Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci na téma Návrh marketingové komunikace bankovní společnosti. Dotazník je určen pro respondenty starší 15 let, kteří využívají bankovní společnosti (účet, spoření, investování, pojištění apod.). Dotazník je zcela anonymní a zabere jen pár minut. Výsledky budou veřejně přístupné.
Děkuji za Váš čas!
P. Vincourková
Odpovědi respondentů
1. V kolika bankovních institucích máte zřízený alespoň jeden produkt (účet, spoření, investice, pojištění apod.)?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
96
39,18 %
39,18 %
2
75
30,61 %
30,61 %
3
37
15,1 %
15,1 %
4
17
6,94 %
6,94 %
5
10
4,08 %
4,08 %
6
5
2,04 %
2,04 %
7
3
1,22 %
1,22 %
8
1
0,41 %
0,41 %
30
1
0,41 %
0,41 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.05
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.18
Směrodatná odchylka:
1.09
Medián:
2
Modus:
1
2. Kde získáváte informace o nabízených produktech banky? (možnost výběru více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na internetových stránkách dané společnosti
195
79,59 %
79,59 %
Na pobočce
90
36,73 %
36,73 %
Od známých/rodiny
89
36,33 %
36,33 %
V srovnávacích testech (na internetu, v novinách)
57
23,27 %
23,27 %
V reklamě (televizní, internetové, rozhlasové i tištěné)
49
20 %
20 %
Na sociálních sítích
36
14,69 %
14,69 %
Na infolince
17
6,94 %
6,94 %
Finanční poradkyně
2
0,82 %
0,82 %
Finanční poradce
2
0,82 %
0,82 %
na internetu obecně
1
0,41 %
0,41 %
cíleně je nehledám, jsou jiné možnosti
1
0,41 %
0,41 %
Od poradce
1
0,41 %
0,41 %
Podnikám ve financích, informace si tedy zjišťuji sama
1
0,41 %
0,41 %
hledám si jako Nezávislý finanční plánovač sám od sebe
1
0,41 %
0,41 %
Aplikace, e-mail
1
0,41 %
0,41 %
jsem finanční poradce se zaměřením na úvěry (hlavě hypoteční)
1
0,41 %
0,41 %
Pracuji jako finanční poradkyně - novinky mi chodí do e-mailu
1
0,41 %
0,41 %
od svého poradce
1
0,41 %
0,41 %
Z broker-poolu
1
0,41 %
0,41 %
V práci, jsem finanční poradce
1
0,41 %
0,41 %
Mobilní bankovnictví
1
0,41 %
0,41 %
Chtělo by to uvést, co jsou nabízené produkty. Špatný dotazník.
1
0,41 %
0,41 %
Z práce, jsem finančí poradce
1
0,41 %
0,41 %
youtube
1
0,41 %
0,41 %
zajmove weby
1
0,41 %
0,41 %
Zprostředkovatel
1
0,41 %
0,41 %
Ve smartbankingu
1
0,41 %
0,41 %
Mail, osobní bankéř
1
0,41 %
0,41 %
ve Smartbankingu + v praci (pracuji ve sve bance)
1
0,41 %
0,41 %
Od svého investičního poradce
1
0,41 %
0,41 %
V práci
1
0,41 %
0,41 %
maily
1
0,41 %
0,41 %
George
1
0,41 %
0,41 %
3. Pokud jste v předchozí otázce označili více odpovědí, napište, který zdroj používáte nejčastěji, když získáváte informace o produktech:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
21
13,82 %
8,57 %
internetové stránky
15
9,87 %
6,12 %
Na internetových stránkách dané společnosti
15
9,87 %
6,12 %
Na pobočce
8
5,26 %
3,27 %
Na internetu
7
4,61 %
2,86 %
Od známých/rodiny
7
4,61 %
2,86 %
rodina
6
3,95 %
2,45 %
Internetové stránky dané společnosti
4
2,63 %
1,63 %
Pobočka
4
2,63 %
1,63 %
reklama
3
1,97 %
1,22 %
ostatní odpovědi
internetové stránky společnosti Známí/rodina stránky banky Finanční poradkyně Sociální sítě Srovnávací testy Na internetových stránkách Od známých webové stránky obecně internet (ne stránky dané společnosti) v bance Srovnávače zhruba steně, prvně si projdu produkt srovnávačem, poté se zeptám rodiny, která dá mnohdy jiný a vhodnější produkt Rodiče. Na internetových stránkách. Od komunikace s bankou Internetové stránky. Web banky Znamí Internetová stránka Nejčastěji televizní reklamy Internetové bankovnictví Internetové stránky - konkrétně vzorové smlouvy, klíčové informace pro investory, atd... Od známých /rodiny Stránky společnosti Od rodičů Telefon Mobilní bankovnictví Doporuceni Internetová stránka dané společnosti v reklamě Finanční poradce Soc sítě Reklama v tv a napr. na FB. Zaměstnání, kolegové Zprostředkovatel Internetové stránky banky. Obvykle si udelam srovnani sama pres interner Na webu té společnosti Srovnani Tak různě Banka Testy Osobní bankéř Internetové stánky dané společnosti Na internetových stránkách dané společnosti Investiční poradce srovnávací testy na serverech jako penize.cz apod. pobočku Webowky banky V práci dostávám informace o novinkách mailem od banky Známé rodiny
62
40,79 %
25,31 %
4. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru banky (hodnocení jako ve škole: 1 = velmi důležité, 2 = spíše důležité, 3 = ani důležité, ani nedůležité, 4 = spíše nedůležité, 5 = nedůležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Dobré jméno banky (společenská odpovědnost, tradice, vlastník)
1.743
0.762
Dostupnost pobočky (MHD, parkování)
2.665
1.7
Prostředí pobočky (vzhled, hudba, osvětlení)
2.967
1.305
Akce banky (uvítací bonus, sleva na produkty)
2.478
1.425
Věrnostní program
2.433
1.323
Výše poplatků (Př.: za vedení účtu)
1.257
0.485
Rozsah nabízených služeb
1.767
0.815
Přístup pracovníků (na pobočce i infolince)
1.69
0.859
Mít svého osobního bankéře
3.176
1.843
Reklama (známé osobnosti, influenceři apod.)
4.045
1.251
Komunikace banky
1.841
0.852
Doporučení rodiny/známých
2.367
1.465
5. Využíváte alespoň jednu ze služeb ČSOB?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
155
63,27 %
63,27 %
ano
90
36,73 %
36,73 %
6. Jaká je podle Vás ČSOB?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Inovativní vs. Konzervativní
alternativní
-0.267
0.929
Vážná vs. Zábavná
alternativní
-0.378
0.857
Jednotvárná vs. Různorodá
alternativní
0.4
0.84
Přehledná vs. Matoucí
alternativní
-0.667
0.556
Vřelá vs. Chladná
alternativní
-0.533
0.716
Lhostejná vs. Pečující
alternativní
0.6
0.64
Zajímavá vs. Fádní
alternativní
-0.444
0.802
Nestálá vs. Stabilní
alternativní
0.844
0.287
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
7. Vyberte jednu nebo více možností, jak s Vámi banka komunikuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Email
64
71,11 %
26,12 %
Zpráva v internetovém bankovnictví
60
66,67 %
24,49 %
Telefonní hovor
43
47,78 %
17,55 %
Osobní kontakt
39
43,33 %
15,92 %
Sms
38
42,22 %
15,51 %
Dopis
29
32,22 %
11,84 %
8. Kterou z uvedených forem komunikace preferujete nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Email
41
45,56 %
16,73 %
Osobní kontakt
23
25,56 %
9,39 %
Zpráva v internetovém bankovnictví
12
13,33 %
4,9 %
Telefonní hovor
9
10 %
3,67 %
Dopis
4
4,44 %
1,63 %
Sms
1
1,11 %
0,41 %
9. Dozvídáte se o nových akcích a produktech ČSOB včas?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
70
77,78 %
28,57 %
Ne
20
22,22 %
8,16 %
10. Znáte produkt ČSOB Drobné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
54
59,34 %
22,04 %
Ne
37
40,66 %
15,1 %
11. Odkud jste se o ČSOB Drobné dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
obdržel/a jsem o něm informace na pobočce
18
33,33 %
7,35 %
z newsletteru (sms, email, zprávy v internetovým bankovnictví)
14
25,93 %
5,71 %
od známých/rodiny
9
16,67 %
3,67 %
z reklamy na internetových stránkách
7
12,96 %
2,86 %
z reklamy v televizi
5
9,26 %
2,04 %
z reklamy od influencerů
1
1,85 %
0,41 %
12. Jak jste celkově spokojeni s kvalitou služeb ČSOB?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zcela spokojen/a
37
41,11 %
15,1 %
Spíše spokojen/a
36
40 %
14,69 %
Ani spokojen/a ani nespokojen/a
14
15,56 %
5,71 %
Spíše nespokojen/a
2
2,22 %
0,82 %
Zcela nespokojen/a
1
1,11 %
0,41 %
13. Doporučili jste někdy v minulosti ČSOB svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
66
73,33 %
26,94 %
Ne
24
26,67 %
9,8 %
14. Pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
159
64,9 %
64,9 %
muž
86
35,1 %
35,1 %
15. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-24
126
51,43 %
51,43 %
25-34
61
24,9 %
24,9 %
45-54
23
9,39 %
9,39 %
35-44
18
7,35 %
7,35 %
55-64
10
4,08 %
4,08 %
65 a více
7
2,86 %
2,86 %
16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední s maturitou
121
49,39 %
49,39 %
vysokoškolské
100
40,82 %
40,82 %
základní vzdělání nebo bez vzdělání
10
4,08 %
4,08 %
vyšší odborné
7
2,86 %
2,86 %
střední s vyučením
7
2,86 %
2,86 %
17. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem (v hrubém)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 15 000 Kč
111
45,31 %
45,31 %
25 000 – 34 999 Kč
45
18,37 %
18,37 %
15 000 – 24 999 Kč
36
14,69 %
14,69 %
Více než 45 000 Kč
27
11,02 %
11,02 %
35 000 – 44 999 Kč
26
10,61 %
10,61 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. V kolika bankovních institucích máte zřízený alespoň jeden produkt (účet, spoření, investice, pojištění apod.)?
2. Kde získáváte informace o nabízených produktech banky? (možnost výběru více odpovědí)
3. Pokud jste v předchozí otázce označili více odpovědí, napište, který zdroj používáte nejčastěji, když získáváte informace o produktech:
4. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru banky (hodnocení jako ve škole: 1 = velmi důležité, 2 = spíše důležité, 3 = ani důležité, ani nedůležité, 4 = spíše nedůležité, 5 = nedůležité)
5. Využíváte alespoň jednu ze služeb ČSOB?
6. Jaká je podle Vás ČSOB?
7. Vyberte jednu nebo více možností, jak s Vámi banka komunikuje?
8. Kterou z uvedených forem komunikace preferujete nejvíce?
9. Dozvídáte se o nových akcích a produktech ČSOB včas?
10. Znáte produkt ČSOB Drobné?
11. Odkud jste se o ČSOB Drobné dozvěděli?
12. Jak jste celkově spokojeni s kvalitou služeb ČSOB?
13. Doporučili jste někdy v minulosti ČSOB svým známým?
14. Pohlaví?
15. Kolik je Vám let?
16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
17. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem (v hrubém)?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. V kolika bankovních institucích máte zřízený alespoň jeden produkt (účet, spoření, investice, pojištění apod.)?
2. Kde získáváte informace o nabízených produktech banky? (možnost výběru více odpovědí)
3. Pokud jste v předchozí otázce označili více odpovědí, napište, který zdroj používáte nejčastěji, když získáváte informace o produktech:
4. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité tyto faktory při výběru banky (hodnocení jako ve škole: 1 = velmi důležité, 2 = spíše důležité, 3 = ani důležité, ani nedůležité, 4 = spíše nedůležité, 5 = nedůležité)
5. Využíváte alespoň jednu ze služeb ČSOB?
6. Jaká je podle Vás ČSOB?
7. Vyberte jednu nebo více možností, jak s Vámi banka komunikuje?
8. Kterou z uvedených forem komunikace preferujete nejvíce?
9. Dozvídáte se o nových akcích a produktech ČSOB včas?
10. Znáte produkt ČSOB Drobné?
11. Odkud jste se o ČSOB Drobné dozvěděli?
12. Jak jste celkově spokojeni s kvalitou služeb ČSOB?
13. Doporučili jste někdy v minulosti ČSOB svým známým?
14. Pohlaví?
15. Kolik je Vám let?
16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
17. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem (v hrubém)?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.