Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy

Věrnostní programy

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Paroulková
Šetření:08. 03. 2018 - 20. 03. 2018
Počet respondentů:465
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:80,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentkou posledního ročníku magisterského studia oboru Marketing a obchod na Ekonomické fakultě Vysoké školy Báňské – Technické univerzity Ostrava a ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku, který bude součástí mé diplomové práce. Tento dotazník může vyplnit žena, která má zkušenosti s jakýmkoli věrnostním programem. Dotazník je zcela anonymní a zabere Vám max. 10 minut.

 

Předem děkuji za Váš čas a projevenou ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 2, muž → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena42892,04 %92,04 %  
muž377,96 %7,96 %  

Graf

2. Máte zkušenost s věrnostními programy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano36284,58 %77,85 %  
ne6615,42 %14,19 %  

Graf

3. Jak často nakupujete v drogerii parfumerii ROSSMANN?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji16545,58 %35,48 %  
1x měsíčně13437,02 %28,82 %  
2-4x měsíčně4712,98 %10,11 %  
více než 4x měsíčně164,42 %3,44 %  

Graf

4. Jste členem některého z těchto věrnostních programů?

(lze zaškrtnout více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Teta klub26472,93 %56,77 %  
dm Active Beauty23063,54 %49,46 %  
dm Babybonus7119,61 %15,27 %  
Teta klub - program Brouček5515,19 %11,83 %  
Klub Sephora4612,71 %9,89 %  
Rossmánek4211,6 %9,03 %  
žádného z uvedených369,94 %7,74 %  
Marionnaud věrnostní program318,56 %6,67 %  
TOP klub277,46 %5,81 %  
FAnn Bonus Klub195,25 %4,09 %  

Graf

5. Při výběru prodejny drogistického zboží a parfémů preferuji tu, která nabízí možnost účasti ve věrnostním programu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno18350,55 %39,35 %  
spíše souhlasím9024,86 %19,35 %  
zcela nesouhlasím3710,22 %7,96 %  
zcela souhlasím298,01 %6,24 %  
spíše nesouhlasím236,35 %4,95 %  

Graf

6. Jaký způsob fungování věrnostního systému preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kombinovaný (kombinace bodového a slevového systému)19754,42 %42,37 %  
slevový (okamžitá sleva na celý nákup nebo na určité zboží při placení)12935,64 %27,74 %  
bodový (po nasbírání určitého počtu bodů získáte slevu či jinou odměnu)369,94 %7,74 %  

Graf

7. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při registraci do jakéhokoli věrnostního programu?

(Každý faktor prosím ohodnoťte na škále 1 až 5, přičemž 1 znamená zcela nevýznamné, 5 znamená velmi významné)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
častý nákup v dané prodejně4.0251.527
celkový vzhled prodejny2.9591.515
šířka nabídky produktů4.0441.225
získání odměny3.791.182
princip fungování věrnostního programu (bodový, slevový apod.)3.4091.38
kontrola mých nákupů2.6221.44
informace o novinkách a akcích2.9531.487
být součástí dané společnosti1.9341.366
doporučení mé rodiny či přátel2.7241.515

Graf

8. Kde získáváte informace o věrnostních programech?

(lze zaškrtnout více vhodných možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na webových stránkách21158,29 %45,38 %  
u personálu prodejny19654,14 %42,15 %  
z letáků na prodejnách18551,1 %39,78 %  
na sociálních sítích13938,4 %29,89 %  
od rodiny a přátel12835,36 %27,53 %  
na zákaznické lince61,66 %1,29 %  
O vernostni programy se nezajimam. 99% z nich mi prijde pro zakaznika nevyhodne, kdy je cilem pouze vytvorit v zakaznikovi pocit, ze to je naopak. Ve vysledku jen utrati vice penez.10,28 %0,22 %  
e-mail10,28 %0,22 %  
lidi na ulici10,28 %0,22 %  
newsletter10,28 %0,22 %  
zřejmě nikde10,28 %0,22 %  
byla bych raději, kdyby mi je všude necpali...10,28 %0,22 %  
www.kradu.cz10,28 %0,22 %  
email10,28 %0,22 %  
Mail 10,28 %0,22 %  
Při nakuu10,28 %0,22 %  
z mobilní aplikace10,28 %0,22 %  
sms10,28 %0,22 %  
Stocard10,28 %0,22 %  

Graf

9. Odradí Vás placená zákaznická linka od telefonického kontaktování společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vždy20957,73 %44,95 %  
někdy11030,39 %23,66 %  
ne, nikdy4311,88 %9,25 %  

Graf

10. Kterou z následujících možností registrace do věrnostních programů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na prodejně18049,72 %38,71 %  
na webových stránkách16345,03 %35,05 %  
v mobilní aplikaci195,25 %4,09 %  

Graf

11. Které informace jste ochotna poskytnout pro registraci do věrnostního programu?

(lze zaškrtnout více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jméno a příjmení34896,13 %74,84 %  
e-mail32990,88 %70,75 %  
datum narození18450,83 %39,57 %  
adresu trvalého bydliště17448,07 %37,42 %  
kontaktní adresu17046,96 %36,56 %  
telefonní číslo14540,06 %31,18 %  
žádné z uvedených30,83 %0,65 %  
vzorek krve10,28 %0,22 %  
vzorek stolice10,28 %0,22 %  
Další informace záleží na mé důvěře k obchodu10,28 %0,22 %  
Nevím 10,28 %0,22 %  

Graf

12. Následující odměny za členství ve věrnostním programu ohodnoťte na základě Vašich preferencí na škále od 1 do 5:

(přičemž 1 znamená nejméně preferováno, 5 znamená nejvíce preferováno)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
slevové kupony v % za nasbírané body3.6241.444
slevové kupony v Kč za nasbírané body3.9141.194
slevové kupony 1+1 zdarma3.7211.367
okamžitá sleva na dané zboží v %4.0661.228
okamžitá sleva na dané zboží v Kč4.181.037
okamžité zakoupení daného zboží 1+1 zdarma3.7431.445
narozeninový bonus3.8731.525
dárky za a k nákupu3.7211.483
magazín do schránky2.2491.54
účast v soutěžích za ceny2.371.636
pozvánky na VIP akce2.1331.485
odměnu za registraci v programu3.2151.633

Graf

13. Co preferujete u věrnostní karty?

(lze zaškrtnout více vhodných možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost použití tištěné (plastové) karty na pokladně22060,77 %47,31 %  
možnost mít více karet na jeden účet také pro členy své rodiny a přátelé20456,35 %43,87 %  
možnost využít kartu při nákupu na e-shopu19654,14 %42,15 %  
možnost využít odměn za používání karty i při nákupu na e-shopu19654,14 %42,15 %  
možnost dodatečně načíst na kartu body17347,79 %37,2 %  
použít elektronickou kartu z mobilní aplikace dané prodejny (např. mobilní aplikace dm drogerie, Ikea store apod.)8924,59 %19,14 %  
použít elektronickou kartu z mobilní aplikace sdružující více věrnostních karet (např. Portmonka, Stocard apod.)6919,06 %14,84 %  

Graf

14. Motivují Vás odměny za členství ve věrnostních programech k častějším nákupům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas12233,7 %26,24 %  
spíše ano9827,07 %21,08 %  
spíše ne6217,13 %13,33 %  
určitě ano5114,09 %10,97 %  
vůbec ne298,01 %6,24 %  

Graf

15. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2617648,62 %37,85 %  
27-5517448,07 %37,42 %  
56 a více123,31 %2,58 %  

Graf

16. Jaký je Váš měsíční čistý příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 – 12 000 Kč18851,93 %40,43 %  
12 001 – 30 000 Kč14941,16 %32,04 %  
více než 30 001 Kč256,91 %5,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jste členem některého z těchto věrnostních programů?

  • odpověď Teta klub:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi TOP klub na otázku 4. Jste členem některého z těchto věrnostních programů?

7. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při registraci do jakéhokoli věrnostního programu?

  • odpověď být součástí dané společnosti=1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi informace o novinkách a akcích=1 na otázku 7. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při registraci do jakéhokoli věrnostního programu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Máte zkušenost s věrnostními programy?

3. Jak často nakupujete v drogerii parfumerii ROSSMANN?

4. Jste členem některého z těchto věrnostních programů?

5. Při výběru prodejny drogistického zboží a parfémů preferuji tu, která nabízí možnost účasti ve věrnostním programu.

6. Jaký způsob fungování věrnostního systému preferujete?

7. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při registraci do jakéhokoli věrnostního programu?

8. Kde získáváte informace o věrnostních programech?

9. Odradí Vás placená zákaznická linka od telefonického kontaktování společnosti?

10. Kterou z následujících možností registrace do věrnostních programů preferujete?

11. Které informace jste ochotna poskytnout pro registraci do věrnostního programu?

12. Následující odměny za členství ve věrnostním programu ohodnoťte na základě Vašich preferencí na škále od 1 do 5:

13. Co preferujete u věrnostní karty?

14. Motivují Vás odměny za členství ve věrnostních programech k častějším nákupům?

15. Váš věk:

16. Jaký je Váš měsíční čistý příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Máte zkušenost s věrnostními programy?

3. Jak často nakupujete v drogerii parfumerii ROSSMANN?

4. Jste členem některého z těchto věrnostních programů?

5. Při výběru prodejny drogistického zboží a parfémů preferuji tu, která nabízí možnost účasti ve věrnostním programu.

6. Jaký způsob fungování věrnostního systému preferujete?

7. Jak jsou pro Vás následující faktory významné při registraci do jakéhokoli věrnostního programu?

8. Kde získáváte informace o věrnostních programech?

9. Odradí Vás placená zákaznická linka od telefonického kontaktování společnosti?

10. Kterou z následujících možností registrace do věrnostních programů preferujete?

11. Které informace jste ochotna poskytnout pro registraci do věrnostního programu?

12. Následující odměny za členství ve věrnostním programu ohodnoťte na základě Vašich preferencí na škále od 1 do 5:

13. Co preferujete u věrnostní karty?

14. Motivují Vás odměny za členství ve věrnostních programech k častějším nákupům?

15. Váš věk:

16. Jaký je Váš měsíční čistý příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Paroulková, A.Věrnostní programy (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://270792.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.