Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
momentálně pracuji na Bakalářské práci. V souvislosti s touto činností bych Vás ráda požádala o vyplnění anonymního dotazníku - nezabere Vám více než 5 minut.
Předem Vám velice děkuji za pomoc!
Odpovědi respondentů
1. Jak často sledujete TV?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
každý den
100
60,61 %
60,61 %
občas/ příležitostně
65
39,39 %
39,39 %
2. Při jaké příležitosti si TV pustíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na konkrétní pořad
63
38,18 %
38,18 %
zvuková kulisa- neustále
56
33,94 %
33,94 %
večer s rodinou
46
27,88 %
27,88 %
3. Jaké TV kanály sledujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Prima, Nova
6
3,66 %
3,64 %
prima
5
3,05 %
3,03 %
nova
4
2,44 %
2,42 %
Prima COOL
4
2,44 %
2,42 %
Prima, Cool
3
1,83 %
1,82 %
nova, prima
3
1,83 %
1,82 %
Dokumenty
2
1,22 %
1,21 %
ČT
2
1,22 %
1,21 %
prima zoom
2
1,22 %
1,21 %
česká televize
2
1,22 %
1,21 %
ostatní odpovědi
ČT 24 Prima, barrandov Prima, Cool, Zoom Prima, Nova, CT Sport Prima, Smíchov, Nova Prima, Nova Cinema, Fanda Smíchov čt 4 sport National geography, Prima Cool čt1,prima,nova Discovery Channel, Spektrum, HBO, Viasat explorer ani nevím - různé Ct24, ČT1-2 Digi Sport Barandov,nova,prima sportovní, hudební ČT 1, 2, PZ, Art N/A čt24 čt, nova, prima ČT1, ČT24 CT1, CT Decko, CT24, CT2 CT1, Decko Markiza, Joj Sport Markiza Joj Prima history chanel nova History, discovery iVysílání nova,prima,markiza,stv1 markiza,prima,stv1,travel channel joj,markiza,ct1,prima Prima, Nova, Prima Cool, Fanda Pirma, Fanda, SMíchov Prima, Barrandov, Smíchov Prima, Nova, Smíchov Prima cool, Nova, Prima Priam, Nova Cinema, Fanda Nova, Zoom TA3 hbo Nova Cinema, Zoom Čt2 a Love není možnost nesleduji, takže to řeknu aspoň zde. Fanda, Smíchov, Zoom zadn ct1 2 ČT, Óčko Nova, Prima, ČT Novu,Zoom,Novu Cinema,Cool ČT1, ČT24, NOVA, NOVA CINEMA, PRIMA, PRIMA MAX, PRIMA LOVE, FANDA, BARRANDOV aNO sEFE Nova, CT :D, Smichov, Prima Smíchov, Nova, Óčko, Prima Nova,tv barrandoc, decko Detektivky Podle pořadů, nemám preferovaný kanál ct sport, prima nova, prima cool prima max, nova,nova cinema nova, prima max, zoom, déčko Joj ČT 1, ČT 2, ART ČT1, Nova Priam, Prima Max, Cool Prima, Nova, barrandov nova cinema Smichov, CT24 Zprávy ct1, ct4, ct2 CT24, PRIMA, PRIMA ZOOM, ČT SPORT Prima Cool, MAX, ČT2, Prima Zoom, Euronews, BBC Prima, Prima Love, Nova Prima, Nova cinema Prima, Prima Max ČT1, Prima Love, NOVA prima, fanda, ct sport Prima, Fanda, Nova Cinema Prima zoom, čt24 Smíchov, prima zoom, retro music tv, fanda nemám oblíbený Prima, TV Joj Nova, ČT1, Prima, Nova Cinema Ct 24, Prima, Ct2, Proma Zoom Smíchov Prima love ČT 1 čt1, nova, prima Prima ZOOM a HBO kriminálky Nova, ČT 1 HBO, Viasat, ČT prima, nova, ct 1 ČT1 Nova, prima, prima comedy, axn Seriály Prima, Nova, Nova Cinema Prima, Smíchov, Fanda Nova, Fanda, Hudební Prima, CT1,Nova České Prima Max, Nova Cinema, ČT 1 Nova, prima, ct1 ČT D, ČT sport, TV Prima HBO, ČT1 Prima, Nova, ČT Nova, prima, barrandov Ocko, smichov, nova čt24, čt1, prima ČT4 SPORT, ČT24, Prima Cool všechny kanály ČT ČT 1, Prima Cool prima cool, prima max, prima, nova, nova cinema, čt 1 2 sport smíchov, zoom, cool prima zoom, Max a cool, Ct 2 podle toho, co dávají nova, prima, cool Prima, Nova, Ocko COOL Prima, Nova, Smíchov, Prima Cool čt1, čt2, nova, nova cinema, prima, prima max ČT, sportovní kanály, HBO, CINEMAX Prima, COOL, CT2 Prima ZOOM, Cool, ČT2 PRIMA COOL, SMÍCHOV ČT2, Prima ZOOM, Prima, Prima Max, Prima Love
131
79,88 %
79,39 %
4. Jaký žánr v TV sledujete? (max 3 žánry)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
komedie
83
50,3 %
50,3 %
dokumentární
72
43,64 %
43,64 %
akční
56
33,94 %
33,94 %
publicistický
48
29,09 %
29,09 %
sportovní
38
23,03 %
23,03 %
rodinný
33
20 %
20 %
pohádky
31
18,79 %
18,79 %
sci-fi
27
16,36 %
16,36 %
romantický
23
13,94 %
13,94 %
hudební
17
10,3 %
10,3 %
talk-show
13
7,88 %
7,88 %
telenovela
7
4,24 %
4,24 %
válečný
5
3,03 %
3,03 %
western
2
1,21 %
1,21 %
5. Sledujete některý z kanálu TV Prima?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, pravidelně → otázka č. 6, ano, občas → otázka č. 6, ne, nesleduji → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, občas
78
47,27 %
47,27 %
ano, pravidelně
68
41,21 %
41,21 %
ne, nesleduji
19
11,52 %
11,52 %
6. Jaký kanál FTV Prima sledujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
TV Prima
61
36,97 %
36,97 %
COOL
56
33,94 %
33,94 %
ZOOM
34
20,61 %
20,61 %
MAX
8
4,85 %
4,85 %
love
6
3,64 %
3,64 %
7. Jaký pořad vysílaný FTV Prima je vaším nejoblíbenějším?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
107
64,85 %
64,85 %
Simpsonovi
9
5,45 %
5,45 %
Prostřeno
6
3,64 %
3,64 %
Ano Sefe
3
1,82 %
1,82 %
ohnivé kuře
2
1,21 %
1,21 %
Show Jana Krause
2
1,21 %
1,21 %
Detektivky
2
1,21 %
1,21 %
simpsnovi
2
1,21 %
1,21 %
Zprávy
2
1,21 %
1,21 %
Teorie velkého třesku
2
1,21 %
1,21 %
Top Gear
2
1,21 %
1,21 %
Futurama
1
0,61 %
0,61 %
Přístav
1
0,61 %
0,61 %
Ohnive kure
1
0,61 %
0,61 %
Big Bang Theory, dokumenty na Prima Zoom
1
0,61 %
0,61 %
Simpsonovci
1
0,61 %
0,61 %
ano, šéfe!
1
0,61 %
0,61 %
simsnovi
1
0,61 %
0,61 %
O zvířatech
1
0,61 %
0,61 %
POHLREICH
1
0,61 %
0,61 %
filmy, prostřeno
1
0,61 %
0,61 %
Hvězdná brána
1
0,61 %
0,61 %
coll
1
0,61 %
0,61 %
žádný originální
1
0,61 %
0,61 %
O přírodě
1
0,61 %
0,61 %
kuře
1
0,61 %
0,61 %
Ohnivý kuře
1
0,61 %
0,61 %
Top star, Ohnivé kuřw
1
0,61 %
0,61 %
Ohnivý kuře, přístav.
1
0,61 %
0,61 %
Comedy club, prumernakovi
1
0,61 %
0,61 %
simpsonovi, kdyby jich nebylo, má sledovanost primy by se omezila víceméně jen na zoom a zcela výjimečně na MAX
1
0,61 %
0,61 %
simpsnovi, fbi případy, za katrem
1
0,61 %
0,61 %
Televizní noviny
1
0,61 %
0,61 %
Temný kraj
1
0,61 %
0,61 %
teorie velkeho tresku
1
0,61 %
0,61 %
TopGear
1
0,61 %
0,61 %
Velké vlakové putování
1
0,61 %
0,61 %
8. Znáte kanál Prima MAX?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
105
63,64 %
63,64 %
ne
60
36,36 %
36,36 %
9. Sledujete kanál Prima MAX?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 10, ne → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
107
64,85 %
64,85 %
ano
58
35,15 %
35,15 %
10. Jak často?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občas/ příležitostně
51
87,93 %
30,91 %
každý den
7
12,07 %
4,24 %
11. Co se vám vybaví při vyslovení termínu Prima MAX? (vlastní asociace)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
akční filmy
akční filmy
často dobré filmy od 20:00
červena
DALŠÍ PRIMA
dobré filmy
fajn serialy
Film
film
film
filmový kanál
filmový kanál
filmy
filmy
filmy
filmy
Filmy
filmy
filmy
filmy
filmy
Filmy
Filmy
filmy
Filmy, akcni, novy
Filmy, dobrá zábava
filmy, seriály
hodně filmů
Hodně filmu
hodně reklamy
Jednou za měsíc slušný film
Kvalitní filmy
Maximum filmů
Maximum seriálů
nekonečné opakování filmů a seriálů
Nevim
Nic
Nic
nic
nic mě nenapadá
Oddech, zábavné pořady
placama koukatelny film
seriály
Seriály
seriály a reklamy
Spousta filmů
spousta seriálů
Spousta seriálů
Spousta serialů :(
televizní kanál
Televizní kanál.
televizní program
televizní program
Upřímně nic zvláštního
Vecer s filmem
Vzrůšo
Zajímavý projekt, který sliboval hodně, ale moc toho nesplnil
že ho mám na stanici 32, koukám tam na itala, jinak se zhoršil, dost
12. Jaké jsou podle vás klíčové vlastnosti kanálu? (vlastní asociace)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
akce
Akční a poutavé filmy
dobré filmy od 20:00
dobrý program
Film, odpočinek
Filmove a serialove
Filmovy kanal
filmový kanál
filmovy kanal
Filmovy program
filmy
filmy
filmy
filmy
filmy
Filmy
Filmy na max
filmy na maximum
hodně reklam
hodně reklam
jako jiné
Jednou za měsíc slušný film
jit s dobou
Kvalitní filmy
má krátké reklamy
maximum filmů
maximum filmu
maximum serialu
Mega hity filmové
nabízí ke shlédnutí kvalitní pořady
nadupaný program
Nedokáži popsat
Neviem
nevím
Nevim
nevím
nevím
nevim
nevím
nevím
nevím co odpovědět
nic mě nenapadá
Nové filmy
Nove filmy, zabavne, fresh
OBČAS FILM, SERIÁLY
Občas tam dávaj filmy.
odkladiště zbytečných pořadů a tu a tam nějaký film
Pro širokou veřejnost, pobaví, neurazí
program,kde si každý najde svá
reklama, film, reklama, reklama, reklama, film, reklama
reklamy, seriály, nic moc
Různorodost pořádú/programu, ktery vysílá...
telenovely, seriály
televizní program
Upoutat, zabavit, zaujmout, . .
zaměření na diváky, kteří nemají zájem o seriálové řady, ale spíše o filmové novinky, případně známější a úspěšnější filmy (žádná alternativa ani nízkorozpočtovky)
zaměření na filmy, zahraniční
žádné
13. Stanice Prima MAX je:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
filmová vs. seriálová
alternativní
-0.172
0.97
plnoformátová (všechny žánry) vs. tematická (programy zpravodajské, hudební apod.)
alternativní
-0.414
0.829
vysoká kvalita kanálu vs. nízká kvalita kanálu
alternativní
-0.138
0.981
úspěšná vs. neúspěšná
alternativní
-0.448
0.799
obyčejná vs. zvláštní
alternativní
-0.276
0.924
pro náročného vs. pro nenáročného
alternativní
0.552
0.696
akční vs. pasivní
alternativní
-0.138
0.981
mladistvá vs. dospělá
alternativní
0.31
0.904
zastaralá vs. inovativní
alternativní
0.31
0.904
profesionální vs. amatérská
alternativní
-0.379
0.856
dravá vs. umírněná
alternativní
0.207
0.957
motivující vs. nemotivující
alternativní
-0.069
0.995
konzervativní vs. kreativní
alternativní
0.138
0.981
sebejistá vs. nejistá
alternativní
-0.276
0.924
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
moderní vs. zastaralé
alternativní
-0.552
0.696
prémiové vs. lowcost (nízkonákladové)
alternativní
-0.069
0.995
hodící se k ostatním ze skupiny Prima (Prima, COOL, love, ZOOM) vs. odlišující se
alternativní
-0.483
0.767
vyjadřuje hodnoty značky vs. nevyjadřuje
alternativní
-0.138
0.981
obyčejné vs. zvláštní
alternativní
-0.448
0.799
zastaralé vs. inovativní
alternativní
0.172
0.97
konzervativní vs. kreativní
alternativní
-0.034
0.999
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
dostatečnou vs. nedostatečnou
alternativní
-0.621
0.615
přehlednou vs. nepřehlednou
alternativní
-0.345
0.881
lákavou vs. nezajímavou
alternativní
-0.138
0.981
informativní vs. detailní
alternativní
-0.621
0.615
hravou vs. nudnou
alternativní
-0.207
0.957
kreativní vs. konzervativní
alternativní
-0.138
0.981
nadčasovou vs. zastaralou
alternativní
-0.241
0.942
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Jak vnímáte programovou skladbu? Změnili byste na ní něco?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Program je dle mého v pořádku
47
81,03 %
28,48 %
VÍCE FILMŮ
2
3,45 %
1,21 %
Špatně vybrané filmy
1
1,72 %
0,61 %
omlazení + novinky
1
1,72 %
0,61 %
v aktuálnosti vysílané tvorby
1
1,72 %
0,61 %
omezená reklama
1
1,72 %
0,61 %
nudné
1
1,72 %
0,61 %
Chtělo by to více filmů. Čím dál tím víc je program zamořen nezajímavími seriály.
1
1,72 %
0,61 %
Dobré filmy (ČSFD 70 % a více) každý den od 20:00
1
1,72 %
0,61 %
moc seriálů, koho zajímají policejní bažanti? Nebo to je vražda napsala? Chybí program v noci...
1
1,72 %
0,61 %
více filmů starších 10 let místo serialů
1
1,72 %
0,61 %
17. Chybí vám nějaký žánr na Prima MAX?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Dobrodružné
Historické
Komedie
ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Novější filmy
Novější filmy
Novější filmy
Novější filmy
Sportovní
válečný
Více horrorů
Více horrorů
18. Zrušil byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Hawai 5-0
ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Nevim
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nic
Nic
Nic
Nic
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
seriály
19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Mistři aukcí
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevum
nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Psychologické, historické filmy
Show Jana Krause
Sportovní
The Grand Tour
The Grand Tour
více filmů od roku 2015
více filmů od roku 2015
více filmů od roku 2015
více filmů od roku 2015
více filmů od roku 2015
více filmů od roku 2015
více filmů od roku 2015
více filmů od roku 2015
více filmů od roku 2015
více filmů od roku 2015
více filmů od roku 2015
20. Přijde vám informovanost o připravovaných filmech/ pořadech dostatečná a dostatečně dlouho dopředu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
50
86,21 %
30,3 %
ne
8
13,79 %
4,85 %
21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Kompletní inovace
Méně reklam
Méně reklam
Méně reklam
méně seriálů a více filmů
méně seriálů a více filmů
méně seriálů a více filmů
méně seriálů a více filmů
méně seriálů a více filmů
méně seriálů a více filmů
méně seriálů a více filmů
méně seriálů a více filmů
méně seriálů a více filmů
méně seriálů a více filmů
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
nic
nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic bych nemenil
22. Sledujete konkurenční filmové kanály? (NOVA Cinema, KINO Barrandov)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 23, ne → otázka č. 24].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
122
73,94 %
73,94 %
ne
43
26,06 %
26,06 %
23. Jak často sledujete konkurenční kanály?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
občas/ příležitostně
95
77,87 %
57,58 %
každý den
27
22,13 %
16,36 %
24. Liší se kanál Prima MAX od jiných konkurenčních kanálů (NOVA Cinema, KINO Barrandov)? A čím?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nespatřuji výrazné odlišnosti
98
59,39 %
59,39 %
Ano, částečně
54
32,73 %
32,73 %
numím posoudit, nesleduji
1
0,61 %
0,61 %
OD KAŽDÉHO JINAK
1
0,61 %
0,61 %
Horší
1
0,61 %
0,61 %
je mnohem horší
1
0,61 %
0,61 %
Na Barrandově jsou spíše seriály
1
0,61 %
0,61 %
je pr muže
1
0,61 %
0,61 %
nevím nesleduji tento kanál
1
0,61 %
0,61 %
je pro muže
1
0,61 %
0,61 %
neznám Barrandov...
1
0,61 %
0,61 %
hlavně není program v noci, blbé filmy, žádné slušné dokumenty, ale sračky
1
0,61 %
0,61 %
Lepší nabídka filmů
1
0,61 %
0,61 %
není tam toilik reklamy
1
0,61 %
0,61 %
moderni
1
0,61 %
0,61 %
25. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
107
64,85 %
64,85 %
muž
58
35,15 %
35,15 %
26. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25- 40
77
46,67 %
46,67 %
40- 65
42
25,45 %
25,45 %
15 - 25
40
24,24 %
24,24 %
65 a více
5
3,03 %
3,03 %
do 15 let
1
0,61 %
0,61 %
27. Počet obyvatel místa kde žijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10.000 – 100.000
44
26,67 %
26,67 %
100.000 – 1 mil.
42
25,45 %
25,45 %
Více než 1 mil.
40
24,24 %
24,24 %
1.000 – 10.000
39
23,64 %
23,64 %
28. Průměrný měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 – 30.000,- Kč
49
29,7 %
29,7 %
15 – 20.000,- Kč
34
20,61 %
20,61 %
méně než 10.000,- Kč
24
14,55 %
14,55 %
10 – 15.000,- Kč
22
13,33 %
13,33 %
30 – 40.000,- Kč
20
12,12 %
12,12 %
40.000,- Kč a více
16
9,7 %
9,7 %
29. Nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
78
47,27 %
47,27 %
Vyšší odborné vzdělání, Vysokoškolské
63
38,18 %
38,18 %
Vyučen bez maturity
16
9,7 %
9,7 %
základní
8
4,85 %
4,85 %
30. Čekáte nebo již máte děti?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
91
56,17 %
55,15 %
ano
71
43,83 %
43,03 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více filmů od roku 2015 na otázku 19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně seriálů a více filmů na otázku 21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nadčasovou [alternativní] zastaralou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativní [alternativní] konzervativní: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hravou [alternativní] nudnou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi lákavou [alternativní] nezajímavou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi informativní [alternativní] detailní: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečnou [alternativní] nedostatečnou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednou [alternativní] nepřehlednou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralé [alternativní] inovativní: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadřuje hodnoty značky [alternativní] nevyjadřuje: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejné [alternativní] zvláštní: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hodící se k ostatním ze skupiny Prima (Prima, COOL, love, ZOOM) [alternativní] odlišující se: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [alternativní] zastaralé: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi prémiové [alternativní] lowcost (nízkonákladové): 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebejistá [alternativní] nejistá: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi motivující [alternativní] nemotivující: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dravá [alternativní] umírněná: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi profesionální [alternativní] amatérská: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralá [alternativní] inovativní: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční [alternativní] pasivní: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mladistvá [alternativní] dospělá: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro náročného [alternativní] pro nenáročného: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejná [alternativní] zvláštní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi úspěšná [alternativní] neúspěšná: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita kanálu [alternativní] nízká kvalita kanálu: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnoformátová (všechny žánry) [alternativní] tematická (programy zpravodajské, hudební apod.): 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi filmová [alternativní] seriálová: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi filmy na otázku 11. Co se vám vybaví při vyslovení termínu Prima MAX? (vlastní asociace)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas/ příležitostně na otázku 10. Jak často?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Sledujete kanál Prima MAX?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Přijde vám informovanost o připravovaných filmech/ pořadech dostatečná a dostatečně dlouho dopředu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Program je dle mého v pořádku na otázku 16. Jak vnímáte programovou skladbu? Změnili byste na ní něco?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro náročného [alternativní] pro nenáročného: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Chybí vám nějaký žánr na Prima MAX?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejné [alternativní] zvláštní: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnoformátová (všechny žánry) [alternativní] tematická (programy zpravodajské, hudební apod.): -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralá [alternativní] inovativní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi mladistvá [alternativní] dospělá: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejná [alternativní] zvláštní: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadřuje hodnoty značky [alternativní] nevyjadřuje: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita kanálu [alternativní] nízká kvalita kanálu: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prémiové [alternativní] lowcost (nízkonákladové): -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi motivující [alternativní] nemotivující: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativní [alternativní] konzervativní: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi lákavou [alternativní] nezajímavou: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční [alternativní] pasivní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralé [alternativní] inovativní: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi filmová [alternativní] seriálová: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hravou [alternativní] nudnou: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dravá [alternativní] umírněná: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Zrušil byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nadčasovou [alternativní] zastaralou: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
9. Sledujete kanál Prima MAX?
odpověď ano:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi seriály na otázku 18. Zrušil byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi více filmů od roku 2015 na otázku 19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. Přijde vám informovanost o připravovaných filmech/ pořadech dostatečná a dostatečně dlouho dopředu?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně seriálů a více filmů na otázku 21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Chybí vám nějaký žánr na Prima MAX?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Zrušil byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Program je dle mého v pořádku na otázku 16. Jak vnímáte programovou skladbu? Změnili byste na ní něco?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nadčasovou [alternativní] zastaralou: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nadčasovou [alternativní] zastaralou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativní [alternativní] konzervativní: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativní [alternativní] konzervativní: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hravou [alternativní] nudnou: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hravou [alternativní] nudnou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi lákavou [alternativní] nezajímavou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi lákavou [alternativní] nezajímavou: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi informativní [alternativní] detailní: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi informativní [alternativní] detailní: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečnou [alternativní] nedostatečnou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečnou [alternativní] nedostatečnou: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednou [alternativní] nepřehlednou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednou [alternativní] nepřehlednou: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralé [alternativní] inovativní: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadřuje hodnoty značky [alternativní] nevyjadřuje: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejné [alternativní] zvláštní: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejné [alternativní] zvláštní: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralé [alternativní] inovativní: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadřuje hodnoty značky [alternativní] nevyjadřuje: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hodící se k ostatním ze skupiny Prima (Prima, COOL, love, ZOOM) [alternativní] odlišující se: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi hodící se k ostatním ze skupiny Prima (Prima, COOL, love, ZOOM) [alternativní] odlišující se: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebejistá [alternativní] nejistá: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [alternativní] zastaralé: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [alternativní] zastaralé: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prémiové [alternativní] lowcost (nízkonákladové): -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi prémiové [alternativní] lowcost (nízkonákladové): 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebejistá [alternativní] nejistá: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi motivující [alternativní] nemotivující: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi motivující [alternativní] nemotivující: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dravá [alternativní] umírněná: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dravá [alternativní] umírněná: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi profesionální [alternativní] amatérská: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi profesionální [alternativní] amatérská: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralá [alternativní] inovativní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralá [alternativní] inovativní: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční [alternativní] pasivní: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční [alternativní] pasivní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mladistvá [alternativní] dospělá: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mladistvá [alternativní] dospělá: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro náročného [alternativní] pro nenáročného: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro náročného [alternativní] pro nenáročného: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejná [alternativní] zvláštní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi úspěšná [alternativní] neúspěšná: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejná [alternativní] zvláštní: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi úspěšná [alternativní] neúspěšná: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita kanálu [alternativní] nízká kvalita kanálu: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita kanálu [alternativní] nízká kvalita kanálu: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnoformátová (všechny žánry) [alternativní] tematická (programy zpravodajské, hudební apod.): 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnoformátová (všechny žánry) [alternativní] tematická (programy zpravodajské, hudební apod.): -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi filmová [alternativní] seriálová: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi filmová [alternativní] seriálová: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi filmy na otázku 11. Co se vám vybaví při vyslovení termínu Prima MAX? (vlastní asociace)
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas/ příležitostně na otázku 10. Jak často?
odpověď ne:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Znáte kanál Prima MAX?
10. Jak často?
odpověď občas/ příležitostně:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prémiové [alternativní] lowcost (nízkonákladové): 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebejistá [alternativní] nejistá: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyjadřuje hodnoty značky [alternativní] nevyjadřuje: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita kanálu [alternativní] nízká kvalita kanálu: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejné [alternativní] zvláštní: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnoformátová (všechny žánry) [alternativní] tematická (programy zpravodajské, hudební apod.): -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi motivující [alternativní] nemotivující: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [alternativní] zastaralé: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativní [alternativní] konzervativní: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nadčasovou [alternativní] zastaralou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dravá [alternativní] umírněná: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralé [alternativní] inovativní: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi filmová [alternativní] seriálová: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi více filmů od roku 2015 na otázku 19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Zrušil byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi lákavou [alternativní] nezajímavou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční [alternativní] pasivní: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejná [alternativní] zvláštní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi úspěšná [alternativní] neúspěšná: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi profesionální [alternativní] amatérská: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi mladistvá [alternativní] dospělá: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
13. Stanice Prima MAX je:
odpověď pro náročného [alternativní] pro nenáročného: 1:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hravou [alternativní] nudnou: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednou [alternativní] nepřehlednou: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativní [alternativní] konzervativní: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi sebejistá [alternativní] nejistá: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nadčasovou [alternativní] zastaralou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi akční [alternativní] pasivní: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prémiové [alternativní] lowcost (nízkonákladové): -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: 1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi obyčejná [alternativní] zvláštní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralá [alternativní] inovativní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi hravou [alternativní] nudnou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativní [alternativní] konzervativní: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi lákavou [alternativní] nezajímavou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi konzervativní [alternativní] kreativní: 1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká kvalita kanálu [alternativní] nízká kvalita kanálu: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi motivující [alternativní] nemotivující: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi moderní [alternativní] zastaralé: -1 na otázku 14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi profesionální [alternativní] amatérská: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednou [alternativní] nepřehlednou: -1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro náročného [alternativní] pro nenáročného: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Program je dle mého v pořádku na otázku 16. Jak vnímáte programovou skladbu? Změnili byste na ní něco?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dravá [alternativní] umírněná: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi filmová [alternativní] seriálová: -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Zrušil byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi informativní [alternativní] detailní: 1 na otázku 15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi plnoformátová (všechny žánry) [alternativní] tematická (programy zpravodajské, hudební apod.): -1 na otázku 13. Stanice Prima MAX je:
21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
odpověď nic:
4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Zrušil byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
24. Liší se kanál Prima MAX od jiných konkurenčních kanálů (NOVA Cinema, KINO Barrandov)? A čím?
odpověď Nespatřuji výrazné odlišnosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nesleduji na otázku 5. Sledujete některý z kanálu TV Prima?
30. Čekáte nebo již máte děti?
odpověď ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 25 na otázku 26. Jaký je Váš věk?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 10.000,- Kč na otázku 28. Průměrný měsíční příjem?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často sledujete TV?
2. Při jaké příležitosti si TV pustíte?
4. Jaký žánr v TV sledujete? (max 3 žánry)
5. Sledujete některý z kanálu TV Prima?
6. Jaký kanál FTV Prima sledujete nejčastěji?
7. Jaký pořad vysílaný FTV Prima je vaším nejoblíbenějším?
8. Znáte kanál Prima MAX?
9. Sledujete kanál Prima MAX?
10. Jak často?
11. Co se vám vybaví při vyslovení termínu Prima MAX? (vlastní asociace)
13. Stanice Prima MAX je:
14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
16. Jak vnímáte programovou skladbu? Změnili byste na ní něco?
17. Chybí vám nějaký žánr na Prima MAX?
18. Zrušil byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
20. Přijde vám informovanost o připravovaných filmech/ pořadech dostatečná a dostatečně dlouho dopředu?
21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
22. Sledujete konkurenční filmové kanály? (NOVA Cinema, KINO Barrandov)
23. Jak často sledujete konkurenční kanály?
24. Liší se kanál Prima MAX od jiných konkurenčních kanálů (NOVA Cinema, KINO Barrandov)? A čím?
25. Jste
26. Jaký je Váš věk?
27. Počet obyvatel místa kde žijete?
28. Průměrný měsíční příjem?
29. Nejvyšší dosažené vzdělání?
30. Čekáte nebo již máte děti?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často sledujete TV?
2. Při jaké příležitosti si TV pustíte?
4. Jaký žánr v TV sledujete? (max 3 žánry)
5. Sledujete některý z kanálu TV Prima?
6. Jaký kanál FTV Prima sledujete nejčastěji?
7. Jaký pořad vysílaný FTV Prima je vaším nejoblíbenějším?
8. Znáte kanál Prima MAX?
9. Sledujete kanál Prima MAX?
10. Jak často?
11. Co se vám vybaví při vyslovení termínu Prima MAX? (vlastní asociace)
13. Stanice Prima MAX je:
14. Logo Prima MAX vnímáte jako:
15. Propagaci (self promo) kanálu vnímáte jako:
16. Jak vnímáte programovou skladbu? Změnili byste na ní něco?
17. Chybí vám nějaký žánr na Prima MAX?
18. Zrušil byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
19. Přidal byste nějaký pořad na kanálu Prima MAX? A jaký?
20. Přijde vám informovanost o připravovaných filmech/ pořadech dostatečná a dostatečně dlouho dopředu?
21. Co dalšího byste změnili na kanálu Prima MAX?
22. Sledujete konkurenční filmové kanály? (NOVA Cinema, KINO Barrandov)
23. Jak často sledujete konkurenční kanály?
24. Liší se kanál Prima MAX od jiných konkurenčních kanálů (NOVA Cinema, KINO Barrandov)? A čím?
25. Jste
26. Jaký je Váš věk?
27. Počet obyvatel místa kde žijete?
28. Průměrný měsíční příjem?
29. Nejvyšší dosažené vzdělání?
30. Čekáte nebo již máte děti?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
...: Pokud se chudák respondent ve věku 25 a 40 let prokliká až na otázku 26, tak zjistí, že s ohledem na překrývající se věkové škály nemůže odpovědět.
H.K.: Pokud v č.9 odpovím "nesleduji" proč se mě desátá povinná otázka ptá "Jak často?" Vypadá to že ten dotazník vám nestál za pečlivé sestavení, tak se nedivte že mě nestojí za dokončení.