Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální marketing

Sociální marketing

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Kratochvílová
Šetření:24. 03. 2017 - 01. 04. 2017
Počet respondentů:205
Počet otázek (max/průměr):14 / 12.03
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tímto se k Vám obracím se žádostí o vyplnění následujícího dotazníku týkajícího se sociálního marketingu a vztahu společnosti k neziskovým organizacím. Dotazník je anonymní a slouží jako podklad pro mou diplomovou práci, proto Vás prosím o pravdivé vyplnění otázek. Předem děkuji za Vaší ochotu a spolupráci.

Lucie Kratochvílová

Odpovědi respondentů

1. V současné době se ve sdělovacích prostředcích i jinde často mluví o sociálním marketingu. Co Vy sám/sama si pod tím představujete? Který z následujících výroků podle Vás vystihuje obsah tohoto pojmu? Nakolik jste přesvědčen/a, že jde o sociální marketing?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

2. Považujete sociální marketing v naší společnosti za důležitý a prospěšný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano11656,59 %56,59 %  
Nevím, nejsem si jist/a, zda má nějaký efekt.8139,51 %39,51 %  
Ne83,9 %3,9 %  

Graf

3. Pamatujete si nějakou sociálně marketingovou kampaň, která byla prezentována v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14570,73 %70,73 %  
Ano6029,27 %29,27 %  

Graf

4. Pokud ano, napiště prosím, čeho se kampaň týkala.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon pochod 46,67 %1,95 %  
prevence rakoviny prsu23,33 %0,98 %  
bezpečnost silničního provozu23,33 %0,98 %  
prevence rakoviny23,33 %0,98 %  
ochrana zdraví11,67 %0,49 %  
Dopravní nehody (nemyslíš - zaplatíš)11,67 %0,49 %  
Cerveny kriz,bezdomovci zpivajici ceskou hymnu na nadrazi11,67 %0,49 %  
#prsakoule kampan organizace Loono o prevenci rakoviny prsu11,67 %0,49 %  
Dobrý anděl- podpora onkologicky nemocných děti s jejich rodin11,67 %0,49 %  
člověk v tísni a projekt Skutečný dárek "daruj kozu" apod.11,67 %0,49 %  
ostatní odpovědi Konto Bariéry
pomoc dětem z Afriky
adopce na dálku
Pomoc nemocným dětem.
dětí v Africe
Avon pochod - rakovina prsu
kure pomoc
Pomoc dětem, nebo lidem s handicapem
Boje za pozitivní diskriminaci
Pomoc těžce nemocným a jeho rodinným příslušníkům
Unicef
pochod proti rakovině
Čtení pomáhá
Dobrý anděl - kampaň s Danou Morávkovou.
pomoc pro rodiny s nemocnými dětmi
Pomoci nemocným.
Podpora preventivních lékařských prohlídek
Hospicu
Pochod za rakovinu prsu
avon pochod, konto bariéry, nadace světluška, dobrý anděl, unicef
sbírka "kuře", rakovina prsu, adopce na dálku atd.
nadace světluška
nemyslíš zaplatíš
rizeni v opilosti, sex bez kondomu
rakovina prsu
rakovina prostaty
pomoc africkým dětem
rakoviny prsu a prostaty
darování kostní dřeně
podpora rodin s nemocnými rakovinou
konto Bariéry, sbírka "kuře", Avon pochod, kampaně po povodních, pomoc Africe, dárcovství kostní dřeně
konto Bariéry, nadace Světluška, Dobrý anděl, různé humanitární pomoci pro rozvojové země
darujte kostní dřeň
handicapovaní
postižených a hladových dětí
Skutečný dárek - poslat takovou částku peněz, aby se mohl pořídit konkrétní dar (zvíře pro chov, semena rostlin pro zasetí...)
prevence vážných nemocí, pomoc rozvojovým zemím
humanitární pomoc, avon pochod, nemocné děti
nadace Venduly Svobodové, Dobrý anděl, Světluška, konto Bariéry atd.
DOBRÝ ANDĚL
myslím, že to měl UNICEF, týkalo se to chudoby v africe. Potom má BKB hodně kampaní související s trestnými činy.
Nevybavuji si konkrétně, ale vzpomínám si na mnoho kampaní různých nadací v televizi.
Paraple
zdravá pětka - stravování dětí ve školách a školkách, více ovoce a zeleniny do škol
4473,33 %21,46 % 

Graf

5. Slyšel/a jste někdy o nadaci Dobrý anděl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám ji velmi dobře.otázka č. 6, Ano, něco jsem o ní slyšel/a, ale neznám ji dobře.otázka č. 6, Ne, nikdy jsem o ní neslyšel/a.otázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, něco jsem o ní slyšel/a, ale neznám ji dobře.11154,15 %54,15 %  
Ne, nikdy jsem o ní neslyšel/a.5225,37 %25,37 %  
Ano, znám ji velmi dobře.4220,49 %20,49 %  

Graf

6. Pokud jste o nadaci Dobrý anděl alespoň něco slyšel/a, čím se podle Vás tato nadace zabývá?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bohužel znám jen to jméno.

Darovani financnich prispevku rodinam s vazne nemocnym clenem

darování peněz pro postižené děti ke koupi pomůcek pro usnadnění života

Darováním peněz pro nemocné děti.

Daruje peníze na léčbu vážně nemocných lidí.

děti s leukémií

děti s leukémií nebo jinou formou rakoviny

děti s onkologickým onemocněním

děti s rakovinou

děti s rakovinou

děti s rakovinou nebo jinou vážnou nemocí

Dobrovolným darcovstvím

Finančně pomáhají rodinám, které mají vážně nemocné dítě.

Finanční podpora rodinám s nemocnými dětmi.

finanční pomoc nemocným dětem

Finanční pomoc rodinám při onemocnění člena či členů rodiny.

Hledá dárce pro onkologicky nemocné děti. Provoz organizace není hrazen z příspěvků dárců.

charita

charita

charitativní akce - hlavně pro děti

Charitativní pomoc dětem.

Charitou

charitou, pomoc pro děti

Charitou.

individuálním sponzoringem rodin, v nichž je onkologicky nemocný (nejčastěji dítě)

Myslím, že nemocné děti.

Myslím, že pomáhá dětem s rakovinou.

Myslím, že pomáhá nemocným dětem.

Myslím, že se stará o děti s rakovinou.

Myslím, že se stará o děti s rakovinou. Vybírají pro ně peníze.

Myslím, že vybírají peníze pro nemocné děti.

nabádá lidi k zasílání finančních prostředků a poté je přerozděluje rodinám, kde vážně onemocnělo dítě a rodiče ztratí příjem

Nemocné děti

nemocné děti

nemocné děti

nemocné děti

nemocné děti

Nevim

Nevím přesně, ale myslím že pomáhá nemocným dětem....

Nevím to jistě, ale myslím že se stará o sociálně slabší lidi.

Nevím, je mi povědomý jen název.

Nevím, jen znám to jméno...

Nevím, k Ot. č7. - nezaregistroval jsem nic, vybírám náhodně

nevím, vybavuje se mi jen ten název.

Nevím, vybavuji si jen název

Nevím, znám jen to jméno.

péče o děti s rakovinou

peněžní pomoc rodinám s nemocnými členy

Podpora onkologicky nem.deti a jejich rodin

Podporou dětí a rodičů dětí s různými formami rakoviny

Podporou léčby nemocných dětí - možná s rakovinou, leukémií...

Podporou rodin s dětmi trpící vážným onemocněním.

podporuje rodiny s dětmi s onkologickým onemocněním

pomáhá dětem

pomáhá dětem s onkologickým onemocněním

pomáhá dětem s rakovinou

pomáhá dětem s rakovinou

pomáhá dětem s rakovinou

pomáhá dětem s rakovinou

Pomáhá dětem s rakovinou a jejich rodinám.

Pomáhá dětem s rakovinou.

pomáhá dětem v nemocnicích

Pomáhá dětem, které mají rakovinu, a jejich rodinám.

pomaha lidem s rakovinou

pomáhá nemocným dětem

Pomáhá nemocným dětem.

Pomaha nemocnym detem.financne

Pomáhá nemocným, jejími členy jsou mj. slavné osobnosti

pomáhá onkologicky nemocným dětem a jejich rodinám

pomáhá potřebným lidem

pomáhá rodinám

Pomáhá rodinám jejichž dítě má rakovinu.

pomáhá rodinám nemocných dětí, aby s nimi např. mohl být rodič v nemocnici apod.

Pomáhá rodinám s dětmi s rakovinou.

Pomáhá rodinám s dětmi s rakovinou.

Pomaha rodinam s detmi v narocnych zivotnich situacich

pomáhá rodinám s dětmi, které se dostali do tíživé životní situace na základě onemocněním dítěte

Pomáhá rodinám s vážně nemocnými dětmi.

Pomáhá rodinám s vážně nemocnými dětmi.

Pomáhá rodinám s vážně nemocnými dětmi.

Pomáhá rodinám s vážně nemocnými dětmi.

pomáhá rodinám v nepříznivé situaci, když některý člen onemocní rakovinou

Pomáhá rodinám, kde dítě onemocnělo rakovinou.

Pomáhá rodinám, kde někdo onemocněl onkologickým onemocněním.

Pomáhá shánět peníze pro děti nebo jejich rodiče nemocné rakovinou

Pomáha ťažko chorým deťom.

Pomáhá vážně nemocným dětem.

Pomáho rodinám, které se díky nemoci člena dostali do finanční nouze.

pomoc detem

Pomoc dětem

Pomoc dětem

pomoc dětem

pomoc dětem

Pomoc dětem s onkologickým onemocněním

Pomoc dětem s onkologickým onemocněním a jejich rodinám.

pomoc dětem s rakovinou

pomoc dětem s rakovinou

pomoc dětem s rakovinou

pomoc dětem s rakovinou a jejich rodinám

Pomoc lidem

Pomoc nemocným dětem

pomoc nemocným dětem

pomoc nemocným dětem

pomoc nemocnym detem

Pomoc onkologicky nemocným dětem

pomoc rodinám s dětmi s onkologickým onemocněním

Pomoc rodinám s dětmi s rakovinou nebo jinou závažnou chorobou.

Pomoc rodinám s dětmi s rakovinou.

pomoc rodinám s těžce nemocným dítětem

Pomoc rodinám s vážně nemocným dítětem

pomoc rodinám s vážně nemocnými dětmi

Pomoc rodinám s vážně nemocnými dětmi.

Pomoc rodinám, kde někdo onemocněl rakovinou.

Pomoc socialne slabsim rodinam ci rodinam v tezke situaci

Pomoc sociálně slabším

pomoc sociálně slabším a znevýhodněným

pomoc tažko chorym ľudom

pomoc vážně nemocným

pomoc vážně nemocným dětem

Pomoci dětem

Pomoci dětem z dětských domovů? Ale nevím, viděla jsem jen nějaké reklamy v metru.

Pomoci lidem v tíživé situaci.

pomoci nemocným

Pomoci nemocným dětem

Pomocí nemocným dětem

pomocí nemocným dětem

Pomoci nemocnym detem?

pomocí nemocným dětem? myslím

Pomoci nemocným dětem.

Pomoci nemocným lidem.

Pomoci potřebným dětem?

Pomocí těžce nemocným lidem a jejich rodinným příslušníkům v době, kdy probíhá léčba. Nejen finančními prostředky, ale i podporu.

Pomocou ludom

prevence rakoviny a léčba

Příspěvky veřejnosti na nemocné děti

Sdílí příběhy lidí, kteří dobrého anděla potřebují

shání lidi, kteří jsou ochotni darovat kostní dřen pro nemocné rakovinou

stará se o děti s rakovinou

Stará se o rodiny s dětmi s onkologickým onemocněním.

Stará se o rodiny, kde někdo onemocněl rakovinou.

těžce nemocné děti

vážně nemocné děti

vážně nemocné děti - finanční pomoc

Vybavuji si jen název.

Vybavuji si jen název....

vybavuji si jen ten název

vybírají peníze pro nemocné děti

Vybírají peníze pro rodiny, kde mají vážně nemocné dítě.

vybíráním peněžních prostředků na léčbu dětí

zaměřuje se na pomoc dětem a rodinám, kteří jsou vážně nemocní

zbierka peňazí pre deti

znám jen to jméno

Znám jen to jméno, ale myslím, že pomáhá těžce nemocným dětem.

známé osobnosti propůjčují svoji tvář pro pomoc lidem s postiženém

7. Jaký způsob prezentace nadace Dobrý anděl na veřejnosti Vás nejvíce oslovil a upoutal?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zveřejněné příběhy těch, kterým je pomoc určena.8253,59 %40 %  
TV spoty se známými osobnostmi.5334,64 %25,85 %  
Prezentace na internetu včetně webových stránek nadace.117,19 %5,37 %  
Speciální akce pro veřejnost (přednášky, benefiční koncert, účast na veletrzích).53,27 %2,44 %  
Články v tištěných médiích.21,31 %0,98 %  

Graf

8. Přiměla Vás mediální kampaň nadace Dobrý anděl vyhledat si více informací o její činnosti či se přímo zapojit do projektu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tyto kampaně mě sice zaujmou, ale mé jednání neovlivní.7750,33 %37,56 %  
Zatím jsem se do žádného projektu nezapojil/a, ale vážně o tom uvažuji (aktivně vyhledávám informace).3925,49 %19,02 %  
Kampaně se mě vůbec nedotýkají.2013,07 %9,76 %  
Ano, již jsem se díky kampani do projektu zapojil/a.1711,11 %8,29 %  

Graf

9. Domníváte se, že je možné činnost nadace Dobrý anděl chápat jako příklad užitečného sociálního marketingu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10769,93 %52,2 %  
nevím4529,41 %21,95 %  
ne10,65 %0,49 %  

Graf

10. Věříte, že finanční dary poskytnuté neziskovým organizacím putují na účely, pro které jsou vybírány?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem si úplně jist/a.5737,25 %27,8 %  
Ne, část peněz určitě mizí v jejich vlastních kapsách.5535,95 %26,83 %  
Ano, těmto organizacím naprosto důvěřuji.4126,8 %20 %  

Graf

11. Měl/a byste zájem se o činnosti této organizace, nebo jiné organizace zabývající se sociální prací, dozvědět něco více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, zajímalo by mne to.8440,98 %40,98 %  
Spíše ne6029,27 %29,27 %  
Nevím3517,07 %17,07 %  
Ano, měl/a bych zájem i v takové organizaci pracovat.188,78 %8,78 %  
Určitě ne83,9 %3,9 %  

Graf

12. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13163,9 %63,9 %  
Muž7436,1 %36,1 %  

Graf

13. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 397838,05 %38,05 %  
Méně než 25 let7235,12 %35,12 %  
40 - 594823,41 %23,41 %  
60 a více73,41 %3,41 %  

Graf

14. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou9445,85 %45,85 %  
Vysokoškolské7637,07 %37,07 %  
Středoškolské bez maturity / vyučen2813,66 %13,66 %  
Základní73,41 %3,41 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. V současné době se ve sdělovacích prostředcích i jinde často mluví o sociálním marketingu. Co Vy sám/sama si pod tím představujete? Který z následujících výroků podle Vás vystihuje obsah tohoto pojmu? Nakolik jste přesvědčen/a, že jde o sociální marketing?

  • odpověď Činnost dobrovolnických organizací.=Nevím:
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace činnosti dobrovolnických organizací.=Nevím na otázku 1. V současné době se ve sdělovacích prostředcích i jinde často mluví o sociálním marketingu. Co Vy sám/sama si pod tím představujete? Který z následujících výroků podle Vás vystihuje obsah tohoto pojmu? Nakolik jste přesvědčen/a, že jde o sociální marketing?
  • odpověď Žádost o podporu sociálně slabým, nemocným a potřebným.=Nevím:
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace činnosti dobrovolnických organizací.=Nevím na otázku 1. V současné době se ve sdělovacích prostředcích i jinde často mluví o sociálním marketingu. Co Vy sám/sama si pod tím představujete? Který z následujících výroků podle Vás vystihuje obsah tohoto pojmu? Nakolik jste přesvědčen/a, že jde o sociální marketing?
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Činnost dobrovolnických organizací.=Nevím na otázku 1. V současné době se ve sdělovacích prostředcích i jinde často mluví o sociálním marketingu. Co Vy sám/sama si pod tím představujete? Který z následujících výroků podle Vás vystihuje obsah tohoto pojmu? Nakolik jste přesvědčen/a, že jde o sociální marketing?

2. Považujete sociální marketing v naší společnosti za důležitý a prospěšný?

  • odpověď Rozhodně ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již jsem se díky kampani do projektu zapojil/a. na otázku 8. Přiměla Vás mediální kampaň nadace Dobrý anděl vyhledat si více informací o její činnosti či se přímo zapojit do projektu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, měl/a bych zájem i v takové organizaci pracovat. na otázku 11. Měl/a byste zájem se o činnosti této organizace, nebo jiné organizace zabývající se sociální prací, dozvědět něco více?

5. Slyšel/a jste někdy o nadaci Dobrý anděl?

  • odpověď Ano, něco jsem o ní slyšel/a, ale neznám ji dobře.:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Domníváte se, že je možné činnost nadace Dobrý anděl chápat jako příklad užitečného sociálního marketingu?
  • odpověď Ano, znám ji velmi dobře.:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již jsem se díky kampani do projektu zapojil/a. na otázku 8. Přiměla Vás mediální kampaň nadace Dobrý anděl vyhledat si více informací o její činnosti či se přímo zapojit do projektu?

9. Domníváte se, že je možné činnost nadace Dobrý anděl chápat jako příklad užitečného sociálního marketingu?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, již jsem se díky kampani do projektu zapojil/a. na otázku 8. Přiměla Vás mediální kampaň nadace Dobrý anděl vyhledat si více informací o její činnosti či se přímo zapojit do projektu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, těmto organizacím naprosto důvěřuji. na otázku 10. Věříte, že finanční dary poskytnuté neziskovým organizacím putují na účely, pro které jsou vybírány?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, měl/a bych zájem i v takové organizaci pracovat. na otázku 11. Měl/a byste zájem se o činnosti této organizace, nebo jiné organizace zabývající se sociální prací, dozvědět něco více?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám ji velmi dobře. na otázku 5. Slyšel/a jste někdy o nadaci Dobrý anděl?

12. Pohlaví:

  • odpověď Muž:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středoškolské bez maturity / vyučen na otázku 14. Nejvyšší dosažené vzdělání:
  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, měl/a bych zájem i v takové organizaci pracovat. na otázku 11. Měl/a byste zájem se o činnosti této organizace, nebo jiné organizace zabývající se sociální prací, dozvědět něco více?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V současné době se ve sdělovacích prostředcích i jinde často mluví o sociálním marketingu. Co Vy sám/sama si pod tím představujete? Který z následujících výroků podle Vás vystihuje obsah tohoto pojmu? Nakolik jste přesvědčen/a, že jde o sociální marketing?

2. Považujete sociální marketing v naší společnosti za důležitý a prospěšný?

3. Pamatujete si nějakou sociálně marketingovou kampaň, která byla prezentována v České republice?

5. Slyšel/a jste někdy o nadaci Dobrý anděl?

7. Jaký způsob prezentace nadace Dobrý anděl na veřejnosti Vás nejvíce oslovil a upoutal?

8. Přiměla Vás mediální kampaň nadace Dobrý anděl vyhledat si více informací o její činnosti či se přímo zapojit do projektu?

9. Domníváte se, že je možné činnost nadace Dobrý anděl chápat jako příklad užitečného sociálního marketingu?

10. Věříte, že finanční dary poskytnuté neziskovým organizacím putují na účely, pro které jsou vybírány?

11. Měl/a byste zájem se o činnosti této organizace, nebo jiné organizace zabývající se sociální prací, dozvědět něco více?

12. Pohlaví:

13. Věk:

14. Nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V současné době se ve sdělovacích prostředcích i jinde často mluví o sociálním marketingu. Co Vy sám/sama si pod tím představujete? Který z následujících výroků podle Vás vystihuje obsah tohoto pojmu? Nakolik jste přesvědčen/a, že jde o sociální marketing?

2. Považujete sociální marketing v naší společnosti za důležitý a prospěšný?

3. Pamatujete si nějakou sociálně marketingovou kampaň, která byla prezentována v České republice?

5. Slyšel/a jste někdy o nadaci Dobrý anděl?

7. Jaký způsob prezentace nadace Dobrý anděl na veřejnosti Vás nejvíce oslovil a upoutal?

8. Přiměla Vás mediální kampaň nadace Dobrý anděl vyhledat si více informací o její činnosti či se přímo zapojit do projektu?

9. Domníváte se, že je možné činnost nadace Dobrý anděl chápat jako příklad užitečného sociálního marketingu?

10. Věříte, že finanční dary poskytnuté neziskovým organizacím putují na účely, pro které jsou vybírány?

11. Měl/a byste zájem se o činnosti této organizace, nebo jiné organizace zabývající se sociální prací, dozvědět něco více?

12. Pohlaví:

13. Věk:

14. Nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kratochvílová, L.Sociální marketing (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://60001.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.