Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sportovní značky

Sportovní značky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Štědrý
Šetření:03. 05. 2017 - 10. 05. 2017
Počet respondentů:150
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.01
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:75,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentem vysoké školy a prosím Vás o vyplnění tohoto krátkého dotazníků, který se týká sportovních značek. Výsledky z dotazníku budu zpracovávat pro seminární práci. 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete produkty (oblečení, obuv, doplňky) od světových sportovních značek jako jsou např. adidas, nike, puma atd.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11677,33 %77,33 %  
Ne3422,67 %22,67 %  

Graf

2. Jakou sportovní značku preferujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike5244,83 %34,67 %  
Adidas4034,48 %26,67 %  
Reebok54,31 %3,33 %  
Under Armour43,45 %2,67 %  
nepreferuji21,72 %1,33 %  
žádnou - rozhoduji se kus od kusu10,86 %0,67 %  
Sandic, Texevo10,86 %0,67 %  
nemam jednu preferovanou, je to jak kdy10,86 %0,67 %  
salomon10,86 %0,67 %  
Mammut10,86 %0,67 %  
Žádnou, řídím se podle toho, co se mi líbí.10,86 %0,67 %  
bauer10,86 %0,67 %  
Puma10,86 %0,67 %  
Umbro10,86 %0,67 %  
kupuji více značek10,86 %0,67 %  
kappa, umbro10,86 %0,67 %  
je mi to jedno10,86 %0,67 %  
záleží na ceně10,86 %0,67 %  

Graf

3. Z jakého důvodu právě tuto značku preferujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita108,62 %6,67 %  
líbí se mi43,45 %2,67 %  
kvalita, vzhled 32,59 %2 %  
Styl21,72 %1,33 %  
design21,72 %1,33 %  
Líbí se mi design21,72 %1,33 %  
nepreferuji21,72 %1,33 %  
Kvalita, design21,72 %1,33 %  
Kvalitní produkty10,86 %0,67 %  
je mi nejsympatičtější10,86 %0,67 %  
ostatní odpovědi Kupuji si hlavně boty a zatím jsem neměl důvod k nespokojenosti. Vždy mi vydrží několik let.
má nejhezčí design
Hezké zpracování
netuším
nepreferuji žádnou značku - rozhoduji se podle aktuální ceny, kvality a designu kupované věci
neviem, mam ju rad
Kvalita a vzhled
Kvalita a cena
Kvalita, oblíbenost, dobré reference
kvalita, cena design
Nejlepší zkušenost
Je to má nejoblíbenější značka.
Jsem na ni zvyklý
často mi sedí jejich modely
Víc se mi líbí její veci
nejlepší design a technologie
z důvodu kvality
Nejlepší design
Líbí se mi jejich styl
Dobrý poměr ceny a kvality
Jistota kvality
Styl, design, kvalita
Kvalitka
Jelikož se mám ráda pruhy na oblečení.
Kvalitní značka
Její produkty se mi líbí nejvíce
sedí mi
Kvalitní materiál, design.
z uvedených značek nejvyšší kvalita
Líbí se mi vzhled a kvalita
kvalita, cena, design
Je to luxus
Mám s ni dobre zkušenosti
Vyhovují mně boty
Dobre zkusenosti, produkty se mi navic nejvice libi esteticky
-
Je mi nejvíce sympatická
cena
Nejhezčí kolekce, sedí mi velikost bot (40 2/3 ;) )
Jediné boty které mi sedí a vydrží nejdéle
Cena a sortiment produktů
kvalita, dobrá cena, střihy vhodné na mou losravu
Nenápadný design
Třeba Nike například... preferuji, z důvodu, že mi sedí více než ostatní.
Jméno , design , styl
Pohodlí
Líbí se mi její styl
Jsem spokojena s kvalitou.
Jejich boty mi vyhovovaly
na tričku mám puma, cejtim se jak guma :D no ne prostě přírodní
hezká
Boty mi lépe sedí, u oblečení tolik na značku nekoukám
kvalita a nabídka sortimentu
Nejvíce mi sedí.
Poměr cena/výkon
Design a material obleceni
dobrý design
nejzajímavější nabídka
kvalita,spokojenost
styl, kvalita
Kvalita a vzhled výrobků
Tato značka je oficiální a povinná pro vybavení českých, potažmo evropských rozhodčích
Hezké produkty, dobrá kvalita
koupím si to, co se mi líbí, bez ohledu na značku
Kvalita, sportovní styl, pohodlí
Mám ji odjakživa ráda, především z důvodů kvalitního sportovního oblečení
Jejich boty mi sedí nejlépe.
líbí se mi produkty této značky
Mají pohodlnější obuv
Nejširší sortiment
Líbí se mi nejvíce
Kvalitní materiál, cena, vše co jsem do teď koupila sedělo perfektně
Má nejhezčí produkty
Za dobré ceny kvalitné výrobky
Líbí se mi její výrobky
Líbí s emi jejich produkty
f
Dobrá zkušenost
Už léta ji kupuji a jsem s ní spokojený, nikdy jsem s produkty této značky neměl problém.
úsporná v barevnosti
kvalita, líbí se mi
líbí se mi produkty
nezáleží mi na značce, ale na kvalitě, modelu a barvě
Kupuji hlavně boty, protože mi prostě sednou na nohu. A jsou pro mě cenově dostupné (adidas)
její věci se mi líbí
záleží na ceně
Má zajímavý design
8775 %58 % 

Graf

4. Nakupujete výhradně produkty jedné sportovní značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5547,41 %36,67 %  
spíše nesouhlasím3126,72 %20,67 %  
spíše souhlasím2521,55 %16,67 %  
souhlasím32,59 %2 %  
nevím21,72 %1,33 %  

Graf

5. Jaké kritérium je pro Vás rozhodující při výběru produktu od určité značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita4538,79 %30 %  
Vzhled produktů3328,45 %22 %  
Předchozí zkušenost1916,38 %12,67 %  
Cena97,76 %6 %  
Popularita značky21,72 %1,33 %  
Mix všech nabídnutých možností10,86 %0,67 %  
materál + předchozí zkušenost10,86 %0,67 %  
kombinace vlastne vseho receneho10,86 %0,67 %  
od každého trochu10,86 %0,67 %  
Kvalita, cena, vzhled, pohodlí, výběr10,86 %0,67 %  
asi by som označil všetky možnosti okrem popularity značky to myslím nikoho nezaujíma10,86 %0,67 %  
nelze zaškrtnout více: kvalita, vzhled, cena, zkušenost10,86 %0,67 %  
cena, kvalita a předchozí zkušenost zároveň10,86 %0,67 %  

Graf

6. Vybíráte sportovní značku podle známých osobností, které danou sportovní značku propagují?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6858,62 %45,33 %  
spíše nesouhlasím3631,03 %24 %  
nevím86,9 %5,33 %  
spíše souhlasím43,45 %2,67 %  

Graf

7. Jaké jméno známé osobnosti se Vám vybaví jako reklamní tvář pro určitou značku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím 910,11 %6 %  
žádné88,99 %5,33 %  
David Beckham55,62 %3,33 %  
Cristiano Ronaldo55,62 %3,33 %  
Beckham44,49 %2,67 %  
Ronaldo44,49 %2,67 %  
Lionel Messi22,25 %1,33 %  
Usain Bolt22,25 %1,33 %  
Bolt22,25 %1,33 %  
Tomáš Rosický11,12 %0,67 %  
ostatní odpovědi J. Kulhavý - Maserati
Taťána Kuchařová - Nike
žádné, reklamu nesleduji
Tomáš Tůma - Armáda České republiky
Bolt - Puma
Berdych, Federer, Nadal,
Neymar
Pirlo
Rihanna
sportovci
Federer - Nike
netuším
U. Bolt puma
Zinedine Zidane
Lukáš Rosol
Rihanna-Adidas
serena williams
Messi
Nikdo mě nenapadá
Nike - film Po čem ženy touží
Neznám
Usain Bolt (Puma)
Adidas -> Messi, Nike -> CR7 Puma -> Bolt
Zorka Hejdová - Adidas, Beckham - CK
roger federer
adidas - Zorka Hejdová
Žádná, nemám televizi, na počítači mám reklamy zablokované
reebok - Jágr; puma - Bolt; adidas - Messi; Nike - LeBron James
Michal Konečný... teda David Beckham
Tomáš Rosický - Puma
kuchařová - adidas
Gabriela Koukalová
Pepé
Ronaldo - Nike
Zorka Hejdová, adidas
Asi žádné, tohle opravdu neovlivní výběr mého oblečení
Ewa Farna - Nike.
C. Ronaldo; R. Federer
Žádná
MICHAEL PHELPS
Usain Bplt
-
Federer
Ewa Farna má cosi o cvičení
Mike Jordan - aasi
Nicki Minaj- adidas
Kateřina Emmons
4752,81 %31,33 % 

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujete produkty sporotvních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
A3 sport3832,76 %25,33 %  
Sportisimo3832,76 %25,33 %  
Autorizovaný obchod určité značky1613,79 %10,67 %  
Hervis sport54,31 %3,33 %  
Intersport43,45 %2,67 %  
Decathlon21,72 %1,33 %  
různě21,72 %1,33 %  
Ukradnu v kabině10,86 %0,67 %  
všude10,86 %0,67 %  
Eshopy10,86 %0,67 %  
Stridam maloobchodni prodejny s vice znackami vc. Napr. Decathlonu10,86 %0,67 %  
někdy v shopping centrech, já si ty názvy pletu10,86 %0,67 %  
Projdu všechny obchody a vyberu si, v kterém jsem našla to coje jsem si predstavovala mebo se mi llíbí, sedí. Nejčastěji D- sport, A3 sport...10,86 %0,67 %  
Jak kdy10,86 %0,67 %  
Freeport Hatě 10,86 %0,67 %  
no hlavne v obchodoch, ale nemám jasne určený obchod kam chodím vždy10,86 %0,67 %  
*sportovních značek10,86 %0,67 %  
Přes internet 10,86 %0,67 %  

Graf

9. Při jaké příležitosti nejčastěji nosíte produkty sportovních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sport6757,76 %44,67 %  
Volný čas4437,93 %29,33 %  
Škola32,59 %2 %  
Zaměstnání21,72 %1,33 %  

Graf

10. Věnujete se nějakému sportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelněotázka č. 11, Ano, příležitostněotázka č. 11, Ne, vůbecotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pravidelně5547,41 %36,67 %  
Ano, příležitostně4538,79 %30 %  
Ne, vůbec1613,79 %10,67 %  

Graf

11. Jakému?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fotbal2020 %13,33 %  
fitness44 %2,67 %  
Běh44 %2,67 %  
volejbal44 %2,67 %  
Florbal22 %1,33 %  
Badminton22 %1,33 %  
cyklistika22 %1,33 %  
Posilování 22 %1,33 %  
tenis, lyžování, cyklistika11 %0,67 %  
Lakros11 %0,67 %  
ostatní odpovědi bruslení, pole dance, lyžování
jezdectví
Badminton, koloběh
fitness, beh, basketbal
Badminton, Nohejbal
běh, turistika, tenis, cyklistika
běhání
fotbal, kulturistika
Zumba
Běh, volejbal
trampolínky ve fitku, běh
Cyklistika, běh..
Trx, Kruhový trénink, Kolo, lyže, plavání
badminton, inline
fotbal, futsal
šachy
běh, fitness
Plavání, běhání, fitness
Chůze, cyklistika, turistika, lyžování
Beh, bosu
obcas jizda na kole, turistika
beh, kolobezka
cvičení, kolo
Tenisu
Fotbal, florbal
petanque
Jízda na koni, běh, jóga
turistika, tanec
akrobatický rock and roll
Posilování, kruhový trénink
cyklo, běh, inline brusle
Volejbal, squash, badminton, pinec, plavání, běhání....
Crossfit,běh,posilování , jumping, trx
požární sport
Hokej
fotbal každý den
běhání do schodů
MMA
Tabata
Beh, joga...
běh, yoga
Běh, kolo, in-line bruslení, lyže
volejbal, běh, inliny, tenis, tabata
Házená, běh
Orientační běh
Thaibox
Tenis, kolo
Volejbal, TRX, kruhový trénink
Futbal
g
tenis
fitness, bmx
basketbal
joga, zumba, tanec, lyže
plavání
tanec, cyklistika, zimní brusle, inline, sjezdové lyžování, fitness v posilovně
fitness, jezdectví
běh, jízda na kole, tenis
5858 %38,67 % 

Graf

12. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7161,21 %47,33 %  
Muž4538,79 %30 %  

Graf

13. Rozhodli jste se v minulosti nekupovat produkty určité sportovní značky z důvodu špatné předchozí zkušenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, rozhodl/aotázka č. 14, Nevímotázka č. 15, Ne, nerozhodl/aotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nerozhodl/a4639,66 %30,67 %  
Ano, rozhodl/a3731,9 %24,67 %  
Nevím3328,45 %22 %  

Graf

14. Jaká to byla sportovní značka?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nike924,32 %6 %  
adidas410,81 %2,67 %  
Reebok410,81 %2,67 %  
Umbro38,11 %2 %  
Puma38,11 %2 %  
-25,41 %1,33 %  
Lotto12,7 %0,67 %  
vans, sice není sportovní až tak...12,7 %0,67 %  
Sandic12,7 %0,67 %  
Lotti12,7 %0,67 %  
ostatní odpovědi Alpinepro
New Balance
New Balance nebo tak... :D
Saller
Mizuno
Puma, Diadora
Nepamatuji si
decathlon
821,62 %5,33 % 

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 257161,21 %47,33 %  
14 - 192218,97 %14,67 %  
26 - 301210,34 %8 %  
31 - 4043,45 %2,67 %  
51 - 6043,45 %2,67 %  
41 - 5021,72 %1,33 %  
60 a více10,86 %0,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Při jaké příležitosti nejčastěji nosíte produkty sportovních značek?

  • odpověď Sport:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotbal na otázku 11. Jakému?

10. Věnujete se nějakému sportu?

  • odpověď Ano, pravidelně:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotbal na otázku 11. Jakému?

12. Jste?

  • odpověď Muž:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fotbal na otázku 11. Jakému?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete produkty (oblečení, obuv, doplňky) od světových sportovních značek jako jsou např. adidas, nike, puma atd.?

2. Jakou sportovní značku preferujete nejvíce?

3. Z jakého důvodu právě tuto značku preferujete nejvíce?

4. Nakupujete výhradně produkty jedné sportovní značky?

5. Jaké kritérium je pro Vás rozhodující při výběru produktu od určité značky?

6. Vybíráte sportovní značku podle známých osobností, které danou sportovní značku propagují?

8. Kde nejčastěji nakupujete produkty sporotvních značek?

9. Při jaké příležitosti nejčastěji nosíte produkty sportovních značek?

10. Věnujete se nějakému sportu?

11. Jakému?

12. Jste?

13. Rozhodli jste se v minulosti nekupovat produkty určité sportovní značky z důvodu špatné předchozí zkušenosti?

15. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete produkty (oblečení, obuv, doplňky) od světových sportovních značek jako jsou např. adidas, nike, puma atd.?

2. Jakou sportovní značku preferujete nejvíce?

3. Z jakého důvodu právě tuto značku preferujete nejvíce?

4. Nakupujete výhradně produkty jedné sportovní značky?

5. Jaké kritérium je pro Vás rozhodující při výběru produktu od určité značky?

6. Vybíráte sportovní značku podle známých osobností, které danou sportovní značku propagují?

8. Kde nejčastěji nakupujete produkty sporotvních značek?

9. Při jaké příležitosti nejčastěji nosíte produkty sportovních značek?

10. Věnujete se nějakému sportu?

11. Jakému?

12. Jste?

13. Rozhodli jste se v minulosti nekupovat produkty určité sportovní značky z důvodu špatné předchozí zkušenosti?

15. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Štědrý, O.Sportovní značky (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://60807.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.