Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zvýšení návštěvnosti - HC Sparta Praha
Zvýšení návštěvnosti - HC Sparta Praha
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Anna Sabolová |
---|---|
Šetření: | 20. 11. 2010 - 26. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 49 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 11.76 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 69,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:17 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsme rádi, že jste se rozhodli vyplnit náš dotazník o zvýšení návštěvnosti HC Sparta Praha. Jak je vidět ze samotného názvu, dotazník je určen pro ty, kteří se alespoň trochu zajímají o hokej a baví jich sledování přímých hokejových utkání.
V rámci našeho školního projektu Vám předem děkujeme za zodpovězení všech uveděných otázek!
Odpovědi respondentů
1. Navštívili jste již někdy HC Sparta Praha?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 36 | 73,47 % | 73,47 % |
Ano | 13 | 26,53 % | 26,53 % |
2. Existuje něco, co Vás odrazuje od návštěvy tohoto stadionu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nezájem o hokej | 18 | 50 % | 36,73 % |
Disponibilní čas | 5 | 13,89 % | 10,2 % |
Vysoké ceny vstupenek | 5 | 13,89 % | 10,2 % |
Masa lidí a dlouhé fronty | 2 | 5,56 % | 4,08 % |
nebola prilezitost | 1 | 2,78 % | 2,04 % |
vzdialenosť | 1 | 2,78 % | 2,04 % |
nezájem o Spartu | 1 | 2,78 % | 2,04 % |
Je to Sparta :-( | 1 | 2,78 % | 2,04 % |
Jsem slávista | 1 | 2,78 % | 2,04 % |
agresivita fanoušků | 1 | 2,78 % | 2,04 % |
3. Jaká akce klubu by Vás určitě přitáhla na stadion, nebo ji teď na stadionu postřádate?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lístek zdarma | 21 | 42,86 % | 42,86 % |
Pivo zdarma | 12 | 24,49 % | 24,49 % |
Soutěže o nadstandardní ceny | 4 | 8,16 % | 8,16 % |
Příjemné hostesky a promo akce | 4 | 8,16 % | 8,16 % |
nic | 3 | 6,12 % | 6,12 % |
ked sa velmi nezaujimam o hokej, tak asi ziadna | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
žádna | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
koncert | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
Jiný klub | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
zadna | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
4. Jakým způsobem sledujete nejčastěji hokejové zápasy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V televizi | 33 | 67,35 % | 67,35 % |
Online na internetu | 6 | 12,24 % | 12,24 % |
Osobně na stadionu | 5 | 10,2 % | 10,2 % |
nesleduji | 2 | 4,08 % | 4,08 % |
S přáteli ve sportovním baru | 2 | 4,08 % | 4,08 % |
precitam si akurat vysledok zapasu | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
5. Z jakých zdrojů se nejčastěji dozvídáte o připravovaném hokejovém utkání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 35 | 71,43 % | 71,43 % |
Přátelé/rodina | 12 | 24,49 % | 24,49 % |
Noviny a časopisy | 8 | 16,33 % | 16,33 % |
Jiné | 5 | 10,2 % | 10,2 % |
Propagační materiály | 3 | 6,12 % | 6,12 % |
Přátelé | 1 | 2,04 % | 2,04 % |
6. Maximálně do jaké vzdálenosti jste ochoten/a cestovat za svým oblíbeným klubem na HC Sparta Praha?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nejsem ochoten cestovat za zápasem mimo svého bydliště | 21 | 42,86 % | 42,86 % |
10 km | 10 | 20,41 % | 20,41 % |
5 km | 8 | 16,33 % | 16,33 % |
Vzdálenost nerozhoduje | 6 | 12,24 % | 12,24 % |
50 km | 4 | 8,16 % | 8,16 % |
7. V současnosti jsou 3 cenové kategorie na hokejové utkání HC Sparta Praha (podle umístnění na stadionu). Zdá se Vám cena 190 Kč pro dospělého človeka v 1.kategorii vysoká?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 26 | 53,06 % | 53,06 % |
ne | 23 | 46,94 % | 46,94 % |
8. Slyšeli jste už někdy o Sezónních kartách, příp. Sparťanských balíčcích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 26 | 53,06 % | 53,06 % |
Ano | 23 | 46,94 % | 46,94 % |
9. Sezónní karta Klub 300 poskytuje nejvíc výhod pro její majitele. Které z výhod byste určitě využil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zdarma vstup na čtvrtfinále play-off | 13 | 50 % | 26,53 % |
Poukázka na pivo, klobásu, nealko (3+1 1) | 13 | 50 % | 26,53 % |
Vlastní vchod do arény bez zbytečného čekání | 11 | 42,31 % | 22,45 % |
Exklusivní pozvánka na akce s hráči A-týmu | 10 | 38,46 % | 20,41 % |
2x za sezónu ZDARMA VIP vstup na koncerty či jiné kulturní akce v TESLA ARENĚ | 10 | 38,46 % | 20,41 % |
Exklusivní místa 1. kategorie ve zrekonstruovaném sektoru | 9 | 34,62 % | 18,37 % |
Disko bruslení v TESLA ARENĚ | 6 | 23,08 % | 12,24 % |
Vstup na přípravné zápasy Tipsport Hockey Cup | 6 | 23,08 % | 12,24 % |
Exklusivní vánoční dárek | 6 | 23,08 % | 12,24 % |
Podsedáky na každé sedačce | 6 | 23,08 % | 12,24 % |
Parkování v den zápasu pouze za 50 Kč | 5 | 19,23 % | 10,2 % |
Možnost zakoupení fandresu se jménem hráče za zvýhodněnou cenu 500 Kč nebo s vlastním jménem za cenu 700 Kč | 5 | 19,23 % | 10,2 % |
Úschova zavazadel zdarma | 5 | 19,23 % | 10,2 % |
Voucher na speciální produkt ve fotostánku | 5 | 19,23 % | 10,2 % |
Vlastní výtisk Sparťanské jízdy na každém sedadle | 4 | 15,38 % | 8,16 % |
Voucher na 2 vstupenky na zápasy ZČ (vstup. II. a III. kat. mimo utkání se SLA, PAR) | 4 | 15,38 % | 8,16 % |
Kalendář 2011 | 3 | 11,54 % | 6,12 % |
Vstup na přípravné zápasy European Trophy | 3 | 11,54 % | 6,12 % |
Karta "Klub 300 junior" za zvýhodněnou cenu | 3 | 11,54 % | 6,12 % |
Sleva do fanshopu 10 % | 2 | 7,69 % | 4,08 % |
10. Zakoupili jste si někdy tuto permanentku, nebo jste přemýšleli o její koupě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 20 | 86,96 % | 40,82 % |
ano | 3 | 13,04 % | 6,12 % |
11. Jaká cenová hladina se Vám zdá pro tutu sezónní kartu relevatní, a byl/a byste ochoten/na za ní utratit peníze?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žádná z výhod mně nepřesvědčila o kúpě této karty | 10 | 38,46 % | 20,41 % |
1000 - 2499 Kč | 10 | 38,46 % | 20,41 % |
2500 - 3999 Kč | 6 | 23,08 % | 12,24 % |
12. Uveďte prosím Váš věk.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 25 let | 20 | 76,92 % | 40,82 % |
26 - 39 let | 4 | 15,38 % | 8,16 % |
méně než 15 let | 1 | 3,85 % | 2,04 % |
40 - 59 let | 1 | 3,85 % | 2,04 % |
13. Uveďte prosím Vaše pohlaví.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 20 | 62,5 % | 40,82 % |
Žena | 12 | 37,5 % | 24,49 % |
14. Jaký je Váš rodinný stav?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Svobodný/á | 29 | 90,63 % | 59,18 % |
Ženatý/vdaná | 3 | 9,38 % | 6,12 % |
15. Uveďte prosím, v jakom rozmezí se pohybuje Váš měsíční příjem.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 15 000 Kč | 22 | 68,75 % | 44,9 % |
15 000 - 30 000 Kč | 8 | 25 % | 16,33 % |
30 000 - 50 000 Kč | 2 | 6,25 % | 4,08 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (47,8 %)
- facebook.com (35,5 %)
- vyplnto.cz (11,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.