevantní

wizz air - informoval měsíc předem a vrátil peníze

22. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Wizz Air, společnost všechny doložené výdaje uhradila zpětně

23. Byl Váš let v posledních dvou letech zrušen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 24, neotázka č. 33].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne32989,89 %68,97 %  
ano3710,11 %7,76 %  

Graf

24. Kdy jste se o zrušení letu dozvěděl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [více než 2 týdny před plánovaným odletemotázka č. 33, méně jak 2 týdny před plánovaným odletem, ale společnost mi nabídla vhodnou alternativuotázka č. 33, méně jak 2 týdny před plánovaným odletemotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně jak 2 týdny před plánovaným odletem1643,24 %3,35 %  
méně jak 2 týdny před plánovaným odletem, ale společnost mi nabídla vhodnou alternativu1437,84 %2,94 %  
více než 2 týdny před plánovaným odletem718,92 %1,47 %  

Graf

25. Byla Vám vyplacena peněžní náhrada?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 29, neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2268,75 %4,61 %  
ano1031,25 %2,1 %  

Graf

26. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 28, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2090,91 %4,19 %  
ano29,09 %0,42 %  

Graf

27. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

a proc ano?

Aeroflot, nemelo by to smysl :)

Air France, nechtělo se mi papírovat

Austrian Airlines - zpozdeni chapu a nebylo tak dlouhe

Austrian airlines. Stiznost jsem nepodala, protoze mi nabidli jiny termin letu.

British Airways, protože se jednalo o poslední let ten den, bylo mi zdarma poskytnuto hotelové ubytování i doprava ... nebyl proto žádný důvod ke stížnostem :-)

Brussels Airlines - náhrada v podobě ubytování byla pro mne dostačující.

EasyJet - jednalo se o špatné počasí, tedy nic čemu se dalo předejít

CHINA EASTERN BEZ DŮVODU - LET BYL ZPOŽEDĚN NÉ ZRUŠEN - NA NÁSLEDNOU OTÁZKU NEMOHU ODPOVĚDĚT PROTO JEN ZAŠKRTNU

Lufthansa; tři hodiny zpoždění se mi nezdají jako vhodmý důvod ke stížnosti.

myair, spolecnost zanikla, jednalo se o 500 Kc, nechtela jsem se tim zabyvat

N/A

SkyEurope, krach

SkyEurope, nestalo mi to za vsechnu tu administrativu.

Skyeurope. Byla v insolvenci, a pak zbankrotovala. Posílala jsem jen "reklamační list" správci konkurzní podstaty. Žádnou náhradu jsem ale nedostala, nebylo z čeho.

SkyEurope. Stížnost jsem nepodal, protože jsme dostali občerstvení a bylo o nás dostatečně postaráno. SkyEurope se nevymouval na špatné počasí, jako ostatní v té době.

TunisAir Nebyl důvod, v letní sezóně se s nějakým spožděním musí počítat.

TUŠÍM ŽE TO BYLY ČESKÉ AEROLINKY - DŮVOD - VEŠLI JSME SE DO JINÉHO LETADLA - SICE S PŘESTUPEM A CELKOVĚ JSME PŘILETĚLI O 10 HODIN POZDĚJI, ALE NEMĚLO CENU SI STĚŽOVAT.

Tý jo, tak to si nejsem úplně jistá, ale mám dojem, že to byli Smarti... Zůstala jsem viset v Paříži, a a když jsem se konečně dohrabala do Prahy, měla jsem co dělat, abych stihla poslední vlak do Budějc, na stížnosti fakt nebyl čas... a pak už se mi do toho nechtělo, i když teda vztek jsem měla pořádnej...

28. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

sky europe.skrachovali zo dna na den takze sa to nevyriesilo vobec

skyeurope, reklamace letu u české spořitelny (pouze lety hrazené platební kartou), reklamace uznána, ovšem náhrada nevyplacena, řešila jsem to skoro rok a nakonec to nechala být, také proto že se jednalo o poměrně nízkou částku

29. Byla Vám při zrušení letu nabídnuta strava, telefonní hovory zdarma, a pokud jste na letišti musel přenocovat, tak i hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 33, neotázka č. 30].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1856,25 %3,77 %  
ne1443,75 %2,94 %  

Graf

30. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 32, neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1285,71 %2,52 %  
ano214,29 %0,42 %  

Graf

31. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

BYLO MI NABÍDNUTO MÍSTO V JINÉM LETU, ZPOŽDĚNÍ CELKOVĚ BYLO "JEN" 10 HODIN :)

CSA, let mi sice byl zrusen (z duvodu vybuchu sopky na Islandu v dubnu 2010), ale byl jsem o tom informovan predem a jelikoz se jednalo o mimoradnou situaci, na letiste jsem nejel a vsechny zmeny zaridil telefonicky.

ČSA, Protože jsme nemuseli nocovat přes noc v hotelu, nabídnuta strava nám byla avšak telefonní hovory mi nepřišly jako zásadní věc, kterou by musely letecké společnosti vyřizovat.

Let mi zrušen nebyl

myair, spolecnost zanikla, jednalo se o 500 Kc, nechtela jsem se tim zabyvat

Na skrachovabú spoločnosť sa ťažko podáva sťažnosť, je to smola. Skyeurope skrachoval deň pred mojím letom, nový let som si musela zohnať sama! Peniaze nám asi o 4 mesiace vrátili!

Ryanair - zrušení letu z důvodu výbuchu islandské spiky a přítomnosti sopečného prachu ve vzduchu, byla mi vrácena peněžitá částka za letenku

Skyeurope

skyeurope - letecká společnost zkrachovala

Skyeurope, bankrot společnosti.

SkyEurope, krach

Thomas Cook - vybuch sopky na Islande a nasledne prach v atmomsfere

32. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

sky europe.skrachovali zo dna na den takze sa to nevyriesilo vobec

Skyeurope - zrušený let z důvodu krachu společnosti

33. Byl Vám v posledních dvou letech odepřen nástup na palubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 34, neotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne37497,91 %78,41 %  
ano82,09 %1,68 %  

Graf

34. Z jakého důvodu Vám byl nástup na palubu odepřen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z důvodu nadměrného počtu rezervací450 %0,84 %  
Neměl jsem všechny potřebné doklady.225 %0,42 %  
nic112,5 %0,21 %  
to nikdo neví, prostě Egypt :D112,5 %0,21 %  

Graf

35. Byla Vám vrácena pořizovací cena letenky nebo nabídnut alternativní let a vyplacena peněžní náhrada?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 39, ne, přihlásil jsem se jako dobrovolníkotázka č. 39, neotázka č. 36].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano450 %0,84 %  
ne337,5 %0,63 %  
ne, přihlásil jsem se jako dobrovolník112,5 %0,21 %  

Graf

36. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 38, neotázka č. 37].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3100 %0,63 %  

Graf

37. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Continental airlanes, nevěděla jsem o této možnosti, jazyková překážka

ČSA, byla to moje chyba, že jsem neměla dokumenty pro imigrační oddělení v pořádku

zatím se mi nic nestratilo, neměla jsem důvod

38. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

39. Zpozdila se Vám v posledních dvou letech zavazadla? (byla nalezena v lhůtě 21 dnů)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 40, neotázka č. 45].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne33988,74 %71,07 %  
ano4311,26 %9,01 %  

Graf

40. Jak dlouhé bylo jejich zpoždění?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 2 dny2558,14 %5,24 %  
méně než týden1637,21 %3,35 %  
delší24,65 %0,42 %  

Graf

41. Byla vám proplacena náhrada škody za všechny nezbytné náhradní předměty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 45, ne, ale společnost mi nezbytné předměty sama poskytlaotázka č. 42, neotázka č. 42].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2762,79 %5,66 %  
ano1330,23 %2,73 %  
ne, ale společnost mi nezbytné předměty sama poskytla36,98 %0,63 %  

Graf

42. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 44, neotázka č. 43].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2893,33 %5,87 %  
ano26,67 %0,42 %  

Graf

43. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

AEROFLOT - bylo to při zpáteční cestě, takže všechno potřebné jsem měla doma. Přišlo mi to zbytečné - ztráta času a energie.

Air France protože do druhého dne mi bylo zavazadlo přineseno domů a navíc se to stalo při návratu do ČR, takže jsem věci ažtak nutně nepotřebovala

Air France

air france, protože mi zavazadlo druhý den přivezli zadarmo domů.

Air France, zavazadla byla zpozdena pri navratu zpet do domovskeho mesta a jednalo se o zavazadlo, ktere neobsahovalo pro me podstatne predmety (pomahal jsem zname a vezl jeji osobni veci zpet do Prahy), nepovazoval jsem tedy za dulezite se nahrady domahat.

Alitalia nebylo ve zpožděných zavazadlech nic nezbytného.

Alitalia zpoždění nastalo při zpáteční letu a neměl jsem potřebu náhradních předmětu

Alitalia. Nežádala jsem o proplacení předmětů, které jsem si musela zakoupit.

Alitalia. Zavazadla byla dorucena do druheho dne. Presto, ze jsem zadal o poskytnuti zakladnich hygienickych potreb, tak mi poskytnuty nebyly, nebot jsem se nachazel ve state se svych prechodnym bydlistem. Bylo mi receno, ze v pripade, ze jsem "doma", tak narok na tyto hygienicke potreby nemam. Jelikoz kufry byly doruceny do druheho dne, zadnou stiznost jsem nepovazoval za opodstatnenou.

British airways, nic by se stejně nevyřešilo, počkala jsem až mi je do týdne dovezli.

British Airways, zpozdeni oversized zavazadla )jednoho ze tri celkem) kvuli kratkemu prestupu na LHR mi neprijde jako duvod ke kompenzaci

Bylo to na letu domů a zavazadlo mi dovezli až domů po několika dnech.

CSA,litam casto a vetsinou jsem byla spokojena a navic ztracene zavazadlo me privezli druhy den domu a nebylo poskozeno a nic nebylo ztraceno

czech airlines - kufr se našel do 24 hodin

ČSA nepřeložily zavazadla při přestupu, na cílovém letišti nebylo s kým rozumně jednat

El-Al, izraelska letecka spolecnost. Zavazadlo privezli v ten samy den vecer.

IBERIA, zavazadlo přišlo druhý den, ale bez zámku. Nic ale nechybělo naštěstí.

KLM, bylo to při cestě domů, náhradní věci jsem nepotřebovala

LOT

Lufthansa, nebyl důvod.Hned další den mi kufr přivezl domů

Náhradní předměty jsem nepotřeboval. Nic jsem si nekoupil a napožadoval nci proplatit. Aeroflot.

nevěděla jsem že mám na to nárok

ouvl

skyeurope

Turkish Airlines - nedostatek casu

už nevim , je to dlouho

Wizzair, lenost

44. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Air France/Air Europa - napsal jsem rozhořčený email, na který jsem nedostal odpověď

djksbfhdgfgvZFDHGAF

45. Ztratilo se Vám v posledních dvou letech zavazadlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 46, neotázka č. 51].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne37898,95 %79,25 %  
ano41,05 %0,84 %  

Graf

46. Požadovala po Vás společnost účtenky za zavazadlo a veškerý jeho obsah?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano250 %0,42 %  
ne250 %0,42 %  

Graf

47. Došlo k proplacení hodnoty zavazadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 51, ano, ale pouze z částiotázka č. 48, neotázka č. 48].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne250 %0,42 %  
ano250 %0,42 %  

Graf

48. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 50, neotázka č. 49].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne150 %0,21 %  
ano150 %0,21 %  

Graf

49. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ČSA

50. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

SUFLBSDBJSBHGBFUDHFBOUIKXJDBGĐłBGDFHULGFDOBUIGRHGI

51. Bylo Vaše zavazadlo za poslední dva roky nějak poškozeno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 52, neotázka č. 56].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne29978,27 %62,68 %  
ano8321,73 %17,4 %  

Graf

52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, společnost mi plně nahradila škoduotázka č. 56, ne, ale společnost mi poskytla náhradní zavzadlootázka č. 53, ne, jelikož jsem neměl účtenku od zavazadlaotázka č. 53, ne, společnost mi tvrdila, že zavazadlo je poškozeno v důsledku běžného opotřebeniotázka č. 53, ne, jiný důvodotázka č. 53].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, jiný důvod3643,37 %7,55 %  
ano, společnost mi plně nahradila škodu2226,51 %4,61 %  
ne, společnost mi tvrdila, že zavazadlo je poškozeno v důsledku běžného opotřebeni1113,25 %2,31 %  
ne, jelikož jsem neměl účtenku od zavazadla1012,05 %2,1 %  
ne, ale společnost mi poskytla náhradní zavzadlo44,82 %0,84 %  

Graf

53. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 55, neotázka č. 54].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6098,36 %12,58 %  
ano11,64 %0,21 %  

Graf

54. Napište jméno letecké společnosti a důvod proč jste stížnost nepodal.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

AEROFLOT - bylo to malé poškození. Nestálo by to za to, abych se s někým dohadovala.

Air Berlin - nepřišel jsem na to na letišti a apk už to nemělo cenu

Air France, nechtěla jsem se tím zabývat z důvodu časové zaneprázděnosti.

AirFrance

British Airways Poškodenie nebolo veľké

British Airways

british airways

British Airways, nestalo mi to za to

British Airways, poškození jsem si všimla až později (kolečka) a jeho rozsah mi nestál za to také mi byl zničen zámek při letu s vnitrostáním letu ameriskou společností, v kufru jsem našla vzkaz, že na stížnost nemám nárok

ČSA, zbytečné vyřizování a ztráta času

ČSA. Šlo pouze o otracení zipsu.

easy jet, bála jsem se dlouhého a složitého vyřizování

Charterový let na dovolenou, společnost nevím. Měla jsem jen rozbitý zámeček.

Iberia, zavazadlo přišlo druhý den

japan airlines, aeroflot, airfrance...

Jednalo se pouze o malé poškození zipu.

Jednalo se pouze o špatné zacházení se zavazadlem - všude to házejí a vůbec neberou ohled na to, co tam je. My jsme měli jen utržený držák a celý poškrábaný, ale hlavně, že věci se neztratily. Nemáme si na co stěžovat - stížnost by byla v tomto případě zbytečná a ještě bychom za to musely platit....

Jet Lite - čas, která bych strávil reklamací měl větší cenu než náklady na opravu

jetstar

Jméno si nepamatuji, poškození nebylo vážné.

jméno společnosti si nepamatuji, ale opotřebení nebylo nějak závažné, nestálo mi to za to.

KLM, šlo pouze o zničení zámku, na což mají právo

Kufr byl už starý a stejně jsem si chtěla koupit nový

lenost

LOT na zavazadle byla opravitelná závada, takže jsem to neřešila

LOT

Lufthansa Důvod: pocit nedůležitosti této situace

Lufthansa, důvod - jen drobnější poškození

Malé poškození zavazadla, nestálo to za to :)

myslím, že to byly wings, ale měli jsme to přes cestovní kancelář, takže si nejsem už příliš jistá. Zavazadlo se nám vrátilo prořízlé zespoda, zřejmě hledali drogy :) Nicméně poškození bylo malé, cena kufru nízká a navíc jsme si poškození všimli až doma, takže se nám nechtělo už nic moc řešit.

Nejednalo se o závažné poškození. Zavazadlo dorazilo otevřené, nicméně se z něj nic neztratilo. Stalo se mi to u těchto společností: SkyEurope, ČSA.

nepamatuji si jmeno...chtela jsem jet uz domu a zabyvat se jeste mensi dirkou v povrchove kapse se mi nechtelo

Opět si nepamatuji jméno, ale ty prevíti mi utrhli zámek a prohrabali kufr... nic se sice neztratilo, ale roztrhali i obaly dárků, takže jsem při jejich předávání vypadala pěkně trapně...

poničení bylo markantní, Virgin Blue

poškození nebylo tak závažné, neřešila jsem to

Prague Airlines tuším, škoda nebyla tak závažná a stává se to často

protože za to mohou pracovníci letiště

Ryanair, protože se mi nechtělo ten problem řešit

Ryanair,neměl jseem čas zdržovat se stížnostmi a vyřizováním,poškození bylo drobné a můj čas je drahý

Seagle air

Smart Wings, jednalo se o běžné poškození zavazadla při přepravě - upadla destička se značkou kufru a došlo k poškození zipu. Funkčnost zavazadla to ale neovlivňovalo. Nenapadlo mě tedy toto jít reklamovat. Pokud by bylo poškození markantnější, na leteckou společnost bych se jistě obrátila.

smart wings, nechtelo se mi

Smart Wings, nekvalitní zavazadlo

smart wings, protože zavazadlo je celkově jeté, a ulomenou nožičku by mi nevěřili.

společnost si už nepamatují a kufr byl poškozen esteticky ale ne funkčně

Temer vsechny letecke spolecnosti. Zamestnanci na letisti nemanipuluji se zavazadly opatrne.

travel service levný kuft tak jako tak nic nevydrží

Travel Service Z důvodu návštěvy staršího letiště, kde se toto stává pravidlem, a neochoty se s nimi o případné odškodnění dohadovat.

Travel Service. Nemám čas trávit hodiny k vůli utržené kapse na tašce.

Travel Servise a nechtělo se mi to s nima řešit

Tunis air

ůgtbk

už si nepamatuji, ale nebyla to jen jedna společnost - stalo se to vždy, když jsme letěli.. stížnost jsem nepodala, protože si myslím, že poškození na letišti (poškrábání, skřivené kolečko, ...) se nedá nijak prokázat

wizz air

Wizz air - bylo to menší promáčknutí kufru, se kterým se holt musí počítat

Wizzair Protože jsem hloupá a nenapadlo mě to a ani bych to nestihla řešit (z letiště jsem velmi spěchala)

xx

55. Uveďte jméno letecké společnosti a jak se stížnost vyřešila.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

American airlines, stále se mi nedostalo odpovědi.

56. Myslíte si, že jsou bezpečností opatření na letištích dostačující?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano29577,23 %61,84 %  
ne8722,77 %18,24 %  

Graf

57. Preferujete vyšší bezpečnostní opatření i za cenu delších odbavovacích lhůt?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22157,85 %46,33 %  
ne16142,15 %33,75 %  

Graf

58. Která z následujících bezpečnostních opatření považujete za nadbytečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné17545,81 %36,69 %  
zákaz přepravy kapalin a látek obdobné konzistence bez obalu a v hmotnosti vyšší než 100 ml v příručních zavazadlech17044,5 %35,64 %  
průchod tělesným scannerem7519,63 %15,72 %  
zákaz přepravy ostrých předmětů v příručních zavazadlech205,24 %4,19 %  
pasovou kontrolu82,09 %1,68 %  
rentgenovou kontrolu příručních zavazadel61,57 %1,26 %  
průchod bezpečnostním rámem51,31 %1,05 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 21 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Víte, na co máte právo v případě zpoždění letu, zrušení letu, ztráty zavazadel apod.?

  • odpověď ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace jsem získal od letecké společnosti. na otázku 4. Jak jste byl o svých právech informován?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace jsem získal od svých známých. na otázku 4. Jak jste byl o svých právech informován?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informoval jsem se o svých právech sám. na otázku 4. Jak jste byl o svých právech informován?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informoval jsem se na internetových stránkách letecké společnosti. na otázku 5. Jakým způsobem jste informace získal?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost vzdát se letu a obdržet zpět pořizovací cenu letenky na otázku 6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi občerstvení zdarma na otázku 6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi peněžní kompenzaci na otázku 6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi při přenocování i hotel zdarma na otázku 6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonní hovory zdarma na otázku 6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peněžní náhrada musí být vyplacena vždy. na otázku 7. V jakém případě nemá letecká společnost povinnost vyplatit Vám peněžní náhradu za zrušený let?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peněžní náhrada za zrušený let se nevyplácí. na otázku 7. V jakém případě nemá letecká společnost povinnost vyplatit Vám peněžní náhradu za zrušený let?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud je zakoupená letenka nevratná. na otázku 7. V jakém případě nemá letecká společnost povinnost vyplatit Vám peněžní náhradu za zrušený let?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud je zrušení oznámeno alespoň 2 týdny předem. na otázku 7. V jakém případě nemá letecká společnost povinnost vyplatit Vám peněžní náhradu za zrušený let?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi z důvodu mimořádných okolností (špatné počasí…) na otázku 7. V jakém případě nemá letecká společnost povinnost vyplatit Vám peněžní náhradu za zrušený let?

4. Jak jste byl o svých právech informován?

  • odpověď Informace jsem získal od letecké společnosti.:
    • 21.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informoval jsem se na internetových stránkách letecké společnosti. na otázku 5. Jakým způsobem jste informace získal?

6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:

  • odpověď občerstvení zdarma:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi telefonní hovory zdarma na otázku 6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:

8. Byl Váš let v posledních dvou letech zpožděn?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Let byl posunut na další den. na otázku 9. K jak dlouhému došlo zpoždění?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 2 hodiny na otázku 9. K jak dlouhému došlo zpoždění?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 2 hodiny u letu do 1500 km a více než 3 hodiny v rámci celé EU na otázku 9. K jak dlouhému došlo zpoždění?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 5 hodin na otázku 9. K jak dlouhému došlo zpoždění?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Bylo Vám leteckou společností poskytnuto občerstvení a telefonní hovory zdarma?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Bylo Vám leteckou společností poskytnuto občerstvení a telefonní hovory zdarma?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Informovala Vás letecká společnost o možnosti vzdání se letu a vrácení plné pořizovací ceny letenky?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Poskytla Vám letecká společnost ubytování v hotelu zdarma?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 29. Byla Vám při zrušení letu nabídnuta strava, telefonní hovory zdarma, a pokud jste na letišti musel přenocovat, tak i hotel?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Byla Vám vyplacena peněžní náhrada?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 26. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než týden na otázku 40. Jak dlouhé bylo jejich zpoždění?

9. K jak dlouhému došlo zpoždění?

  • odpověď více než 2 hodiny u letu do 1500 km a více než 3 hodiny v rámci celé EU:
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Bylo Vám leteckou společností poskytnuto občerstvení a telefonní hovory zdarma?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Bylo Vám leteckou společností poskytnuto občerstvení a telefonní hovory zdarma?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
  • odpověď více než 5 hodin:
    • 29.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Informovala Vás letecká společnost o možnosti vzdání se letu a vrácení plné pořizovací ceny letenky?
    • 29.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
    • 29.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

10. Bylo Vám leteckou společností poskytnuto občerstvení a telefonní hovory zdarma?

  • odpověď ne:
    • 17.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

11. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

  • odpověď ne:
    • 17.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Bylo Vám leteckou společností poskytnuto občerstvení a telefonní hovory zdarma?

14. Informovala Vás letecká společnost o možnosti vzdání se letu a vrácení plné pořizovací ceny letenky?

  • odpověď ne:
    • 31.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
    • 31.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
    • 29.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 5 hodin na otázku 9. K jak dlouhému došlo zpoždění?

15. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

  • odpověď ne:
    • 34.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
    • 31.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Informovala Vás letecká společnost o možnosti vzdání se letu a vrácení plné pořizovací ceny letenky?

16. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

  • odpověď ne:
    • 34.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?
    • 31.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Informovala Vás letecká společnost o možnosti vzdání se letu a vrácení plné pořizovací ceny letenky?

23. Byl Váš let v posledních dvou letech zrušen?

  • odpověď ano:
    • 12.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně jak 2 týdny před plánovaným odletem na otázku 24. Kdy jste se o zrušení letu dozvěděl?
    • 12.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně jak 2 týdny před plánovaným odletem, ale společnost mi nabídla vhodnou alternativu na otázku 24. Kdy jste se o zrušení letu dozvěděl?

25. Byla Vám vyplacena peněžní náhrada?

  • odpověď ne:
    • 21.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 26. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

26. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

  • odpověď ne:
    • 21.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Byla Vám vyplacena peněžní náhrada?

29. Byla Vám při zrušení letu nabídnuta strava, telefonní hovory zdarma, a pokud jste na letišti musel přenocovat, tak i hotel?

  • odpověď ne:
    • 34.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 30. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

39. Zpozdila se Vám v posledních dvou letech zavazadla? (byla nalezena v lhůtě 21 dnů)

  • odpověď ano:
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 2 dny na otázku 40. Jak dlouhé bylo jejich zpoždění?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než týden na otázku 40. Jak dlouhé bylo jejich zpoždění?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 41. Byla vám proplacena náhrada škody za všechny nezbytné náhradní předměty?
    • zobrazit další souvislosti
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 41. Byla vám proplacena náhrada škody za všechny nezbytné náhradní předměty?
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 42. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

41. Byla vám proplacena náhrada škody za všechny nezbytné náhradní předměty?

  • odpověď ne:
    • 16.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 42. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

42. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

  • odpověď ne:
    • 16.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 41. Byla vám proplacena náhrada škody za všechny nezbytné náhradní předměty?

51. Bylo Vaše zavazadlo za poslední dva roky nějak poškozeno?

  • odpověď ano:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, společnost mi plně nahradila škodu na otázku 52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, jelikož jsem neměl účtenku od zavazadla na otázku 52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, jiný důvod na otázku 52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, společnost mi tvrdila, že zavazadlo je poškozeno v důsledku běžného opotřebeni na otázku 52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 53. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

53. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

  • odpověď ne:
    • 8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, jelikož jsem neměl účtenku od zavazadla na otázku 52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?
    • 8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, společnost mi tvrdila, že zavazadlo je poškozeno v důsledku běžného opotřebeni na otázku 52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, jiný důvod na otázku 52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?

56. Myslíte si, že jsou bezpečností opatření na letištích dostačující?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než jednou měsíčně na otázku 2. Jak často využíváte leteckou dopravu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peněžní náhrada za zrušený let se nevyplácí. na otázku 7. V jakém případě nemá letecká společnost povinnost vyplatit Vám peněžní náhradu za zrušený let?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, společnost mi plně nahradila škodu na otázku 52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 29. Byla Vám při zrušení letu nabídnuta strava, telefonní hovory zdarma, a pokud jste na letišti musel přenocovat, tak i hotel?

57. Preferujete vyšší bezpečnostní opatření i za cenu delších odbavovacích lhůt?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Poskytla Vám letecká společnost ubytování v hotelu zdarma?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Použil jste v posledních dvou letech leteckou dopravu?

2. Jak často využíváte leteckou dopravu?

3. Víte, na co máte právo v případě zpoždění letu, zrušení letu, ztráty zavazadel apod.?

4. Jak jste byl o svých právech informován?

5. Jakým způsobem jste informace získal?

6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:

7. V jakém případě nemá letecká společnost povinnost vyplatit Vám peněžní náhradu za zrušený let?

8. Byl Váš let v posledních dvou letech zpožděn?

9. K jak dlouhému došlo zpoždění?

10. Bylo Vám leteckou společností poskytnuto občerstvení a telefonní hovory zdarma?

11. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

14. Informovala Vás letecká společnost o možnosti vzdání se letu a vrácení plné pořizovací ceny letenky?

15. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

19. Poskytla Vám letecká společnost ubytování v hotelu zdarma?

23. Byl Váš let v posledních dvou letech zrušen?

24. Kdy jste se o zrušení letu dozvěděl?

25. Byla Vám vyplacena peněžní náhrada?

26. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

29. Byla Vám při zrušení letu nabídnuta strava, telefonní hovory zdarma, a pokud jste na letišti musel přenocovat, tak i hotel?

30. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

33. Byl Vám v posledních dvou letech odepřen nástup na palubu?

39. Zpozdila se Vám v posledních dvou letech zavazadla? (byla nalezena v lhůtě 21 dnů)

40. Jak dlouhé bylo jejich zpoždění?

41. Byla vám proplacena náhrada škody za všechny nezbytné náhradní předměty?

42. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

45. Ztratilo se Vám v posledních dvou letech zavazadlo?

51. Bylo Vaše zavazadlo za poslední dva roky nějak poškozeno?

52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?

53. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

56. Myslíte si, že jsou bezpečností opatření na letištích dostačující?

57. Preferujete vyšší bezpečnostní opatření i za cenu delších odbavovacích lhůt?

58. Která z následujících bezpečnostních opatření považujete za nadbytečná?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Použil jste v posledních dvou letech leteckou dopravu?

2. Jak často využíváte leteckou dopravu?

3. Víte, na co máte právo v případě zpoždění letu, zrušení letu, ztráty zavazadel apod.?

4. Jak jste byl o svých právech informován?

5. Jakým způsobem jste informace získal?

6. Pokud dojde ke zpoždění letu delšímu než 5 hodin, letecká společnost má za povinnost Vám poskytnout:

7. V jakém případě nemá letecká společnost povinnost vyplatit Vám peněžní náhradu za zrušený let?

8. Byl Váš let v posledních dvou letech zpožděn?

9. K jak dlouhému došlo zpoždění?

10. Bylo Vám leteckou společností poskytnuto občerstvení a telefonní hovory zdarma?

11. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

14. Informovala Vás letecká společnost o možnosti vzdání se letu a vrácení plné pořizovací ceny letenky?

15. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

19. Poskytla Vám letecká společnost ubytování v hotelu zdarma?

23. Byl Váš let v posledních dvou letech zrušen?

24. Kdy jste se o zrušení letu dozvěděl?

25. Byla Vám vyplacena peněžní náhrada?

26. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

29. Byla Vám při zrušení letu nabídnuta strava, telefonní hovory zdarma, a pokud jste na letišti musel přenocovat, tak i hotel?

30. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

33. Byl Vám v posledních dvou letech odepřen nástup na palubu?

39. Zpozdila se Vám v posledních dvou letech zavazadla? (byla nalezena v lhůtě 21 dnů)

40. Jak dlouhé bylo jejich zpoždění?

41. Byla vám proplacena náhrada škody za všechny nezbytné náhradní předměty?

42. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

45. Ztratilo se Vám v posledních dvou letech zavazadlo?

51. Bylo Vaše zavazadlo za poslední dva roky nějak poškozeno?

52. Proplatila Vám letecká společnost poškození zavazadla?

53. Podal jste stížnost na tuto leteckou společnost?

56. Myslíte si, že jsou bezpečností opatření na letištích dostačující?

57. Preferujete vyšší bezpečnostní opatření i za cenu delších odbavovacích lhůt?

58. Která z následujících bezpečnostních opatření považujete za nadbytečná?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vrabcová, J.Zpožděný let? Ztracené zavazadlo? Odepření nástupu na palubu? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://zpozdeny-let-ztracene-zavaza.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.