Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zvířata v reklamě

Zvířata v reklamě

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Lehká
Šetření:05. 05. 2014 - 12. 05. 2014
Počet respondentů:94
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.86
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží z zjištění oblíbenosti zvířat v reklamách a jednotlivých reklam se zvířaty a je součástí mé bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Kde nejvíce vnímáte reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v televizi7074,47 %74,47 %  
na internetu2223,4 %23,4 %  
v rádiu11,06 %1,06 %  
v tisku (novinách, časopisech)11,06 %1,06 %  

Graf

2. Sledujete v televizi reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji, většinou přepínám na jiný program nebo odcházím6063,83 %63,83 %  
ano sleduji a občas se nechám inspirovat3436,17 %36,17 %  

Graf

- napište první, která Vás napadne:

3. Dokážete si vybavit nějakou reklamu, ve které se vyskytuje zvíře?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
whiskas66,38 %6,38 %  
GE money bank33,19 %3,19 %  
Pedigree33,19 %3,19 %  
milka22,13 %2,13 %  
mattoni22,13 %2,13 %  
rajec22,13 %2,13 %  
vodafone22,13 %2,13 %  
Kofola - prasátko22,13 %2,13 %  
divočáka - Kofola11,06 %1,06 %  
Hodně pes (spokojený rodinný život, stroje na zahradu, toaletní papír), reklama na Magnesii (orel, lev, ...), reklamy na sportovní kluby (Bílí tygři), 11,06 %1,06 %  
ostatní odpovědi reklama na Whiskas
kofola, toaletní papír (nevím jaký), kočičí nebo psí žrádlo
dobrá voda
reklama se psem a ze bude mi dobre hovinka kdyz bude papat pedigree nebo neco podobneho :)
reklama s rezavým kocourem na nějakou banku
reklama na kočičí krmivo - kapsičky Sheba?
Pedigree, apod
divocak v reklame na kofolu
ano
Skittles
Kofola - kanec
pedigdee
Kofola (kanec), Sheba a Whiskas (kočky), Jagermeister (jelen), půjčka (kočka), Milka (kráva)
Pedigree - psí zubní protézy
seznam,najdu tam co neznám....
Milka, kleenex..
vodafone,milka,
whiskas, sheba, mňauvajs
Reklama na kapsičky
mattoni,kofola
skittless
Reklamy na psí žrádlo a reklama na kofolu s divočákem
vánoční kofola?
eklama na nějakou půjčku nebo něco takového, kočka tam mluví o tom, jak její majitel může trávit dovolenou na horách, potom další z téhle řady, kočka chodí po běhacím pásu...
banka - psi, skittles - žirafa
Pedigree, Whiskas, Sheba, Jakobs, Kofola
GE money bank, T-mobile (kdysi čivava)
reklama na banku s kočkou
pedigree, whiskas, mattoni, kofola
Kofola
budweiser (v zahraničí)
na nějakou banku
vodafone -chivava, kofola - divočák, ge - kocour
sheba
kočka v reklamě na banku, koně v reklamě na pivo, pes v reklamě na granule, kočka v reklamě na kapsičky
Kingswood
Ge money bank, whiskas, Foresto, Advantix,
reklama na kapsičku pro kočky, kde jistá slavnější herčka tancuje po bytě.
Mbank
granule
Budweiser Super Bowl XLVIII Commercial -- "Puppy Love"
Sheba, Felix, Whiskas, Vodafone (žádní umělí sobi), GE money bank,....
ge
skittels-žirafa
bohužel si nevzpomenu
mňauvajs
Rajec - ty největší sračky
pedigree (žrádlo pro psy či kočky)
GE Money
sheba kapsičky pro kočky, whiskas
nějaké kačenky vezou vozík, ale nevím k čemu se vztahuje
kočka z reklamy na banku, sazka, dentastick
Vánoční Kofola
Bobika, myslím, že to bylo Vodafone; jakékoliv reklamy na krmiva pro zvířata
Ano - "Bóbika", pak zlaté prasátko, jak otec s holčičkou řežou stromeček v lese...
jsou všude
reklama na kofolu
Kleenex
vodafone - falešní sobi - čivava
na wiskas
Bóbika
reklama na kapsičky whiskas
krmiva
centrum.cz, Kofola, Whiskas, Pedigree
wiskas
pedigry, sheba, na půjčku,
Ge Money Bank
GE Money bank - Kocour
teď ne
Darling
7074,47 %74,47 % 

Graf

4. Které zvíře nebo reklamu se zvířaty máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pes1010,64 %10,64 %  
Kočky66,38 %6,38 %  
kočka55,32 %5,32 %  
kočku44,26 %4,26 %  
Kofola44,26 %4,26 %  
žádnou22,13 %2,13 %  
žádné22,13 %2,13 %  
Nevím22,13 %2,13 %  
GE Money bank22,13 %2,13 %  
psy22,13 %2,13 %  
ostatní odpovědi vánoční Kofolu s divočákem
Pes; reklamu žádnou
zas tak moc reklamy nežeru, abych měla nějakou oblíbenou :-)
štěňata
psa
psy, kočky
Ted nevim
to sou prece dve ruzny otazky... mam rada psy a kocky a zadnou oblibenou reklamu nemam
Nedokážu říct
nemám ráda žádné reklamy
cokoli se zvířaty
psa, kočku
koně
GE money bank - perský kocour
kočky, psi
na kolofu ( Vánocích)
nemam rada reklamy
kofola-prasátko
vydra
Nemám reklamy moc ráda
pes, ale nemusí být jen v reklamě:)
líbila se mi kdysi dávno na Vodafone s pejskem, který byl !převlečený za soba, ale teď klasika kofolové vánoční prasátko
reklamy se psy
Rajec
Kofolové prasátko
Budweiser poppy commercial (v zahraničí)
nejradši mám lišky
kočka, kůň
Mattoni
Výše zmíněnou...
buldog
Divočák v reklamě na kofolu
nezáleží na zvířeti ale na zpracování reklamy
kočky! (současně nejlepší reklama je na GE Money Bank)
skittels-žirafa
nejraději mám koně nebo psy
Kočky (Whiskas)
přestože si myslím, že obecně budou patřit tyto reklamy k oblíbenějším, já nemám žádnou vyloženě oblíbenou
GE Money s kočkou, "psí zubní protézy" Pedigree
whiskas
nevzpomínám si kromě kačen na žádnou - většinou přepínám nebo odbíhám udělat nezbytné věci ( vyndat prádlo z pračky nebo nádobí z myčky)/
skoro všechna zvířata v reklamě
Prase
Psa, koně
všecky
Booobika
pes se zubní protézou
reklamu na kofolu
Kočka co skáče s páníčkem padákem, reklama na GE Money Bank
Kofola - vánoční s prasetem
reklama na žrádlo pro kočky (šedá mourovatá kočka)
kočky a reklama na Kofolu
vodafone
Kofola - já nemusím
s koťátky
5558,51 %58,51 % 

Graf

5. Myslíte si,že reklamy se zvířaty jsou zábavnější (oblíbenější) než ostatní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7680,85 %80,85 %  
ne1819,15 %19,15 %  

Graf

6. Myslíte si,že reklamy ve kterých se vyskytují zvířata jsou v některých případech neetické (v rozporu s právy zvířat) či zneužívající zvířata?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6367,02 %67,02 %  
ano3132,98 %32,98 %  

Graf

7. Máte doma nějakého domácího mazlíčka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7781,91 %81,91 %  
ne1718,09 %18,09 %  

Graf

8. V případě,že ano ovlivňuje Vás reklama při nákupu produktů pro něj?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, kupuji a rozhoduji se dle vlastního úsudku6985,19 %73,4 %  
nesleduji reklamy911,11 %9,57 %  
ano, řídím se podle reklamy (považuji produkt za kvalitnější)33,7 %3,19 %  

Graf

9. Myslíte si,že reklama, kde se objevují zvířata účinná (lépe prodává nabízené produkty)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4143,62 %43,62 %  
nevím3739,36 %39,36 %  
ne1617,02 %17,02 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let7579,79 %79,79 %  
31 - 50 let1212,77 %12,77 %  
18 let a méně44,26 %4,26 %  
51 - 64 let22,13 %2,13 %  
65 let a více11,06 %1,06 %  

Graf

11. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7781,91 %81,91 %  
muž1718,09 %18,09 %  

Graf

12. Rodinný stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný (á)6468,09 %68,09 %  
nesezdaný (á)1819,15 %19,15 %  
vdaná/ženatý1111,7 %11,7 %  
rozvedený (á)11,06 %1,06 %  

Graf

13. Vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou4648,94 %48,94 %  
vysokoškolské4345,74 %45,74 %  
základní55,32 %5,32 %  

Graf

14. Místo bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
větší město5659,57 %59,57 %  
Hlavní město Praha2021,28 %21,28 %  
obec do 1000 obyvatel1819,15 %19,15 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde nejvíce vnímáte reklamu?

2. Sledujete v televizi reklamy?

4. Které zvíře nebo reklamu se zvířaty máte nejraději?

5. Myslíte si,že reklamy se zvířaty jsou zábavnější (oblíbenější) než ostatní reklamy?

6. Myslíte si,že reklamy ve kterých se vyskytují zvířata jsou v některých případech neetické (v rozporu s právy zvířat) či zneužívající zvířata?

7. Máte doma nějakého domácího mazlíčka?

8. V případě,že ano ovlivňuje Vás reklama při nákupu produktů pro něj?

9. Myslíte si,že reklama, kde se objevují zvířata účinná (lépe prodává nabízené produkty)?

10. Jaký je Váš věk?

11. Vaše pohlaví?

12. Rodinný stav

13. Vzdělání?

14. Místo bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde nejvíce vnímáte reklamu?

2. Sledujete v televizi reklamy?

4. Které zvíře nebo reklamu se zvířaty máte nejraději?

5. Myslíte si,že reklamy se zvířaty jsou zábavnější (oblíbenější) než ostatní reklamy?

6. Myslíte si,že reklamy ve kterých se vyskytují zvířata jsou v některých případech neetické (v rozporu s právy zvířat) či zneužívající zvířata?

7. Máte doma nějakého domácího mazlíčka?

8. V případě,že ano ovlivňuje Vás reklama při nákupu produktů pro něj?

9. Myslíte si,že reklama, kde se objevují zvířata účinná (lépe prodává nabízené produkty)?

10. Jaký je Váš věk?

11. Vaše pohlaví?

12. Rodinný stav

13. Vzdělání?

14. Místo bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lehká, M.Zvířata v reklamě (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://zvirata-v-reklame.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.