Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Školní jídelny

Školní jídelny

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Kovářová
Šetření:02. 11. 2017 - 20. 11. 2017
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):15 / 11.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:44,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení rodiče,

ráda bych Vás poprosila o vyplnění dotazníku, který se týká školní jídelny vašich dětí. Chtěla bych zjistit vaši spokojenost s danou jídelnou. U každé otázky uveďte prosím odpověď, která je Vám nejbližší.

Odpovědi respondentů

1. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha1921,11 %21,11 %  
Středočeský kraj1718,89 %18,89 %  
Moravskoslezský kraj1213,33 %13,33 %  
Jihomoravský kraj1011,11 %11,11 %  
Liberecký kraj66,67 %6,67 %  
Ústecký kraj66,67 %6,67 %  
Vysočina55,56 %5,56 %  
Královéhradecký kraj44,44 %4,44 %  
Pardubický kraj33,33 %3,33 %  
Karlovarský kraj22,22 %2,22 %  
Olomoucký kraj22,22 %2,22 %  
Jihočeský kraj22,22 %2,22 %  
Zlínský kraj11,11 %1,11 %  
Plzeňský kraj11,11 %1,11 %  

Graf

2. Jakou školu Vaše dítě navštěvuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Základní škola4044,44 %44,44 %  
Gymnázium2426,67 %26,67 %  
Strřední škola1718,89 %18,89 %  
Mateřská škola910 %10 %  

Graf

3. Chodí Vaše dítě do školní jídleny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7482,22 %82,22 %  
ne1617,78 %17,78 %  

Graf

4. Pokud ne, proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechutná jídlo212,5 %2,22 %  
Vařím každý den16,25 %1,11 %  
složení jídel, chybějící ovoce, zelenina a kvalitní produkty16,25 %1,11 %  
Domácí strava 16,25 %1,11 %  
Chce se stravovat podle své potřeby 16,25 %1,11 %  
nemám dítě, naštěstí16,25 %1,11 %  
Škola nemá jídelnu16,25 %1,11 %  
ji doma16,25 %1,11 %  
-nevaří dobře16,25 %1,11 %  
Gastonomická škola ale i tak se to nedá žrát16,25 %1,11 %  
ostatní odpovědi Alergie na lepek a mlecnou bilkovinu
Prý jsou má jídla lepší než se školní jídelny
Jí doma a beru si jo vždy před obědem
je vegan
nevaří dobře a kvalitně
531,25 %5,56 % 

Graf

5. Kolik platíte za jeden oběd?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23,0 Kč - 25,9 Kč3344,59 %36,67 %  
26,0 Kč - 28,9 Kč1722,97 %18,89 %  
29,0 Kč a více1317,57 %14,44 %  
20,0 Kč - 22,9 Kč1013,51 %11,11 %  
méně než 20,0 Kč11,35 %1,11 %  

Graf

6. Chtěli byste jinou cenu za oběd?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5472 %60 %  
ano2128 %23,33 %  

Graf

7. Ohodnoťte jídlo v jídelně:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2533,78 %27,78 %  
dobrý2027,03 %22,22 %  
dostatečný1216,22 %13,33 %  
výborný1013,51 %11,11 %  
nedostatečný79,46 %7,78 %  

Graf

8. Je jídlo dobře ochucené?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3243,24 %35,56 %  
ne2229,73 %24,44 %  
nevím2027,03 %22,22 %  

Graf

9. Jste spokojeni s projektem ovoce do škol?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4155,41 %45,56 %  
ne1925,68 %21,11 %  
nevím1418,92 %15,56 %  

Graf

10. Můžete si vyzvednout jídlo v jídlonosiči?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5777,03 %63,33 %  
ne1722,97 %18,89 %  

Graf

11. Chtěli byste v jídelně nějakou změnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4256,76 %46,67 %  
ano3243,24 %35,56 %  

Graf

12. Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

,

Dozor jako za starých časů

Chutnejsi jidlo

chutnější a kvalitnější jídlo , ne kaše z prášku , knedlíky z prášku, více zeleniny , libové maso ,

Chutnější jídlo

Jsem vegan takže více možností se najíst vegansky (ne jen brambory)

Kompletni zmenu. Priklad - vyzvedl jsem jidlo pro nemocneho syna. Svickova+ polevka. POlevka asi s kapanim ci co (snim hodne veci a vetsinou takovy slovnik nepouzivam!) skutecne chutnala jako slaby vyvar z ponozek!!! Knedliky (nutno podotknout, ze celozrne) se rovnez nedaly jist. Omacka jakz takz. Maso opet tvrde. Na moji reakci a mail se nenamahali ani odpovedet!

kvalinější jdlo

lepší jídlo

Lepší jídlo

lepší kvalitu jídel, z čerstých surovin, ne z prášků

možnost vyzvednout jídlo v jídelně v jídlonosiči i jindy, než jen první den nemoci (např. ve dnech, kdy dítě kvůli posunutému odpolednímu vyučování nestihne oběd sníst), zavedení pedagogického dozoru v jídelně (dozorují kuchařky a je to dost džungle)

necpat maso do všech jídel, více zeleniny a ovoce, lépe umyté skleničky na pití, polévka nemá mít konzistenci kaše

Nevařit hnusné jídla, která nikdo nejí.

pružnější způsob objednávání, jiný způsob placení

Raw

spravedlivé porce, ne podle toho, jestli je zrovna v jídelně ředitel. Dětem dávají málo, přidávají jen polévku.

víc jídla, přídavky, kvalitní suroviny

Více čerstvé zeleniny (ale méně strouhaných jednodruhových salátů - řepa, mrkev, okurka), jinou volbu nápojů a zrušení teplého pití (např voda s citronem místo teplého čaje), větší sklenice na nápoje, častější obměna táců, nápaditější polévky (zeleninové krémy).

více zeleniny, malé děti v její konzumaci více motivovat

Výběr jídel v jídelníčku a možnost volby alespoň ze dvou jídel.

Výběr jídla z více druhů (jedno s masem,jedno se zeleninou,případně občas něco sladkého)pití,příjemné prostředí.

výběr z více jídel

Výběr z více jídel, lepší receptury

výběr ze tří jídel vždy jedno vegetariánské. Kvalita jídla, pestrost stravy a ne uho omáčky na všechny způsoby. Obsluha u okénka a ne spařená kuchařka s mastnými vlasy. Možnost připlatit si za lepší služby.

vyměnit dodavatele jídel

zcela vyřadit sladká jídla - buchty, knedlíky apod.

zlepšit kvalitu

zlepšit kvalitu a chuť jídla

zmeniť všechno

Způsob objednávání

Zrusit spotřební koše

13. Ohodnoťte prostředí školní jídelny na stupnici 1 - 5.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22736,49 %30 %  
32533,78 %27,78 %  
1912,16 %10 %  
4810,81 %8,89 %  
556,76 %5,56 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.6
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.84
Směrodatná odchylka:0.92
Medián:3
Modus:2

Graf

14. Máte s jídelnou nějaký problém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5472,97 %60 %  
ano2027,03 %22,22 %  

Graf

15. Definujte Váš problém:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

,

Brambory jsou rozvařené a nejsou osolené, maso je často tlusté a tuhé, v případě, že je na oběd něco, co mi nechutná, není možnost zvolit si jinou variantu - musím tak platit za něco, co si vůbec nedám.

děti s odpoledním vyučováním mívají často kvůli zkrácení doby výuky posunutý začátek hodiny, nikdo jim však neumožní jít přednostně na oběd - mají-li pauzu 20 minut a z toho 18 minut stojí ve frontě na oběd, nemají šanci nic sníst - což při výuce do 16 hodin je docela problém

Hluk

je hnusný

je určeno podle nějakých směrnic , co vařit a děti to většinou nejí , polévky se vylévají , přílohy vyhazují , mělo by se více zaměřit na chutˇa kvalitu jídel

jídlo je přesolené, nechutné, nezdravé a personál nepříjemný

kvalita, množství

Některá jídla nejsou vhodná pro děti a docela často jídlo dětem nechutná. Přitom doma dítě jí téměř všechno - miluje zeleninu i ovoce.

Nemají tam alternativní výživu

nepříjemné kuchařky

objednávání a odhlašování jídel

Od mých školních let se nic extra nezměnilo.

Spojené se základní školou (malé děti,hluk, fronty)

synovi moc nechutná

Špatna chuť jidel

špatné jídlo

To že se to jídlo nedá požívat.

viz výše

způsob placení a pružnost objednávání

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Chtěli byste jinou cenu za oběd?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20,0 Kč - 22,9 Kč na otázku 5. Kolik platíte za jeden oběd?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Chtěli byste v jídelně nějakou změnu?

11. Chtěli byste v jídelně nějakou změnu?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 7. Ohodnoťte jídlo v jídelně:
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 7. Ohodnoťte jídlo v jídelně:

14. Máte s jídelnou nějaký problém?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 7. Ohodnoťte jídlo v jídelně:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Chtěli byste v jídelně nějakou změnu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Z jakého jste kraje?

2. Jakou školu Vaše dítě navštěvuje?

3. Chodí Vaše dítě do školní jídleny?

5. Kolik platíte za jeden oběd?

6. Chtěli byste jinou cenu za oběd?

7. Ohodnoťte jídlo v jídelně:

8. Je jídlo dobře ochucené?

9. Jste spokojeni s projektem ovoce do škol?

10. Můžete si vyzvednout jídlo v jídlonosiči?

11. Chtěli byste v jídelně nějakou změnu?

13. Ohodnoťte prostředí školní jídelny na stupnici 1 - 5.

14. Máte s jídelnou nějaký problém?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Z jakého jste kraje?

2. Jakou školu Vaše dítě navštěvuje?

3. Chodí Vaše dítě do školní jídleny?

5. Kolik platíte za jeden oběd?

6. Chtěli byste jinou cenu za oběd?

7. Ohodnoťte jídlo v jídelně:

8. Je jídlo dobře ochucené?

9. Jste spokojeni s projektem ovoce do škol?

10. Můžete si vyzvednout jídlo v jídlonosiči?

11. Chtěli byste v jídelně nějakou změnu?

13. Ohodnoťte prostředí školní jídelny na stupnici 1 - 5.

14. Máte s jídelnou nějaký problém?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kovářová, P.Školní jídelny (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://skolni-jidelny.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.