Distanční vzdělávání
Konec vyplňování 25. 06. 2021 23:00, výsledky budou veřejně přístupné.
Počet otázek: 19 Průměrná doba vyplňování: 00.06:42
Dobrý den,
tento dotazník slouží jako podklad pro disertační práci. Děkuji za poctivé vyplnění.
Konec vyplňování 25. 06. 2021 23:00, výsledky budou veřejně přístupné.
Počet otázek: 19 Průměrná doba vyplňování: 00.06:42
Dobrý den,
tento dotazník slouží jako podklad pro disertační práci. Děkuji za poctivé vyplnění.
Luděk Šebelle
Jméno:
Zpráva:
HTML značky nepovoleny.
Luděk Šebelle: Co na to říci ? Proč bych měl výzkum, kde výsledky potřebuji k určitému datu ukončovat dříve ? :) Bylo by možná dobré z Vaší strany reagovat přívětivěji.
Olda: Proč jste to dal(a) na víc než 5 měsíců, když se situace mezitím změní? Jestli jste spokojen(a) s počtem odpovědí, tak to ukončete.
Jana: Chválím výběr tématu, je velmi aktuální. Každopádně by to podle mě chtělo hned na začátku respondentům vysvětlit, co přesně myslíte distančním vzděláváním. Bez toho bude řada odpovědí dle mého mínění značně zkreslených.
Luděk Šebelle: Výuka je dle mého názoru součástí vzdělávání, a to na všech typech škol, ale např. i firemního vzdělávání :) Čili pro potřeby dotazníku výuka=vzdělávání
A.: Dobrý den, nebyla jsem si jistá, zda odpovědi směřovat k distanční výuce, jak je nyní nazývána současná forma vzdělávání ve školách, či k distančnímu vzdělávání obecně, tedy běžně zaměřenému i na studenty vysokých škola a jiné dospělé účastníky. Nevím, jaký máte cíl práce a k čemu vám vlastně dotazník slouží, resp. jak budete data zpracovávat, ale určitě bych doporučila sjednocení pojmů, pokud se tedy záměrně neptáte takhle zmateně :) (v ot. 4 se ptáte na výuku, dále vzdělávání, na konci zase na výuku).
Samo AJ: Kvalitný dotazník držím palce pekný deň
16. února 2021 v 17:03
reagovat | smazat
V reakci na
Luděk Šebelle
Luděk Šebelle: Dobrý den, děkuji za Váš názor. Dotazník jistě není dokonalý. Pro zjištění názoru veřejnosti na danou problematiku a moji práci je dostačujícící. :) Respondenti mají možnost vyjádřit svoje pocity, postoje a názory v průběhu dotazníku (polootevřené otázky) a také na konci dotazníku v otevřené otázce.
Luděk Šebelle: Děkuji za Váš postřeh, ano dotazník jistě není dokonalý. Ale pro daný účel je si myslím dostačující.
Přeji hezký den !
K.: Otázku 11. bych dala před otázku 6. Bylo by vhodné napsat k formám výuky, co tím myslíte, např. zda písemná forma výuky je přes dopisy? K otázkám typu "Je podle Vás distanční forma vzdělávání vhodná k pravidelné školní výuce ?" bych přidala nepovinnou doplňující otázku, pokud respondent odpoví "ne", tak se zeptat, proč není distanční výuka podle něj vhodná k pravidelné školní výuce.