Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem student třetího ročníku na Ekonomické Fakultě VŠB-TUO a touto formou Vás prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který je určen pro osoby starší 15. let. Dotazník je zaměřen na preference uživatelů sociálních sítí ve spojitosti s fast foody.
Výsledky tohoto šetření budou použity pro analýzu marketingové komunikace fast foodových řetězců v mé bakalářské práci.
Odpovědi respondentů
1. Používáte sociální sítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
262
97,04 %
97,04 %
Ne
8
2,96 %
2,96 %
2. Jaké sociální sítě používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
244
92,78 %
90,37 %
Youtube
208
79,09 %
77,04 %
Instagram
178
67,68 %
65,93 %
Twitter
45
17,11 %
16,67 %
Jiné
36
13,69 %
13,33 %
3. Jaké fast foodové řetězce na sociálních sítích sledujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žádné
161
61,45 %
59,63 %
McDonald's
76
29,01 %
28,15 %
KFC
54
20,61 %
20 %
Subway
20
7,63 %
7,41 %
Burger King
19
7,25 %
7,04 %
Jiné
9
3,44 %
3,33 %
4. Jaké důležité jsou pro Vás tyto motivy ke sledování profilů a stránek na sociálních sítích?
Kdy 1 = naprosto nedůležité, 5 = naprosto důležité
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Daná značka je má oblíbená
3.286
2.38
Zajímám se o dění
3.08
1.73
Informovanost
3.256
1.618
Soutěže o hodnotné ceny
2.511
2.12
Zábava
2.863
1.851
5. Jaký typ příspěvku Vás nejpravděpodobněji osloví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Informační (informace o produktech, novinky)
100
38,17 %
37,04 %
Zábavný
81
30,92 %
30 %
Podněcující (slevové akce, kupony)
61
23,28 %
22,59 %
Soutěžní
20
7,63 %
7,41 %
6. Jak souhlasíte s následujícími tvrzeními?
Kdy 1 = naprosto nesouhlasím, 5 = naprosto souhlasím
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Na sociálních sítích jsem každý den
4.076
2.269
Aktivně se zapojuji do dění na sociálních sítích
2.588
1.181
Je pro mě důležité, aby stránka kterou sleduji často přidávala příspěvky
2.729
1.22
Reklamy se snažím ignorovat
3.885
1.712
Obrázky jídla ve mně vyvolávají chuť
3.156
1.712
Když mám na něco chuť, jdu si to koupit
2.927
1.396
Reklama na restauraci mě pobídne k její návštěvě
2.611
1.451
7. Jak často navštěvujete fast foodové řetězce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než jednou za měsíc
103
39,31 %
38,15 %
jednou za měsíc
91
34,73 %
33,7 %
jednou týdně - vícekrát za měsíc
65
24,81 %
24,07 %
denně - téměř každý den
3
1,15 %
1,11 %
8. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
191
72,9 %
70,74 %
Muž
71
27,1 %
26,3 %
9. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19 - 26
160
61,07 %
59,26 %
27 - 35
50
19,08 %
18,52 %
15 - 18
31
11,83 %
11,48 %
36 - 50
18
6,87 %
6,67 %
51 a více
3
1,15 %
1,11 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Používáte sociální sítě?
2. Jaké sociální sítě používáte?
3. Jaké fast foodové řetězce na sociálních sítích sledujete?
4. Jaké důležité jsou pro Vás tyto motivy ke sledování profilů a stránek na sociálních sítích?
5. Jaký typ příspěvku Vás nejpravděpodobněji osloví?
6. Jak souhlasíte s následujícími tvrzeními?
7. Jak často navštěvujete fast foodové řetězce?
8. Vaše pohlaví?
9. Váš věk?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Používáte sociální sítě?
2. Jaké sociální sítě používáte?
3. Jaké fast foodové řetězce na sociálních sítích sledujete?
4. Jaké důležité jsou pro Vás tyto motivy ke sledování profilů a stránek na sociálních sítích?
5. Jaký typ příspěvku Vás nejpravděpodobněji osloví?
6. Jak souhlasíte s následujícími tvrzeními?
7. Jak často navštěvujete fast foodové řetězce?
8. Vaše pohlaví?
9. Váš věk?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.