Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vítám Vás u svého dotazníku, který se týká mojí diplomové práce a marketingové komunikace. Jak někteří víte, už je opravdu čas to ukončit, tak mi prosím pomozte s vyplněním. I když se v tomto tématu třeba neorientujete, tak tím líp, aspoň budou odpovědi více různorodé a výzkum tak bude komplexní. Na konci pak máte malou odměnu.
Tématem je analýza marketingové komunikace značky, která se pohybuje na trhu s audiem a cílem je zjistit, jaký je postoj veřejnosti ke značce.
Odpovědi respondentů
1. Jakou značku si vybavíte jako první v oblasti audio trhu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
SONY
37
28,46 %
28,46 %
Sennheiser
9
6,92 %
6,92 %
Bose
7
5,38 %
5,38 %
jbl
7
5,38 %
5,38 %
Panasonic
6
4,62 %
4,62 %
marshall
4
3,08 %
3,08 %
philips
4
3,08 %
3,08 %
koss
3
2,31 %
2,31 %
Beats by DRE
3
2,31 %
2,31 %
Beats
3
2,31 %
2,31 %
ostatní odpovědi
Samsung Apple Beats by Dr. Dre emgeton Nic revox JVC vůbec žádnou Supraphon Audi ProDance, Soundcraft audio technica Tannoy dolby Hama Nevyznám se v tom skutečně vůbec. Spotify Harman 440 Audio L acoustics Boss Beyerdynamic Creative audio-technica rozhodně ne JBL HarmanKardon Kenwood AKG Sony,Harman technics phillips žádnou neznám yamaha JBL, HARMAN KARDON Senheiser Bigovo chlupatý malý péro Beats, Panasonic, Sony, Marshall Philips, Sony sony,philips vybera manzel- mne je to asi jedno JAM hifi :-) staré elektronkové rádio Philips, magnetofon Sony, televizory Tesla, Grundig, zesilovače Marshall Booze
47
36,15 %
36,15 %
2. Vlastníte nějaká zařízení z následujícího výběru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kabelová sluchátka
82
63,08 %
63,08 %
sluchátka, která jsem dostal/a k jinému produktu
62
47,69 %
47,69 %
klasický reproduktor
59
45,38 %
45,38 %
sluchátka přes uši
57
43,85 %
43,85 %
Hi-Fi soustava
47
36,15 %
36,15 %
přenosný reproduktor
46
35,38 %
35,38 %
sportovní sluchátka
29
22,31 %
22,31 %
bezdrátová sluchátka
27
20,77 %
20,77 %
Nevlastním žádné
10
7,69 %
7,69 %
3. Jaké značky produktů, které jste uvedl(a), vlastníte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sony
10
7,69 %
7,69 %
Apple
4
3,08 %
3,08 %
JBL
4
3,08 %
3,08 %
Apple, panasonic
3
2,31 %
2,31 %
nevím
2
1,54 %
1,54 %
různé
2
1,54 %
1,54 %
koss
2
1,54 %
1,54 %
Sony, Apple
2
1,54 %
1,54 %
Creative
2
1,54 %
1,54 %
?
2
1,54 %
1,54 %
ostatní odpovědi
JBL, SONY Koss, Grundig, Panasonic, Philips, LG Ultrasone, Phillips, Apple sennheiser, sony philips, soni, panasonic apple, jaybird sony, lg Technics, ale musel jsem se jít podívat PANASONIC, SIEMENS je jich moc Sony, Sennheiser, Samsung Těch je hodně, nechci je to všechny jmenovat. Nevím, jde o no-name neznačkové produkty Žádný sennheiser, lenovo, intel Bohužel, žádnou značku ani copyright nevlastním, protože tantiémy by byli vítané. Behringer, M-Audio, Yamaha Samsung,Nokie,Sony,lenovo Phillips Apple a jedny reproduktory u kterých značku nevím marshall, samsung, xiaomi, Panasonic Superlux, Tannoy sony, asus, samsung, Hama, Fenton, Phillips Marshall, HyperX, Sony Marshall a Bose Beats by DRE Sony, Nevyznám se v tom skutečně vůbec. bose, apple, sony, dr. dre, jbl iPhone, Samsonite, Phillips, Samsung Apple, Sony, Huawei, Genius Sennheiser, Apple, Shure Samsung, Lenovo Seinheiser Jam, TnB, Vivanco, MediaTech koss, reproduktory netušim sry Koss, Sony, Raikko, Nevlastním Lamax shure, Sony, jbl, genius, koss, beyerdynamic Sennheiser Marley, Logitech Sony, boss apple, jbl, samsung Pioneer mnoho Sennheiser, Audio-Technica Samsung,koss Genius, Kingston Sony, Panasonic, Koss, Nokia, Monster a další Apple, Sony Neastním logitech,samsung,beats, Kohn mi ještě žádný nedoporučil. sony, sennheiser, genius, connect it, yenkee Marshall, LG, Sony, koss, jbl, yamaha Sony, philips, Apple JBL, VIVANCO Vivanco, TNB a HarmanKardon,Jam Audio JBL, GENIUS, HOMEDICS, KOSS, VIVANCO JBL, AKG, Samsung Genius, Mission, (Razer), Sony, Samsung Kenwood, JBL? Harman Kardon JBL, AKG, SONY Sony,Harman,JBL JBL, Kenwood, Apple, Sony, Swiss Peak technics, koss toshiba Philips žádné koss, aiwa, sony Sony, Philips Yamaha, Sony, Pioneer,Panasonic, Dreambox, Bose Nějaká čína Apple, Beats, HyperX Big K's jebanou řiť sony, aiwa, sencor Apple, Samsung, Sony Sennheiser, Yurbuds Nokia nově philips, starší věci sony Sony, Koss, iRiver, Philips, Genius quadral, technics, onkyo JAM,BOSE,JBL,HAMRAN KARDON ťamťung Trust sony, jbl, philips Sony, AudioTechnika, AKG, Apple, HyperX, JBL, neznačkové KZ, Benji, Creative samsung Sennheiser, AKG, JBL, Sony Philips, Marshall, Tesla, Sony Apple, Samsung
97
74,62 %
74,62 %
4. Co je pro Vás při nákupu audio zařízení nejvíce důležité? (1 nejnižší priorita - 5 nevyšší priorita)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Značka
2.715
2.004
Kvalita
4.362
0.939
Zvuk
4.415
0.904
Design
3.338
1.27
Obal
1.285
1.865
Cena
3.723
1.216
Doporučení/reference
3.508
1.435
Místo prodeje
2.108
1.988
5. Jaký vliv na Vás mají marketingové aktivity (reklamy, akce...) značek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední
43
33,08 %
33,08 %
Slabý
43
33,08 %
33,08 %
Velmi slabý
35
26,92 %
26,92 %
Silný
7
5,38 %
5,38 %
Velmi silný
2
1,54 %
1,54 %
6. Znáte značku JBL nebo už jste se s ní někdy setkali v jakékoli podobě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
66
50,77 %
50,77 %
Ano
64
49,23 %
49,23 %
7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Moderní
34
53,13 %
26,15 %
Kvalitní
30
46,88 %
23,08 %
Inovativní
15
23,44 %
11,54 %
Dynamická
15
23,44 %
11,54 %
Cenově efektivní
10
15,63 %
7,69 %
Praktická
9
14,06 %
6,92 %
Sportovní
8
12,5 %
6,15 %
Elegantní
6
9,38 %
4,62 %
Sympatická
6
9,38 %
4,62 %
Výstřední
5
7,81 %
3,85 %
Akční
5
7,81 %
3,85 %
Usedlá
4
6,25 %
3,08 %
Vyzrálá
3
4,69 %
2,31 %
Konzervativní
2
3,13 %
1,54 %
8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
35
54,69 %
26,92 %
Ne
29
45,31 %
22,31 %
9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internetová
22
62,86 %
16,92 %
Na sociálních sítích
16
45,71 %
12,31 %
Na akci (sportovní, hudební...)
9
25,71 %
6,92 %
Tisková
8
22,86 %
6,15 %
V místě prodeje
7
20 %
5,38 %
Televizní
5
14,29 %
3,85 %
Veletrh nebo výstava
5
14,29 %
3,85 %
Oudoorová
3
8,57 %
2,31 %
10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
39
60,94 %
30 %
Přenosný reproduktor
20
31,25 %
15,38 %
Kabelová sluchátka
5
7,81 %
3,85 %
Sportovní sluchátka
2
3,13 %
1,54 %
Hi-Fi
1
1,56 %
0,77 %
Bezdrátová sluchátka
1
1,56 %
0,77 %
11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
24
37,5 %
18,46 %
Rozhodně ano
17
26,56 %
13,08 %
Nevím
15
23,44 %
11,54 %
Spíše ne
5
7,81 %
3,85 %
Rozhodně ne
3
4,69 %
2,31 %
12. Jak vnímáte značku JBL při pohledu na následující fotografii?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neutrálně
50
38,46 %
38,46 %
Spíše pozitivně
27
20,77 %
20,77 %
Spíše negativně
24
18,46 %
18,46 %
Negativně
15
11,54 %
11,54 %
Pozitivně
14
10,77 %
10,77 %
13. Charakterizujte třemi slovy, jak na Vás působí následující webové stránky?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
přehledně, zastarale, nudně
1
1,04 %
0,77 %
příjemně, barevně, slovensky
1
1,04 %
0,77 %
Barevny, pro mladé
1
1,04 %
0,77 %
nevadí a nepřekáží
1
1,04 %
0,77 %
Neznám to.
1
1,04 %
0,77 %
takovej cheap čínskej šmejd
1
1,04 %
0,77 %
chaotické, zastaralé, neatraktivní
1
1,04 %
0,77 %
chaoticky, přeplácaně, neuspořádaně
1
1,04 %
0,77 %
Chaotické, zastaralé, neosobní
1
1,04 %
0,77 %
příliš dynamická, malé písmo, nejasná (Neumím si vybrat, na jaký email mám tedy napsat?)...
1
1,04 %
0,77 %
ostatní odpovědi
odbytě, lacině, nepřehledně Jsou celkem ok profesionální, jednoduché, přehledné Hezké, moderní, svěží moderní přehledné aktuální Pohoda lacine normal jednoduchá orientace, ale působí trochu amatérsky nehezký, skromný, neefektivní černá, světla, zvuk nepřehledý, tmavý, nudný Přehledné, moderní, praktické Moderně, přehledně, světově Klasické, pěkné, přehledné zastarale, neprehledne, barevne nesladene tmavé, neprofesionální, jednoduché zastaralé, zbytečně tmavé chaos, barvy, obrázky ... Normalka webovky tyvole Moderní, mladí, party Prehledne jasne moderni Moderně, hezky, nudně Seriózně, solidně, poutavě Nudné, nezajímavé, “neútulné” Moderní, nepřehledné, barevné Ne moc prehledne Nerozumím moc těm jednotlivým slovům, jinak bych asi řekla přehledně, rozmanitě nevim kohne Nemam z nich skoro zadny dojem, parta mladych lidi, kteri se bavi, ale hlavni zprava reklamy neni zrejma, niijak me neoslovuje. Přehledné, nečekané, zvláštní elegantní,přehledný,moderní totální mrdka bez analytiky zastarale Velmi dobrá firma Normalni webove stranky Profesionalne, strucne, prehlednutelne Tmavě, stroze, zastarale zaujimava, praktické,efektivní a moderní PEKNA BAREVNA KOMBINACE Moderne, prehľadne, neuplná pěkný design, omezená nabídka, občas je tam slovenština, občas čeština - dobré sjednotit zasataralé Zaujímavé dynamicky,moderne,kvalitne zaujimava konzervativne,uhladene,pozitivne prehladne, pohodove, NECHODIM NA TUTO STRANKU průměrně, zanedbaně, nepřehledně nemoderní, přeplácené, nestylové stručně nedesignově nepřitažlivě pohyb odpoutává pozornost, je pro mne rušivý soudobě poutavé, výstižné, optimistické nijak přehledné, moderní, e-shop jako na diskotéce chaoticky, barevně, přeplněně nejsou moc zajímavé Přehledné, temné, tmavé CHÝBA JEJ ŠMRNC, ALE DÁ SA, DO POHODY - Přiměřené FAKT HUSTÁ MRDKA jako všechny ostatní moderní, jednoduché, čisté Přehledné, moderní, zajímavé fantastické paráda bomba nic mi to neříká tmavé, ošklivé, strohé nic nerikajici, neoslovuji me dobře udělaná,vstupní foto bych měnil zmateně, nepřehledně, rušivě chaos, ulietane, zlé spracovaná proč je tam ten Obama? normálka v černobílém, mladě moderní, elegantní, akční Nechce se mi na ně dívat tmavé, nevýrazné, nemoderní přehledně, velký výběr, ale proč tam jsou i další značky..? Tuctové, konzervativní, běžné podprůměrně, ošklivá grafika, hlavní jsou parametry nabízených výrobků asi lehce negativně Fuj
86
89,58 %
66,15 %
14. Co byste změnili na facebookové stránce uvedené pod otázkou? (stačí uvést jednu věc)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nic
14
14,89 %
10,77 %
nevím
9
9,57 %
6,92 %
nemám Facebook
2
2,13 %
1,54 %
Nič
2
2,13 %
1,54 %
Nazev (czech & slovak) vapada divně
1
1,06 %
0,77 %
Ano využivám to.
1
1,06 %
0,77 %
asi není úplně dobrý, aby byla první věc na fb firmy inzerát na brigádníky, co mají lepit nějaký samolepky na krabice.
1
1,06 %
0,77 %
češtinu
1
1,06 %
0,77 %
Na první pohled asi nic, ale po bližším prozkoumání stránky bych určitě doplnila sekci "about" - ne každý si pod logem jbl dokáže představit obchod/stránky s audio technikou.
1
1,06 %
0,77 %
Zavedl bych samostatnou českou stránku
1
1,06 %
0,77 %
ostatní odpovědi
rozostřené logo, FB nic neříká o životě firmy, super video v úvodce :) a jinak taky super! Přešel bych na češtinu Nenacita se mi to Jiné fotografie Neni poznat ze se jedna o repro udělat nějakým způsobem zajímavější, aby na první pohled oslovila přijde mi mnohem efektivnější než webovky, ale změnila bych první fotky, které se zobrazí u profilu - evokují, že jsem se dostala na nějakou stránku spojenou se sportem hned první věc co na mě vyjede je brigada, moc profesionalni fotky, chce to neco ze zivota Forma popisků u příspěvků. Více příspěvků, kratší sladila bych jazyk (eng, cz, slovak dohromady pusobi spatne) zrušil bych slovenštinu Aby bylo na první pohled vidět, k čemu stránka je (co nabízí a od koho) ... Nic moc Mene slovenstiny Přidala bych do příspěvků video, které se začne samo přehrávat. Mělo by obsahovat zajímavé představení produktu, pohrát si trochu s efekty. Možná by to chtělo nějaké soutěže pro fanoušky/potenciální zákazníky Chybí jim vyváženost mezi příspěvky, skoro všechny příspěvky jsou jako z webovek nebo katalogu .. myšleno, že chybí příspěvky, které by tak netlačili na pilu Zobrazování na mobilu lepší, více info o produktech Přijde mi fajn.. pozdravuj brasku Lina otevrit, sorry. Design víc fotek produktů+specifikace,vetší aktivita změnul bych marketingového specialistu nic, korporatni stranky jsou proste nezajimave Název Czech and Slovak bych napsal česky pro efektivnější oslovení, v mateřském jazyce cílové skupiny. Dle mého soudu amatérská chyba Jbl audio zni lepe a vystizneji ? myslím,že je tam dostatek informaci o produktech MISTO JBL CLIP NA VIDEU V POZADI BYCH DAL BOOMBOX Väčšiu interakciu s ľudmi nic mě nenapadá nic, vypadá ok nic by som nemenila,stranka je dobra NECHODIM NA TUTO STRANKU název profilu nezajímám se FB stránky je mi to volný rozšíření kontaktních údajů Bohužel nemám FaceB., neznám tedy kvalitu zdejších stránek. TÁ JE V POHO, LEN TROŠKU MRTVA :-) - Aby se automaticky neotevíralo okno messengeru MAJ TAM MÁLO HAMBATÝCH ASIATEK posty by mohly být různorodé, více vtipné Přehlednost jako první na FB vyskakuje, že hledáte brigádníky ten konec za otaznikem nerozumiem otazke. zapojil by som viac fanúšikov(súťaže a pod.) nuda Facebook is not my city. Proč Česko a Slovensko? logo profilový obrázek Deptá mě spojení české a slovenské lokace dohromady nemám rád facebook, zbytečné informace, je to svět sám pro sebe, preferuji fakta úvodní fotku Fotky
61
64,89 %
46,92 %
15. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Muž
67
51,54 %
51,54 %
Žena
63
48,46 %
48,46 %
16. Věk rozmezí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-25
47
36,15 %
36,15 %
26-35
35
26,92 %
26,92 %
46-60
26
20 %
20 %
36-45
17
13,08 %
13,08 %
60+
5
3,85 %
3,85 %
17. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
64
49,23 %
49,23 %
Středoškolské s maturitou
51
39,23 %
39,23 %
Základní
8
6,15 %
6,15 %
Vyšší odborné
6
4,62 %
4,62 %
Středoškolské s vyučením
1
0,77 %
0,77 %
18. Bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Metropole nad 100 000 obyvatel
93
71,54 %
71,54 %
Menší město do 10 000 obyvatel
18
13,85 %
13,85 %
Větší město do 100 000 obyvatel
13
10 %
10 %
Město do 50 000 obyvatel
6
4,62 %
4,62 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní na otázku 7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní na otázku 7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetová na otázku 9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sociálních sítích na otázku 9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přenosný reproduktor na otázku 10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ano na otázku 11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?
8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?
odpověď Ano:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetová na otázku 9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sociálních sítích na otázku 9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodně ano na otázku 11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?
10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?
odpověď Ne:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jakou značku si vybavíte jako první v oblasti audio trhu?
2. Vlastníte nějaká zařízení z následujícího výběru?
3. Jaké značky produktů, které jste uvedl(a), vlastníte?
4. Co je pro Vás při nákupu audio zařízení nejvíce důležité? (1 nejnižší priorita - 5 nevyšší priorita)
5. Jaký vliv na Vás mají marketingové aktivity (reklamy, akce...) značek?
6. Znáte značku JBL nebo už jste se s ní někdy setkali v jakékoli podobě?
7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:
8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?
9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?
11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?
12. Jak vnímáte značku JBL při pohledu na následující fotografii?
14. Co byste změnili na facebookové stránce uvedené pod otázkou? (stačí uvést jednu věc)
15. Pohlaví:
16. Věk rozmezí:
17. Nejvyšší dosažené vzdělání:
18. Bydliště:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jakou značku si vybavíte jako první v oblasti audio trhu?
2. Vlastníte nějaká zařízení z následujícího výběru?
3. Jaké značky produktů, které jste uvedl(a), vlastníte?
4. Co je pro Vás při nákupu audio zařízení nejvíce důležité? (1 nejnižší priorita - 5 nevyšší priorita)
5. Jaký vliv na Vás mají marketingové aktivity (reklamy, akce...) značek?
6. Znáte značku JBL nebo už jste se s ní někdy setkali v jakékoli podobě?
7. Zvolte, čím je podle Vás charakteristická značka JBL:
8. Setkali jste se již někdy s jakoukoli reklamou značky JBL?
9. S jakou konkrétní formou reklamy jste se již setkali u značky JBL?
10. Vlastníte nebo jste vlastnili nějaký produkt značky JBL?
11. Doporučili byste produkty JBL dalším spotřebitelům?
12. Jak vnímáte značku JBL při pohledu na následující fotografii?
14. Co byste změnili na facebookové stránce uvedené pod otázkou? (stačí uvést jednu věc)
15. Pohlaví:
16. Věk rozmezí:
17. Nejvyšší dosažené vzdělání:
18. Bydliště:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Pawlik: JBL byla kdysi dobrá značka. Byla. Kdysi. Než se zku.vili. Smutek. Kdysi jsem používal jejich repráky, dneska. No už si od nich nekoupím asi nic.