Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zvládání konflitků

Zvládání konflitků

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Vrbová
Šetření:13. 02. 2012 - 22. 02. 2012
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění mého dotazníku, nezabere Vám moc času. Jedná se o  zvládání konfliktů. Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Jaký obchodní kanál nejčastěji používáte ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"kamenný" obchod11774,52 %74,52 %  
internet3824,2 %24,2 %  
obchodní zástupce10,64 %0,64 %  
telefon10,64 %0,64 %  

Graf

2. Proč používáte k nákupům tento obchodní kanál ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvyk21,27 %1,27 %  
ze zvyku21,27 %1,27 %  
Rychlost21,27 %1,27 %  
vyhovuje mi21,27 %1,27 %  
pohodlí21,27 %1,27 %  
rýchlosť, dostupnosť21,27 %1,27 %  
nejvíce mi vyhovuje21,27 %1,27 %  
nevím21,27 %1,27 %  
kvuli osobnimu kontaktu10,64 %0,64 %  
prohlédnutí v reálu 10,64 %0,64 %  
ostatní odpovědi je to nejjednodušší
pohodlí,přehled,lze najít vše a porovnat ceny
protože to je normální, nakupovat v obchodech
Je to pohodlné, blízké a rychlé.
Protože jsem člověk a ne stroj :-)
som konzervativny silno
nákup z domova, doručení domů, porovnávání cen mezi e-shopy
rychlý nákup, osobní kontakt se zbožím
mohu si zboží prohlédnout a vidím jak doopravdy vypadá
Ráda si věc "osahám"
Potřebuji si zboží, které kupuji osobně prohlédnout, vyzkoušet.
pro mne nejjednodušší způsob, obchod v těsné blízkosti zaměstnání i domova
Je to jistější, bezpečnější a vím, co kupuji
protože je nejpohodlnější a znalosti o produktu již většinou mám
mnoho casu na rozmysleni..a zadna doterna prodavacka za zady..
Je to nejrychlejší způsob jak zjistit, co je pro mne vhodné, srovnat výrobky i ceny.
ráda vidím v reálu to co si chci koupit
nejrychlejsi
mám možnost vyzkoušet si a prohlédnout zboží přímo, ocenit jeho kvalitu, použité materiály ...
rychle a pohodlne, mnohdy jde i o cenu
osobní styk je osobní styk
jsem tak zvyklá
Jistota
zábava
Nejbližší
mimo jin jako příležitost strávit čas s přáteli
Mohu si ověřit kvalitu kupované věci všemi smysly.
možnost osahat zboží
jednoduchost
pohodlí domova, pokud by tam prodávali i potraviny (nejen v praze tesco) nakupovala bych pouze tam. Nesnáším davy lidí...
Protože se můžu podívat, vyzkoušet, co kupuji.
zvyk, nejvíce mi vyhovuje
lehká dostupnost,zabíječ času
dosažitelnost
nejjednodušší a nejrychlejší pro nákup zboží běžné potřeby
můžu si vše vyzkoušet
Nejpřístupnější, vidím zboží přímo.
snadno najdu, kde je stejný produkt nejlevnější
větší důvěra
osobní kontakt se zbožím
Kontakt se zbožím.
je nejdostupnější a zboží si můžu v reálu okouknout.
mám ráda vybírání si,zkoušení oblečení,bot
je to rychlé a přehledné
protože mi vyhovuje
můžu si na zboží sáhnout,zkusit a popř. vyzkoušet
zboží si mohu prohlédnout, mohu požádat o doplňující informace prodejce
Mohu se na zboží podívat, případně vyzkoušet, atd.
osahám si věc, materiál, provedení kvality
Mohu si zboží prohlédnout a vyzkoušet
proto
rychlost, široká nabídka
nejpohodlnější varianta a i nejlevnější
můžu si věc prohlédnout, případně si vybrat něco jiného z nabídky
Je nejspolehlivější!!!
mám ráda tento způsob nakupování
pocit kamene
Nejjednodušší
jednoduche, rychle, levnejsi, obsahuje srovanni cen i zbozi a ted uz jsou nektere internetove obchody na velmi dobre urovni i s dodanim pripadnou reklamaci apod.
sleva
Predevsim jej navštěvuji nejcasteji k nákupům potravin
rád so produkt prohlédnu před nákupem a informuji se na něj u prodejce
Asi zvyk
vizuelní a reklamační důvody
rychlost výběru
dostupnost
Je nejblíže
časová výhoda
Můžu si danou věc osobně prohlédnout a zkontrolovat,popř.vyzkoušet
sortiment, možnost zboží vyzkoušet, dobrá zkušenost s obchodníkem
časová dostupnost
nejpříjemnější
Větší výběr a přehlednost.
zboží si mohu prohlédnout
Jako zaměstnaná mám stravenky a cestou z práce jdu kolem obchodu
najjednoduchsie a najbezpscnejsie
osobní styk s prodavačem
mám rada, ked si niečo kupujem a vidim to... či už kvalitu ... malo objednavam aj cez net... ale len cd ,alebo DVD, knihy.... včetko ostatne radšej ohmatám :) a este dôvod, že vypadnem trochu z domu a som medzi ludmi ....
Bydlím v Oseku a tady nejsou obchody - jsem líná jezdit do Teplic
abych si mohla zboží zkontrolovat,hlavně výrobce a složení
Je to blízko
rád mluvím
nepříjemná nutnost
úspora času
Mám to při cestě.
dostunost
protože si můžu zboží prohlédnout
je to rychlé
Pohodlí a klidný výběr
je to pohodlné
osobní setkání
přehlednost
věřím mu
nejvíce mu věřím
důvěryhodnost
možnost zboží vidět na vlastní oči
Přímí kontakt se zákazníkem
nákup potravin
rychlost, šetření času, klid na výběr
Jistota koupě.
Zboží si můžu prohlídnout a mám jistotu, že přebírám neporušené zboží
můžu si zboží osahat
Je praktický, rychlý, vše na jednom místě
je to pro mě nejpohodlnější forma
Protože pro rohlíky chodím pořád častěji než pro notebooky :)
Je to nejrychlejší a nejsvědomitější způsob
Zboží mám okamžitě.
jistota, zboží si mohu prohlédnout, popř. vyzkoušet
protože si můžu v klidu prohlédnou a vybrat zboží které chci
ošahání věci
osobní kontakt
Protože je nejpříjemnější
Cena, dostupnost, informace
Jsou tu od toho
protože zboží vidím a hned si ho mohu odnést domů
Nejjednodušší uzavírání obchodu
nejrychlejší možnost výběru, reálný vzhled zboží
moznost si zbozi vyskouset
vše si mohu prohlédnout nebo vyzkoušet osobně
Největší jistota nákupu.
můžu se na zboží podívat a popř. si jej vyzkoušet
nejběžnější
vyhovuje mi výběr v klidu, kdykoli chci
bydlím ve městě, spousta možností
Blízkost, neplatím poštovné, vidím výrobek na živo.
neplatí se poštovné a balné, zboží vidím v reálu
Protože si můžu zboží vyzkoušet.
Je to bezpečné.
přesný výběr výrobků - ověření co kupuji, snadná dostupnost,
Mohu si lépe vybrat zboží, hlavně oblečení
Nerad si vybírám dlouho.
zboží si mohu vyzkoušet
Možnost si vyzkoušet výrobky, snadnější reklamace
osobní kontakt, určitá jistota
nejdostupnější
cena
největší jistota + tradice
Jsem ve městě každý všední den.
mohu si věci prohlédnout a vyzkoušet
13988,54 %88,54 % 

Graf

3. Jste s spokojeni tam, kde nejčastěji nakupujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9258,6 %58,6 %  
částečně5635,67 %35,67 %  
občas74,46 %4,46 %  
ne21,27 %1,27 %  

Graf

4. V případě neochotného prodejce ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dám mu svou nespokojenost najevo5535,03 %35,03 %  
půjdu k jinému prodavači4729,94 %29,94 %  
budu asertivní3924,84 %24,84 %  
nechám si to líbit85,1 %5,1 %  
jiné74,46 %4,46 %  
budu si stěžovat písemně10,64 %0,64 %  

Graf

5. Preferujete na pozici prodejce stejné nebo opačné pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno11975,8 %75,8 %  
opačné pohlaví2214,01 %14,01 %  
stejné pohlaví1610,19 %10,19 %  

Graf

6. Preferujete na pozici prodejce věkově ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mladší než respondentotázka č. 7, starší než respondentotázka č. 7, ve stejné věkové kategoriiotázka č. 7, je mi to jednootázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno10969,43 %69,43 %  
ve stejné věkové kategorii2113,38 %13,38 %  
starší než respondent2012,74 %12,74 %  
mladší než respondent74,46 %4,46 %  

Graf

7. A proč (týká se nákupu techniky) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
starší má větší zkušenosti3824,2 %24,2 %  
mladší má lepší technický přehled3622,93 %22,93 %  
nic1710,83 %10,83 %  
je mi to jedno148,92 %8,92 %  
starší má lepší vzdělání v oboru42,55 %2,55 %  
je to jedno21,27 %1,27 %  
předpokládám, že majitel zaměstnává kvalifikované pracovníky10,64 %0,64 %  
nezáleží na věku, ale přehledu o kupováné věci10,64 %0,64 %  
není to podstatné10,64 %0,64 %  
nezáleží na věku,ale na znalostech 10,64 %0,64 %  
myslím,že bude rozumět mému přání10,64 %0,64 %  
Každý věk má své výhody10,64 %0,64 %  
Důležitá je odbornost10,64 %0,64 %  
starsi,ci mladsi..ocekavam jako zakaznik,perfektni servis10,64 %0,64 %  
Starší má větší zkušenosti, mladší lepší technický přehled, tak proč nezkusit oba?10,64 %0,64 %  
pokud rozumí své profesi, tak na věku nezáleží10,64 %0,64 %  
Na věku nezáleží.Informace o dané věci!Na tom záleží.10,64 %0,64 %  
musí mi ta osoba být sympatická potom nezáleží na věku, když nebude já budu nakupovat jinde10,64 %0,64 %  
"je mi to jedno" většinou v obchodě jsou odborníci, pokud nevím, co mám koupit, zjistím si nejdříve vše na netu a pak už jen konzultuji... Pokud mi prodejce neporadí, jdu jinam... nejednou se mi to stalo :)10,64 %0,64 %  
nezáleží mi na věku ani na pohlaví 10,64 %0,64 %  
víc budu věřit staršímu10,64 %0,64 %  
nezáleží na tom10,64 %0,64 %  
je mi to jedno - jak u mladého tak u starého můžu narazit na zdatného prodejce, který je v "obraze"10,64 %0,64 %  
Pokud má dotyčný znalosti o produktu na věku nezáleží.10,64 %0,64 %  
Záleží na tom co zná a jak umí jednat10,64 %0,64 %  
potřebuji informace10,64 %0,64 %  
o tomto nepřemýšlím10,64 %0,64 %  
ve všech věk.kategor.se najdou chytří a hloupí10,64 %0,64 %  
mladsi ma lepsi vzhled10,64 %0,64 %  
nezalezi mi na veku10,64 %0,64 %  
záleží na schopnostech a aochotě, to nesouvisí s věkem ani pohlavím10,64 %0,64 %  
je mi to jedno, hlavně uměl poradit o produktech10,64 %0,64 %  
Nezáleží na věku, ale přizpůsobivosti a vzdělanosti člověka10,64 %0,64 %  
vyžaduji odborníka10,64 %0,64 %  
sympatie a přístup10,64 %0,64 %  
je mi to jedno!10,64 %0,64 %  
v rovnakom veku mi dokaze realne poradit10,64 %0,64 %  
záleží10,64 %0,64 %  
není důležité10,64 %0,64 %  
ani jedno z toho10,64 %0,64 %  
Mladí lidí. Ještě nechodí do práce znudění. Mají více energie, která je u prodavačů důležitá10,64 %0,64 %  
nevím10,64 %0,64 %  
Teď nevím přesně na co odpovídám...chilli mladší děvčata jsou kočky. Nákup techniky beru přes internet, bo mi stejně nikdo neporadí lépe než moje oko :)10,64 %0,64 %  
když člověk tuto práci vykonává, měl by mít přehled jak mladý, tak starý10,64 %0,64 %  
je to závislé na člověku10,64 %0,64 %  
techniku sama nekupuji10,64 %0,64 %  
záleží na znalosti, ne na věku10,64 %0,64 %  
s přibližně stejně starou osobou se mi nejlépe komunikuje10,64 %0,64 %  
záleží na kokrétní osobě10,64 %0,64 %  
věk neznačí zkušenosti ani kvalifikaci - nerozlišuji dle věku. ale poskytnutých informací10,64 %0,64 %  
Je mi to jedno.10,64 %0,64 %  
myslím, že na věku nezáleží10,64 %0,64 %  

Graf

8. Řešili jste někdy závažný konflikt (reklamaci) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7447,13 %47,13 %  
málokdy4629,3 %29,3 %  
ne3220,38 %20,38 %  
často53,18 %3,18 %  

Graf

9. Jakým způsobem byste řešili konflikt (reklamaci) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
asertivně bych se dožadoval/a svého6239,49 %39,49 %  
ústně u vedoucího (nadřízeného)5333,76 %33,76 %  
písemnou stížností2214,01 %14,01 %  
neřešil/a bych to, ale už bych příště nakupoval/a jinde138,28 %8,28 %  
jiné74,46 %4,46 %  

Graf

10. Vyhýbáte se konfliktním situacím ?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10970,32 %69,43 %  
ne3120 %19,75 %  
nevím159,68 %9,55 %  

Graf

11. V jakém oboru pracujete ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student5233,12 %33,12 %  
jiné1912,1 %12,1 %  
služby1610,19 %10,19 %  
prodej a obchod148,92 %8,92 %  
IT + technické obory148,92 %8,92 %  
státní správa138,28 %8,28 %  
zdravotnictví a sociální služby106,37 %6,37 %  
školství, vzdělávání63,82 %3,82 %  
na mateřské dovolené63,82 %3,82 %  
bankovnictví, finance, pojišťovnictví42,55 %2,55 %  
nezaměstnaný31,91 %1,91 %  

Graf

12. Nejčastěji se při nákupech setkávám s prodejci ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vstřícnými a ochotnýmiotázka č. 15, velmi aktivními, až vlezlýmiotázka č. 13, neprojevují zájem o zákazníkaotázka č. 13, znuděnýmiotázka č. 13, žádnými → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vstřícnými a ochotnými7547,77 %47,77 %  
neprojevují zájem o zákazníka3421,66 %21,66 %  
velmi aktivními, až vlezlými2515,92 %15,92 %  
znuděnými2214,01 %14,01 %  
žádnými 10,64 %0,64 %  

Graf

13. V případě neochoty prodejce, nakoupil/a byste v prodejně i příště ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne 2530,86 %15,92 %  
ano, ale u jiného prodavače2429,63 %15,29 %  
možná někdy v budoucnu2328,4 %14,65 %  
ano (třeba měl jen špatný den)911,11 %5,73 %  

Graf

14. Setkal/a jste se někdy při nakupování s konfliktním/arogantním prodejcem ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4657,5 %29,3 %  
spíše ne2835 %17,83 %  
často45 %2,55 %  
nikdy22,5 %1,27 %  

Graf

15. Preferujete při nákupu v kamenné prodejně, aby prodejce ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když budu potřebovat, požádám o radu sám/a12479,49 %78,98 %  
nechal mě vybírat samostatně8655,13 %54,78 %  
ihned po příchodu se mi věnoval85,13 %5,1 %  
jiné21,28 %1,27 %  

Graf

16. Jaký výsledek je pro vás nejlepší při řešení konflitku / reklamace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vrácení peněz9862,82 %62,42 %  
výměna zboží3723,72 %23,57 %  
nic31,92 %1,91 %  
jak kdy21,28 %1,27 %  
záleží na druhu zboží10,64 %0,64 %  
záleží na druhu reklamovaného zboží10,64 %0,64 %  
servis, nebo výměna zboží10,64 %0,64 %  
záleží na druhu zboží - někdy výměna, někdy vrácení peněz10,64 %0,64 %  
Jak kdy. Pokud mám špatné zkušenosti s výrobkem (nevyhovuje, druhá reklamace), chci vrátit peníze10,64 %0,64 %  
záleží na druhu reklamovaného předmětu(služby)10,64 %0,64 %  
záleží na tom jakou má pro mě to zboží hodnotu 10,64 %0,64 %  
to záleží na spokojeností s reklamovaným zbožím10,64 %0,64 %  
podle situace a jak mi to bude vyhovovat10,64 %0,64 %  
oboje v pohodě10,64 %0,64 %  
zalezi na situaci, zbozi a cene; pokud se mi vec libi spis bych ji chtela vymenit za stejnou nebo nechala opravit, pokud je jasne ze je vec nekvalitni chtel bych vratit penize10,64 %0,64 %  
dohoda10,64 %0,64 %  
oboje, zaleži od tovaru, ktory som kupila10,64 %0,64 %  
pokud si vyberu výměna zboží,jinak vrácení peněz10,64 %0,64 %  
to záleží na tom co a v kterou roční dobu nakupuji10,64 %0,64 %  
to je různé, podle situace10,64 %0,64 %  

Graf

17. Dokážete se rozčílit kvůli maličkosti ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7044,87 %44,59 %  
ano6139,1 %38,85 %  
nevím2516,03 %15,92 %  

Graf

18. Myslíte si, že jste konfliktní typ ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11775 %74,52 %  
nevím2113,46 %13,38 %  
ano1811,54 %11,46 %  

Graf

19. Jakého mobilního operátora používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-Mobile6139,1 %38,85 %  
Vodafone5132,69 %32,48 %  
Telefonica O24428,21 %28,03 %  

Graf

20. Váš věk ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-256441,03 %40,76 %  
26-356038,46 %38,22 %  
36-451811,54 %11,46 %  
46-56138,33 %8,28 %  
56 a více10,64 %0,64 %  

Graf

21. Pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11775 %74,52 %  
muž3925 %24,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. A proč (týká se nákupu techniky) ?

  • odpověď starší má větší zkušenosti:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi starší než respondent na otázku 6. Preferujete na pozici prodejce věkově ?

20. Váš věk ?

  • odpověď 18-25:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 11. V jakém oboru pracujete ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký obchodní kanál nejčastěji používáte ?

3. Jste s spokojeni tam, kde nejčastěji nakupujete ?

4. V případě neochotného prodejce ?

5. Preferujete na pozici prodejce stejné nebo opačné pohlaví ?

6. Preferujete na pozici prodejce věkově ?

7. A proč (týká se nákupu techniky) ?

8. Řešili jste někdy závažný konflikt (reklamaci) ?

9. Jakým způsobem byste řešili konflikt (reklamaci) ?

10. Vyhýbáte se konfliktním situacím ?

11. V jakém oboru pracujete ?

12. Nejčastěji se při nákupech setkávám s prodejci ?

13. V případě neochoty prodejce, nakoupil/a byste v prodejně i příště ?

14. Setkal/a jste se někdy při nakupování s konfliktním/arogantním prodejcem ?

15. Preferujete při nákupu v kamenné prodejně, aby prodejce ?

16. Jaký výsledek je pro vás nejlepší při řešení konflitku / reklamace?

17. Dokážete se rozčílit kvůli maličkosti ?

18. Myslíte si, že jste konfliktní typ ?

19. Jakého mobilního operátora používáte?

20. Váš věk ?

21. Pohlaví ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký obchodní kanál nejčastěji používáte ?

3. Jste s spokojeni tam, kde nejčastěji nakupujete ?

4. V případě neochotného prodejce ?

5. Preferujete na pozici prodejce stejné nebo opačné pohlaví ?

6. Preferujete na pozici prodejce věkově ?

7. A proč (týká se nákupu techniky) ?

8. Řešili jste někdy závažný konflikt (reklamaci) ?

9. Jakým způsobem byste řešili konflikt (reklamaci) ?

10. Vyhýbáte se konfliktním situacím ?

11. V jakém oboru pracujete ?

12. Nejčastěji se při nákupech setkávám s prodejci ?

13. V případě neochoty prodejce, nakoupil/a byste v prodejně i příště ?

14. Setkal/a jste se někdy při nakupování s konfliktním/arogantním prodejcem ?

15. Preferujete při nákupu v kamenné prodejně, aby prodejce ?

16. Jaký výsledek je pro vás nejlepší při řešení konflitku / reklamace?

17. Dokážete se rozčílit kvůli maličkosti ?

18. Myslíte si, že jste konfliktní typ ?

19. Jakého mobilního operátora používáte?

20. Váš věk ?

21. Pohlaví ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vrbová, J.Zvládání konflitků (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://zvladani-konflitku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.