Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník o značce Škoda

Dotazník o značce Škoda

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Daniel Baumann
Šetření:04. 03. 2019 - 18. 03. 2019
Počet respondentů:129
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:45,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravíme,

 

jsme studenti VŠE a chtěli bychom Vás poprosit o vyplnění našeho krátkého dotazníku pro účely naší seminární práce. Dotazník obsahuje 7 obsahových otázek, takže vyplnění nezabere mnoho času.

 

Děkujeme předem! :)

Odpovědi respondentů

1. Jak vnímáte značku Škoda? Co se Vám jako první věc vybaví, když se řekne "Škoda"? (prosíme jinou odpověď než pouze auto)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"Simply clever"

Asociací je několik - zelená barva, Mladá Boleslav, export, Volkswagen, ... Jinak ji z nějakého důvodu stále vnímám jako naši, českou značku.

Auta

Auta která se vezou naší rodinou už generace.

Auto

Auto které má skoro každý Čech.

automobil

automobilka

Automobilka,slovo škoda když se něco stane

Bohužel

Boleslav

celosvětově známá značka aut z Mladé Boleslavi

Čechy

Červená

Česká fepublika

česká firma

česká firma

Česká kvalitní značka

Česká republika

Česká znacka

česká značka

česká značka

Česká značka

Česká značka

Česká značka

Česká značka automobilů vlastněná Němci

Česká značka s tradicí

Česká značka, kvalitní automobily, Mladá boleslav

české auto

české auto, české lokomotivy

české zlaté ručičky

Česko

Český výrobce

Český výrobce vozidel

ČR

Deštník ve dveřích

detstvo-auto, ktoré sme mali ked som bola mala

dlouholetá česká tradice

Dobré auta

Dobre auto

dobrý poměr kvalita/cena, dostupnost servisu a náhradních dílů

domácí kvalita (ovšem bývalá domácí)

Dostupné

drahé auto (špatný poměr cena/výkon v porovnání s konkurencí)

Emil Škoda, zakladatel Škodových závodů

Fabie, Octavie

Gulaš

hezký desing, česká značka

Hrdost na českou výrobu

Image

It seems to express the dislike feeling

jako výrobce aut kterými se v minulosti u nás asi tak nejvíc jezdilo

jeden z největších výrobců dopravních zařízení vyrábějící dopravní prostředky tj i tramvaje a lokomotivy, dobrý zaměstanavatel

Jedna z nejslavnějších českých značek ve světě

kohout

Komfort

kvalita

Kvalita

Kvalita, stabilita, CR

kvalitní, cenově dostupné auto; české (i když vím, že je v německém vlastnictví)

Kvalitní, prostorná a nyní už i drahá auta

legendární automobil, který se vyváží do celého světa.

Levné rodinné auto, stejný vzhled - nic vyjímečného. Šedý průměr.

Logo

logo

logo

Logo, octavia

MB

Mé auto :)

Ml. Boleslav, Laurin a Klement, Volkswagen, sluzebni auto,

mladá boleslav

Mladá Boleslav

Mlada Boleslav

Mladá Boleslav (bydlím v Benátkách) tedy dostatek pracovních možností a samozřejmě i auto, jak jako značka tak mé vlastní

Moderní auto a česky produkt

Nadprůměrný výdělek

Naše země

nejlepší výrobce aut v čr

nic moc, nuda

Nudný vzhled, podobně vypadající modely. Předraženost.

Obří firma, na kterou můžeme být pyšní

octavia, vw,

Okamzite zacnem premyslat co skoda bola a je dnes a aj cez to ze technologicky ide skoda s dobou. ale je aj vidiet ze stare spolahlive motory sa vymenili za “kazitka” a okamzite sa mi vybavuje myslienka ake je to auto dizajnovo krasne a aka je skoda ze sa nerobi v starej spolahlive motorizacii ktora vydrzi viac ako 100 000km.

Okrídlený šíp

Oktávka<3 Vybaví se mi hezká pohodlná rodinná auta.

Peněz (v souvislosti “škoda peněz”)

Plzeň

Populární automobilka, hlavně u nás v České republice.

Pozitivně. Český výrobce aut, některé modely, prodejna u nás na rohu.

Praktičnost

Průměrnost

Prumysl, prace pro tisice lidi, Mladá Boleslav, domov

Rodina

simply clever

Simply clever

Simply clever řešení

skvělá technologie

Skvělý design, prostor, ale i nevyužitý potenciál

Sorry, ale nic jinýho než auto se mi nevybaví... Mělo by se mi vybavit letadlo? Nezajímám se o Škodu natolik, aby se mi vybavilo cokoli jinýho.

spolehlivost

Spolehlivý vůz

Sponzor VŠE

Škoda - něčeho lituji. Dnes byla škoda, že jsem nestihl koupit ten gram koksu u negra, co mi ho nabízel na rohu Václaváku a Opletalky

škoda peněz

škoda stojí to za to

Škoda transportation

Tradice

tradice

tradice

Tradice

Tradice

Tradice

Tradice

tradice

tradiční výrobce aut s dlouholetou historií v Mladé Boleslavi strojírenská firma z Plzně

Tramvaj

Třívalec

turbína

velký kufr, málo muziky za hodně peněz

volkswagen

Volkswagen, Mladá Boleslav, klasika, tahoun české ekonomiky

Vybaví se mi značka auta a Mladá Boleslav.

vzpomenu si na českou značku aut, ke které mám negativní vztah v tom smyslu že škodovky nemám ráda, jsou předražené, beru je jako auta pro české rodiny, snem každého čecha burana je mít škodu octavii, fabie jsou pro socky, skoro každá firma má služební auta od škody..

Zavedena ceska znacka

zelená

Zelená, Kamiq, elektrovozy

zelené logo škody

zelený znak

Znak Škody.

2. Slyšel/a jste o projektu Škoda Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7860,47 %60,47 %  
ano5038,76 %38,76 %  
No10,78 %0,78 %  

Graf

3. Na co je projekt Škoda Plus zaměřený?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ojeté vozy48 %3,1 %  
ojetá auta48 %3,1 %  
Nevím48 %3,1 %  
Prodej ojetých vozů36 %2,33 %  
Na ojeté vozy 36 %2,33 %  
Prodej ojetých aut24 %1,55 %  
program na prodej ojetých vozů Škoda s nejvyšší kvalitou12 %0,78 %  
Zánovní vozy12 %0,78 %  
Použite automobily12 %0,78 %  
Na prodej zánovních vozů12 %0,78 %  
ostatní odpovědi Leasing
prodej prověřených ojetých vozů Škoda
Na prodej prvotřídního koksíku
o prodeji ojetých vozů v autorizovaných bazarech
Obměna vozu
Slyšela jsem o něm, ale nevybavuji si konkrétně v jaké spojitosti
na prodej ojetých vozů značky Škoda
Nevim, jen jsem o tom slyšela
Přesně nevím
ojeté auta
Prodej ojetych vozu certifikovanymi prodejci.
na prodej ojetých aut
Něco jako autobazar pro škodovky.
prověřené ojeté vozy
Na výhody ojetých vozů
Ojetá vozidla
Pomoc
financování
Prodej, leasing ojetých vozů
Prodej ojetých, převážně zánovních a předváděcích vozů
prodej ojetých vozů které jsou prověřené
Pro prodej ojetých vozů
Ojetiny
prodej ojetých vozů škoda
na ojeté škopky
Prodej aut s historii
2652 %20,16 % 

Graf

4. Jaké faktory jsou pro Vás nejdůležitější při kupování ojetého auta? (maximálně 2 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena8465,63 %65,12 %  
počet ujetých kilometrů7155,47 %55,04 %  
značka3728,91 %28,68 %  
záruka1713,28 %13,18 %  
technický stav43,13 %3,1 %  
stav21,56 %1,55 %  
stav auta21,56 %1,55 %  
počet majitelů a jak s autem zacházeli 10,78 %0,78 %  
nekupuji ojetá auta10,78 %0,78 %  
rok výroby10,78 %0,78 %  
Počet km a výbava10,78 %0,78 %  
že v něm nikdo nevozil děvky10,78 %0,78 %  
konkrétní model auta, stav auta10,78 %0,78 %  
cena, výkon, spolahlivost, naročnost opráv10,78 %0,78 %  
Puvod10,78 %0,78 %  
Spolehlivost10,78 %0,78 %  
Design10,78 %0,78 %  
Potřeba daného vozu10,78 %0,78 %  
ojeté auto bych si nekoupila, maximálně od dobrého kamaráda, kterému můžu věřit10,78 %0,78 %  
nekupuji, neřídím10,78 %0,78 %  
nikdy si už nekoupím ojetý vůz10,78 %0,78 %  
stav vozu10,78 %0,78 %  
Nekupuji auto.10,78 %0,78 %  
Stáří 10,78 %0,78 %  
stav vozidla a kilometry10,78 %0,78 %  
Nekupuji ojetiny, ale kdybych musela, tak jen urcite znacky a jen benzinove motory (ktere vynikaji spolehlivosti)10,78 %0,78 %  
samotný stav vozu10,78 %0,78 %  
stav vozidla10,78 %0,78 %  
motor10,78 %0,78 %  
Všechny věci poměru (cena, výkon, historie...) - nelze tedy specifikovat 10,78 %0,78 %  

Graf

5. Jaké prostředky byste pro nákup ojetého vozu zvolil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bazar (online specializovaný) - např. sAuto.cz6349,22 %48,84 %  
bazar (kamenný) - např. AAA5744,53 %44,19 %  
bazar (online nespecializovaný) - např. Facebook118,59 %8,53 %  
inzerát21,56 %1,55 %  
bazar kamenný, odzkoušený/ověřený (ne AAA)10,78 %0,78 %  
Mobile.de10,78 %0,78 %  
jen od známého, příbuzného...10,78 %0,78 %  
Soukromá osoba prodávající.10,78 %0,78 %  
bazar, vyjma AAA a Auto ESA10,78 %0,78 %  
Bazoš,soukromý prodejce10,78 %0,78 %  
zvolila bych osobu, která ojetým autům rozumí a požádala bych ho o pomoc při výběru10,78 %0,78 %  
německý e-bazar10,78 %0,78 %  
žádné10,78 %0,78 %  
prodejce nových aut co ojetiny bere protihodnotou10,78 %0,78 %  
Výrobce vozu, viz Škoda.10,78 %0,78 %  
kámoše ze streetu10,78 %0,78 %  
Bazos.cz10,78 %0,78 %  
aztorizovaný zástupce10,78 %0,78 %  
Nikdy AAA10,78 %0,78 %  
Dealer10,78 %0,78 %  
Vozy kupuji od otce, který je v kamenném bazaru vykupuje10,78 %0,78 %  
doporučení, známí10,78 %0,78 %  
od majitele10,78 %0,78 %  
jedině od kamaráda nebo od někoho z rodiny10,78 %0,78 %  
Odkup od známeho10,78 %0,78 %  
to nemůžu říct takhle hned, začala bych googlem a až pak si vybírala prostředek.10,78 %0,78 %  
Pouze od soukromých vlastníků 10,78 %0,78 %  
nekupuji, neřídím10,78 %0,78 %  
autorizovaného prodejce10,78 %0,78 %  
doporučení od známých10,78 %0,78 %  
Nekupuji auto.10,78 %0,78 %  
autorizovaný dealer dané značky nebo soukromá osoba10,78 %0,78 %  
Vlastní vyhledávání10,78 %0,78 %  
soukromá inzerce10,78 %0,78 %  
dovozce10,78 %0,78 %  
nejlépe kamenný bazar, který umožňuje si nejdřív prohlédnout nabídku na webu.10,78 %0,78 %  
První majitel10,78 %0,78 %  
strejdu Standu :P (ráda bych se vyhla bazarům a auto si odkoupila od někoho, koho znám a komu v tomhle můžu věřit)10,78 %0,78 %  
Pres servis, ktery znam10,78 %0,78 %  
Soukromnici, ne bazar10,78 %0,78 %  
rozhodně ne AAA10,78 %0,78 %  
zahraničí10,78 %0,78 %  
Soukromý prodejce 10,78 %0,78 %  
Jedině od známých, kteří prodávají staré auta10,78 %0,78 %  

Graf

6. Přijde Vám název Škoda Plus atraktivní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4938,28 %37,98 %  
nevím3930,47 %30,23 %  
spíše nesouhlasím1814,06 %13,95 %  
souhlasím1511,72 %11,63 %  
nesouhlasím75,47 %5,43 %  

Graf

7. Pokud byste mohl/a, změnil/a byste název Škoda Plus (jedná se o projekt na prodej ojetých automobilů)? Pokud ano, jak?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne913,64 %6,98 %  
nevím46,06 %3,1 %  
Nezměnila23,03 %1,55 %  
nie23,03 %1,55 %  
Škoda Go23,03 %1,55 %  
Přesně nevím protože o čem je ten projekt.11,52 %0,78 %  
Škoda FOREVER11,52 %0,78 %  
Škoda relay ..... štafeta.... 11,52 %0,78 %  
Škoda Blues11,52 %0,78 %  
Ojetá Škodovka11,52 %0,78 %  
ostatní odpovědi vyhovuje mi
Škoda kola
Škoda Genesis
škoda next
Skoda Rust'n'Dust
pokud možno tak aby bylo z názvu poznat o co jde
Je mi jedno, jak se projekt jmenuje
Např. Škoda Experienced, nebo Second Hand :D
Ojetá Škoda
Škoda Renew
škoda levně
Škoda za menej
možná ano, ten název je nic neříkající a vybízí spíše k leasingu, ale žádný konkrétní název mě nenapadá
Ano, aby nazev byl vice vypovidajici. Bohuzel nazev me nenapada
neměnil bych
Škoda Plus působí jako něco, s čím si někdo nedal moc práce. První nápad. Chtělo by to něco nápaditějšího, co bude mít hlubší smysl.
Zmenil
ŠKODA ho nemít
Škoda Second Chance
Škoda bazar
škoda gold
Škoda Out
Nechápu souvislost mezi slovem "Plus" a ojetými automobily. Název ve mně evokuje spíše něco jako věrnostní program, díky kterému můžu získat nějaké výhody. Změnila bych slovo "plus" na jiné slovo, které má větší spojitost s ojetými automobily a snáze utkví v paměti.
Škoda Go Back
Asi ne
Škoda z druhé ruky
Škoda pro všechny
Ano, ale nevím jak, slovo Škoda se používá často je tedy těžké zhodnotit lepší název, ale při tomto názvu by mne nenapadlo že se bude jednat o ojeté automobily
Zajetá vozidla Škoda
je mi to jedno
vojetiny škoda
Ano, nemám konkrétní návrh, ale aby už název napovídal, o co se jedná. Takhle mi to připadá spíše jako projekt, v rámci nějž je zlevněná plná výbava, nebo něco v tom smyslu...
Nějak nevím, co je na tom Plus, spíš to evokuje nějaké finanční služby. Nevím..Škoda OnceMore?
Škoda minus
Škoda Druhá šance
Ano, na neco vystiznejsiho, ale nevim na co, nejsem kreativni.
Nepremyslela jsem nad tim, mozna Skoda Garance
No název Škoda plus ve mně vyvolává spíše dojem, že půjde o nějaká kvalitnější auta než o ojetiny, ale alternativní název mě nenapadá.
Ano, nějak, aby šlo už z názvu poznat, oč jde
Škoda jeté
Škoda s historií
Škoda Plus ve mne evokuje speciální záruku na nové vozy
4263,64 %32,56 % 

Graf

8. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7054,69 %54,26 %  
muž5845,31 %44,96 %  

Graf

9. Je vám:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let7256,25 %55,81 %  
mezi 26 a 35 lety3829,69 %29,46 %  
mezi 36 a 45 lety129,38 %9,3 %  
mezi 46 a 55 lety64,69 %4,65 %  

Graf

10. Váš čistý měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mezi 10 a 20 tisíci Kč3728,91 %28,68 %  
do 10 tisíc Kč3628,13 %27,91 %  
mezi 20 a 30 tisíci Kč2519,53 %19,38 %  
nad 40 tisíc Kč1612,5 %12,4 %  
mezi 30 a 40 tisíci Kč1410,94 %10,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaké prostředky byste pro nákup ojetého vozu zvolil/a?

  • odpověď bazar (online specializovaný) - např. sAuto.cz:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bazar (online nespecializovaný) - např. Facebook na otázku 5. Jaké prostředky byste pro nákup ojetého vozu zvolil/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Slyšel/a jste o projektu Škoda Plus?

4. Jaké faktory jsou pro Vás nejdůležitější při kupování ojetého auta? (maximálně 2 možnosti)

5. Jaké prostředky byste pro nákup ojetého vozu zvolil/a?

6. Přijde Vám název Škoda Plus atraktivní?

8. Jste:

9. Je vám:

10. Váš čistý měsíční příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Slyšel/a jste o projektu Škoda Plus?

4. Jaké faktory jsou pro Vás nejdůležitější při kupování ojetého auta? (maximálně 2 možnosti)

5. Jaké prostředky byste pro nákup ojetého vozu zvolil/a?

6. Přijde Vám název Škoda Plus atraktivní?

8. Jste:

9. Je vám:

10. Váš čistý měsíční příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Baumann, D.Dotazník o značce Škoda (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://dotaznik-o-znacce-skoda.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.