Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zvýšení využitelnosti poskytovaných služeb společností DHL pro malé a

Zvýšení využitelnosti poskytovaných služeb společností DHL pro malé a

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Hlíza
Šetření:20. 02. 2014 - 28. 02. 2014
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):18 / 13.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:69,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 rád bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku zabývající se Zvýšením využitelnosti poskytovaných služeb společností DHL (Czech Republic), s. r. o., pro malé a střední podniky

 

Dotazník je určen pro malé a střední podniky.

 

Společnost PPL je partnerskou společností DHL a spadá pod DHL. Proto otázky které budou v tomto dotazníku, se týkají jak společnosti DHL, tak společnosti PPL.

Odpovědi respondentů

1. Jste malá nebo střední firma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3583,33 %83,33 %  
ne716,67 %16,67 %  

Graf

2. Jak často využíváte služby poskytované společností DHL? (PPL)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nevyužil jsemotázka č. 8, každý denotázka č. 3, více než 1x týdněotázka č. 3, více než 1x měsíčněotázka č. 3, více než 1x ročněotázka č. 3, nevímotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 1x měsíčně2057,14 %47,62 %  
více než 1x ročně720 %16,67 %  
více než 1x týdně617,14 %14,29 %  
nevyužil jsem25,71 %4,76 %  

Graf

3. Jakou přepravu zásilek společnosti DHL (PPL) jste využil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
silniční přeprava3296,97 %76,19 %  
letecká přeprava721,21 %16,67 %  
železniční přeprava13,03 %2,38 %  
multimodální přeprava (doprava využívající více dopravních oborů při přepravě13,03 %2,38 %  

Graf

4. Využili jste doplňkové služby DHL (PPL)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6, nevímotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1442,42 %33,33 %  
ano1236,36 %28,57 %  
nevím721,21 %16,67 %  

Graf

5. Pokud jste zaškrt "ano". Jaké doplňkové služby jste využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obalový materiál DHL758,33 %16,67 %  
osobní odběr zásilky650 %14,29 %  
vyzvednutí a doručení zásilky o víkendu216,67 %4,76 %  
služba GOGREEN18,33 %2,38 %  

Graf

6. Budete více využívat služby DHL, pokud víte, že společnost část vybraných prostředků poskytne na ochranu životního prostředí? (doplňková služba GOGREEN, která však zvyšuje cenu přepravného)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1545,45 %35,71 %  
ano1442,42 %33,33 %  
ne412,12 %9,52 %  

Graf

7. Využili byste doručování zásilek o víkendu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2884,85 %66,67 %  
ne39,09 %7,14 %  
nevím26,06 %4,76 %  

Graf

8. Za jaký příplatek k ceně přepravy byste využili doručování zásilky o víkendu společností DHL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 250 Kč1954,29 %45,24 %  
bez příplatku1131,43 %26,19 %  
251 - 500 Kč411,43 %9,52 %  
501 - 750 Kč12,86 %2,38 %  

Graf

9. Za jaký příplatek byste využili obalový materiál od společnosti DHL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 až 50 Kč650 %14,29 %  
bez příplatku325 %7,14 %  
do 25 Kč216,67 %4,76 %  
více jak 50 Kč18,33 %2,38 %  

Graf

10. Chybí Vám u DHL některá služba

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

možnost uložení zásilky na místo, kde si jí mužu vyzvednout po celý den

ne

ne

ne

nechybí

nechybí

nechybí

nechybí

nechybí

nevyužívám

služba kterou nabízí česká pošta, uložení na místo, kde si ho mužu vyzvednou po celý den

uložení do uložovny

uložení do uložovny

uložení do uložovny

uložení do uložovny

uložovna

uložovna

uložovna

uložovna

uložovna

uložovna (nabízí v ČR česká pošta)

uložovna, jež nabízí česká pošta

11. Jaké jiné přepravní společnosti jste využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká pošta3394,29 %78,57 %  
DPD1748,57 %40,48 %  
GEIS1028,57 %23,81 %  
UPS411,43 %9,52 %  
vlastní firemní přeprava25,71 %4,76 %  
firemní přeprava25,71 %4,76 %  

Graf

12. Co je pro Vás při volbě přepravy nejdůležitější a naopak nejméně důležité? (ohodnoťte podle důležitosti: 1 nejvíce důležité; 6 nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena přepravy2.9142.65
kvalita2.2860.89
počet poboček4.3431.597
reference o společnosti5.2860.833
rozsah poskytovaných služeb4.0291.342
rychlost přepravy2.1432.351

Graf

13. Jak hodnotíte ceny přepravy zásilek společnosti DHL oproti jiným přepravcům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
srovnatelné s konkurencí1851,43 %42,86 %  
vyšší1131,43 %26,19 %  
nevím617,14 %14,29 %  

Graf

14. Myslíte si, že společnost DHL měla rozšířit síť poboček?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano1645,71 %38,1 %  
spíše ano1337,14 %30,95 %  
nevím411,43 %9,52 %  
spíše ne25,71 %4,76 %  

Graf

15. Využili byste více služeb společnosti DHL (PPL), pokud by společnost rozšířila síť poboček právě do města, kde se nachází Vaše firma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ano1542,86 %35,71 %  
spíše ano1337,14 %30,95 %  
nevím514,29 %11,9 %  
určitě ne12,86 %2,38 %  
spíše ne12,86 %2,38 %  

Graf

16. Kolik zaměstnanců má Vaše firma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 102365,71 %54,76 %  
11 - 491131,43 %26,19 %  
50 - 9912,86 %2,38 %  

Graf

17. V jakém oboru podnikání působí vaše firma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
služby1748,57 %40,48 %  
obchod822,86 %19,05 %  
pohostinství38,57 %7,14 %  
zemědělství25,71 %4,76 %  
výroba25,71 %4,76 %  
informační technologie12,86 %2,38 %  
zpracovatelský12,86 %2,38 %  
stavebnictví12,86 %2,38 %  

Graf

18. Jaká je působnost Vaší firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lokální2262,86 %52,38 %  
regionální1028,57 %23,81 %  
národní38,57 %7,14 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Využili byste doručování zásilek o víkendu?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Využili jste doplňkové služby DHL (PPL)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší na otázku 13. Jak hodnotíte ceny přepravy zásilek společnosti DHL oproti jiným přepravcům?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 15. Využili byste více služeb společnosti DHL (PPL), pokud by společnost rozšířila síť poboček právě do města, kde se nachází Vaše firma?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste malá nebo střední firma?

2. Jak často využíváte služby poskytované společností DHL? (PPL)

3. Jakou přepravu zásilek společnosti DHL (PPL) jste využil?

4. Využili jste doplňkové služby DHL (PPL)?

6. Budete více využívat služby DHL, pokud víte, že společnost část vybraných prostředků poskytne na ochranu životního prostředí? (doplňková služba GOGREEN, která však zvyšuje cenu přepravného)

7. Využili byste doručování zásilek o víkendu?

8. Za jaký příplatek k ceně přepravy byste využili doručování zásilky o víkendu společností DHL?

11. Jaké jiné přepravní společnosti jste využili?

12. Co je pro Vás při volbě přepravy nejdůležitější a naopak nejméně důležité? (ohodnoťte podle důležitosti: 1 nejvíce důležité; 6 nejméně důležité)

13. Jak hodnotíte ceny přepravy zásilek společnosti DHL oproti jiným přepravcům?

14. Myslíte si, že společnost DHL měla rozšířit síť poboček?

15. Využili byste více služeb společnosti DHL (PPL), pokud by společnost rozšířila síť poboček právě do města, kde se nachází Vaše firma?

16. Kolik zaměstnanců má Vaše firma?

17. V jakém oboru podnikání působí vaše firma?

18. Jaká je působnost Vaší firmy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste malá nebo střední firma?

2. Jak často využíváte služby poskytované společností DHL? (PPL)

3. Jakou přepravu zásilek společnosti DHL (PPL) jste využil?

4. Využili jste doplňkové služby DHL (PPL)?

6. Budete více využívat služby DHL, pokud víte, že společnost část vybraných prostředků poskytne na ochranu životního prostředí? (doplňková služba GOGREEN, která však zvyšuje cenu přepravného)

7. Využili byste doručování zásilek o víkendu?

8. Za jaký příplatek k ceně přepravy byste využili doručování zásilky o víkendu společností DHL?

11. Jaké jiné přepravní společnosti jste využili?

12. Co je pro Vás při volbě přepravy nejdůležitější a naopak nejméně důležité? (ohodnoťte podle důležitosti: 1 nejvíce důležité; 6 nejméně důležité)

13. Jak hodnotíte ceny přepravy zásilek společnosti DHL oproti jiným přepravcům?

14. Myslíte si, že společnost DHL měla rozšířit síť poboček?

15. Využili byste více služeb společnosti DHL (PPL), pokud by společnost rozšířila síť poboček právě do města, kde se nachází Vaše firma?

16. Kolik zaměstnanců má Vaše firma?

17. V jakém oboru podnikání působí vaše firma?

18. Jaká je působnost Vaší firmy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hlíza, D.Zvýšení využitelnosti poskytovaných služeb společností DHL pro malé a (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://zvyseni-vyuzitelnosti-poskyt.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.