Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost nakupování v Kauflandu

Spokojenost nakupování v Kauflandu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Konečný
Šetření:08. 04. 2024 - 26. 04. 2024
Počet respondentů:221
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení zákazníci,
následující dotazník slouží k určení spokojenosti nakupování v obchodním řetězci Kaufland, k zjištění, s čím jsou zákazníci tohoto obchodního řetězce spokojeni a také si klade za cíl zjistit, jaké procento lidí jsou opravdu spokojeni s jejich návštěvou Kauflandu. Výsledky šetření by měly přispět k poznání procentuální spokojenosti nakupování v Kauflandu.

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete v Kauflandu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně5926,7 %26,7 %  
Jednou za týden5223,53 %23,53 %  
Několikrát za měsíc3314,93 %14,93 %  
Jednou za měsíc2812,67 %12,67 %  
Méně často2310,41 %10,41 %  
Každý den188,14 %8,14 %  
Vůbec83,62 %3,62 %  

Graf

2. Jak byste zhodnotili nakupování v Kauflandu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen(a)11049,77 %49,77 %  
Velmi spokojen(a)4419,91 %19,91 %  
Neutrální postoj3716,74 %16,74 %  
Nespokojen(a)219,5 %9,5 %  
Velmi nespokojen(a)94,07 %4,07 %  

Graf

3. Jak hodnotíte čas, který strávíte na pokladně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rychlé9643,44 %43,44 %  
Průměrné5826,24 %26,24 %  
Velmi rychlé3515,84 %15,84 %  
Pomalé209,05 %9,05 %  
Velmi pomalé125,43 %5,43 %  

Graf

4. Jak často jsou Vaše oblíbené produkty dostupné v Kauflandu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Často11853,39 %53,39 %  
Občas4018,1 %18,1 %  
Vždy2712,22 %12,22 %  
Zřídka229,95 %9,95 %  
Nikdy94,07 %4,07 %  
Nevím52,26 %2,26 %  

Graf

5. Jak hodnotíte kvalitu potravin v Kauflandu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen(a)11552,04 %52,04 %  
Neutrální postoj4219 %19 %  
Velmi spokojen(a)3716,74 %16,74 %  
Nespokojen(a)198,6 %8,6 %  
Velmi nespokojen(a)83,62 %3,62 %  

Graf

6. Jak je ochotný personál Vám pomoci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Často9040,72 %40,72 %  
Občas4620,81 %20,81 %  
Vždy3114,03 %14,03 %  
Zřídka2611,76 %11,76 %  
Nevím177,69 %7,69 %  
Nikdy114,98 %4,98 %  

Graf

7. Jak hodnotíte rozmanitost sortimentů v Kauflandu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen(a)12154,75 %54,75 %  
Velmi spokojen(a)3716,74 %16,74 %  
Neutrální postoj3716,74 %16,74 %  
Nespokojen(a)2410,86 %10,86 %  
Velmi nespokojen(a)20,9 %0,9 %  

Graf

8. Oceňujete, že Kaufland nabízí regionální produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, spíše10447,06 %47,06 %  
Neutrální4821,72 %21,72 %  
Ano, velmi3917,65 %17,65 %  
Ne, spíše ne2310,41 %10,41 %  
Ne, vůbec ne73,17 %3,17 %  

Graf

9. Využíváte Kaufland Card a jejich akce s tím spojené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vždy9944,8 %44,8 %  
Nikdy8538,46 %38,46 %  
Občas3716,74 %16,74 %  

Graf

10. Co je pro Vás důležité při nakupování v Kauflandu?

(1 = velmi důležité, 2 = důležité, 3 = spíše důležité, 4 = spíše nedůležité, 5 = nedůležité):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cenová dostupnost1.9050.955
Kvalita produktů1.7740.799
Čerstvost produktů1.9281.108
Dostupnost zboží1.9140.993
Široký výběr produktů2.0631.064
Kvalita služeb2.1131.042
Přátelská atmosféra2.3481.159
Rozšířená otevírací doba2.3261.278
Čisté toalety2.4931.752
Seženu vše, co potřebuju1.950.961
Nabídka akcí a slev2.051.215
Čistota a pořádek2.0590.942
Parkování a dostupnost prodejny2.0681.303
Lokální produkty2.3391.446
Flexibilita platebních možností2.0811.233

Graf

11. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12757,47 %57,47 %  
Muž9442,53 %42,53 %  

Graf

12. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 35 let5323,98 %23,98 %  
46 - 55 let4821,72 %21,72 %  
36 - 45 let4319,46 %19,46 %  
25 let a méně4018,1 %18,1 %  
56 - 65 let198,6 %8,6 %  
65 let a více188,14 %8,14 %  

Graf

13. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maturita9442,53 %42,53 %  
Vysokoškolské6428,96 %28,96 %  
Vyučení4419,91 %19,91 %  
Základní198,6 %8,6 %  

Graf

14. Prosím, stručně popište své negativní zkušenosti při nakupování v Kauflandu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepříjemný personál.12,5 %0,45 %  
Ohavný systém automatických pokladen12,5 %0,45 %  
Potkal jsem tam osobu tmavé pleti.12,5 %0,45 %  
Mimino z kočáru hrabalo oslintanou rukou na vystavené chleby - byly moc nízko :-(12,5 %0,45 %  
moc Cikánů, občas bývá navečer vyprodané pečivo12,5 %0,45 %  
Občas fronty u pokladen, nutnost být neustále ve střehu, špatné markování 12,5 %0,45 %  
Velká koncentrace lidí na jednom místě12,5 %0,45 %  
Přeplněné regály12,5 %0,45 %  
Zhruba od počátku roku 2024 v naší prodejně bývá problémem dostupnost chleba cestou z práce. Nepříjemně mne překvapilo zpoplatnění záchodů např. v Olomouci-Hodolanech nebo Praze-Podbabě, nepomůže ani jejich slavná karta ani kód z provedeného nákupu.12,5 %0,45 %  
časté přestavby prodejen12,5 %0,45 %  
ostatní odpovědi Nad reklamou byl nápis, že za čekání nad pět minut dostanu slevu. Trvalo 20 minut než jsem se dostal k pokladně a když jsem si řekl o slevu, řekli mi ať se podívám za sebe, že prý už žádná fronta není, takže to prý už neplatí. Šlo sice o pár korun, ale mě jde o princip.
Je to tam ošklivé. Moc důchodců (tím nemyslým žádné urážky), pomalých lidí a uličky jsou zasekané, vozík stěží projede, to je chyba obchodu a ne důchodců. Rvou regály i do hlavní cesty, nevyhnete se. Malý prostor - zlatý Globus!
akční zboží je dostupné jen ráno v den akce, potom už ne
Nemají výrobky, na jaké jsem zvyklý z německých Kauflandů.
Prodavačka byla nepříjemná.
nekvalitná zelenina
Když překopou kde co v prodejně je a člověk pak dlouho nemůže nic najít.
Drahé zboží, není to ještě jako v západních zemích. Prodavačky neschopné a hloupé
šmejdi, podvodníci a zloději. proti knaufandlandu n německu nebe a dudy.
Prodavačky neumí odpovědět na pozdrav
špinavé regály
Když jsem si šel pro salát, paní u pultu se mi vůbce nevěnovala. Tak jsem šel k pultu s uzeninami, tam mi paní řekla, že mám jít zpátky k pultu se saláty. Tam stále nikdo nebyl. Takže jsem šel k pultu se sýrami. Teprve tam mě paní obsloužila. Bylo to na Vypichu.
Žádné
bezdůvodné zadržení ochrankou, fyzické násilí, tykání, poté propuštění bez omluvy - řešil jsem žalobou
nesnáším ty pokladní - stachanovny, které mi namarkují všechno zboží za 10 vetřin a nahážou mi to na hromadu a ještě do vedlejší kóje. přitom tam stojím s připravenou taškou a chcci si věci skládat přímo do tašky - není mi to umožněno. pak na pokladně strávím 3x více času, než si tu hromadu přeberu a naskládám do tašek. to je hlavní důvod, proč tam téměř nechodím nakupovat. vždycky se vytočím do běla.
Vedení prodejny v Horních Měcholupech je šikanózní. Neochotné!
Stalo se mi, že jsem koupila plesnivé výrobky - maliny, borůvky a marmeládu
nemám
Do Kauflandu nechodíme nakupovat
Příliš mnoho dováženého zboží, maso z neetických chovů zvířat
Nektere zboží je jednou tak drahé jako u konkurence.
Predrazene, zavadejici ceny, neochotny personal, stisnene pokladny.
- opakovaně se stává ,že položky inzerované v letáku nemají
Celkem v pohodě až na ty fronty na pokladnu. A je pro mě daleko (20km)
na záchodech jsou žluté kachličky, pečivo je většinou stvrdlé a většinou neseženu to co potřebuju ale plno ostatních věcí tam mají
iba že furt predtým kauflandom sú bezďáci
špatně účtovaná cena produktu
:)
někdy je zboží "v akci" dostupné jen první a druhý den
Některé ceny jsou až nesmyslně zvýšené, zřejmě kvůli lépe vypadajícím procentním slevám v budoucnu. Většina sortimentu je low-endové zboží.
3075 %13,57 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete v Kauflandu?

2. Jak byste zhodnotili nakupování v Kauflandu?

3. Jak hodnotíte čas, který strávíte na pokladně?

4. Jak často jsou Vaše oblíbené produkty dostupné v Kauflandu?

5. Jak hodnotíte kvalitu potravin v Kauflandu?

6. Jak je ochotný personál Vám pomoci?

7. Jak hodnotíte rozmanitost sortimentů v Kauflandu?

8. Oceňujete, že Kaufland nabízí regionální produkty?

9. Využíváte Kaufland Card a jejich akce s tím spojené?

10. Co je pro Vás důležité při nakupování v Kauflandu?

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Jaký je Váš věk?

13. Nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete v Kauflandu?

2. Jak byste zhodnotili nakupování v Kauflandu?

3. Jak hodnotíte čas, který strávíte na pokladně?

4. Jak často jsou Vaše oblíbené produkty dostupné v Kauflandu?

5. Jak hodnotíte kvalitu potravin v Kauflandu?

6. Jak je ochotný personál Vám pomoci?

7. Jak hodnotíte rozmanitost sortimentů v Kauflandu?

8. Oceňujete, že Kaufland nabízí regionální produkty?

9. Využíváte Kaufland Card a jejich akce s tím spojené?

10. Co je pro Vás důležité při nakupování v Kauflandu?

11. Jaké je Vaše pohlaví?

12. Jaký je Váš věk?

13. Nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Konečný, D.Spokojenost nakupování v Kauflandu (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://spokojenost-nakupovani-v-kau.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.