Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumace minerálních vod

Konzumace minerálních vod

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Svobodová
Šetření:09. 10. 2018 - 20. 10. 2018
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):28 / 26.97
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:43,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění anonymního dotazníku, který se zabývá komunikační strategií jedné konkrétní značky balených vod. Dotazník je určen především pro spotřebitele minerálních vod, obsahuje 28 uzavřených i otevřených otázek a jeho vyplnění Vám nezabere více jak 8min. 

Odpovědi respondentů

1. Pracujete v oblasti marketingu či reklamní agentuře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8093,02 %93,02 %  
Ano66,98 %6,98 %  

Graf

2. Kupujete balené vody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6474,42 %74,42 %  
Ne2225,58 %25,58 %  

Graf

3. Jste konzumentem minerálních vod, těch, které v sobě obsahují minerály pro Váš organimus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7081,4 %81,4 %  
Ne1618,6 %18,6 %  

Graf

4. Jaké asociace si vybavíte se slovy minerální voda? (stručně v heslech)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

+

bublibkova voda, magnezie

bublinky Matonka

Bublinky

bublinky

Bublinky, pot, horečka, slaná, ledviny

Bublinky. Magnesia. Hořčík. Minerály.

bubliny do hlavy

čístá voda, osvěžení, ledová

Čistota, osvěžení, zdraví, perlivost

Dobrá Voda, magnezia

Doplněk stravy

hořčík magnesium zinek

Hořčík, bublinky, plast

Hořčík, vitaminy, příroda

Jemně perlivá, citrus, akce

Karlovy Vary, hory, zdraví, Adršpach

Korunní

kyselka, les, kámen, mech, studánka

Kyselka, železo, hory, hypertonická

lázně, kyselka, reklama, mattonka, magnézka, poděbradka

Luhačovice, Františkovi Lázně, Mattoni

Magnesia bublinky

Magnesia

Magnesia

magnesia, korunní

magnesia, matonka, vapnik, horcik, bublinky

Magnesia, matonni, karlovarske vody

Magnesia, minerály, hory

Magnesia, sladká chuť, cestování

Magnesia, sodík, hořčík

Magnesium matoni

Magnesium, matonni, podebradka

Matoni

Matoni

matonka

Matonka

matonka, magneska, lázně, pramen

Matonni

Matonni, Karlovy Vary, magnezia, perliva voda

Matony koruni ondrasovka vincentka

Mattoni, bonaqua, hanacka voda, podebradka

Mattoni, Dobrá voda, Rajec, Bonaqua, Poděbradka

Mattoni, Magnesia, hořčík

Mattoni, Magnesia, zdravi prospesne, bublinky.

Mattoni, Poděbradka

mattoni, rajec, korunní, draslík

Mattoni, zdravi

Mattoni; ledvinové kameny; zdraví; s mírou

Mattonka, Ondrášovka

minerálka magnesia hory příroda

Minerály a H2O

Minerály, voda, pití, magnesia, korunní

minerály, využití v terapii, lázně

modrá lahev magnesie, jediná minerálka, kterou si občas koupím

Nevím

PET lahev

plast, hořčík

Plast, voda, příroda

Plast,lázně,magnesium

Poklad České země

Pramen, bublinky, zdraví

Pramenita zdrava prirodni čistá

Protože tam obsahují potřebné minerály po lidské děla.

Příchutě, bublinky, osvěžení

Rajec

Rajec

sodik draslik potrebne

šutrák rozpuštěný ve vodě... nevím co po mě chcete

uhašení žízně

vitaminy a minerály ve vodě

voda

Voda obsahující minerální látky.

voda s mineraly

Voda s vyšším obsahem nerostných složek než průměrná pitná voda, často léčivá.

voda v PET lahvích, zatěžující životní prostředí

voda z hloubkového vrtu s minerály ve středně vysoké koncentraci

Vřídlo, Orel, Karlovy Vary

zaječická

zdravé léčivé

Zdraví Příroda

Zdraví, dobrá voda, minerály

Zdraví, minerály, bublinky, hořčík

Zdraví, minerály, tekutiny

žádné

živiny, minerály, křemík

5. Jaké značky minerálních vod znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aquila, mattoni

Aquilla, Evian, Vittel, Matonni, Koruní, Magnesia, Bonaqua, Hanácká, Poděbradka

bonaqua, magnesia, mattoni, budiš, saguaro, gemerka

Dobra voda matoni magnesium rajec bonaqa

Dobrá Voda, Korunní, Toma, Ondrášovka, Poděbradka....

dobrá voda, magnesia, mattoni,ondrašovka, vincentka, poděbradka, toma,

Dobrá Voda, magnezia

Dobrá voda, Mattoni, Poděbradka, Ondrášovka

Gemerka Poděbradka Magnézia Šaratica Vincentka

Gemerka, Mattoni, Poděbradka, Korunní

Ida, Mattoni, Magnesia, Korunní kyselka, Poděbradka, Santovka, Praga, Bílinská kyselka, ...

IDA, Mattoni, Poděbradka, Šaratice, Rudolfův pramen, Ondrášovka, Baldovská, Gemerka, .......

Koruní, Mattoni, Magnezia, Evian, Rajec, Toma, Hanácká kyselka, Vincentka, Dobrá voda, Hanácká kyselka, Jana, Bon-aqua

Korunní, Mattoni...

magenska, matonka

magnesia dobrá voda aquila mattoni

Magnesia Evian Vincentka

Magnesia, Dobrá Voda, Aqualinea,

Magnesia, Hanácká kyselka

magnesia, korunní

Magnesia, Korunní, Hanácká kyselka, Mattoni, Poděbradka, Vincentra, Dobrá voda

Magnesia, korunní, vincentka, dobrá voda

Magnesia, matonni

Magnesia, Mattoni

Magnesia, Mattoni, San Pellegrino

Magnesia, Mattoni, Dobrá voda, Rajec, Vincentka...

magnesia, mattoni, dobrá voda, ondrášovka, hanácká...

Magnesia, Mattoni, Dobrá voda, Poděbradka, Hanácká kyselka, Ondrášovka, Korunní

Magnesia, Mattoni, Dobrá voda, Rajec, Poděbradka

Magnesia, Mattoni, Korunní

Magnesia, Mattoni, Poděbradka, Hanácká kyselka

Magnesia, Mattoni, Rajec, dobrá voda, evian, bonaqua

Magnesia, Mattoni, Rajec, Poděbradka

Magnesia, Ondrášovka, Dobrá voda, Rajec,Mattoni,Korunní

Magnesia, Rajec, Dobrá voda

magnesia, vincentka

Magnesia, Vincentka, Mattoni

Magnesia, Vincentka, Mattoni, Ida

Magnesie mattoni rajec dobra voda podebradka

Magnesie, Hanacka kyselka

Magnesie, Kyselka, Vincentka, Vitel, Evian

Magnezia mattoni

Magnézia, Mattoni, Ondrášovka, Poděbradka, Gemerka, Vincentka, Zaječice, Šaratice, Bílinská, Hanácká kyselka, ...

Matoni Poděbradka Fontessa Aqua Bella

Matoni, Aqua, Dobrá Voda, Rajec

Matoni, Magnesia, Gemerka, Rajec, Koruní, Dobrá voda, Vincentka, Smadný mních

Matoni, Magnesia, Poděbradka, Vincentka

Matoni, Magnesia, Poděbradka, Vincentka

Matoni, Magnesia, Poděbradka, Vincentka

Matoni, Magnesia, Poděbradka, Vincentka

Matoni, Magnesia, Poděbradka, Vincentka

Matoni, Magnesia, Vittel

Matoni, Rajec, Poděbradka, Magnesium, Bonaqua

Matonka, Ondrášovka, Dobrá voda

Matonni, Magnesia, Tomma, Poděbradka

Matonni, Bonaqua, Poděbradka, Rajec, Dobrá voda

Matonni, Magnesia, Vincentka....je jich mnoho

Matonni, magnezia, aquila, dobrá Voda, podebradka, hanacka kyselka, koruni, boni, Vincentka, Ida

Matonni, Rájec, Poděbradka

Matony koruni magnezia vincentka ondrasovka aqula bonakva

Mattoni Bílinská, hanácká kyselka Magnesia Zaječická Vincentka Poděbradka, dobrá voda

Mattoni

Mattoni, Aquilla, Magnesia, Poděbradka, Rajec

Mattoni, bonaqua, poděbradka, hanácká voda

mattoni, korunni, magnesisa

Mattoni, Korunní, Magnézie, Poděbradka, Vincentka

Mattoni, Korunní, Poděbradka, Hanácká ...

Mattoni, magnesia

Mattoni, Magnesia, Dobrá voda, Poděbradka

Mattoni, Magnesia, Ida, Šaratica, Těšíkovská, Ondrášovka

Mattoni, Magnesia, Poděbradka, Korunní

Mattoni, Magnesia, Poděbradka, Ondrášovka, Vincentka, Ida, Bílinská kyselka, Jamnica, Hanácká kyselka, Radenska...

mattoni, magnesia, vincentka...

Mattoni, Magnesia.

Mattoni, Magnezia, Poděbradka, Vincentka, ze zahraničních Evian

Mattoni, Ondrášovka, Korunní

Mattoni, Poděbradka, Magnesia

mattoni, rajec, korunní, poděbradka

Mattoni, Vincentka, Bílinská kyselka, magnesium

Mattoni, Vincentka, Rajec, Toma, Perier

Neznám,protože je jich hodně druhu a Já se v tom vůbec nevyznám.

podebradka

podebradka, magnezie,toma, matoni,prolinie,rajec

Poděbradka, ondrášovka, evian, magnesia, mattoni

Poděbradka, Ondrašovka, Mattony, Magnezia, Hanácká...

rajec, dobrá voda

Rajec, magnesia

Tvl... Všechny

Viz. Predesly

zaječická

6. Jak často si v obchodu kupujete minerální vodu? (jedna správná odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepravidelně / příležitostně4552,33 %52,33 %  
1xtýdně2832,56 %32,56 %  
1xměsíčně1213,95 %13,95 %  
Každý den11,16 %1,16 %  

Graf

7. Preferujete minerální vody ochucené nebo přírodní? (jedna správná odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen přírodní2832,56 %32,56 %  
Více přírodní2023,26 %23,26 %  
Stejně přírodní i ochucené1922,09 %22,09 %  
Více ochucené1719,77 %19,77 %  
Jen ochucené22,33 %2,33 %  

Graf

8. Jaké důvody Vás vedou ke konzumaci minerálních vod? (seřaďte 1-5, 1=nejdůležitější – 5=nejméně důležitý)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Příjem minerálů (především hořčíku)2.3141.634
Kvalitní produkt3.0931.456
Chuť2.5582.223
Snížení míry únavy a větší soustředěnost3.7331.428
Podpůrná složka při fyzické aktivitě – proti křečím3.3021.955

Graf

9. Co u Vás rozhoduje při nákupu minerální vody / co Vás při tom ovlivňuje? (max. 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značka5462,79 %62,79 %  
Cena4754,65 %54,65 %  
Příchuť3945,35 %45,35 %  
Je mi to jedno, vyberu tu, která mi padne do oka1517,44 %17,44 %  
Sleva / akce 1+11416,28 %16,28 %  
Atraktivita obalu / design1315,12 %15,12 %  
Jiné (uveďte):1112,79 %12,79 %  
Doporučení od známých / kamarádů89,3 %9,3 %  
Reklama (TV, rádio, tisk)33,49 %3,49 %  
Dárek k nákupu11,16 %1,16 %  

Graf

10. V dnešní době se stále více začíná rozvíjet tzv. „digitální / sociální svět“, kde známí bloggeři / youtubeři / influenceři či jiné známé osobnosti propagují na sociálních sítích výrobky, akce, služby, atd. sledujete některé z nich?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6272,09 %72,09 %  
Ano2427,91 %27,91 %  

Graf

11. Zakoupil/a byste si minerální vodu na základě doporučení od známé osobnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5968,6 %68,6 %  
Nevím1820,93 %20,93 %  
Ano910,47 %10,47 %  

Graf

12. Vyberte z výčtu vod ty, které jsou řazeny mezi minerální?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Magnesia86100 %100 %  
Mattoni8093,02 %93,02 %  
Vincentka7081,4 %81,4 %  
Hanácká kyselka6373,26 %73,26 %  
Korunní6373,26 %73,26 %  
Poděbradka6069,77 %69,77 %  
Rajec4552,33 %52,33 %  
Dobrá voda3540,7 %40,7 %  
Aquila2630,23 %30,23 %  
Toma1618,6 %18,6 %  
Kofola22,33 %2,33 %  

Graf

13. Co si vybavíte, když se řekne Magnesia? (stačí stručně, max. 2 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

český lev

Český lev

Doplnění hořčíku

Doplnění hořčíku, příjemná chuť

Drahá minerálka, která vyhazuje příliš peněz na reklamu.

Etiketa s orlem, modra pet lahev

Firemní slogan

Hodně hořčíku Český lev

Horcik

horcik

horcik, ochucene

Horčík

Horčík, doplnění minerálů při sportu či po večírku

Horčík, modrá barva

hořčík

hořčík bublinky

Hořčík Chuť

hořčík zdraví

Hořčík

Hořčík

Hořčík

Hořčìk

hořčík

hořčík

hořčík

hořčík

Hořčík

Hořčík

hořčík

hořčík

Hořčík

Hořčík

hořčík

hořčík

hořčík - proti křečím

Hořčík :D, modrý obal

Hořčík,

Hořčík, babička, lázně

Hořčík, eliminace křečí

Hořčík, hodně hořčíku...

hořčík, modrá barva

hořčík, modrá pet lahev

Hořčík, obal

Hořčík, orel

Hořčík, síla přírodního hořčíku, křeče

Hořčík, sodik

Hořčík; kupuji si ji více, když se potím (vedro, nemoc, sport); dávná reklama- jak tam plavala žena pod vodou (relaxační už nevim co; osvěžující pomeranč)

hořká chuť, křeče

jeden by řekl, že v tom bude asi hořčík, překvapivě.

karlovarská min. voda vysoký obsah hořčíku

Magnesium Barevný obal

magnezium, logo

malinová :-) chutná

Mattoni

Mg, Karlovy Vary

minerálka, hořčík

Minerální voda a chutná mi

minerální voda obsahující hořčík

Minerální voda, hořčík

minerální voda, která má divnou chuť

minerály, modrá lahev, síla přírodního hořčíku

Minerka, vysoký obsah horčíku

modrá

modrá flaška

Modrá láhev Přírodní chuť

Modrá láhev

modrá lahev

Modrá láhev, Minerální voda

Modrá,fialová

modrý plastový obal

Nechutná mi

Obsahuje hořčík, kupuji na cesty

Obsahuje více hořčíku než ostatní. Nechutná mi.

Pití

Prijem horciku

Protože je dostí skutečně zdráva.

reklama, modrý obal

Reklamu, jak ma zenska misto satu vodu, modrou lahev

reklamy magnesia duel

Sila prirodniho horciku

Specifická chuť, hořčík

Vice magnesia v teto vode

voda minerálka

Voda proti křečím, specifická chuť

vysoký obsah magnesia

Zkrachovalá obec Prameny

14. V roce 2014 se na trhu objevila novinka Magnesia RED, zaznamenal/a jste tuto novinku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6777,91 %77,91 %  
Ne1922,09 %22,09 %  

Graf

15. Pokud jste ji zaznamenal/a ,co si vybavíte, když se řekne Magnesia RED? (max. 2 odpovědi)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bejka

brusinka

býk

Cervena

Cerveny obal

cerveny obal, sladka magnezie

červená

červená

červená barva

Červená barva, ochucena magnezie

Červená etiketác

Červená flaška

červená flaška, hromada cukru

Červená láhev

Červená láhev

červená lahev

Červená lahev, lesní plody

červená pet lahev

červená, granátové jablko

červená, ovoce, ochucená

Červené ovoce

Červené ovoce

Červený obal a malinová příchuť

červený plastový obal

Dobra chut

Doplnění hořčíku, trošku míň příjemná chuť

Granátové jablko

grep

grep, pomeranč

Chuť, hořčík

Jahoda Malina

Jahoda

Je ochucená

Magnesia s příchutí ovoce

magnesia s příchutí. ovocná šťáva

Malina

Malina, jahoda

malinová :-) chutná, osvěžující

Maliny Slazené

Maliny, nejlepsi

nebyla dobrá

NIC

nic

nic, nekupuji ji

Nic, nikdy jsem ji neochutnal.

Nová příchuť

Nove prichute

Ochucena magnesia

Ovocná příchuť

paní v červeném ;-)

Příchuť

Příchuť

příchut granátového jablka

Příchuť, grapefruit

reklama

Reklama, červené ovoce

Sila lesniho ovoce

skvělá chut´

Sladká, červený obal

Sladká, chuťově dobrá minerálka

sladký.fůůůůůj

slazená voda

Takova cervena ochucena

Víc hořčíku

Zatím to neznám,protože o tom jsem vůbec neslíšel.

Ze to bude plný cukru a chemie

že jsem ji nikdy neochutnal

16. Pokud jste značku Magnesia RED zaznamenal/a a preferujete ochucené vody, kupujete si ji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas si ji koupím3237,21 %37,21 %  
Značku jsem zaznamenala, ale kupuji jiné ochucené vody3034,88 %34,88 %  
Značku jsem nezaznamenala2427,91 %27,91 %  

Graf

17. Značka Magnesia je známá díky svým modrým lahvím. Magnesia RED na trh přišla s červenými lahvemi. Zaregistroval/a jste v obchodech tyto lahve a spojil/a jste si je se značkou Magnesia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, lahve jsem zaregistroval/a a spojil/a si je se značkou Magnesia6170,93 %70,93 %  
Lahve jsem na trhu vůbec nezaznamenal/a1922,09 %22,09 %  
Ano, lahve jsem zaregistroval/a, ale nespojil/a jsem si je se značkou Magnesia66,98 %6,98 %  

Graf

18. Jak byste ohodnotili průměrnou cenu za 1,5l lahev vody Magnesia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Průměrná cena ve srovnání s ostatními minerálními vodami6980,23 %80,23 %  
Drahá oproti ostatním minerálním vodám, vyberu si raději levnější minerální vodu1112,79 %12,79 %  
Patří mezi levnější33,49 %3,49 %  
Velmi drahá, nekoupil/a bych si ji22,33 %2,33 %  
Velmi levná minerální voda11,16 %1,16 %  

Graf

19. Z hlediska komunikace značky ke svým spotřebitelům, zaregistroval/a jste za poslední rok jakoukoli komunikaci (reklamu) na minerální vodu Magnesia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5462,79 %62,79 %  
Ne3237,21 %37,21 %  

Graf

20. Pokud ano, o jakou komunikaci / kampaň /reklamu šlo? Stručně uveďte – popište cokoliv, co jste si z toho zapamatoval/a.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.....

Asi TV

bejka, rudy pozadi dva obimajici se lidi ve vode (asi more)

Bilboard

Cesky lev

Český lev

Český lev

Český lev a Bolek Polívka

Ne

nebyl tam býk prorážející červené pozadí za jakýmsi člověkem?

Něco s býkem a červenou

něco v televizi-reklama

nepamatuji se

Nepamatuji si..

Nevim

nevím

Nevím, ale vzhledem k tomu, že reklamy jsou na každém rohu, tak jsem jistě v posledním roce viděla i reklamu na Magnesii

Nevybavuji si presne

Nevzpomínám si konkrétně. Pamatuju si jen reklamu na matoni

Nezaregistroval, maximálně roll-up v marketu

Nic, jen vim ze byla reklama v TV které jsem si vsiml

plakát v obchodě

reklama s červenou lahví

Reklama v televizi

Reklama v televizi. Již si přesně nepamatuji o co v ní šlo.

Reklama v televizi...pár tam tančil tango a propagoval Magnesii Red

Reklama v tevizi

Reklama v TV

Reklama v tv

reklama v TV asi

Reklama v TV.

reklamu v televizi

Televizní reklama

Televizní reklama na Magnesii - slogan “Magnesia, síla přírodního horčíku”

trapárny

Tv

tv

TV reklama

TV reklama

TV reklama

tv reklama

U letiště v Praze je socha typickeho orla nebo co to je za zvire.. od nake umelkyne

Určitě tam byla nějaká pěkná modelka s lahví v ruce. A nebo se jednalo o reklamu na slavíka nebo něco podobného

V akčním letáku obchodů, taky nám přišla v brandnooz boxu, což je v podstatě marketing

V televizi

v televizi nějakou

ve spojení s českým lvem

Zřejmě cílená reklama, Magnesii kupuji kvůli obsahu hořčíku a dalších minerálů a tato slova jsem zadávala do vyhledávače. Vybavují si výrazný obal obou druhů.

21. Zaznamenal/a jste tuto TV reklamu z roku 2014: „muž na červeném pozadí a býk v aréně vybíhající a roztrhávající plátno, který pravděpodobně ukazuje sílu hořčíku a červeného ovoce“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, reklamu jsem nikdy neviděl/a3945,35 %45,35 %  
Ano, matně si vzpomínám, že jsem ji v TV zaznamenal/a2630,23 %30,23 %  
Ano, reklamu si vybavuji2124,42 %24,42 %  

Graf

22. Zaznamenal/a jste tuto TV reklamu z roku 2017: „žena na červeném pozadí a býk v aréně vybíhající a roztrhávající plátno, který pravděpodobně ukazuje sílu hořčíku a červeného ovoce“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, reklamu jsem v TV nikdy neviděl/a4451,16 %51,16 %  
Ano, reklamu si vybavuji2225,58 %25,58 %  
Ano, matně si vzpomínám, že jsem ji v TV zaznamenal/a2023,26 %23,26 %  

Graf

23. Co ve Vás evokovaly úryvky z reklam / obrázky (v předcházejících otázkách)? (stručně popište)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Agresi

cervena vasen

červená - býk - síla

červená barva

červená barva ve spojitosti s názvem RED

Červená barva, jinakl naprosto tuctový nezáživný a ničím nevybočující spot. Mám pocit, že tam byl nějaký býk, souvislost minerálky a volem jsem ale nepochopil... :-)

Energie

mám žízeň

Módu, agresi

nekoukám na reklamy

nepamatuji se

nesnáším reklamy. ta petka se moc nehodila k těm vyfešákovaným lidem. reklama v tv mě nepřesvědčí ke koupi minerálky. kupuju ji protože ji kupovala moje babička.

Nevim

Nevím, nemám televizi

Nevzpomínám si

nic

Nic

Nic

Nic

Nic

nic

nic

Nic speciálního

Přišel při natáčení někdo k úrazu?

Reklamu

reklamy nesleduji

Rodeo

Rudá barva

sexy, dráždivá

Síla býka

Síla, kvalita, tradice, rozvoj

Síla, vášeň

Sílu

Sílu

sílu

Silu nove mineralni vody

Sílu, moc

silu, zivelnost

Slavíky

Svěžest

španělsko, síla

španělsko; divokost; pěkný (ad předchozí 2 otázky- nemáme tv, koukám na tv jen velice zřídka na návštěvě)

Touhu ochutnat

Vášeň

Vášeň, červenou barvu

vášeň, španělsko

vůbec nic - jedna z přehršle reklam, které se snažím přepnout nebo nevnímat

vůbec nic, nový druh flašky/vody

Vůbec nic, reklamu ignoruji.

Vzpomněl jsem si na reklamu na České Lvy...

Získání síly na základě vypití nápoje

Že bude mít voda dobrý přínos pro telo

Že bych z toho blil

Že Magnesii Red pijí filmové celebrity (čevený koberec)

24. Nalákala by Vás reklama (úryvky z reklam výše) na vyzkoušení produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6373,26 %73,26 %  
Ano2326,74 %26,74 %  

Graf

25. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4754,65 %54,65 %  
Muž3945,35 %45,35 %  

Graf

26. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 – 34 let4046,51 %46,51 %  
16 – 24 let2124,42 %24,42 %  
35 – 44 let1213,95 %13,95 %  
45 – 54 let78,14 %8,14 %  
55 – 64 let55,81 %5,81 %  
65 a více11,16 %1,16 %  

Graf

27. Jak velké je místo, kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více3439,53 %39,53 %  
20 000 – 99 999 obyvatel1922,09 %22,09 %  
5 000 – 19 999 obyvatel1416,28 %16,28 %  
Méně jak 1 000 obyvatel1112,79 %12,79 %  
1 001 – 4 999 obyvatel89,3 %9,3 %  

Graf

28. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské5462,79 %62,79 %  
Středoškolské s maturitou2832,56 %32,56 %  
Základní33,49 %3,49 %  
Středoškolské bez maturity11,16 %1,16 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Vyberte z výčtu vod ty, které jsou řazeny mezi minerální?

  • odpověď Rajec:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aquila na otázku 12. Vyberte z výčtu vod ty, které jsou řazeny mezi minerální?

16. Pokud jste značku Magnesia RED zaznamenal/a a preferujete ochucené vody, kupujete si ji?

  • odpověď Značku jsem nezaznamenala:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. V roce 2014 se na trhu objevila novinka Magnesia RED, zaznamenal/a jste tuto novinku?

19. Z hlediska komunikace značky ke svým spotřebitelům, zaregistroval/a jste za poslední rok jakoukoli komunikaci (reklamu) na minerální vodu Magnesia?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní produkt=4 na otázku 8. Jaké důvody Vás vedou ke konzumaci minerálních vod? (seřaďte 1-5, 1=nejdůležitější – 5=nejméně důležitý)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete v oblasti marketingu či reklamní agentuře?

2. Kupujete balené vody?

3. Jste konzumentem minerálních vod, těch, které v sobě obsahují minerály pro Váš organimus?

6. Jak často si v obchodu kupujete minerální vodu? (jedna správná odpověď)

7. Preferujete minerální vody ochucené nebo přírodní? (jedna správná odpověď)

8. Jaké důvody Vás vedou ke konzumaci minerálních vod? (seřaďte 1-5, 1=nejdůležitější – 5=nejméně důležitý)

9. Co u Vás rozhoduje při nákupu minerální vody / co Vás při tom ovlivňuje? (max. 3 odpovědi)

10. V dnešní době se stále více začíná rozvíjet tzv. „digitální / sociální svět“, kde známí bloggeři / youtubeři / influenceři či jiné známé osobnosti propagují na sociálních sítích výrobky, akce, služby, atd. sledujete některé z nich?

11. Zakoupil/a byste si minerální vodu na základě doporučení od známé osobnosti?

12. Vyberte z výčtu vod ty, které jsou řazeny mezi minerální?

13. Co si vybavíte, když se řekne Magnesia? (stačí stručně, max. 2 odpovědi)

14. V roce 2014 se na trhu objevila novinka Magnesia RED, zaznamenal/a jste tuto novinku?

16. Pokud jste značku Magnesia RED zaznamenal/a a preferujete ochucené vody, kupujete si ji?

17. Značka Magnesia je známá díky svým modrým lahvím. Magnesia RED na trh přišla s červenými lahvemi. Zaregistroval/a jste v obchodech tyto lahve a spojil/a jste si je se značkou Magnesia?

18. Jak byste ohodnotili průměrnou cenu za 1,5l lahev vody Magnesia?

19. Z hlediska komunikace značky ke svým spotřebitelům, zaregistroval/a jste za poslední rok jakoukoli komunikaci (reklamu) na minerální vodu Magnesia?

21. Zaznamenal/a jste tuto TV reklamu z roku 2014: „muž na červeném pozadí a býk v aréně vybíhající a roztrhávající plátno, který pravděpodobně ukazuje sílu hořčíku a červeného ovoce“?

22. Zaznamenal/a jste tuto TV reklamu z roku 2017: „žena na červeném pozadí a býk v aréně vybíhající a roztrhávající plátno, který pravděpodobně ukazuje sílu hořčíku a červeného ovoce“?

24. Nalákala by Vás reklama (úryvky z reklam výše) na vyzkoušení produktu?

25. Pohlaví

26. Věk

27. Jak velké je místo, kde žijete?

28. Nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete v oblasti marketingu či reklamní agentuře?

2. Kupujete balené vody?

3. Jste konzumentem minerálních vod, těch, které v sobě obsahují minerály pro Váš organimus?

6. Jak často si v obchodu kupujete minerální vodu? (jedna správná odpověď)

7. Preferujete minerální vody ochucené nebo přírodní? (jedna správná odpověď)

8. Jaké důvody Vás vedou ke konzumaci minerálních vod? (seřaďte 1-5, 1=nejdůležitější – 5=nejméně důležitý)

9. Co u Vás rozhoduje při nákupu minerální vody / co Vás při tom ovlivňuje? (max. 3 odpovědi)

10. V dnešní době se stále více začíná rozvíjet tzv. „digitální / sociální svět“, kde známí bloggeři / youtubeři / influenceři či jiné známé osobnosti propagují na sociálních sítích výrobky, akce, služby, atd. sledujete některé z nich?

11. Zakoupil/a byste si minerální vodu na základě doporučení od známé osobnosti?

12. Vyberte z výčtu vod ty, které jsou řazeny mezi minerální?

13. Co si vybavíte, když se řekne Magnesia? (stačí stručně, max. 2 odpovědi)

14. V roce 2014 se na trhu objevila novinka Magnesia RED, zaznamenal/a jste tuto novinku?

16. Pokud jste značku Magnesia RED zaznamenal/a a preferujete ochucené vody, kupujete si ji?

17. Značka Magnesia je známá díky svým modrým lahvím. Magnesia RED na trh přišla s červenými lahvemi. Zaregistroval/a jste v obchodech tyto lahve a spojil/a jste si je se značkou Magnesia?

18. Jak byste ohodnotili průměrnou cenu za 1,5l lahev vody Magnesia?

19. Z hlediska komunikace značky ke svým spotřebitelům, zaregistroval/a jste za poslední rok jakoukoli komunikaci (reklamu) na minerální vodu Magnesia?

21. Zaznamenal/a jste tuto TV reklamu z roku 2014: „muž na červeném pozadí a býk v aréně vybíhající a roztrhávající plátno, který pravděpodobně ukazuje sílu hořčíku a červeného ovoce“?

22. Zaznamenal/a jste tuto TV reklamu z roku 2017: „žena na červeném pozadí a býk v aréně vybíhající a roztrhávající plátno, který pravděpodobně ukazuje sílu hořčíku a červeného ovoce“?

24. Nalákala by Vás reklama (úryvky z reklam výše) na vyzkoušení produktu?

25. Pohlaví

26. Věk

27. Jak velké je místo, kde žijete?

28. Nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Svobodová, M.Konzumace minerálních vod (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://konzumace-mineralnich-vod.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.