Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální sítě a fast food

Sociální sítě a fast food

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vojtěch Bařinka
Šetření:15. 03. 2019 - 23. 03. 2019
Počet respondentů:270
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem student třetího ročníku na Ekonomické Fakultě VŠB-TUO a touto formou Vás prosím o vyplnění  krátkého dotazníku, který je určen pro osoby starší 15. let. Dotazník je zaměřen na preference uživatelů sociálních sítí ve spojitosti s fast foody.

Výsledky tohoto šetření budou použity pro analýzu marketingové komunikace fast foodových řetězců v mé bakalářské práci.

Odpovědi respondentů

1. Používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano26297,04 %97,04 %  
Ne82,96 %2,96 %  

Graf

2. Jaké sociální sítě používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook24492,78 %90,37 %  
Youtube20879,09 %77,04 %  
Instagram17867,68 %65,93 %  
Twitter4517,11 %16,67 %  
Jiné3613,69 %13,33 %  

Graf

3. Jaké fast foodové řetězce na sociálních sítích sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné16161,45 %59,63 %  
McDonald's7629,01 %28,15 %  
KFC5420,61 %20 %  
Subway207,63 %7,41 %  
Burger King197,25 %7,04 %  
Jiné93,44 %3,33 %  

Graf

4. Jaké důležité jsou pro Vás tyto motivy ke sledování profilů a stránek na sociálních sítích?

Kdy 1 = naprosto nedůležité, 5 = naprosto důležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Daná značka je má oblíbená3.2862.38
Zajímám se o dění3.081.73
Informovanost3.2561.618
Soutěže o hodnotné ceny2.5112.12
Zábava2.8631.851

Graf

5. Jaký typ příspěvku Vás nejpravděpodobněji osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informační (informace o produktech, novinky)10038,17 %37,04 %  
Zábavný8130,92 %30 %  
Podněcující (slevové akce, kupony)6123,28 %22,59 %  
Soutěžní207,63 %7,41 %  

Graf

6. Jak souhlasíte s následujícími tvrzeními?

Kdy 1 = naprosto nesouhlasím, 5 = naprosto souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Na sociálních sítích jsem každý den4.0762.269
Aktivně se zapojuji do dění na sociálních sítích2.5881.181
Je pro mě důležité, aby stránka kterou sleduji často přidávala příspěvky2.7291.22
Reklamy se snažím ignorovat3.8851.712
Obrázky jídla ve mně vyvolávají chuť3.1561.712
Když mám na něco chuť, jdu si to koupit2.9271.396
Reklama na restauraci mě pobídne k její návštěvě2.6111.451

Graf

7. Jak často navštěvujete fast foodové řetězce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než jednou za měsíc10339,31 %38,15 %  
jednou za měsíc9134,73 %33,7 %  
jednou týdně - vícekrát za měsíc6524,81 %24,07 %  
denně - téměř každý den31,15 %1,11 %  

Graf

8. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19172,9 %70,74 %  
Muž7127,1 %26,3 %  

Graf

9. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 2616061,07 %59,26 %  
27 - 355019,08 %18,52 %  
15 - 183111,83 %11,48 %  
36 - 50186,87 %6,67 %  
51 a více31,15 %1,11 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte sociální sítě?

2. Jaké sociální sítě používáte?

3. Jaké fast foodové řetězce na sociálních sítích sledujete?

4. Jaké důležité jsou pro Vás tyto motivy ke sledování profilů a stránek na sociálních sítích?

5. Jaký typ příspěvku Vás nejpravděpodobněji osloví?

6. Jak souhlasíte s následujícími tvrzeními?

7. Jak často navštěvujete fast foodové řetězce?

8. Vaše pohlaví?

9. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte sociální sítě?

2. Jaké sociální sítě používáte?

3. Jaké fast foodové řetězce na sociálních sítích sledujete?

4. Jaké důležité jsou pro Vás tyto motivy ke sledování profilů a stránek na sociálních sítích?

5. Jaký typ příspěvku Vás nejpravděpodobněji osloví?

6. Jak souhlasíte s následujícími tvrzeními?

7. Jak často navštěvujete fast foodové řetězce?

8. Vaše pohlaví?

9. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bařinka, V.Sociální sítě a fast food (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://socialni-site-a-fast-food.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.