Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Způsob zajištění eventu (akcí) ve firmě
Způsob zajištění eventu (akcí) ve firmě
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Markéta Soukupová |
---|---|
Šetření: | 01. 02. 2011 - 28. 02. 2011 |
Počet respondentů: | 25 |
Počet otázek (max/průměr): | 4 / 3.16 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 53,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:34 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jmenuji se Markéta Soukupová a studuji třetím rokem fakultu ekonomickou na ZČU. Píši bakalářskou práci, ve které se zabývám uplatněním event marketingu ve firmě.
Budu vám velmi vděčná za vyplnění následujících tří otázek, které mi poslouží jako hodnotný materiál pro moji práci.
Odpovědi respondentů
1. Jakým způsobem jsou u vás zajišťované firemní akce (eventy) pro zaměstnance?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zajišťujeme si je výhradně sami → otázka č. 3, využíváme výhradně služeb event marketingové agentury → otázka č. 3, event marketingovou agenturu si najímáme pouze na některé typy akcí → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zajišťujeme si je výhradně sami | 16 | 64 % | 64 % |
využíváme výhradně služeb event marketingové agentury | 5 | 20 % | 20 % |
event marketingovou agenturu si najímáme pouze na některé typy akcí | 4 | 16 % | 16 % |
2. Vyberte typy akcí, které pro vás agentura zajišťuje:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
společenské akce | 3 | 75 % | 12 % |
rodinný den | 1 | 25 % | 4 % |
zábavně laděné akce | 1 | 25 % | 4 % |
jiné | 1 | 25 % | 4 % |
letní výjezdy | 1 | 25 % | 4 % |
zimní výjzdy | 1 | 25 % | 4 % |
3. Došlo ve vaší firmě, z důvodu finanční krize, k omezení počtu pořádaných akcí pro zaměstnance?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 44 % | 44 % |
ano | 11 | 44 % | 44 % |
nevím | 3 | 12 % | 12 % |
4. Řadíte se mezi:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
malé podniky (méně než 50 osob) | 11 | 44 % | 44 % |
mikropodniky (méně než 10 osob) | 6 | 24 % | 24 % |
velké podniky (více než 251 osob) | 5 | 20 % | 20 % |
střední podniky (méně než 250 osob) | 3 | 12 % | 12 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.