Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zvýšení návštěvnosti kina Oko Šumperk

Zvýšení návštěvnosti kina Oko Šumperk

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Přibylová
Šetření:16. 03. 2010 - 31. 03. 2010
Počet respondentů:121
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente, vážená respondentko,

jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty VŠB-TU v Ostravě a v rámci realizace mé bakalářské práce na téma „Návrh na zvýšení návštěvnosti kina“, bych Vás chtěla požádat o vyplnění tohoto dotazníku. Pokud nebude uvedeno jinak, zaškrtněte pouze jednu odpověď.
Předem Vám děkuji za spolupráci a čas, který jste vyplňování dotazníku věnovali.
 

Odpovědi respondentů

1. Navštívil(a) jste někdy kino „Oko" ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10183,47 %83,47 %  
ne2016,53 %16,53 %  

Graf

2. Jak často kino „Oko" navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výjimečně8483,17 %69,42 %  
vícekrát do měsíce1615,84 %13,22 %  
jednou do týdne10,99 %0,83 %  

Graf

3. Jste spokojen(a) s nabídkou filmů v tomto kině?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen(a)6665,35 %54,55 %  
velmi spokojen(a)2625,74 %21,49 %  
spíše neskojen(a)98,91 %7,44 %  

Graf

4. Ohodnoťte známkou jako ve škole 1-5, jak jste spokojen(a) s následujícími parametry kina „Oko".

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Skladba nabízených filmů vs. 1-2-3-4-51-2-3-4-52.2970.823
Cena vstupenek vs. 1-2-3-4-51-2-3-4-52.2181.002
Snadná dostupnost vs. 1-2-3-4-51-2-3-4-51.9411.224
Vybavení sálu vs. 1-2-3-4-51-2-3-4-52.1091.147
Doba promítání vs. 1-2-3-4-51-2-3-4-52.0691.074
Velikost promítacího sálu vs. 1-2-3-4-51-2-3-4-51.991.257
Možnost rezervace lístků vs. 1-2-3-4-51-2-3-4-52.2871.413
Šatna na odložení kabátů vs. 1-2-3-4-51-2-3-4-51.8420.846
Čistota WC vs. 1-2-3-4-51-2-3-4-51.9011.119
Občerstvení vs. 1-2-3-4-51-2-3-4-52.3171.226

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

5. Přivítal(a) byste promítání 3D filmů v tomto kině?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9190,1 %75,21 %  
ne54,95 %4,13 %  
nevím54,95 %4,13 %  

Graf

6. Jakou cenu byste byl(a) ochoten(a) zaplatit za filmové představení promítané v 3D?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 160 Kč5655,45 %46,28 %  
160 - 170 Kč3130,69 %25,62 %  
170 - 180 Kč1110,89 %9,09 %  
180 Kč a více32,97 %2,48 %  

Graf

7. Uvítali byste možnost rezervace lístků prostřednictvím internetových stránek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10099,01 %82,64 %  
ne10,99 %0,83 %  

Graf

8. Z jakého důvodu jste kino „Oko“ ještě nenavštívil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
špatná dostupnost hromadnými prostředky630 %4,96 %  
nejsem filmový fanoušek 525 %4,13 %  
špatná skladba promítaných filmů315 %2,48 %  
Nevím kde to je.15 %0,83 %  
nevím o něm15 %0,83 %  
internet15 %0,83 %  
nic15 %0,83 %  
vysoká cena vstupného15 %0,83 %  
špatná promítací doba15 %0,83 %  

Graf

9. Jaký informační zdroj vás nejvíce ovlivňuje při volbě kina? (můžete zatrhnout více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přátelé8166,94 %66,94 %  
internet8166,94 %66,94 %  
informační plakáty (letáky)5142,15 %42,15 %  
rodina2621,49 %21,49 %  

Graf

10. Jakou nejvyšší cenu jste ochotni zaplatit za návštěvu kina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
90 – 120 Kč5444,63 %44,63 %  
60 – 90 Kč3932,23 %32,23 %  
120 - 150 Kč2117,36 %17,36 %  
150 a více Kč75,79 %5,79 %  

Graf

11. Jaký druh filmových představení navštěvujete nejčastěji? (můžete zatrhnout více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fantasy filmy6553,72 %53,72 %  
Akční filmy5646,28 %46,28 %  
Sci-fi5343,8 %43,8 %  
Thrillery4940,5 %40,5 %  
Hororové filmy3831,4 %31,4 %  
Kreslené filmy 3730,58 %30,58 %  
Pohádky2823,14 %23,14 %  

Graf

12. Která další kina navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
„CineStar“ Olomouc4335,54 %35,54 %  
Kino „Retro“ Zábřeh3226,45 %26,45 %  
nic2419,83 %19,83 %  
CineStar Ostrava43,31 %3,31 %  
Kino Postřelmov21,65 %1,65 %  
žádné21,65 %1,65 %  
Palace cinemas Brno21,65 %1,65 %  
Kino Hvezda10,83 %0,83 %  
různý kina v Praze10,83 %0,83 %  
Cinema City Praha10,83 %0,83 %  
Ostrava CineStar10,83 %0,83 %  
brno10,83 %0,83 %  
doma v teple10,83 %0,83 %  
PalaceCinemas Praha10,83 %0,83 %  
Postřelmov10,83 %0,83 %  
internet10,83 %0,83 %  
Brno Špalíček10,83 %0,83 %  
žádná10,83 %0,83 %  
Opava - Kino Mír10,83 %0,83 %  

Graf

13. Chtěl(a) byste k dané problematice ještě něco dodat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

k otázce č. 11 - velmi často ještě navštěvuji filmy zařazené do tzv. Filmového klubu

Mám ráda městská kina. Nevadí mi ani horší kvalita ve vybavenosti. Kino oko vůbec nezavrhuji. Bohužel mě cesta vyjde na stejnou jak do šumperka tak olomouce.Takže navštěvuji víc olomouc nebo zábřeh.

meeeeeeee

Moje poslední návštěva kina Oko byla cca před 8 lety, na mé odpovědi bych nahlížela opatrně :) Z důvodu studia v jiné lokalitě navštěvuji kino v oblasti mého studia. V případě možnosti volby kam do kina, když se nacházím v Šumperku, volím kino Cinestar. Vhodné spojení s nákupy, atmosféra a zejména možnost občerstvení, na který bych kladla důraz

ne

ne

Ne, jelikož v otázkách byly dotazy na věci, které bych změnila. Možnost rezervace lístků přes internet, 3D filmy, nižší cena lístků.

NEMÁM ŽÁDNOU PŘIPOMÍNKU.....ZDRŽUJI SE HLASOVÁNÍ

neni duvod

Přeji kinu Svět promítání 3D filmů.

Rozhodně mi chybí 3D. Jinak při dnešních domácích kinech je pro mě rozhodně pohodlnější pustit si film doma i za cenu toho, že si na něj chvíli počkám, ale zas mi do toho nikdo "nešustí" chipsama. 3D by moji návštěvnost určitě zvedlo.

u otazky č. 11 navstevuji ete Koooommmedddiieee:)

V Šumperském kinu mi nejvíce vadí to že jsem vysoký a mám problém někam poskládat nohy, takže je tam dosti málo místa, a člověk je z toho akorát celý rozlámaný a unavený,

významným informačním zdrojem, co se týče kina je i televize - kinobox, film o filmu, reklamy k filmu...

14. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7158,68 %58,68 %  
muž5041,32 %41,32 %  

Graf

15. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 24 let7662,81 %62,81 %  
25 až 40 let3226,45 %26,45 %  
41 až 60 let119,09 %9,09 %  
nad 60 let21,65 %1,65 %  

Graf

16. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské8166,94 %66,94 %  
Vysokoškolské1613,22 %13,22 %  
Vyučen1512,4 %12,4 %  
Základní97,44 %7,44 %  

Graf

17. Bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Okolí7461,16 %61,16 %  
Šumperk4738,84 %38,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívil(a) jste někdy kino „Oko" ?

2. Jak často kino „Oko" navštěvujete?

3. Jste spokojen(a) s nabídkou filmů v tomto kině?

4. Ohodnoťte známkou jako ve škole 1-5, jak jste spokojen(a) s následujícími parametry kina „Oko".

5. Přivítal(a) byste promítání 3D filmů v tomto kině?

6. Jakou cenu byste byl(a) ochoten(a) zaplatit za filmové představení promítané v 3D?

7. Uvítali byste možnost rezervace lístků prostřednictvím internetových stránek?

9. Jaký informační zdroj vás nejvíce ovlivňuje při volbě kina? (můžete zatrhnout více odpovědí)

10. Jakou nejvyšší cenu jste ochotni zaplatit za návštěvu kina?

11. Jaký druh filmových představení navštěvujete nejčastěji? (můžete zatrhnout více odpovědí)

12. Která další kina navštěvujete?

14. Pohlaví?

15. Věk?

16. Nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívil(a) jste někdy kino „Oko" ?

2. Jak často kino „Oko" navštěvujete?

3. Jste spokojen(a) s nabídkou filmů v tomto kině?

4. Ohodnoťte známkou jako ve škole 1-5, jak jste spokojen(a) s následujícími parametry kina „Oko".

5. Přivítal(a) byste promítání 3D filmů v tomto kině?

6. Jakou cenu byste byl(a) ochoten(a) zaplatit za filmové představení promítané v 3D?

7. Uvítali byste možnost rezervace lístků prostřednictvím internetových stránek?

9. Jaký informační zdroj vás nejvíce ovlivňuje při volbě kina? (můžete zatrhnout více odpovědí)

10. Jakou nejvyšší cenu jste ochotni zaplatit za návštěvu kina?

11. Jaký druh filmových představení navštěvujete nejčastěji? (můžete zatrhnout více odpovědí)

12. Která další kina navštěvujete?

14. Pohlaví?

15. Věk?

16. Nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Přibylová, A.Zvýšení návštěvnosti kina Oko Šumperk (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://zvyseni-navstevnosti-kina-oko-sumperk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.