Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zubní pasta jako výrobek

Zubní pasta jako výrobek

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Hančinová
Šetření:16. 04. 2015 - 21. 04. 2015
Počet respondentů:70
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:90,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku do mé seminární práce na téma Zubní pasta jako výrobek.

Děkuji Hančinová

Odpovědi respondentů

1. Používáte zubní pastu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6694,29 %94,29 %  
občas34,29 %4,29 %  
ne11,43 %1,43 %  

Graf

2. Jaký druh zubní pasty preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s bělícím efektem2231,43 %31,43 %  
s fluorem1724,29 %24,29 %  
na citlivé zuby1318,57 %18,57 %  
proti parodontóze1014,29 %14,29 %  
jinou811,43 %11,43 %  

Graf

3. Jakou příchuť zubní pasty preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s příchutí máty4361,43 %61,43 %  
bez příchuti1927,14 %27,14 %  
jinou68,57 %8,57 %  
slanou22,86 %2,86 %  

Graf

4. Jakou značku zubní pasty preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jinou2028,99 %28,57 %  
Elmex2028,99 %28,57 %  
Signal1014,49 %14,29 %  
Colgate1014,49 %14,29 %  
Parodontax57,25 %7,14 %  
Odol45,8 %5,71 %  

Graf

5. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 404462,86 %62,86 %  
41 až 601521,43 %21,43 %  
do 201014,29 %14,29 %  
61 a více11,43 %1,43 %  

Graf

6. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5375,71 %75,71 %  
muž1622,86 %22,86 %  
nevím11,43 %1,43 %  

Graf

7. Ovlivňuje Váš výběr zubní pasty reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4970 %70 %  
někdy1521,43 %21,43 %  
pouze reklama v televizi22,86 %2,86 %  
Zásadně NE, reklama slouží v drtivé většině pro vnucování prodeje nekvalitních věcí.11,43 %1,43 %  
pouze reklama v lékárně11,43 %1,43 %  
ano11,43 %1,43 %  
asi ze začátku ano, ale zjistila jsem, že mi opravdu vyhovuje, tedy teď pastu neměním11,43 %1,43 %  

Graf

8. Kolikrát denně si čistíte zuby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x denně5274,29 %74,29 %  
nepravidelně57,14 %7,14 %  
jenom večer45,71 %5,71 %  
jenom ráno45,71 %5,71 %  
3x denně11,43 %1,43 %  
dle potřeby, minimálně 2x denně11,43 %1,43 %  
po každém jídle11,43 %1,43 %  
1-2x denně11,43 %1,43 %  
Podle programu - 2 denne jsem-li doma, po jidle jsem-li v praci, pokazde pred odchodem z domu11,43 %1,43 %  

Graf

9. Jakou tvrdost zubního kartáčku používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
měkkou3955,71 %55,71 %  
střední2434,29 %34,29 %  
tvrdou45,71 %5,71 %  
nevím34,29 %4,29 %  

Graf

10. Používáte ústní vodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas3245,71 %45,71 %  
ne2434,29 %34,29 %  
ano1420 %20 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jakou příchuť zubní pasty preferujete?

  • odpověď s příchutí máty:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Colgate na otázku 4. Jakou značku zubní pasty preferujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte zubní pastu?

2. Jaký druh zubní pasty preferujete?

3. Jakou příchuť zubní pasty preferujete?

4. Jakou značku zubní pasty preferujete?

5. Kolik je Vám let?

6. Jste muž nebo žena?

7. Ovlivňuje Váš výběr zubní pasty reklama?

8. Kolikrát denně si čistíte zuby?

9. Jakou tvrdost zubního kartáčku používáte?

10. Používáte ústní vodu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte zubní pastu?

2. Jaký druh zubní pasty preferujete?

3. Jakou příchuť zubní pasty preferujete?

4. Jakou značku zubní pasty preferujete?

5. Kolik je Vám let?

6. Jste muž nebo žena?

7. Ovlivňuje Váš výběr zubní pasty reklama?

8. Kolikrát denně si čistíte zuby?

9. Jakou tvrdost zubního kartáčku používáte?

10. Používáte ústní vodu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hančinová, L.Zubní pasta jako výrobek (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://zubni-pasta-jako-vyrobek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.