Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zvýšení návštěvnosti diváků na hokeji

Zvýšení návštěvnosti diváků na hokeji

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Štěpán Černušák
Šetření:30. 04. 2011 - 02. 05. 2011
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník má pomoci při výzkumu zvýšení návštěvnosti na hokejových stadionech v návaznosti na nově zaváděné inovace a akce pro fanoušky.

Odpovědi respondentů

1. Jak často chodíte na hokej (Tipsport extraligu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na hokeji jsem byl/a párkrát v životě3027,52 %27,52 %  
Jen výjimečně, cca jednou za rok2422,02 %22,02 %  
Nikdy jsem na zápase extraligy nebyl/a2422,02 %22,02 %  
Několikrát za sezónu2321,1 %21,1 %  
Několikrát do měsíce54,59 %4,59 %  
Cca jednou až dvakrát týdně21,83 %1,83 %  
Na každý zápas, který stihnu (mám permanentku)10,92 %0,92 %  

Graf

2. Patříte mezi fanoušky některého z extraligových klubů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5954,13 %54,13 %  
Ne5045,87 %45,87 %  

Graf

3. Kolik peněz byste byl/a ochotný/á zaplatit za zápas základní části Tipsport extraligy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51 - 100 Kč3733,94 %33,94 %  
101 - 150 Kč3633,03 %33,03 %  
151 - 200 Kč2018,35 %18,35 %  
0 - 50 Kč1211,01 %11,01 %  
201 - 251 Kč21,83 %1,83 %  
251 - 300 Kč21,83 %1,83 %  

Graf

4. Které z těchto akcí byste uvítali při návštěvě zápasu Tipsport extraligy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přestávková střelba diváků na druhého brankáře 5247,71 %47,71 %  
Možnost jet samostatný nájezd mezi třetinami na druhého brankáře4238,53 %38,53 %  
Přestávkové zápasy žáčků3532,11 %32,11 %  
Soutěže o mobilní telefony3229,36 %29,36 %  
Závody diváků v brankářských výstrojích3128,44 %28,44 %  
Miniexhibice bývalých hráčů3027,52 %27,52 %  

Graf

5. Ovlivní Vás pozitivně doprovodný program a speciální akce klubu (včetně slev, soutěží atd..) při rozhodování o návštěvě hokejového zápasu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, slevy a soutěže pro diváky mě nazajímají6357,8 %57,8 %  
Ano4642,2 %42,2 %  

Graf

6. Jaké akce byste chtěli při návštěvě hokeje absolvovat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

komediální vystoupení

Kouknout se do kabin při pauze

laser show

nájezdy na druhého brankáře

Např. focení nebo rozhovory s hráči, soutěže, slosování vstupenek

nevím. Jinak k otázce č.4 - tu bych neuvítal žádnou z možností, nicméně systém nedovolil nechat vše prázdné...

Soutěže o ceny

sportovní

Sprchu s přítelkyněmi nebo manželkami hokejistů, no a pokud by to nebylo z nějakého důvodu možné tak i třeba se samotnými hokejisty.

Zadne... jenom se na ne divat...

zhulit se

žádné

7. Jaký druh inovací by Vás nejspíše přiměl k návštěvě Tipsport extraligy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlevněné vstupné5146,79 %46,79 %  
Žádná z uvedených akcí by mě neovlivnila3431,19 %31,19 %  
Sleva na určité produkty spojená se zakoupením lístku na zápas3229,36 %29,36 %  
Zlevněné pivo2018,35 %18,35 %  
Zábavné soutěže2018,35 %18,35 %  
Soutěže o ceny1816,51 %16,51 %  

Graf

8. Jaké inovace (slevy, doprovodné akce) byste zavedli pro zvýšení návštěvnosti hokejového utkání?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- vstupenka jako poukázka nákup dva za cenu jedné (ať už jde o cokoli)

akce na vstupné - sleva při zakoupení dvou a více lístků, akce na zlevněné lístky na výhodná místa, maskoti, rozdávání malých přemdětů klubu

komediální vystoupení mezi třetinami

kvalitnější a lákavější hráči (nemožné)

Např. focení nebo rozhovory s hráči, soutěže, slosování vstupenek

nevím

opět mě nic nenapadá

Rodinné vstupenky

roztleskavacky

Roztlestkávačky o třetině, zapojení moderátora a vhodný doprovod hudby při utkání (mezi vhazováním).

Skupinové slevy, nikdo nikam nechodí sám

Slevu na vstup,

slevy

slevy

studentské tarify

Vše výše uvedené mi připadá zajímavé, každopádně rozhodujícím faktorem zda jít na utkání ELH pro mne stále zůstává cena a čas utkání.

za vstupenku treba pivo zdarma v nedaleke hospode

Zadne... hokej krome vyjimecnych zapasu, mistrovstvi sveta a olympiady nesleduju

zlevněné vstupné + občerstvení (viz. sazka arena..)

9. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6357,8 %57,8 %  
Žena4642,2 %42,2 %  

Graf

10. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 258174,31 %74,31 %  
26 - 352119,27 %19,27 %  
36 - 4554,59 %4,59 %  
46 - 5521,83 %1,83 %  

Graf

11. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5247,71 %47,71 %  
Pracující student3431,19 %31,19 %  
Zaměstnanec 1614,68 %14,68 %  
Podnikatel54,59 %4,59 %  
Nezaměstnaný21,83 %1,83 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často chodíte na hokej (Tipsport extraligu)?

2. Patříte mezi fanoušky některého z extraligových klubů?

3. Kolik peněz byste byl/a ochotný/á zaplatit za zápas základní části Tipsport extraligy?

4. Které z těchto akcí byste uvítali při návštěvě zápasu Tipsport extraligy?

5. Ovlivní Vás pozitivně doprovodný program a speciální akce klubu (včetně slev, soutěží atd..) při rozhodování o návštěvě hokejového zápasu?

7. Jaký druh inovací by Vás nejspíše přiměl k návštěvě Tipsport extraligy?

9. Jste?

10. Do jaké věkové skupiny patříte?

11. Jste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často chodíte na hokej (Tipsport extraligu)?

2. Patříte mezi fanoušky některého z extraligových klubů?

3. Kolik peněz byste byl/a ochotný/á zaplatit za zápas základní části Tipsport extraligy?

4. Které z těchto akcí byste uvítali při návštěvě zápasu Tipsport extraligy?

5. Ovlivní Vás pozitivně doprovodný program a speciální akce klubu (včetně slev, soutěží atd..) při rozhodování o návštěvě hokejového zápasu?

7. Jaký druh inovací by Vás nejspíše přiměl k návštěvě Tipsport extraligy?

9. Jste?

10. Do jaké věkové skupiny patříte?

11. Jste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Černušák, Š.Zvýšení návštěvnosti diváků na hokeji (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://zvyseni-navstevnosti-divaku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.