Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování potravin

Nakupování potravin

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Fedorková
Šetření:14. 05. 2017 - 10. 06. 2017
Počet respondentů:543
Počet otázek (max/průměr):34 / 19.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník je určen pro všechny osoby starší 15 let, které nakupují potraviny.

Výsledky dotazníku použiji pro mou diplomovou práci na téma Postoj Čechů k nakupování potravin na internetu. Děkuji Vám za pomoc s dokončením mého studia.

Simona Fedorková, studentka Vysoké školy ekonomické v Praze

 

 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Máte zkušenost s nakupováním POTRAVIN na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, nakupuji pravidelněotázka č. 11, Ano, nakupuji občasotázka č. 11, Ano, zkusil/a jsem to, ale nyní na internetu nenakupujiotázka č. 2, Ne, ale plánuji to zkusitotázka č. 2, Ne, ani to nepánujiotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ani to nepánuji16229,83 %29,83 %  
Ne, ale plánuji to zkusit14326,34 %26,34 %  
Ano, nakupuji občas10519,34 %19,34 %  
Ano, zkusil/a jsem to, ale nyní na internetu nenakupuji8215,1 %15,1 %  
Ano, nakupuji pravidelně519,39 %9,39 %  

Graf

2. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NENAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Do místa, kde bydlím, eshopy s potravinami nerozváží.2.9775.32
Obávám se o čerstvost a datum spotřeby doručených potravin.4.384.773
Obávám se o kvalitu potravin z internetu.4.534.409
Bojím se, že mi dovezou jiné potraviny, než jsem si objednal.3.6644.45
Bojím se, že mi potraviny dovezou, když nebudu zrovna doma.3.784.595
Nechci platit za dopravu.5.2513.991
Chci mít potraviny hned, nechci čekat, až mi je dovezou.4.6154.221
Bojím se, že se potraviny během přepravy poškodí (např. pomačkané ovoce nebo rozbitá vejce).4.1994.619
Chci si zboží vybrat sám/sama v prodejně.5.6053.18
Jsem spokojený/á s tím, jak nakupuji teď.5.3592.84
Nakupování potravin na internetu je složité.2.613.308
Je snadnější nakoupit potraviny v obchodě než na internetu.4.4423.942
Nechci v e-shopu s potravinami zadávat bankovní údaje.3.4915.03
Nechci plánovat nákup potravin – radši nakupuji podle toho, co vidím v obchodě.4.6364.092
Rád/a chodím nakupovat potraviny, baví mě to.4.144.311
Rád/a jdu do obchodu, abych byl/a v kontaktu s lidmi.2.9643.932
Chci mít hodně informací předtím, než nakoupím nějakou potravinu.4.1783.754
Při nakupování potravin na internet nemohu zaplatit v hotovosti.3.0884.463
Můj oblíbený řetězec neprodává potraviny přes internet.3.8915.177

Graf

3. Začal/a byste nakupovat potraviny na internetu, kdyby se změnily následující podmínky u INTERNETOVÝCH PRODEJCŮ POTRAVIN? 1=zcela NEsouhlasím, 7=zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Levnější doprava5.0494.176
Rychlejší doprava4.5484.155
Záruka za kvalitu a čerstvost potravin5.1784.229
Možnost vyzvednout si zboží na řadě snadno dostupných míst4.1295.27
Záruka okamžitého vrácení peněz za produkty, které se mi nelíbí5.1094.086
Služba náhrady nevyhovujících produktů ten samý den4.6954.243
Možnost volby náhrady za nedostupné zboží před doručením objednávky4.4944.291

Graf

4. Začal/a byste nakupovat potraviny na internetu, kdyby se změnila VAŠE ŽIVOTNÍ SITUACE? 1=zcela NEsouhlasím, 7=zcela souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Narození dítěte3.5044.359
Nemoc, úraz, omezení schopnosti pohybu5.6383.151
Změna bydliště do místa, kde nemám svůj oblíbený obchod s potravinami3.3754.198
Nedostatek volného času4.0544.17
Trávení více času v práci3.934.292
Práce z domova2.7834.092
Nutnost postarat se o nemocného partnera nebo příbuzného4.6364.206

Graf

5. Je něco jiného, co by se muselo změnit, abyste začal/a nakupovat potraviny na internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

absence jakýchkoliv kamenných obchodů s potravinami v dostupné vzdálenosti

aby braly stravenky

Aby můj obchod tu službu nabízel. :-)

Aby tuto službu nabízel můj oblíbený obchodní řetězec. Aby byla doprava tak levná, že by cenu za ni vynahradil ušetřený čas.

Ani ne, služby mají víceméně dobře udělané. Ale dle mého lidi prostě raděj jdou do obchodu nakoupi si, podívají se co tam vše je a ikdyž nadávají na fronty u pokladen, tak si je vystojí. Pak to jídlo lépe chutná :D

ano, způsob prohlížení a filtrování zboží na www.i-tesco.cz

Asi by se musela radikálně zlepšit moje finanční situace.

asi bych musela začít chtít, teď nechci, baví mě si vybírat na místě podle momentální nabídky, čerstvosti, vzhledu, vůně, nápadů...online je nuda :)

Asi kdybych začala bydlet s více lidmi, pro samotného vysokoškoláka to nemá cenu

Asi ne, priorita je pro mě čerstvost. Jelikož pracuji v potravinách tak ráda ochutnám co kupuji. Nebo si čichnu k masu, které kupuji i když vypadám jako blázen. Pokud nenakupuji u známého řezníka.

asi nic, nechci kupovat potraviny na internetu

Bývať úplne mimo akéhokoľvek obchodu. Teraz bývam 5 minút od hypermarketu.

celková kvalita potravin

Cena minimální objednávky v některých e-shopech.

cena potravin

Ceny potravin na internetu - dle mého názoru všeobecne trochu vyšší cenová hladina

doprava zdarma

Doprava zdarma.

Doruceni do 60min a zdarma + normalni ceny a ne predrazene jako rohlik.cz

Dovazet do mista bydliste bez platby za dopravu nebo alespon dopravne snizit.

Dovoz potravin do místa bydliste

Jídlo platit stravenkami

Kdyby mě přestali bavit lidé, jsem rád v kontaktu s okolím. Nakupování v prodejně je sociální záležitost.

Kdyby přes internet prodával potraviny můj oblíbený obchod.

Kdyby se zavřely všechny obchody :-)

kdybych bydlela v místě, kde jsou hůře dostupné obchody a zavážejí tam objednávky z internetu

Když by přítel přestal pracovat v obchodě s potravinami

Kvalita vybraných potravin

Levnejsi potraviny

Levnější ceny potravin než v kamenných prodejnách

Levnější potraviny na internetu

Lidl by měl zavést eshop :)

Mit vic peněz

Množsví obchodů nabízeící rozvoz

možná něco jako virtuální nakupování

možnost odměn, dárků, něco navíc

Můj oblíbený obchod by mohl rozvážet potraviny, musela bych se odstěhovat někam, kde není snadná dostupnost do obchodu. Momentálně mám oblíbený velký obchod s potravinami 5 minut autem :-)

Můj oblíbený obchod by musel zavést tuto možnost.

Můj strana nic,ja ráda chodím nakupovat

Musel by jsem chtit nakupovat na internetu.

Musel by se cely proces zjednodusit.

musel bych mít, od prodejce, doma zařízení přes které bych mohl dělat objednávky řidič co by mi přivezl objednané potraviny by musel přijmout hotovost Lidl by musel mít tento způsob prodeje

musela bych být totální lenoch

Musela bych být víc lenošná, dnes máme vše přímo pod nosem a pořád nám to je málo. Lidé si už ani nedojdou koupit čerstvé pečivo na sobotní snídani. Neprojdou se po voňavém trhu s ovocem a zeleninou a to je škoda.

Museli by se změnit dvě zásadní věci. První by bylo, že by nebyli nabízeny polské "potravin" a druhá, že by nebyli nabízeny "potraviny" od Babišového STBáckého agrofertu.

Museli by zavrieť všetky kamenné obchody.

museli by zavřít všechny hyper a super markety

Muselo by být nakupování na internetu rychlejší, snadnější, dostupnější, bezpečnější než osobní nákup. Nebydlím ve městě, ale přesto tu máme hned několik míst, kde se nabízí zelenina, pečivo, drogerie aj. Jsem momentálně zdravá a jsem na mateřské, vyhovuje mi si vybrat, co a kde se mi nejvíce líbí. Nedostanu se sice do města, ale jsem spokojená. Až budu v zaměstnání, určitě se situace změní. Netuším zatím jak, to bude záležet právě na místu a druhu práce.

Muselo by se mi chtít.

Musely by být levnější a/nebo kvalitnější než ty, které si sám vyberu, a hlavně prakticky okamžitě dostupné.

Musely by se zavřít kamenné prodejny. Až bude všechno on-line tak co budou všichni lidi dělat?

Nabídka od řetězce, kde nakupuji... Lidl není diskont, novy koncept je supermarket a pozici je se jinam

najít odvahu udělat první krok

Nakládání s osobními údaji

Nakupuji málo potravin (do 100 kč za nákup), proto nepoužívám internetové obchody (většinou je rozvážka nad 300)

naprosto nedostatkové zboží v běžném řetězci

Ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

NE

Ne

ne

ne

ne

ne, potraviny z internetu ne

Ne. Chci si je vybírat sám

necítím se být jakkoli motivována to dělat (ani to kolem sebe nevidím marketingově komunikovat), možná kdybych o tom něco věděla (benefity) tak by mj postoj nebyl tak nijaký a spíš negativní.

Nemám tuto službu ve svém okolí, ale ráda bych jí využila.

Nemám zkušenost, ne protože bych se něčeho bála, ale protože mam kaufáč hoooodně blízko a neměla jsem zatím potřebu.

Nenakupuju na internetu, protože jsem moc línej zjišťovat, jak na to.

Není

nevím

nevím

Nevím jestli je potřeba něco měnit, prostě jsem navyklá chodit nakupovat...

Nezačnu. Nejsem lenivá chodit do obchodu

Nic

Nizsi cena nez v obchode

Obávám se o vypovídající hodnotu mého příspěvku, neboť během pěti minut chůze mohu být v supermarketu i hypermarketu. V takovém případě je zbytečné objednávat potraviny online, vyjma problematiky s časem.

obecně u všech e-shopů a všech dopravců mám špatné zkušenosti s dopravou, takže mě jen tak něco nepřesvědčí, leda snad výrazně nižší cena

pokažené auto nebo jiná situace, kdy bych musela na větší nákup pěšky

Pravděpodobně vůbec nic. Nemám to v plánu.

Prodej i v mem malém městě

překonat obavy z nového a neznámého

Přesný popis složení potravin.

Přestěhovat se a mít více peněz.

Různé možnosti platby

Snad jedině kdyby se potraviny daly sehnat jen na netu.

Těžko si na internetu vyberete jaký kus masa chcete - prorostlé, neprorostlé, prorostlé jen trochu.

To bych asi musela bydlet na nějaké vesnici s malým výběrem a ne ve středu Brna. Přijde mi mnohem lepší vybrat si potraviny v obchodě sama a až podle nálady a toho, co zrovna mají.

uvažoval bych eventuelně o trvanlivých potravinách. Nikdy ovoce/zeleninu a maso. Možná bych nakupoval pomocí Alexa Echo (jako je to v USA), nebo pokud by mi lednička vyhodnocovala čerstvost/datum spotřeby nabo úplnou absenci dané potraviny - aby objednávala automaticky

Velmi mne to zajímá a chtěla bych přesně toto: Můj klient si naskládá do košíku (mobilní aplikace, ale třeba i reálný košík) produkty, já dostanu (na mobil) podrobný výpis a pokyn k úhradě a pokud to schválím, provede se platba. Jde o řešení pro lidi s omezenou finanční svéprávností a jejich opatrovníky.

Větší dostupnost bezlepkových a veganských výrobků, čerstvého ovoce a zeleniny.

více farmářských potravin

Více informací o tomto nakupování

Výše uvedené mě více méně netrápí. Důvod, proč nenakupujeme doma přes internet je, že obchod, který jako jediný dováží do našeho bydliště má malý výběr, drahé produkty a čas, který strávíme přemýšlením nad tím, co ještě chceme a dohledáváním položek se rovná tomu, který trávíme v obchodě, kde máme produkty na očích. A trochu je to také před sousedy trapné, když vám přivezou takto nákup, ale to je drobnost.

Zatím ne, jsou potraviny, které za mě internetový obchod nevybere. To by mi museli autem dovést celý sortiment masa, uzenin, pečiva, ovoce, zeleniny, a teprve pak bych si vybral...

6. Kde nyní NEJČASTĚJI nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarket (např. Tesco, Kaufland, Globus)13334,37 %24,49 %  
diskontní prodejna (např. Lidl, Penny)10928,17 %20,07 %  
supermarket (např. Albert, Billa)9624,81 %17,68 %  
malá samoobsluha (např. Hruška, Coop)246,2 %4,42 %  
Makro20,52 %0,37 %  
Kaufland, pokud za stravenky- Albert, občas Billa, ale nerada, je drahá. 10,26 %0,18 %  
Podle akci, billa Kaufland Penny Lidl10,26 %0,18 %  
Country Life10,26 %0,18 %  
přbližně stejně lidl a tesco 10,26 %0,18 %  
nejvíce v malých kamených obchodech, kam sice patří i COOP, či Hruška, ale také konzum, večerka, obchůdky se zelninou a další obchůdky živnostníků.10,26 %0,18 %  
supermarket, farmářské trhy, samoobsluha, pěstitelé, chovatelé10,26 %0,18 %  
Male predajne ako napr. ,,cinan"10,26 %0,18 %  
farmářské potraviny10,26 %0,18 %  
Místní prodejci (maso, pečivo) + různé další obchody10,26 %0,18 %  
Kombinace Billa, Globus, Lidl - nejlepsi Globus a Lidl, Billa je nutne zlo protoze je nejbliz, ale ten obchod nesnasim. 10,26 %0,18 %  
Zdravá výživa10,26 %0,18 %  
Bio obchody (dobrej špajz, my food..)10,26 %0,18 %  
obchody s lokálními potravinami, zdravá výživa, trhy10,26 %0,18 %  
Lidl, Kaufland10,26 %0,18 %  
malá samoobsluha (např. Hruška, Coop)10,26 %0,18 %  
Sestupně dle četnosti návštěv: Billa (nejbližší), Můj obchod (vlastně ještě bližší, ale spíše nouzovka), Albert (hypermarket, ale z mé strany naprostá nespokojenost s kvalitou a službami)10,26 %0,18 %  
hypermarket Globus/Makro a diskont Lidl/Aldi10,26 %0,18 %  
podle potřeby10,26 %0,18 %  
u vjetnamca10,26 %0,18 %  
vše výše uvedené plus malá zelinářství a farmářské trhy10,26 %0,18 %  
místní malý obchod 10,26 %0,18 %  
Vsude10,26 %0,18 %  
Lidl, Tesco, Kaufland, Albert10,26 %0,18 %  

Graf

7. Co je pro vás při výběru místa nákupu potravin NEJDŮLEŽITĚJŠÍ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita potravin12231,52 %22,47 %  
Obchod mám blízko10727,65 %19,71 %  
Široká nabídka potravin6617,05 %12,15 %  
Cena389,82 %7 %  
Slevy, akce256,46 %4,6 %  
Kombinace výše uvedeného10,26 %0,18 %  
Blízkost, cena, dostupnost potravin, která jsem zvyklá nakupovat10,26 %0,18 %  
kvalita potravin, cena10,26 %0,18 %  
pomer cena-kvalita10,26 %0,18 %  
souhrn všech bodů10,26 %0,18 %  
přiměřená cena za vyšší kvalitu10,26 %0,18 %  
složení potravin10,26 %0,18 %  
všechny důvody výše10,26 %0,18 %  
hracky pro deti10,26 %0,18 %  
male Tesco bere stravenky10,26 %0,18 %  
všechny výše10,26 %0,18 %  
Dostupnost prodejny.10,26 %0,18 %  
Kombinace všeho (kvalita, cena, dostupnost obchodu)10,26 %0,18 %  
Pravděpodobně všechny tyto důvody dohromady. 10,26 %0,18 %  
Moje finační situace10,26 %0,18 %  
poměr ceny a kvality potravin10,26 %0,18 %  
kvalita, nabídka, obchod je blízko10,26 %0,18 %  
To,že mi regály samy řeknou co mi chybí10,26 %0,18 %  
kvalita vs cena10,26 %0,18 %  
kvalita & cena10,26 %0,18 %  
Obchod,ktery mam pri ceste10,26 %0,18 %  
Sestupně dle priority: Kvalita potravin a služeb (více otevřených pokladen, nestát 15 minut ve frontě), cena. Nejoblíbenějším obchodem je pro mě Lidl, bohužel je ve větší vzdálenosti.10,26 %0,18 %  
Je to mix kvality a ceny sortimentu 10,26 %0,18 %  
zkušenosti10,26 %0,18 %  
jak kvalita, tak i cenová dostupnost10,26 %0,18 %  
nejlépe poměr cena/kvalita/akce10,26 %0,18 %  
Málo lidí10,26 %0,18 %  
velkoobchodní ceny, sortiment, kvalita10,26 %0,18 %  
Nabídka bezlepkových produktů10,26 %0,18 %  

Graf

8. Jak často nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát týdně24262,53 %44,57 %  
1x týdně9123,51 %16,76 %  
každý den328,27 %5,89 %  
1x až 2x měsíčně184,65 %3,31 %  
méně často41,03 %0,74 %  

Graf

9. Kolik nejčastěji za jeden nákup potravin zaplatíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 Kč21254,78 %39,04 %  
500 až 1000 Kč10126,1 %18,6 %  
1000 až 1500 Kč369,3 %6,63 %  
1500 až 2000 Kč194,91 %3,5 %  
2000 Kč až 4000 Kč174,39 %3,13 %  
nad 4000 Kč20,52 %0,37 %  

Graf

10. Vadí vám něco na způsobu, jakým teď nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Nic

-

-

- fronty u pokladen

"Musím" pro různé potraviny do různých obchodů

Ani ne

ani ne

ani ne

ani ne

Ani ne

Ani ne

Ani ne jen mene cekani v hodinach kdy obchodni retezec vi ze bude mnoho lidi chodit na slevy a pritom nechaji otevrene 2poklady z 20 pokladen

Ani ne.

Ani ne.

Ani vlatne ne

Ano

Ano

ano - občas není zboží z letáku 1.den platnosti odpoledne na prodejně

Ano, dražší potraviny v mém obchodě leží příliš dlouho, ryby smrdí, ořechy jsou žluklé, ...

Ano, musím jít do obchodu, stát fronty a komunikovat s lidmi. Dovoz by mi plně vyhovoval.

ano, musím to táhat

ano, stojí mě spoustu času

Ano, vadí mi četnost nákupů, ale nejsem schopná si předem rozmyslet nákup na celý týden. Pak pokaždé koupím něco, co jsem nechtěla navíc.

Ano, ze v kazdem obchode maji jen neco z toho co chci v pozadovane cene a kvalite

Asi ani ne.

Asi ne.

Asi nic

bere to čas

Bere to moc času, hodně lidí všude.

beru to jako nutné zlo

Blbě se to nosí, když děláme velké nákupy.

Cas

Cas, maly vyber a tahani domu

Casto chybí potraviny,jsou mene kvalitni,zejmena ovoce a zelenina

Cesta od auta do výtahu

Čakanie u pokladne

čas

čas

Čas

čas a lidé v obchodech

Čas v obchodě

Časová dotace věnovaná nákupu

Časová náročnost, ztráta času, který by se dal využít jinak, fronty u pokladny

Často koupím víc, než jsem měla v plánu.

člověk nakoupí i to co neměl v plánu

Davy bezohlednych lidi.

Dlouhé fronty

Dlouhe fronty

dlouhé fronty u kas

Fronty

Fronty

Fronty

fronty

fronty

fronty

fronty

Fronty

Fronty

fronty na pokladně

fronty u placení

fronty u pokladen

Fronty u pokladen

Fronty u pokladen

Fronty u pokladen

fronty u pokladen

Fronty u pokladny

fronty u pokladny

Fronty uz pokladen :-)

fronty v obchodě

fronty v obchodech, horší dostupnost některých druhů potravin

fronty, bere to čas, špatně se hledají některé potraviny

Fronty, důchodci

Hodně lidí

Hodně lidí

Hodně lidí v obchodě

hodně lidí v obchodech

Hodně lidí všude.

Hodně lidí.

hordy důchodců v den akcí

hromada lidi

Hromada lidí

Chodim do Billy, protoze je nejbliz a nemam auto abych si sjel do Globusu nebo Lidlu. Billa me velmi frustruje. Kdyby mel globus rozvoz do 60min pro blizke okoli (z pohledu vozidla a ne MHD a tahani tasek) za rozumnou cenu treba symbolicky 50,- tak by nebylo co resit.

Chování pokladních a prodavačů(neodbornost).

je to náročné na čas

je to otrava, ale nutnost

Jedině tahaní těžkých tašek.

Jelikož nemám auto nemohu udělat větší nákup.

Jo chodim tam zhulenej a nemuzu si vybrat

Jsem spokojena

když je moc lidí a vrážejí do vozíků a nedá se hnout

když mám s sebou psa, nemůžu na nákup - bojím se ho nechat před obchodem a v autě je horko. Super by byly nějaké hlídané kotce.

Kolikrát přinesu domů cibuli a ta za dva dny zhnihe. Nebo brambory, koupíte je a už jsou hnusné.

koupím toho moc (do zásoby v akcích) a pak se s tím táhnu

Koupím víc než potřebuju a víc nezdravého

Leda jen to, že nákup nosím v rukách (v tašce v rukách) a když to přeženu, mám to těžké. Takže je potřeba myslet na to, že méně je více a kupovat jen to, co opravdu potřebuju dnes a v nejbližších dnech. Nenakupuju do velké zásoby, neboť zde nemáme takovou kolísavost cen, jako v supermarketech. Ceny jsou sice bez slev, dražší zboží, ale za to je ta cena přibližně stejná. Takže si v průběhu nákupu snadno odhadnu cenu nákupu. Proto všechno nemám ráda nákup v supermarketu a potažmo mne neláká ani nákup potravin na internetu (člověk prostě snadno přestřelí).

Lidi a fronty.

Málo času, tím pádem nečtu etikety na potravinách

malý výběr ovoce a zeleniny, velké frony u pokladen

malý výběr sortimentu

Malý výběr v místních obchodech (a marketech, tam je to doknce horší) Zmizely solidní malé obchody

Malý výběr, dražší zboží.

maximálně fronty

menší výběr, nemají biopotraviny, nerada se zabývám nákupem potravin

mnoho lidí v obchodě

mnoho lidí v obchodě, fronty

Mnozstvi lidi v obchode

Množství lidí v obchodu

Množství pokladen, z nichž je jich otevřeno jen pár a jsou u nich ohromné fronty

množství zákazníků na prodejně...

Moc casu, ktery nakupovanim stravim.

Moc lidí

Moc lidí

Moc lidí

Moc lidí

moc lidi v obchodech, fronty u pokladny

Moc lidí, dlouhé fronty, pořád stejné potraviny

moc velký obchod, ztrácím se

Moje rodina toho hodně sní, takže se musí nakupovat každý den velké množství všeho.

Možnost dlouhého čekání ve frontě, cestování, těžký nákup

Musím cestovat autobusem a nemohu vzít úplně velký nákup, takže musím v prodejně přemýšlet, jestli to poberu. Kupovat auto jen kvůli nákupům se mi ale nechce.

Musím fyzicky do prodejny a velmi pečlivě vybírat kvalitní potraviny které nejsou z polska, Litvy a podobných destinací a vybírat potraviny které nejsou od STBáka Babiše.

Musím navštívit několik různých prodejen, abych získala všechny potraviny, které obvykle kupuji.

na prodejně nemají malé košíky

Nákup je velmi těžký, minimálně 25 kg

Nakupuji často a v malém množství, utratime tak vice peněz

ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

NE

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne vse mohu koupit na jednom miste = ztrata casu.

ne, jsem spokojena

Ne, nevadí.

Ne, obchod mám na cestě z práce poblíž bydliště.

né, vůbec nic

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Někdy při akcích jsou obchody plné celkem bezohledných lidí.

některé zboží chybí

Nekvalita potravin v Bille i Albertu, což jsou nejbližší supermarkety. Paradoxně kvalitnější zboží má vietnamec z Můj obchod, bohužel však má menší výběr.

Nekvalitní potraviny v hypermarketech, ovšem zároveň komplikované nakupování ve specializovaných maloobchodech, kde je zboží kvalitní.

Nenakupuji moc dopředu, čímž si zvyšuji náklady...

nepromyšleně, neplánovaně

nepříjemené prodavačky :-)

Nepřipravenost - zbytečné položky

Nerad nakupuji.

nerada nakupuji

Nest je v tasce sama, platit za tasku

Nevadí

Nevadí

nevadí

nevadí

nevadí

nevadí

nevadí

nevadí mi nic

Nevadí mi nic, jsem na rodičovské a cestou venku si nakoupíme co zrovna potřebujeme.

Nevadí mi nic.

Nevadi mi nic. Nakoupim vzdy jak mam cas a chut

Nevadí mi nic. Zatím jsem zcela spokojena.

Nevadí, nakombinuji si různé druhy prodejen a čas, ve který nakoupit jdu přizpůsobím možnostem.

Nevadí.

Nevadí.

nevím

nevrlé prodavačky

Nevyhovuje mi obchod najbližší k miestu môjho bývania, no do môjho obľúbeného obchodu si nemôžem z časových dôvodov dovoliť chodiť často.

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

nic

Nic

nic

Nic mě nenapadá.

Nic mi nevadi

Nie

Nie

Nie.

Noseni tech tasek s nakupem. Auto nemam. A tahnout se narvanou tramvaji treba 15 min, ve stoje, se 3 taskama - neni zadna sranda.

Nošení těžkých tašek

Občas fronty

Občas musím tahat sama hodně těžké tašky s nákupem až k bytu a je to pro ženu, která není v dobré fyzické kondici, dost namáhavé.

občas není místo na parkování

občas nepříjemné prodavačky

Omezují mě otevírací hodiny.

Otevírací doba - někdy ji nestihnu

otvírací doba v mé prodejně

Plastove tasky a sacky- zrusila bych je UPLNE!!!!

Podpora velkých řetězců. Ráda bych podpořila maloobchodníky v mé obci, ale nemají kvalitní potraviny.

Pokud je v obchode moc lidi, nebo pokud nemaji zbozi, ktere jsem planoval koupit.

Potraviny ktere chci uz v pozdejsich hodinach nemusi byt na prodejnach k dispozici.

Pouze spousty lidí v brněnských prodejnách.

Priliš často a bez rozmyslu

Přeplněnost obchodu

Při větším nákupu, těžké tašky. Nevlastním auto.

řady u pokladen

Sehnat nektere produkty znamena navstivit nekolik obchodu.

Spíše ne

Spíše řeším dostupnost než kvalitu i když o a faktory jsou důležité

spousta lidí = hladomor

Spousta lidí vrací sebou poškozené potraviny do regálu, mrazáků atd. Přijde mi to nechutné, sobecké. Chci jít nakoupit, ne ohledávat všechno jestli je Ok.

strávený čas, zvyšování cen

špatná kvalita a vysoká cena zeleniny a ovoce

Špatná kvalita, malý výběr

Špatné plánování nákupu, které souvisí s nepravidelnou pracovní dobou.

Tahani tasek

tahání tašek

Tahání těžkých tašek

Tahání těžkých věcí

Tahat to domů :-)

takes a lot of time

Tasky a vykladani z kosiku

Těžké nádoby či obaly.

Těžké tašky

těžké tašky s nákupem

To že je musím v rukách tahat domů. Nic není dost blízko a nejezdí mi k domu žádné spoje.

To, že nemám auto a že mám jen dvě ruce.

trochu

U Lidlu nelze nakoupit online :)

Umisteni obchodu

utratím víc než jsem původně chtěla

V Albertu nemají samostatnou mraženou brokolici, v Lídlu nemají velké balení hummusu.

Vadí mi jak supermarkety potravinami plýtvají, kvalita potravin mnohdy taky není kdoví co.

vadí mi, že nejsou igelitky zdarma, jak tady v USA, vadí mi, že mi do nich nikdo neskládá nákup...případně mi vyhovuje sebrat krabice např. v Lidlu a skládat nákup do nich. Jinak k otázc e 33: Momentálně žiju v Chicagu, jinak na Moravě (střídavě)

ve špičce mnoho lidí v obchodě s tím spojené fronty neohleduplnost lidí

Velké množství lidí v obchodě

většinou nakoupím spostu věcí které vlastně nepotřebuji

vláčení těžkých nákupů

vlastně ani ne

Vůbec nevadí

Vubec nic :D :)

Vyprodané zboží a fronty u pokladen.

vzdálenost od bydliště

Vzdy utratim vic nez mamv planu

X

zabere hodně času, nosení těžkých tašek

Zabere moc času.

Zabere to dost casu.

Zabere to příliš mnoho času

zboží je občas probrané a neseženu to, co chci. někdy koupím zcela nepotřebné věci jen proto, že jsou zrovna v akci.

Zbrkle a pospíchám

ztráta času

Ztráta času

Ztráta času

ztráta času

ztráta času

Ztráta času, fronty, bez auta je větší nákup nepohodlný

že mám jen 2 ruce na jeho tahání

žere to čas

Žere to čas.

11. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nakupování potravin na internetu je pohodlné.5.8232.374
Nakupuji na internetu, abych nemusel/a tahat těžké tašky.5.4434.006
Nakupováním na internetu ušetřím spoustu času.5.3773.229
Na internetu je širší nabídka potravin.3.8233.88
Na internetu jsou nižší ceny, lepší slevy a akce.3.6523.391
Nemusím chodit po obchodě a skládat potraviny do vozíku/košíku.4.694.379
Nakupování potravin na internetu mě baví.4.2723.375
Nejbližší obchod s potravinami mám daleko.2.6274.335
Rád/a využívám užitečné prvky e-shopů s potravinami – nákupní seznamy, oblíbené položky.3.7724.859
Nemohu si nakoupit sám kvůli nemoci, úrazu nebo omezení pohybu.2.3524.467
Nemám rád nakupování potravin v běžných prodejnách.3.4683.996
Chci se vyhnout čekání u pokladen.4.7034.525
Můžu se tak vyhnout impulzivnímu nakupování.4.074.774
Nakupuji potraviny na internetu, když je škaredé počasí a nechce se mi ven z domu.3.434.865
Nakupuji potraviny, které nejsou dostupné v obchodech v mém okolí.3.9245.45
Potraviny mohu objednat kdykoliv a odkudkoliv.5.7592.664
Nakupování potravin v běžných obchodech mě stresuje.3.2974.31
Nemám auto.3.4567.197
Šetří to čas.5.6242.757

Graf

12. Bylo zde něco jiného, co pro Vás bylo důvodem k nákupu potravin přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ani ne

Ano fakt

bydlím v místě, kde není prodejna

Bydlíme v pátem patře bez výtahu.

Deti!s nima to nejde

Doporucrni od sestry

Faním Rohlik.cz a chci je tak podpořit :-)

hledám nízkou cenu a nakupuji v zahr. obchodech

jednoduchost, úspora času

Když si objednávám běžně nedostupné zboží, zároveň k němu přidám i zboží, které můžu nakoupit i normálně v kamenném obchodě a bez on-line nákupu bych to i udělala, do takové výše, aby byla doprava zdarma.

Kvalitnější suroviny a skvělá obsluha která potraviny vozí

Mam2male deti a obe chteji sedet ve voziku, pak uz neni moc mista na velky nakup

Miminko

Míň utratim, muzu srovnat ceny

Možnost regionálních značek

Můj přítel je ve frontách u pokladny tak nervní, že mi to za to nestojí a radši jsem podlehla jeho tlaku zařídit si účet na Rohlíku.

Nakupují kvůli tomu, že mám malé dítě a nechci ji tahat do obchodu. Raději si s ní hrají doma nebo venku.

Nakupuji potraviny pro alergiky.

Narození deti

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Nebylo

nedostatek času

nedostatek volného casu, dlouha pracovní doba

nechtěla jsem chodit s malým miminem po obchodech, tak pro větší nákup jednou za čas bylo výhodnější objednat přes internet

Nejednotnost prodavaček na pokladně, pokud jde o vyndavání zejména objemného a těžkého zboží z košíku (kartony s mlékem, balíky s pítím apod). Jednou nevyndám, dostanu vynadáno, podruhé vytahám vše a opět dostanu vynadáno, že pro změnu zatěžuji pás, který špatně pojíždí. A pokud je to ve stejném obchodě, tak už to je fakt buzerace prodavaček...

Pohodli domova

Převážně nakupuju těžkě a objemné věcí (prací prášky/gely, toaletní papír) + zbytek klasického nákupu

rád zkouším nové věci

Speciální slevy, bonusový program, přístup Rohlík.cz - reklamovali jsme zboží online a hned nám přidali kredit na další nákup

Srovnani cen

Šestinedeli, ale slo by to asi do nemoci. Jen kratkodobe.

Těhotenství

úspora času, záliba v moderních technologiích, které umožňují zjednodušit běžné situace

Vše bylo uvedeno,snad ze utratim min,než kdybych byla v obchodě.

Vyhnout se plebsu v prodejně

Zdravejsi potraviny, bio potraviny, lokalni potraviny plodiny, vyrobky a farmy, orechy ve velkem baleni, spolupodileni se na objednavkach z vetsim poctem lidi.

Ze mi to privezou domu

13. Souhlasíte, že Vás následující věci odrazovaly před prvním nákupem potravin na internetu? 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Obavy o čerstvost a kvalitu potravin4.3123.871
Cena dopravy4.2483.945
Nutnost překročit minimální hodnotu objednávky3.6654.818
Doba dodání – nutnost čekat, až zboží přivezou3.5543.801
Pocit, že mi potraviny vybere někdo jiný3.1974.273
Složitost e-shopu s potravinami2.5162.861
Nutnost zadat osobní a bankovní údaje3.1534.397
Nutnost plánovat nákup3.0323.126
Žádný kontakt s lidmi během nakupování2.0832.853

Graf

14. Bylo zde něco jiného, co Vás odrazovalo od nákupu potravin přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

asi ne

Domluva s postou nebo jinou dodaci spolecnosti. Shoda na dorucovacim case tak,abych nemusela pro tezky balik na postu. Shoda dorucovacich casu a mou pracovni dobou

Fakt

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne jsem spokojen zatim

nebylo

Něco mi zapomenout přivést / přivezou mi špatné produkty.

Nic mě neodrazovalo. Jen jsem čekala,až k nám konečně začnou jezdit.

Použití internetu

Ráda si vybírám obzvláště ovoce a zeleninu sama.

raději si potravinu vyberu sama, prohlédnu si ji... a nemusím platit dovoz :D také bydlím na malém městě, takže ani nevím, zda-li je dovážka vůbec možná..

úplně jiný způsob nakupování

v době začátku mého nakupování potravin na internetu jsem měl starý nevyhovující mobilní telefon, nakupování v mobilní aplikaci bylo nepohodlné

vyšší ceny zboží, omezený sortiment

15. Jak jste se o možnosti nakupovat potraviny na internetu dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na internetu6541,4 %11,97 %  
Na sociálních sítích ( např. na Facebooku)6038,22 %11,05 %  
Od rodiny, přátel nebo kolegů5233,12 %9,58 %  
Viděl/a jsem dodávku e-shopu s potravinami rozvážet v mém okolí5031,85 %9,21 %  
Reklama v televizi, tisku, rádiu3321,02 %6,08 %  
reklama v metru21,27 %0,37 %  
hledala jsem alternativu k jídlu s laktózou10,64 %0,18 %  
hledala jsem nedostatkove zboží10,64 %0,18 %  
vyhledání konkrétní potraviny10,64 %0,18 %  
Oslovil mě přímo obchod.10,64 %0,18 %  
Nevim. Je to normalni.10,64 %0,18 %  
našli jsme si to sami10,64 %0,18 %  
Zaměstnanecký benefit10,64 %0,18 %  
Prostě to tak přišlo, v době kdy jsem měl peníze začal jsem nakupovat. 10,64 %0,18 %  
na konferenci10,64 %0,18 %  
leták ve schránce10,64 %0,18 %  
hledání konkrétní suroviny10,64 %0,18 %  
reklama v MHD10,64 %0,18 %  

Graf

16. Jak dlouho již nakupujete potraviny na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 rok až 2 roky4830,57 %8,84 %  
více než 2 roky3723,57 %6,81 %  
6 měsíců až 1 rok3522,29 %6,45 %  
1 měsíc až 6 měsíců3019,11 %5,52 %  
Méně než 1 měsíc74,46 %1,29 %  

Graf

17. Kde nejčastěji nakupujete potraviny na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rohlik.cz5635,9 %10,31 %  
iTesco.cz4528,85 %8,29 %  
Košík.cz1811,54 %3,31 %  
Kolonial.cz53,21 %0,92 %  
Potravinydomu.cz53,21 %0,92 %  
Svetbedynek.cz21,28 %0,37 %  
NakupteSi.cz21,28 %0,37 %  
countrylife10,64 %0,18 %  
Amway.cz10,64 %0,18 %  
eshopy zdrava vyziva10,64 %0,18 %  
COUNTRY LIFE10,64 %0,18 %  
zajicivkrabici.cz, e-shopy lékáren10,64 %0,18 %  
Grizly.cz10,64 %0,18 %  
Opoobchod10,64 %0,18 %  
konkrétní obchod, např. pro bio 10,64 %0,18 %  
specializované obchody (např. zdravá výživa)10,64 %0,18 %  
U specializovanych prodejcu a lokalnich malododavatelu10,64 %0,18 %  
nemeckobezhranic.cz10,64 %0,18 %  
na internetu nakupuji převážně potraviny, které v běžných obchodech nekoupím.. takže nemám vybraný jen jeden eshop10,64 %0,18 %  
Aliexpres, vše výhodně10,64 %0,18 %  
pijumate.cz10,64 %0,18 %  
www.e-vitae.cz10,64 %0,18 %  
oxalis10,64 %0,18 %  
puritas.cz10,64 %0,18 %  
bedynky.cz10,64 %0,18 %  
Zahraniční e-shopy10,64 %0,18 %  
www.farmarske- bedynky.cz10,64 %0,18 %  
wolfberry.cz10,64 %0,18 %  
přes internet vůbec ne.10,64 %0,18 %  
Zdrava vyziva..jakakoli10,64 %0,18 %  

Graf

18. Co je pro vás při výběru e-shopu s potravinami nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita potravin4830,77 %8,84 %  
Široká nabídka potravin3321,15 %6,08 %  
Cena potravin2616,67 %4,79 %  
Termín doručení potravin2012,82 %3,68 %  
Cena dopravy127,69 %2,21 %  
Slevy, akce74,49 %1,29 %  
Web prodejce nebo mobilní aplikace31,92 %0,55 %  
že zaváží také k nám10,64 %0,18 %  
spolehlivost obchodu, zkušenost, kdy může dojet10,64 %0,18 %  
dostupnost10,64 %0,18 %  
Kvalita potravin s dobrou akční cenou a oblíbenými produkty rodiny10,64 %0,18 %  
všechno dohromady10,64 %0,18 %  
Doporučení o kvalitě a spolehlivosti10,64 %0,18 %  
neuznávám to vůbec přes internet.10,64 %0,18 %  

Graf

19. Co byste chtěl/a na službách Vašeho internetového prodejce potravin zlepšit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nižší cena dopravy5535,26 %10,13 %  
Širší sortiment4730,13 %8,66 %  
Žádná minimální objednávka4428,21 %8,1 %  
Možnost lépe si filtrovat produkty (např. šunky podle obsahu masa, produkty bez obsahu lepku nebo laktózy)3321,15 %6,08 %  
Nic2415,38 %4,42 %  
Přehlednost e-shopu2314,74 %4,24 %  
Kratší doručovací intervaly2214,1 %4,05 %  
Rychlejší doprava1610,26 %2,95 %  
Lepší zařazení potravin do kategorií1610,26 %2,95 %  
lepší aplikace10,64 %0,18 %  
bezchybné fungování mobilní aplikace10,64 %0,18 %  
lepší ceny10,64 %0,18 %  
Hygiena dodávky - igelitové tašky 10,64 %0,18 %  
Nedodavat zbozi, ktere nebylo objednano za zbozi, ktere objednane bylo, ale na sklade jiz neni. 10,64 %0,18 %  
ceny stejné jako v kamenných obchodech10,64 %0,18 %  
Rohlik.cz má často problémy s doručením včas, rostou rychleji než zvládají uřídit...10,64 %0,18 %  
uvedené pravdivé a úplně složení výrobku10,64 %0,18 %  
neuznávám to vůbec přes internet.10,64 %0,18 %  

Graf

20. Na internetu nejčastěji nakupujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše velké zásobovací nákupy potravin9560,9 %17,5 %  
Spíše malé doplňovací nákupy potravin5032,05 %9,21 %  
jak kdy, dle potřeby a možnosti se dostat do kamenného obchodu10,64 %0,18 %  
Jak kdy, nakupuji prubezne10,64 %0,18 %  
Podle potřeby 10,64 %0,18 %  
naprosto všechno10,64 %0,18 %  
konkrétní potraviny10,64 %0,18 %  
normální nákup10,64 %0,18 %  
těžké věci10,64 %0,18 %  
Téměř vše 10,64 %0,18 %  
To, co neni dostupne v obchode. Nakupuji hlavne orechy, kvalitni maso, bioprodukty, susene ovoce.10,64 %0,18 %  
speciální zboží10,64 %0,18 %  
jenom knihy,jínak vůbec nic.10,64 %0,18 %  

Graf

21. Jak často nakupujete potraviny na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x až 2x měsíčně6441,03 %11,79 %  
méně často než jednou za měsíc4428,21 %8,1 %  
1x týdně2516,03 %4,6 %  
vyzkoušel/a jsem to, ale nyní pravidelně nenakupuji1811,54 %3,31 %  
několikrát týdně31,92 %0,55 %  
když nemám čas jet nakoupit10,64 %0,18 %  
ne.10,64 %0,18 %  

Graf

22. Kolik nejčastěji za jeden nákup potravin na internetu zaplatíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000 až 1500 Kč5535,26 %10,13 %  
500 až 1000 Kč5434,62 %9,94 %  
1500 až 2000 Kč1912,18 %3,5 %  
do 500 Kč1610,26 %2,95 %  
2000 Kč až 4000 Kč127,69 %2,21 %  

Graf

23. Jaké procento z Vašich měsíčních výdajů na nákup potravin odhadem utratíte v e-shopech s potravinami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 % - většinu nákupů potravin dělám v kamenných obchodech4931,41 %9,02 %  
do 10 % - potraviny na internetu nakupuji pouze ve speciálních případech4025,64 %7,37 %  
do 50 % - přibližně polovinu nákupů dělám na internetu3220,51 %5,89 %  
do 75 % - většinu nákupů potravin dělám přes internet2516,03 %4,6 %  
do 90 % - potraviny nakupuji skoro pouze na internetu85,13 %1,47 %  
100 % - potraviny nakupuji pouze na internetu21,28 %0,37 %  

Graf

24. Jsou nějaké potraviny, které na internetu vůbec NENAKUPUJETE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maso, ryby a lahůdky6340,38 %11,6 %  
Produkty, které e-shop s potravinami nenabízí4629,49 %8,47 %  
Pečivo4025,64 %7,37 %  
Ne, všechny kategorie potravin nakupuji na internetu 3824,36 %7 %  
Mléčné výrobky a vejce2516,03 %4,6 %  
Ovoce a zelenina1710,9 %3,13 %  
drogerie10,64 %0,18 %  
asijské produkty10,64 %0,18 %  
jen maso a ryby10,64 %0,18 %  
vůbec nic s potravin,jenom knihy.10,64 %0,18 %  
kosmetiku10,64 %0,18 %  

Graf

25. Proč tyto potraviny na internetu nenakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chci si je vybrat sám/sama5434,62 %9,94 %  
Chci je mít vždy čerstvé4327,56 %7,92 %  
Na internetu nakupuji VŠECHNY kategorie potravin4025,64 %7,37 %  
Nevěřím, že jsou tyto potraviny na internetu kvalitní2012,82 %3,68 %  
Mám špatnou zkušenost při koupi těchto potravin na internetu v minulosti95,77 %1,66 %  
nejsem si jistá čerstvostí10,64 %0,18 %  
nakupuji všechny typy online10,64 %0,18 %  
je pro mě normální chodit do obchodu10,64 %0,18 %  
Ehm10,64 %0,18 %  
nežeru pečivo ani "lahůdky"10,64 %0,18 %  
MISO a další japonské potraviny nejsou nabízeny10,64 %0,18 %  
Nejsou v sortimentu obchodu10,64 %0,18 %  
Vysoká cena10,64 %0,18 %  
Nakupuji všechny kategorie10,64 %0,18 %  
Nenabizi je10,64 %0,18 %  
nejím maso10,64 %0,18 %  
E-shop je nenabízí.10,64 %0,18 %  
když je nenabízí, nemohu je koupit :-)10,64 %0,18 %  
protože je eshop nenabízí10,64 %0,18 %  
Nejsou v nabidce eshopu10,64 %0,18 %  
Nakupují u řezníka, rybáře 10,64 %0,18 %  
Mam sve oblibene kamenne prodejny 10,64 %0,18 %  
Pecivo si pecu sama10,64 %0,18 %  
náš e-shop je nenabízí10,64 %0,18 %  
Nedostupnost dopravy10,64 %0,18 %  
Používám 1 e-shop, zbytek dokoupim v obchodě 10,64 %0,18 %  
Když není, tak není...10,64 %0,18 %  
Eshop je nemá dostupné10,64 %0,18 %  
jsem alergik10,64 %0,18 %  
Protoze je e-shop nenabizi10,64 %0,18 %  
Źádné10,64 %0,18 %  
neuznávám to vůbec.10,64 %0,18 %  

Graf

26. Zbývá posledních pár otázek. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-3423944,01 %44,01 %  
15-2417932,97 %32,97 %  
35-447814,36 %14,36 %  
45-54315,71 %5,71 %  
55-64112,03 %2,03 %  
65 a více40,74 %0,74 %  
25-3510,18 %0,18 %  

Graf

27. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena39372,38 %72,38 %  
muž15027,62 %27,62 %  

Graf

28. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec22541,44 %41,44 %  
Student16730,76 %30,76 %  
Na mateřské nebo rodičovské dovolené8615,84 %15,84 %  
Podnikatel315,71 %5,71 %  
V důchodu112,03 %2,03 %  
Nezaměstnaný81,47 %1,47 %  
pracující student40,74 %0,74 %  
zaměstnaný student20,37 %0,37 %  
Invalidní důchodce20,37 %0,37 %  
zaměstnanec a OSVČ10,18 %0,18 %  
Student podnikatel10,18 %0,18 %  
Na materske i zamestnanec10,18 %0,18 %  
Student na mateřské dovolené :-)10,18 %0,18 %  
Osvc homeoffice10,18 %0,18 %  
Bezdomovec10,18 %0,18 %  
Student, poslední otázky - onen záhadný člen je naše fenka :-)10,18 %0,18 %  

Graf

29. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26648,99 %48,99 %  
SŠ s maturitou nebo VOŠ21439,41 %39,41 %  
SŠ bez maturity, výuční list366,63 %6,63 %  
274,97 %4,97 %  

Graf

30. Kolik osob žije celkem ve Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
218233,52 %33,52 %  
313424,68 %24,68 %  
410819,89 %19,89 %  
17313,44 %13,44 %  
5305,52 %5,52 %  
650,92 %0,92 %  
030,55 %0,55 %  
720,37 %0,37 %  
9910,18 %0,18 %  
2.510,18 %0,18 %  
ostatní odpovědi 8463836
2.25
69
27
40,74 %0,74 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.7
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.02
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:3
Modus:2

Graf

31. Kolik dětí žije celkem ve Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
031858,56 %58,56 %  
112122,28 %22,28 %  
27714,18 %14,18 %  
3203,68 %3,68 %  
0.520,37 %0,37 %  
9910,18 %0,18 %  
510,18 %0,18 %  
99910,18 %0,18 %  
6810,18 %0,18 %  
3610,18 %0,18 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.56
Minimum:0
Maximum:2
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.55
Směrodatná odchylka:0.74
Medián:0
Modus:0

Graf

32. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 tis. Kč až 25 tis. Kč12022,1 %22,1 %  
25 tis. Kč až 35 tis. Kč11721,55 %21,55 %  
35 tis. Kč až 45 tis. Kč9317,13 %17,13 %  
45 tis. Kč až 55 tis. Kč6912,71 %12,71 %  
Do 15 tis. Kč6712,34 %12,34 %  
55 tis. Kč až 75 tis. Kč407,37 %7,37 %  
Více než 75 tis. Kč376,81 %6,81 %  

Graf

33. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha17632,41 %32,41 %  
Jihomoravský9717,86 %17,86 %  
Středočeský5510,13 %10,13 %  
Zlínský539,76 %9,76 %  
Moravskoslezský417,55 %7,55 %  
Olomoucký213,87 %3,87 %  
Ústecký183,31 %3,31 %  
Plzeňský152,76 %2,76 %  
Jihočeský152,76 %2,76 %  
Královéhradecký142,58 %2,58 %  
Pardubický142,58 %2,58 %  
Liberecký91,66 %1,66 %  
Vysočina81,47 %1,47 %  
Karlovarský71,29 %1,29 %  

Graf

34. Kolik obyvatel má město nebo vesnice, kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 1 mil. obyvatel17331,86 %31,86 %  
do 5 tis. obyvatel9918,23 %18,23 %  
do 1 mil. obyvatel9617,68 %17,68 %  
do 25 tis. obyvatel7213,26 %13,26 %  
do 50 tis. obyvatel529,58 %9,58 %  
do 100 tis. obyvatel519,39 %9,39 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Máte zkušenost s nakupováním POTRAVIN na internetu?

  • odpověď Ano, nakupuji občas:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyzkoušel/a jsem to, ale nyní pravidelně nenakupuji na otázku 21. Jak často nakupujete potraviny na internetu?
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 % - potraviny na internetu nakupuji pouze ve speciálních případech na otázku 23. Jaké procento z Vašich měsíčních výdajů na nákup potravin odhadem utratíte v e-shopech s potravinami?
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často než jednou za měsíc na otázku 21. Jak často nakupujete potraviny na internetu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji potraviny, které nejsou dostupné v obchodech v mém okolí.=6 na otázku 11. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ovoce a zelenina na otázku 24. Jsou nějaké potraviny, které na internetu vůbec NENAKUPUJETE?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mléčné výrobky a vejce na otázku 24. Jsou nějaké potraviny, které na internetu vůbec NENAKUPUJETE?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doba dodání – nutnost čekat, až zboží přivezou=7 na otázku 13. Souhlasíte, že Vás následující věci odrazovaly před prvním nákupem potravin na internetu? 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupování potravin na internetu je pohodlné.=5 na otázku 11. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemusím chodit po obchodě a skládat potraviny do vozíku/košíku.=4 na otázku 11. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

4. Začal/a byste nakupovat potraviny na internetu, kdyby se změnila VAŠE ŽIVOTNÍ SITUACE? 1=zcela NEsouhlasím, 7=zcela souhlasím

  • odpověď Práce z domova=1:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek volného času=1 na otázku 4. Začal/a byste nakupovat potraviny na internetu, kdyby se změnila VAŠE ŽIVOTNÍ SITUACE? 1=zcela NEsouhlasím, 7=zcela souhlasím
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost postarat se o nemocného partnera nebo příbuzného=1 na otázku 4. Začal/a byste nakupovat potraviny na internetu, kdyby se změnila VAŠE ŽIVOTNÍ SITUACE? 1=zcela NEsouhlasím, 7=zcela souhlasím

11. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

  • odpověď Nemohu si nakoupit sám kvůli nemoci, úrazu nebo omezení pohybu.=1:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupování potravin na internetu mě baví.=7 na otázku 11. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

13. Souhlasíte, že Vás následující věci odrazovaly před prvním nákupem potravin na internetu? 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

  • odpověď Žádný kontakt s lidmi během nakupování=1:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost plánovat nákup=1 na otázku 13. Souhlasíte, že Vás následující věci odrazovaly před prvním nákupem potravin na internetu? 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obavy o čerstvost a kvalitu potravin=1 na otázku 13. Souhlasíte, že Vás následující věci odrazovaly před prvním nákupem potravin na internetu? 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

29. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

  • odpověď :
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupování potravin v běžných obchodech mě stresuje.=6 na otázku 11. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

30. Kolik osob žije celkem ve Vaší domácnosti?

  • odpověď < 0 - 2 >:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi V důchodu na otázku 28. Jste:

33. V jakém kraji bydlíte?

  • odpověď Praha:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nad 1 mil. obyvatel na otázku 34. Kolik obyvatel má město nebo vesnice, kde bydlíte?

34. Kolik obyvatel má město nebo vesnice, kde bydlíte?

  • odpověď nad 1 mil. obyvatel:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 33. V jakém kraji bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte zkušenost s nakupováním POTRAVIN na internetu?

2. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NENAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

3. Začal/a byste nakupovat potraviny na internetu, kdyby se změnily následující podmínky u INTERNETOVÝCH PRODEJCŮ POTRAVIN? 1=zcela NEsouhlasím, 7=zcela souhlasím

4. Začal/a byste nakupovat potraviny na internetu, kdyby se změnila VAŠE ŽIVOTNÍ SITUACE? 1=zcela NEsouhlasím, 7=zcela souhlasím

5. Je něco jiného, co by se muselo změnit, abyste začal/a nakupovat potraviny na internetu?

6. Kde nyní NEJČASTĚJI nakupujete potraviny?

7. Co je pro vás při výběru místa nákupu potravin NEJDŮLEŽITĚJŠÍ?

8. Jak často nakupujete potraviny?

9. Kolik nejčastěji za jeden nákup potravin zaplatíte?

10. Vadí vám něco na způsobu, jakým teď nakupujete potraviny?

11. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

13. Souhlasíte, že Vás následující věci odrazovaly před prvním nákupem potravin na internetu? 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

14. Bylo zde něco jiného, co Vás odrazovalo od nákupu potravin přes internet?

15. Jak jste se o možnosti nakupovat potraviny na internetu dozvěděl/a?

16. Jak dlouho již nakupujete potraviny na internetu?

17. Kde nejčastěji nakupujete potraviny na internetu?

18. Co je pro vás při výběru e-shopu s potravinami nejdůležitější?

19. Co byste chtěl/a na službách Vašeho internetového prodejce potravin zlepšit?

20. Na internetu nejčastěji nakupujete:

21. Jak často nakupujete potraviny na internetu?

22. Kolik nejčastěji za jeden nákup potravin na internetu zaplatíte?

23. Jaké procento z Vašich měsíčních výdajů na nákup potravin odhadem utratíte v e-shopech s potravinami?

24. Jsou nějaké potraviny, které na internetu vůbec NENAKUPUJETE?

25. Proč tyto potraviny na internetu nenakupujete?

26. Zbývá posledních pár otázek. Kolik Vám je let?

27. Jste:

29. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

30. Kolik osob žije celkem ve Vaší domácnosti?

31. Kolik dětí žije celkem ve Vaší domácnosti?

32. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

33. V jakém kraji bydlíte?

34. Kolik obyvatel má město nebo vesnice, kde bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte zkušenost s nakupováním POTRAVIN na internetu?

2. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NENAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

3. Začal/a byste nakupovat potraviny na internetu, kdyby se změnily následující podmínky u INTERNETOVÝCH PRODEJCŮ POTRAVIN? 1=zcela NEsouhlasím, 7=zcela souhlasím

4. Začal/a byste nakupovat potraviny na internetu, kdyby se změnila VAŠE ŽIVOTNÍ SITUACE? 1=zcela NEsouhlasím, 7=zcela souhlasím

5. Je něco jiného, co by se muselo změnit, abyste začal/a nakupovat potraviny na internetu?

6. Kde nyní NEJČASTĚJI nakupujete potraviny?

7. Co je pro vás při výběru místa nákupu potravin NEJDŮLEŽITĚJŠÍ?

8. Jak často nakupujete potraviny?

9. Kolik nejčastěji za jeden nákup potravin zaplatíte?

10. Vadí vám něco na způsobu, jakým teď nakupujete potraviny?

11. Uveďte prosím, zda souhlasíte, že následující výrok je pro Vás důvodem, proč NAKUPUJETE potraviny na internetu. 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

13. Souhlasíte, že Vás následující věci odrazovaly před prvním nákupem potravin na internetu? 1=zcela NESOUHLASÍM, 7=zcela SOUHLASÍM

14. Bylo zde něco jiného, co Vás odrazovalo od nákupu potravin přes internet?

15. Jak jste se o možnosti nakupovat potraviny na internetu dozvěděl/a?

16. Jak dlouho již nakupujete potraviny na internetu?

17. Kde nejčastěji nakupujete potraviny na internetu?

18. Co je pro vás při výběru e-shopu s potravinami nejdůležitější?

19. Co byste chtěl/a na službách Vašeho internetového prodejce potravin zlepšit?

20. Na internetu nejčastěji nakupujete:

21. Jak často nakupujete potraviny na internetu?

22. Kolik nejčastěji za jeden nákup potravin na internetu zaplatíte?

23. Jaké procento z Vašich měsíčních výdajů na nákup potravin odhadem utratíte v e-shopech s potravinami?

24. Jsou nějaké potraviny, které na internetu vůbec NENAKUPUJETE?

25. Proč tyto potraviny na internetu nenakupujete?

26. Zbývá posledních pár otázek. Kolik Vám je let?

27. Jste:

29. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

30. Kolik osob žije celkem ve Vaší domácnosti?

31. Kolik dětí žije celkem ve Vaší domácnosti?

32. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

33. V jakém kraji bydlíte?

34. Kolik obyvatel má město nebo vesnice, kde bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fedorková, S.Nakupování potravin (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://60943.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.