Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Služby České pošty - co Vy na to?

Služby České pošty - co Vy na to?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Hanzlíčková
Šetření:12. 10. 2016 - 26. 10. 2016
Počet respondentů:272
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsem studentem 3. ročníku vysoké školy  a pro svou bakalářskou práci bych ráda zmapovala názory zákazníků České pošty na doplňkové služby, které tento státní podnik poskytuje. Tímto prosím o vyplnění dotazníku, které Vám nezabere více než 5 minut Vašeho času. Děkuji.

 

Odpovědi respondentů

1. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena20274,26 %74,26 %  
muž7025,74 %25,74 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-40 let11441,91 %41,91 %  
do 25 let10940,07 %40,07 %  
41-50 let3412,5 %12,5 %  
nad 50 let155,51 %5,51 %  

Graf

3. Obec, ve které navštěvujete pobočku České pošty, má

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 5000 obyvatel19170,22 %70,22 %  
501 až 2000 obyvatel3613,24 %13,24 %  
2001 až 5000 obyvatel279,93 %9,93 %  
do 500 obyvatel186,62 %6,62 %  

Graf

4. Jak často navštěvujete Českou poštu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát ročně9334,19 %34,19 %  
jednou měsíčně8029,41 %29,41 %  
zřídka3412,5 %12,5 %  
jednou za 14 dní3312,13 %12,13 %  
každý týden2910,66 %10,66 %  
na poštu nechodím31,1 %1,1 %  

Graf

5. Jaké služby České pošty nejvíce využíváte? Vyberte jednu nebo více možností.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
základní poštovní služby - dopisy, balíky, složenky26798,52 %98,16 %  
služby Czech POINTU7929,15 %29,04 %  
nákup novin, časopisů, losů či jiného zboží, např. obálek248,86 %8,82 %  
služby Poštovní spořitelny - např. vklady, výběry, trvalé příkazy207,38 %7,35 %  
služby ostatních partnerů pošty - např. pojištění, stavební spoření, penzijní spoření apod.20,74 %0,74 %  

Graf

6. Jak vnímáte fakt, že se Česká pošta nevěnuje pouze základní poštovním službám, ale prodává i produkty aliančních partnerů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na poštu patří výhradně poštovní služby17363,6 %63,6 %  
pošta je moderní multifunkční instituce, která se přizpůsobuje trhu a tudíž může poskytovat i jiné než poštovní služby8129,78 %29,78 %  
nevím186,62 %6,62 %  

Graf

7. Jak často se Vám při návštěvě pošty stane, že Vám pracovník nabídne i nějakou službu navíc (např. založení účtu, pojištění, los apod.)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výjimečně10739,63 %39,34 %  
občas8732,22 %31,99 %  
při každé návštěvě pošty6724,81 %24,63 %  
nevím93,33 %3,31 %  

Graf

8. Pokud se Vám stane, že Vám pracovník pošty nějakou službu navíc nabídne, jak tuto nabídku vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
negativně -nabídka nevyžádaných služeb mě obtěžuje20475 %75 %  
někdy nabídku vítám, jindy mi je na obtíž5319,49 %19,49 %  
nevím134,78 %4,78 %  
pozitivně - pracovník pošty mi vždy dobře poradí20,74 %0,74 %  

Graf

9. Pokud Vás nabídka doplňkových služeb zajímá, jak často byste chtěli být informováni o těchto službách?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze na vyžádání19583,69 %71,69 %  
aktivitu pracovníků pošty vítám, ovšem není třeba, aby nabídka dalších služeb nprobíhala při každé mé návštěvě pošty3314,16 %12,13 %  
vítám nabídku při každé návštěvě pošty52,15 %1,84 %  

Graf

10. Které z doplňkových služeb nabízených Českou poštou, využíváte, nebo máte v úmyslu využít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou16962,13 %62,13 %  
losy, noviny a ostatní ( knížky, psací potřeby, blahopřání atd.)8631,62 %31,62 %  
osobní účty217,72 %7,72 %  
pojištění82,94 %2,94 %  
stavební spoření72,57 %2,57 %  
úvěr41,47 %1,47 %  
penzijní spoření20,74 %0,74 %  

Graf

11. Které z doplňkových služeb podle Vašeho názoru na poštu nepatří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úvěry18568,01 %68,01 %  
stavební spoření17965,81 %65,81 %  
pojištění17162,87 %62,87 %  
osobní účty11241,18 %41,18 %  
nevím5118,75 %18,75 %  
losy, noviny a ostatní ( knížky, psací potřeby blahopřání apod.)4115,07 %15,07 %  

Graf

12. Pokud využíváte některou z doplňkových služeb nabízených Českou poštou, napište prosím, co Vás vedlo k rozhodnutí tuto službu využít:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostupnost poboček České pošty3834,86 %13,97 %  
přesvědčila mě kvalita nabízené služby1110,09 %4,04 %  
nevyužívám109,17 %3,68 %  
službu jsem si sjednal/a na naléhání pracovníka České pošty87,34 %2,94 %  
nevyuzivam76,42 %2,57 %  
Nevyužívám žádnou32,75 %1,1 %  
nevyužívám je21,83 %0,74 %  
nic21,83 %0,74 %  
Nevyužívám doplňkové služby.10,92 %0,37 %  
Nabídka osobního účtu u České pošty pro mě byla výhodná a byla v místě bydliště. 10,92 %0,37 %  
žádnou doplňkovou službu bych si na poště nesjednala, když chci maso, nejdu k zelináři a pro mrkev nechodím do papírnictví10,92 %0,37 %  
osobní účet - doporučení přátel, 10,92 %0,37 %  
nevyužité 10,92 %0,37 %  
Na doplňkové služby pošty JÁ PROSTĚ SERU! :)10,92 %0,37 %  
Nevzuzil10,92 %0,37 %  
potřebovala jsem v něčem odeslat balík10,92 %0,37 %  
chtěla jsem udělat radost pracovnici pošty10,92 %0,37 %  
příjemné chování pracovníka pošty10,92 %0,37 %  
nic nevyužívám10,92 %0,37 %  
Vánoční pohledy jsem beztak chtěla koupit, takže mi jejich nabídnutí nevadilo, i když poněkud předčasně. Nabídky k založení účtu mě, ale vytáčí. Nicméně na mé poště se už naučili mi je nevnucovat. Kdykoli jdu,a le na poštu v Praze, tak mi hned něco nabízí.10,92 %0,37 %  
ať mají konkurenci!10,92 %0,37 %  
neužívám10,92 %0,37 %  
bylo to potřeba10,92 %0,37 %  
Nevyužila jsem služby a opravdu mě to obtěžuje.Stojí-li za vámi řada lidí,těžko se budete doptávat na podrobnosti k nabízené službě.10,92 %0,37 %  
touha vyhrát - koupím los nebo vsadím sportku (zřídka)10,92 %0,37 %  
nevyužila jsem10,92 %0,37 %  
Služby nevyužíváme 10,92 %0,37 %  
kupuju znamky10,92 %0,37 %  
Maximálně někomu koupím los, jinak doplňkové služby nevyužívám10,92 %0,37 %  
známá pracuje na poště a tyhle hovadiny nabízet musí10,92 %0,37 %  
V 9. otázce je chyba ve slově neprobíhala10,92 %0,37 %  
Dostupnost 10,92 %0,37 %  
nevyužila10,92 %0,37 %  
Nwm10,92 %0,37 %  
nevyuzivan10,92 %0,37 %  
.10,92 %0,37 %  
účet mi udělal otec, když jsem ještě nebyla plnoletá,tak ho využívám dodnes (Era)10,92 %0,37 %  
chystám se využít CzchPoint10,92 %0,37 %  
nevyižívám10,92 %0,37 %  
Nevyužívám doplňkové služby10,92 %0,37 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Obec, ve které navštěvujete pobočku České pošty, má

4. Jak často navštěvujete Českou poštu?

5. Jaké služby České pošty nejvíce využíváte? Vyberte jednu nebo více možností.

6. Jak vnímáte fakt, že se Česká pošta nevěnuje pouze základní poštovním službám, ale prodává i produkty aliančních partnerů?

7. Jak často se Vám při návštěvě pošty stane, že Vám pracovník nabídne i nějakou službu navíc (např. založení účtu, pojištění, los apod.)?

8. Pokud se Vám stane, že Vám pracovník pošty nějakou službu navíc nabídne, jak tuto nabídku vnímáte?

9. Pokud Vás nabídka doplňkových služeb zajímá, jak často byste chtěli být informováni o těchto službách?

10. Které z doplňkových služeb nabízených Českou poštou, využíváte, nebo máte v úmyslu využít?

11. Které z doplňkových služeb podle Vašeho názoru na poštu nepatří?

12. Pokud využíváte některou z doplňkových služeb nabízených Českou poštou, napište prosím, co Vás vedlo k rozhodnutí tuto službu využít:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Obec, ve které navštěvujete pobočku České pošty, má

4. Jak často navštěvujete Českou poštu?

5. Jaké služby České pošty nejvíce využíváte? Vyberte jednu nebo více možností.

6. Jak vnímáte fakt, že se Česká pošta nevěnuje pouze základní poštovním službám, ale prodává i produkty aliančních partnerů?

7. Jak často se Vám při návštěvě pošty stane, že Vám pracovník nabídne i nějakou službu navíc (např. založení účtu, pojištění, los apod.)?

8. Pokud se Vám stane, že Vám pracovník pošty nějakou službu navíc nabídne, jak tuto nabídku vnímáte?

9. Pokud Vás nabídka doplňkových služeb zajímá, jak často byste chtěli být informováni o těchto službách?

10. Které z doplňkových služeb nabízených Českou poštou, využíváte, nebo máte v úmyslu využít?

11. Které z doplňkových služeb podle Vašeho názoru na poštu nepatří?

12. Pokud využíváte některou z doplňkových služeb nabízených Českou poštou, napište prosím, co Vás vedlo k rozhodnutí tuto službu využít:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hanzlíčková, I.Služby České pošty - co Vy na to? (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://sluzby-ceske-posty-co-vy-na.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.