Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Způsoby komunikace občana s orgány veřejné správy

Způsoby komunikace občana s orgány veřejné správy

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Stará
Šetření:10. 03. 2012 - 23. 03. 2012
Počet respondentů:137
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážená paní/ vážený pane,


v rámci bakalářské práce Nové směry rozvoje informační společnosti v ČR realizuji dotazníkové šetření zaměřené na způsoby komunikace občana s orgány veřejné správy. Z výsledku dotazníku budu zjišťovat, jestli existují nějaké závislosti ve využívání služeb elektronické veřejné správy vůči pohlaví, věku, bydlišti nebo vzdělání. Tímto Vás žádám o vyplnění dotazníku.

 

Odpovědi respondentů

1. Jakým způsobem komunikujete s orgány veřejné správy (úřady)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [osobně (nebo v zastoupení jiné osoby)otázka č. 2, elektronicky (Czech POINT, e - mail)otázka č. 3, telefonickyotázka č. 2, písemněotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobně (nebo v zastoupení jiné osoby)9770,8 %70,8 %  
elektronicky (Czech POINT, e - mail)2014,6 %14,6 %  
telefonicky1410,22 %10,22 %  
písemně64,38 %4,38 %  

Graf

2. Jestliže jste odpověděl/a na otázku 1 „písemně, telefonicky“ nebo „osobně“, proč jednáte s orgány veřejné správy právě tímto způsobem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Když už tam jdu,tak většinou potřebuji něco vyřídit,protože telefonicky ani jinak to nejde.

časová úspora

Dávám přednost osobní domluvě. Úřad není daleko od mého bydliště.

dávám přednost osobnímu kontakaktu

dávám přednost osobnímu kontaktu

Dle mého názoru je komunikace s úřady "osobně" nejlepším způsobem komunikace. Vyřeší se tak nejvíc problémů.

dle potřeby

Dozvím se více informací které potřebuji

já bych ráda zaškrtal všechny, ale nelze

já s nima skoro nejednám a když už, tak tam radši dojdu, abych hned věděla, co je potřeba :)

jako občan - velmi malá frekvence komunikace

Jako občan nemám velkou potřebu komunikace

je to jednodušší

je to jednodušší jednat osobně než telefonicky

je to jednodušší pro mě

je to lepší

je to lepší a hlavně jistější řešení v dnešní době..pěkně z očí do očí...

je to lepší, bezpečnější a předejde se nedorozuměním

Je to lepší, člověk se víc dozví a reaguje na odpovědi.

je to nejefektivnější a mnohdy to ani jinak nejde

Je to nejjistější zpusob jak se dočkat odpovědi

Je to nejrychlejší.

Je to pro mě nejjednodušší způsob.

je to rychlejší

je to vice ,,OSOBNI" a pri kazdem tel. rozhovoru mam pocit jiste neochoty ze strany zastupcu uradu...

Jednám i jiným způsobem, ale měla jsem možnost vybrat pouze 1 variantu, tudíž tu, kterou volím nejčastěji. Důvod: rychlé jednání.

jednám osobně

jednám tak, jak mi to vyhovuje

jednodušší a rychlejší způsob komunikace

Jelikož mi ostatní formy přijdou velmi neosobní.

jsem na tento způsob zvyklá

Jsem radši, když mi úředník zpracuje můj požadavek nebo se můžu v daném okamžiku na něco zeptat a dostanu hned odpověď.

Když něco potřebuju vždy si tam zajdu

Když už s někým jednám, mam většinou více otázek a to je hlavní důvod, proč to řeším telefonicky. Můžu během jednoho hovoru vyřídit více svých nejasností.

komunikuji osobne, aby nedoslo k nejakemu nedorozmeni, a jestli necemu nerozumim tak si to necham vysvetlit

Kvůli přímému kontaktu s pracovníkem úřadu

lepší domluva

lepší komunikace, nic to nestojí

Mám hned odezvu na případné otázky.

mám rád osobní jednání

Mám ráda osobní kontakt

Mam radeji osobni kontakt a pripadne dotazy mouhou byt okamzite zodpovezeny a ja reagovat na zaklade techto odpovedi

naštěstí nemám potřebu jednat jinou formou

Nedůvěra v elektronické podání, takhle mám jistotu, že to udělají hned a mám pak svůj klid.

nejednám s nimi téměř vůbec, tak preferuji kontakt face to face

nejlepší domluva

Nejpohodlnější.

nejrychleji zjistím co potřebuju, možnost se případně doptat během rozhovoru

nejrychlejší způsob komunikace

nejrychlejší způsob, dostupný pro mě z kteréhokoliv místa

nejvíce mi to vyhovuje

nejvíce vyhovující způsob

Nemám to daleko, poskytnuté informace jsou srozumitelné a je to nejrychlejší.

neměl jsem možnost elektronicky

neodpověděla jsem písemně ani telefonicky

nevím

nevyužívám

obvykle činnost vyžaduje osobní návštěvy

okamžitá zpětná vazba

osobně

OSOBNĚ - mám to blízko , jsme v jedné budově TELEFONICKY - je to nejrychlejší

osobně - pro mě nejlepší způsob komunikace kvůli rychlému vyřízení telefonicky - používám např. kvůli domluvě kdy má daná osoba čas apod. písemně - na podání např. nějaké žádosti

osobně dojde nejlépe k vzájemnému porozumění

Osobní kontakt

Osobní kontakt je nejlepší.

Osobní kontakt je podle mě lepší. Navíc nejsem odborník přes pc.

osobní kontakt je pro jednání nejjasnější

Osobní nebo telefonická komunikace je víc "lidská", neumělá, důvěryhodná. Je zde větší jistota, že podané informace budou správně pochopeny, tzn, že je zde okamžitá zpětná vazba.

Pěkně z očí do očí... :o))

Písemně – pokud je toto požadováno, Telefonicky – rychlá zpětná vazba, Osobně – pokud je to např. nutností (kontroly atd.)

Písemně proto, že se mi to zdá nejjednodušší a rychlý způsob komunikace. Většinou mi bylo vyhověno, pověřená osoba se dokonce na celý problém přišla podívat.

Pohodlnost. Osobní jednání - nejlepší jednání.

Pokud chci vyřídit něco důležitého, osobní jednání mi připadá bližší

Pokud lze vyřídit po telefonu je to nejjednodušší způsob.

považuji osobní kontakt za nejvhodnější a v mém případě i nejjednoduší, vím přesně s kým jednám (nebo jsem jednala) a informace, které potřebuji získat tak dávají z osobního kontaktu důvěryhodnější rozměr

Preferuji osobní kontakt

pretze vzdy dostanem odpoved

pro mě nejlepší způsob

pro mně nejlepší způsob - "z očí do očí"

Proč ne?

protože často neexistuje jiný způsob

protože chci řešit danou věc osobně

Protože je lepší vše vyřídit osobně

Protože je to osobní.

protože jsem časově vytížená a v současnosti bydlím v hlavním městě, kde doprava z místa na místo zabere mnoho času, navíc se mi osvědčilo nejdříve zavolat a pak osobně navštívit danou instituci

Protože jsem vždy musela osobně dojít.

protože osobní kontakt je nejlepší a vím hned,jak na tom jsem,maximálně po telefonu

protože osobní kontakt pri jakemkoliv jednani je a zustane navždy tim nejlepšim , možna jednam zastarale ,ale vždy je neco co si vyžada na neco se zaptat primo , ja už nic menit nebudu .

protože písemně je to zdlouhavé a telefonicky si vás všude přehazují

Protože se raději domlouvám osobně.

protože to mnohdy jinak nejde

Protože v otázce č. 1 nemůžu vyznačit více možností a jejich kombinace.

Přesné předání informací okamžitá zpětná vazba v případě nedostatků, rychlejší vyřízení.

Přesnější info

při osobní komunikaci mám nejlepší možnost ověřit, zda jsem předala všechny doklady potřebné k vyřízení mé záležitosti a zkonzultovat záležitosti, ve kterých si nejsem jistá, zda mám kompletní informace

Při osobním kontaktu se člověk vyvaruje nejasností.

Případně jednám ještě po telefonu, ale s jinou komunikací nemám zkušenost.

rychlá zpětná vazba

rychlejší odezva

rychlejší, srozumitelnější

rychlost komunikace

S místní orgány veřejné spravy raději osobně, při otázkách na vyšších pozicích,kterým noc nerozumím si zjišťuji na místě možnosti řešení

situace to vyžaduje

upřednostňuji osobní jednání

Úřady mám blízko.

Úřady mám v místě bydliště a je to rychlejší.

V každém formuláři se najde určitá věc, při jejímž vyplnění si není člověk jistý.Zaměstnanec úřadu chybu odhalí ihned a pomůže se správným vyplněním. Nemusím se tak k tomu vracet.

V současné době není snadné se s úřady domluvit písemně nebo telefonicky, proto myslím že je nejlepší vše vyřídit osobně.

Větší oboustranná důvěra, osobní jednání je přívětivější, než elektronické.

Většinou je nutné na úřadě navštívit několik oddělení.

Většinou potřebuji razítko nebo si jdu na úřad vyzvednout doklad.

Všechny orgány veřejné správy můžu navštívit osobně, protože je mám v blízkosti svého bydliště. Můžu se zeptat na případné věci osobně, zařídit vše ihned a mám ráda přímou komunikaci.

Z oci do oci se clovek lepe dohodne.

Zatím je písemný dokument (doporučeně) - nejdokazatelnější

Zatím jsem neměla příležitost jednat s úřady elektronickou formou.

Zdá se mi to více osobní.

Ze zvyku.

3. Jestliže jste na otázku 1 odpověděl/a „elektronicky“. Pomocí které elektronické služby komunikujete s orgány veřejné správy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e – mail1785 %12,41 %  
Kontaktní místo Czech POINT840 %5,84 %  
e-podání15 %0,73 %  

Graf

4. Jak často komunikujete s orgány veřejné správy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za rok5741,61 %41,61 %  
1x za měsíc3626,28 %26,28 %  
méně často2618,98 %18,98 %  
1x za týden139,49 %9,49 %  
denně53,65 %3,65 %  

Graf

5. Slyšel/a jste někdy o eGovernmentu (elektronizaci veřejné správy)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7151,82 %51,82 %  
ne6648,18 %48,18 %  

Graf

6. Využil/a jste někdy služeb eGovernmentu (např. Czech POINT, Datovou schránku, Portál veřejné správy, Internetové stránky měst a obcí, Správu základních registrů, atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9065,69 %65,69 %  
ne4734,31 %34,31 %  

Graf

7. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a NE, proč jste zatím nevyužil/a služeb elektronické veřejné správy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám tyto služby3165,96 %22,63 %  
nepotřebovala jsem je24,26 %1,46 %  
Nebyla potřeba12,13 %0,73 %  
nikdy jsem o tom neslyšel12,13 %0,73 %  
nebylo třeba12,13 %0,73 %  
Nepotřeboval jsem to12,13 %0,73 %  
nejsem zvyklý takto komunikovat12,13 %0,73 %  
nebyla možnost12,13 %0,73 %  
nemám k tomu důvěru12,13 %0,73 %  
nebyla nutnost12,13 %0,73 %  
Nebylo to nutné.12,13 %0,73 %  
tento typ služeb mne nezajímá12,13 %0,73 %  
neměl jsem potřebu využívat 12,13 %0,73 %  
preferuji osobní komunikaci12,13 %0,73 %  
nebylo potřeba12,13 %0,73 %  
vždy potřebuji razítko12,13 %0,73 %  

Graf

8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové stránky měst a obcí7482,22 %54,01 %  
Czech POINT4550 %32,85 %  
Portál veřejné správy3134,44 %22,63 %  
Správa základních registrů1820 %13,14 %  
Datové schránky1617,78 %11,68 %  
Elektronický podpis1314,44 %9,49 %  
ePUSA (Elektronický portál územních samospráv)22,22 %1,46 %  

Graf

9. Jak často využíváte služby eGovernmentu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc3134,44 %22,63 %  
méně často2932,22 %21,17 %  
1x za rok2224,44 %16,06 %  
denně55,56 %3,65 %  
1x za týden33,33 %2,19 %  

Graf

10. Chybí vám nějaká služba v elektronické veřejné správě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7987,78 %57,66 %  
nevim44,44 %2,92 %  
mnohé obce mají zcela nevyhovující stránky11,11 %0,73 %  
Nějaká dobře fungující služba11,11 %0,73 %  
teď si nevzpomenu11,11 %0,73 %  
většina11,11 %0,73 %  
zatím jsem ji nepotřebovala11,11 %0,73 %  
zatím jsem o tom nepřemýšlela11,11 %0,73 %  
dostupnost databází11,11 %0,73 %  

Graf

11. Máte datovou schránku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7785,56 %56,2 %  
ano1314,44 %9,49 %  

Graf

12. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8562,04 %62,04 %  
muž5237,96 %37,96 %  

Graf

13. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 -254935,77 %35,77 %  
26 - 354835,04 %35,04 %  
36 - 452216,06 %16,06 %  
46 - 55139,49 %9,49 %  
56 - 6553,65 %3,65 %  

Graf

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou6748,91 %48,91 %  
vysokoškolské3928,47 %28,47 %  
vyučen/a2014,6 %14,6 %  
vyšší odborné107,3 %7,3 %  
základní10,73 %0,73 %  

Graf

15. Počet obyvatel v místě Vašeho trvalého bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10001 - 1000004633,58 %33,58 %  
do 10004230,66 %30,66 %  
1001 - 30002518,25 %18,25 %  
3001 - 100001611,68 %11,68 %  
více jak 10000085,84 %5,84 %  

Graf

16. V současné době:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem zaměstnán/a8159,12 %59,12 %  
studuji2115,33 %15,33 %  
studuji za zároveň pracuji139,49 %9,49 %  
jsem v důchodu, domácnosti, na rodičovské či mateřské dovolené107,3 %7,3 %  
jsem nezaměstnán/a85,84 %5,84 %  
podnikám nebo jsem živnostník42,92 %2,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jakým způsobem komunikujete s orgány veřejné správy (úřady)?

  • odpověď elektronicky (Czech POINT, e - mail):
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi e – mail na otázku 3. Jestliže jste na otázku 1 odpověděl/a „elektronicky“. Pomocí které elektronické služby komunikujete s orgány veřejné správy?

5. Slyšel/a jste někdy o eGovernmentu (elektronizaci veřejné správy)?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Datové schránky na otázku 8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronický podpis na otázku 8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?
  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznám tyto služby na otázku 7. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a NE, proč jste zatím nevyužil/a služeb elektronické veřejné správy?

6. Využil/a jste někdy služeb eGovernmentu (např. Czech POINT, Datovou schránku, Portál veřejné správy, Internetové stránky měst a obcí, Správu základních registrů, atd.)?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Datové schránky na otázku 8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronický podpis na otázku 8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetové stránky měst a obcí na otázku 8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Portál veřejné správy na otázku 8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Správa základních registrů na otázku 8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za měsíc na otázku 9. Jak často využíváte služby eGovernmentu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za rok na otázku 9. Jak často využíváte služby eGovernmentu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 9. Jak často využíváte služby eGovernmentu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Chybí vám nějaká služba v elektronické veřejné správě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Máte datovou schránku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Máte datovou schránku?
  • odpověď ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neznám tyto služby na otázku 7. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a NE, proč jste zatím nevyužil/a služeb elektronické veřejné správy?

8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?

  • odpověď Internetové stránky měst a obcí:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za měsíc na otázku 9. Jak často využíváte služby eGovernmentu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Správa základních registrů na otázku 8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Portál veřejné správy na otázku 8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?

10. Chybí vám nějaká služba v elektronické veřejné správě?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 9. Jak často využíváte služby eGovernmentu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za rok na otázku 9. Jak často využíváte služby eGovernmentu?

11. Máte datovou schránku?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za rok na otázku 9. Jak často využíváte služby eGovernmentu?

13. Váš věk?

  • odpověď 18 -25:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi studuji za zároveň pracuji na otázku 16. V současné době:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi studuji na otázku 16. V současné době:

16. V současné době:

  • odpověď jsem zaměstnán/a:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 - 55 na otázku 13. Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakým způsobem komunikujete s orgány veřejné správy (úřady)?

3. Jestliže jste na otázku 1 odpověděl/a „elektronicky“. Pomocí které elektronické služby komunikujete s orgány veřejné správy?

4. Jak často komunikujete s orgány veřejné správy?

5. Slyšel/a jste někdy o eGovernmentu (elektronizaci veřejné správy)?

6. Využil/a jste někdy služeb eGovernmentu (např. Czech POINT, Datovou schránku, Portál veřejné správy, Internetové stránky měst a obcí, Správu základních registrů, atd.)?

7. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a NE, proč jste zatím nevyužil/a služeb elektronické veřejné správy?

8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?

9. Jak často využíváte služby eGovernmentu?

10. Chybí vám nějaká služba v elektronické veřejné správě?

11. Máte datovou schránku?

12. Vaše pohlaví?

13. Váš věk?

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. Počet obyvatel v místě Vašeho trvalého bydliště:

16. V současné době:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakým způsobem komunikujete s orgány veřejné správy (úřady)?

3. Jestliže jste na otázku 1 odpověděl/a „elektronicky“. Pomocí které elektronické služby komunikujete s orgány veřejné správy?

4. Jak často komunikujete s orgány veřejné správy?

5. Slyšel/a jste někdy o eGovernmentu (elektronizaci veřejné správy)?

6. Využil/a jste někdy služeb eGovernmentu (např. Czech POINT, Datovou schránku, Portál veřejné správy, Internetové stránky měst a obcí, Správu základních registrů, atd.)?

7. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a NE, proč jste zatím nevyužil/a služeb elektronické veřejné správy?

8. V případě, že jste na otázku 6 odpověděl/a ANO. Které projekty eGovernmentu jste využil/a?

9. Jak často využíváte služby eGovernmentu?

10. Chybí vám nějaká služba v elektronické veřejné správě?

11. Máte datovou schránku?

12. Vaše pohlaví?

13. Váš věk?

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

15. Počet obyvatel v místě Vašeho trvalého bydliště:

16. V současné době:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stará, J.Způsoby komunikace občana s orgány veřejné správy (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://zpusoby-komunikace-obcana-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.