Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zvyklosti zákazníků vietnamských prodejen s potravinami.

Zvyklosti zákazníků vietnamských prodejen s potravinami.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Ruczova
Šetření:14. 03. 2011 - 23. 03. 2011
Počet respondentů:74
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.31
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentkou VŠ a chtěla bych najít typického spotřebitele vietnamských obchodů s potravinami.

 

 

Zdravím a děkuji.
 

Odpovědi respondentů

1. Nálézá se někde ve vašem okolí vietnamský obchod s potravinami?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6081,08 %81,08 %  
ne1418,92 %18,92 %  

Graf

2. Využil(a) jste někdy k nákupu vietnamské obchody s potravinami?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6689,19 %89,19 %  
ne810,81 %10,81 %  

Graf

3. Jaký je hlavní faktor ovlivňující Vaše běžné nákupy potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost3141,89 %41,89 %  
Cena1722,97 %22,97 %  
Nabídka produktů1621,62 %21,62 %  
Délka nákupu68,11 %8,11 %  
z nutnosti cestou domů pro nezbytnost11,35 %1,35 %  
jinde bylo zavřeno11,35 %1,35 %  
je to večerka11,35 %1,35 %  
delší otevírací doba11,35 %1,35 %  

Graf

4. Jste spokojeni s prostředím vietnamských obchodů s potravinami?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3952,7 %52,7 %  
ano3547,3 %47,3 %  

Graf

5. Jak často nakupujete potraviny ve vietnamských obchodech s potravinami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za měsíc2027,03 %27,03 %  
Jednou za čtrnáct dní1520,27 %20,27 %  
Jednou až dvakrát do týdne1418,92 %18,92 %  
Každý den56,76 %6,76 %  
nikdy22,7 %2,7 %  
příležitostně- jednou, dvakrát do roka11,35 %1,35 %  
když není na zbyt.11,35 %1,35 %  
cca dvakrát třikrát do roka, na cestách11,35 %1,35 %  
jen když je jinde zavřeno11,35 %1,35 %  
nenakupuji11,35 %1,35 %  
párkrát do roka11,35 %1,35 %  
omylem :)11,35 %1,35 %  
podle potřeby11,35 %1,35 %  
jen pokud není jiná možnost nákupu 11,35 %1,35 %  
jednou za půl roku11,35 %1,35 %  
vyjímečně (doposud snad 2x)11,35 %1,35 %  
1-2x /rok11,35 %1,35 %  
vyjimecne11,35 %1,35 %  
Vyjímečně11,35 %1,35 %  
neznam11,35 %1,35 %  
pokud možno, tak vůbec11,35 %1,35 %  
zřídka11,35 %1,35 %  
nic11,35 %1,35 %  

Graf

6. Kolik většinou utratíte při návštěvě těchto obchodech?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1002234,38 %29,73 %  
2001117,19 %14,86 %  
150812,5 %10,81 %  
50710,94 %9,46 %  
3034,69 %4,05 %  
30023,13 %2,7 %  
8023,13 %2,7 %  
123,13 %2,7 %  
2011,56 %1,35 %  
6011,56 %1,35 %  
ostatní odpovědi 40
500
65
250
10
57,81 %6,76 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:114.4
Minimum:20
Maximum:250
Variační rozpětí:230
Rozptyl:3268.49
Směrodatná odchylka:57.17
Medián:100
Modus:100

Graf

7. Využil(a) jste těchto prodejen o svátcích či v čase kdy většina českých prodejen má zavřeno?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5472,97 %72,97 %  
ne2027,03 %27,03 %  

Graf

8. Kde právě teď bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Metropole2635,14 %35,14 %  
Středně velké město1418,92 %18,92 %  
Vesnice1317,57 %17,57 %  
Velké město1317,57 %17,57 %  
Maloměsto1114,86 %14,86 %  

Graf

9. Jaké plusy nebo mínusy byste v těchto prodejnách našli?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

plus ochota a dobrý sortiment

+ cena - kvalita, spolehlivost udaju

+ dlouhá otevírací doba - malé krámky-nedostatečný výběr zboží

+ dlouhá otevírací doba, dostupnost - vyšší cena, horší kvalita

+ dlouhá otevírací doba,mají všechny základní potraviny, drogerii - vysoká cena, prodavači většinou neumí česky

+ Otevírací doba, slušné chování obsluhy, nabídka pot

+ potraviny, ketré nejsou v normálních českých obchodech dostupné, případně jsou v českých obchodech předražené (např. tofu) -některé potraviny neobsahují informace o složení v češtině - viditelně ne úplně hygienicky nezávadné prostředí - člověk si někdy připadá jako vetřelec

+ vysoká vstřícnost k zákazníkům + flexibilita - vyšší ceny - málokdy ovoce a zelenina lokálního původu

+: velký výběr ("ode všeho něco"), přijatelné ceny, dlouhá otevírací doba -: čistota prostor, stísněné prostory, občas se najdou i prošlé potraviny nebo shnilá zelenina

+ochotná obsluha, vyjde vstříc -netuším jestli to jídlo je to za co se vydává

děsné hygienické podmínky, kladná cena, špatná kvalita a čerstvost zboží

díky zápachu a předraženými surovinami jdu do těchto prodejen jen z nutnosti

dlouha oteviraci doba.

dlouhá provozní doba, špína, nesystematičnost

Dobrý přístup k zákazníkům dobré zásobování

hodně zboží na malém prostoru, přiměřené ceny, čerstvé ovoce a zelenina

hygiena,prostředí,jazyk

je fajn, že mají otevřeno téměř stále. Na druhou stranu štve mne, že polovina prodejců neumí česky. Například potřebovala jsem koupit obyčejné baterie do hračky a místo toho, aby mi paní ukázala kde jsou baterky, zavedla mne do skladu, kde mi nabízela nesčetné množství hraček a nedokázala pochopit, že nechci hračku na baterky, ale baterky do hraček!!!

Je jich již příliš, v jedné ulici x obchodů

je tam zima a některé potraviny bývají pochybné

Maj prošlé zboží a je nekvalitní to si raděj dojdu do normálního krámu kde si v klidu nakoupím

málo zboží, větší ceny, ale dostupné a rychlé nakupování

Mínus: Větší cena,omezený výběr Plus:Dostupnost, dlouhá otevírací doba

Minusy - rohliky vedle prasku na prani(chutovka), zbozi prevazne z kauflandu za rohem, usporadadni prodejny zadne, cestina hrozna.... Plus - Maji otevreno skoro furt

Minusy: Osobní kontakt mezi zákazníkem a prodavačem (jsem osoba sociálně plachá a tudíž dávám přednost anonymitě hypermarketů) Stísněné prostředí. Méně jasný původ zboží a jeho relativně omezený výběr. Plusy: Dostupnost obchodů v nejrůznějších lokalitách.

Nerozumí česky, regály jsou nepřehledné, uličky mezi regály uzounké, málem se tam nevlezu, člověk má pořád pocit, že něco shodí /a to jsem štíhlá/.

nevím

občas trošku dražší, ale mají otevřeno déle než ostatní obchody

ochota, příznivá otvírací doba

otevírací doba

Otevřeno "od nevidím do nevidím", ochota prodavačů, sortiment omezený velikostí prodejny, ale pro základní nákup dostatečný.

plus - ochota personálu mínus - nic moc prostředí

plus - otevřeno na menším městečku, kdy všechny ostatní obchody mají zavřeno mínus - často téměř prošlé zboží

plus příjemný personál. mínus nechvalně známá úroveň hygieny

Plus-dlouhá otevírací doba Mínus-bez cenovek na každém zboží

Plus-otevírací doba Minus-.prostředí, základní sortiment,hygienické podmínky

prodejny sou otevreny i v necekane hodiny, maji vsechno zakladni co si clovek muze prat, vadi mi neprehlednost

Prošlé potraviny Vepravidelná otevírací doba Přiblblé koukáni

užší sortiment, ale když člověk něco zapomene koupit a všude jinde je už zavřeno, tak je to ideál, navíc příjdu vezmu a zase jdu

velké mínus - spousta prošlých potravin velké plus - jsou dostupné v běžnou pracovní dobu každého pracujícího,někdy i déle

vetsi hygiena lepsi prehlednost

10. Nakupujete spíše ve velkých nakupních centrech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6081,08 %81,08 %  
ne1418,92 %18,92 %  

Graf

11. Jaké jsou vaše přijmy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 10 000 Kč3654,55 %48,65 %  
20 001 a více1319,7 %17,57 %  
15 001 Kč až 20 000 Kč913,64 %12,16 %  
10 000Kč až 15 000 Kč812,12 %10,81 %  

Graf

12. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 244256,76 %56,76 %  
25 až 311824,32 %24,32 %  
32 až 401114,86 %14,86 %  
51 až 6422,7 %2,7 %  
41 až 5011,35 %1,35 %  

Graf

13. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5270,27 %70,27 %  
Muž2229,73 %29,73 %  

Graf

14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ z maturitou3851,35 %51,35 %  
Vyšší než středoškolské z maturitou 2432,43 %32,43 %  
SŠ bez maturity 810,81 %10,81 %  
Základní 45,41 %5,41 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nálézá se někde ve vašem okolí vietnamský obchod s potravinami?

2. Využil(a) jste někdy k nákupu vietnamské obchody s potravinami?

3. Jaký je hlavní faktor ovlivňující Vaše běžné nákupy potravin?

4. Jste spokojeni s prostředím vietnamských obchodů s potravinami?

5. Jak často nakupujete potraviny ve vietnamských obchodech s potravinami?

6. Kolik většinou utratíte při návštěvě těchto obchodech?

7. Využil(a) jste těchto prodejen o svátcích či v čase kdy většina českých prodejen má zavřeno?

8. Kde právě teď bydlíte?

10. Nakupujete spíše ve velkých nakupních centrech?

11. Jaké jsou vaše přijmy?

12. Jaký je váš věk?

13. Jaké je vaše pohlaví?

14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nálézá se někde ve vašem okolí vietnamský obchod s potravinami?

2. Využil(a) jste někdy k nákupu vietnamské obchody s potravinami?

3. Jaký je hlavní faktor ovlivňující Vaše běžné nákupy potravin?

4. Jste spokojeni s prostředím vietnamských obchodů s potravinami?

5. Jak často nakupujete potraviny ve vietnamských obchodech s potravinami?

6. Kolik většinou utratíte při návštěvě těchto obchodech?

7. Využil(a) jste těchto prodejen o svátcích či v čase kdy většina českých prodejen má zavřeno?

8. Kde právě teď bydlíte?

10. Nakupujete spíše ve velkých nakupních centrech?

11. Jaké jsou vaše přijmy?

12. Jaký je váš věk?

13. Jaké je vaše pohlaví?

14. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Ruczova, J.Zvyklosti zákazníků vietnamských prodejen s potravinami. (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://zvyklosti-zakazniku-vietnams.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.