Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nový web Nemocnice Havířov, p.o.
Nový web Nemocnice Havířov, p.o.
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Silvie Skotnicová |
---|---|
Šetření: | 20. 01. 2022 - 01. 03. 2022 |
Počet respondentů: | 235 |
Počet otázek (max/průměr): | 5 / 4.15 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 57,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:59 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Milí uživatelé, děkujeme, že nám pomůžete zlepšit podobu nových webových stránek naší nemocnice a odpovíte na krátký dotazník.
Odpovědi respondentů
1. Líbí se Vám nové webové stránky naší nemocnice?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 219 | 93,19 % | 93,19 % |
ne | 16 | 6,81 % | 6,81 % |
2. Zdají se Vám přehledné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 202 | 85,96 % | 85,96 % |
ne | 28 | 11,91 % | 11,91 % |
zčásti | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
Ne úplně | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
Částečně | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
ne moc velká písmenka | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
Ne, v obrázku je popisek, je to rušivé, popisek mimo obrázek by byl lepší | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
3. Jsou podle Vás informace na nich uvedené srozumitelné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 181 | 77,02 % | 77,02 % |
částečně | 49 | 20,85 % | 20,85 % |
ne | 3 | 1,28 % | 1,28 % |
neúplné | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
Jsem starší ročník | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
4. Jak se Vám na nich vyhledává?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lehce | 189 | 80,43 % | 80,43 % |
s obtížemi | 45 | 19,15 % | 19,15 % |
Chybi mi moznost vyhledavat podle klicovych slov. Vubec to nefunguje. | 1 | 0,43 % | 0,43 % |
5. Je něco, co Vám na stránkách chybí?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-----
Ani jsem docela spokojená
Ano, já bych uvítala ještě nabídku Diskuze, kde bychom mohli vložit své dotazy a z nemocnice by poté kompetentní pracovník odpověděl. Např. mě konkrétně zajímá, zda se neplánuje provoz mammografu... Nebo jestli není možnost, abychom občané Havířova mohli hlasovat, že ho u nás chceme...
Chybi detail (zduvodneni) "Zakaz navstev v nemocnici".
chybí mi , kdy který lékař ordinuje v dané ambulanci, jména lékařů a sester na daných ambulancích, kdysi to nebyl problém...
chybí mi orientační plán systematicky rozlišený. Např. každá ambulance či jednotka by měla mít na dveřích číslo skládající se z budovy (A. B...) a čísla - první číslo by značilo podlaží, dále pořadové číslo na podlaží. Pak bych si našla identifikaci místa, na které se chci dostavit a v plánu doma bych v klidu načetla, kde to najdu. Orientace je nedostatečná, pokusy tam jsou, ale chybí mi systémový přístup. Každá návštěva v nějaké ordinaci je pro mne zkouška nervů, jak se tam dostat.
Interaktivní mapa nemocnice se všemi odděleními
Jako první by na podstránce ambulance měly být uvedny informace o pracovištích, ne inofmraci o ambulanci samotné, je to zcela nerelevatní, navíc musím dále informace o pracovištích rozklikávat. V rezervační kaceláři by měl být kontakt jasně viditelný a na prvním místě. Proč není v podstránce rezervační kalcelář odkaz na online rezervace? Jak se tam jinak dostanu kromě hero sekce na homepage?
Jsem spokojen
Jsou skvělé . Celkově NsP Havířov jde za mě neskutečně se vším nahoru . Konečně můžu říct , že jsem pyšná na to jakou nemocnici máme . A to hlavně díky lékařům a sestrám a ostatního personálu nemocnice . Kde se k lidem chovají pěkně . To nebylo vždy . Gratuluji a držím pěsti , ať to jde takto dál .
Kontrola chyb v textu
Lepší byla web stránka předchozí !!
Na starých webovkách bylo více informací ohledně porodu, statistiky atd… teď tam spousta informací chybí.
Na stránkách mi nic nechybí.
ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne.
Ne.
Ne. Vypadaji na vybornou
nechybí mi nic.
Nechybí nic jsou super
Neni to přehledné, rolovat nekolik vrstev nahoru dolu neni uzivazelsky moc privetive
Nepřehledné, neintuitivní.
NIC
Nic
Pokud budou data např ordinační čas aktualizovány , není co vytknout. Rezervační systém pak je možné využít pro jakékoliv oddělení. Výborné
Přesné informace k registraci k porodu.
Vaše stránky jsou velice přehledné.
Volná místa?
Zatím ne
zatím nevím
Zatím nic
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.