Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Tiskoviny pro značku ZetPrint

Tiskoviny pro značku ZetPrint

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Majrichová
Šetření:21. 03. 2017 - 03. 04. 2017
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):20 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:35,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den.

Ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku. Dotazník se týká tiskovin, které byste mohli potřebovat jak pro účely osobní, pracovní či volnočasové. Budu ráda, když se vžijete do role uživatele tiskových materiálů pro JEDNU určitou činnost.

Před vyplnění dotazníku bych Vás ráda požádala o navštívení nového tiskového eshopu značky ZetPrint pro inspiraci na stránce www.zetprint.cz.

Dotazník Vám zabere cca 5 minut času a mě pomůže ke zdárnému dokončení bakalářské práce.

Předem Vám děkuji :)

Nikola

Odpovědi respondentů

1. Tiskoviny využiji za účelem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Podnikáníotázka č. 2, Zájmová činnostotázka č. 3, Osobní účelyotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní účely3357,89 %57,89 %  
Podnikání1628,07 %28,07 %  
Zájmová činnost814,04 %14,04 %  

Graf

2. Podnikám v oblasti"

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stavebnictví423,53 %7,02 %  
Marketing211,76 %3,51 %  
Potravinářství211,76 %3,51 %  
Obchod15,88 %1,75 %  
Cestovní ruch a podnikání15,88 %1,75 %  
Administrativa15,88 %1,75 %  
Vydavatelství, tisk15,88 %1,75 %  
Maloobchod15,88 %1,75 %  
Kultura15,88 %1,75 %  
Výroba a průmysl15,88 %1,75 %  
Řemeslná a manuální práce15,88 %1,75 %  
Personalitika15,88 %1,75 %  

Graf

3. O jakou zájmovou činnost se jedná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Charita222,22 %3,51 %  
Fitness222,22 %3,51 %  
muzika - mám vlastní kapelu111,11 %1,75 %  
Tenis111,11 %1,75 %  
Hasiči111,11 %1,75 %  
Kroužek pro děti111,11 %1,75 %  
filatelie111,11 %1,75 %  

Graf

4. K jakým osobním účelům využijete tiskoviny?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Domácnost1542,86 %26,32 %  
Soukromá akce (narozeniny)1028,57 %17,54 %  
Příprava do práce514,29 %8,77 %  
Studium514,29 %8,77 %  

Graf

5. Jaké druhy tiskovin využijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vizitky2442,11 %42,11 %  
Letáky2238,6 %38,6 %  
PF přání2136,84 %36,84 %  
Poznámkové bločky2136,84 %36,84 %  
Plakáty1933,33 %33,33 %  
Pozvánky1933,33 %33,33 %  
Blahopřání1221,05 %21,05 %  
Pohlednice915,79 %15,79 %  
Vstupenky814,04 %14,04 %  
Dopisní papíry712,28 %12,28 %  
Visačky na dveře23,51 %3,51 %  

Graf

6. Kde jste tiskoviny doposud tiskli? Případně kde byste nechali tiskoviny vytisknout?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma410 %7,02 %  
z studio410 %7,02 %  
v tiskárně25 %3,51 %  
V práci25 %3,51 %  
centoprojekt12,5 %1,75 %  
doma na tiskárně12,5 %1,75 %  
u známých12,5 %1,75 %  
D-Print12,5 %1,75 %  
V COPY CENTRU12,5 %1,75 %  
přes net podle cenové nabídky a referencí12,5 %1,75 %  
ostatní odpovědi výběr firmy přes internet dle ceny
zlín
Tiskárna HK
Tiskárna, reklamka
netiskla
Ricoh, Zstudio, Centroprojekt
Netuším, to má na starosti reklamní oddělení
v práci : )
Prace
doma ;)
dělám si je sama nebo je nakupuji tak jak je prodávají
tiskla jsem sama
Kopírovací centrum
různě, někdy to byla knihovna VŠ, jindy zase nějaké kopírcentrum
Garamond
V zaměstnání
Ricoh
Sama
V profi veřejné tiskárně
Pouze doma
zatím nikdo
Knihovna
2255 %38,6 % 

Graf

7. Jaké tiskoviny z nabídky byste naopak vůbec nevyužili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dopisní papíry3154,39 %54,39 %  
Visačky na dveře2442,11 %42,11 %  
Vstupenky2035,09 %35,09 %  
Diplomy1831,58 %31,58 %  
Visačky1526,32 %26,32 %  
Pohlednice1322,81 %22,81 %  
Blahopřání1119,3 %19,3 %  
Letáky1017,54 %17,54 %  
Poznámkové bločky915,79 %15,79 %  
Plakáty814,04 %14,04 %  
Vizitky712,28 %12,28 %  
Pozvánky47,02 %7,02 %  
PF přání47,02 %7,02 %  

Graf

8. Jste schopni si sami připravit podklady pro tisk? (celkový návrh)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10, Nevímotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2849,12 %49,12 %  
Nevím1526,32 %26,32 %  
Ne1424,56 %24,56 %  

Graf

9. Pokud ano v jakém formátu jste schopni připravit data?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
.pdf2796,43 %47,37 %  
jpg1657,14 %28,07 %  
jpeg1035,71 %17,54 %  
.psd310,71 %5,26 %  
.ai27,14 %3,51 %  
.indd13,57 %1,75 %  
.png, .gif13,57 %1,75 %  
cdr13,57 %1,75 %  

Graf

10. Proč si myslíte že si nejste schopni připravit tisková data?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám čas116,67 %1,75 %  
nejsem kreativně a technicky založená116,67 %1,75 %  
nemám zkušenosti116,67 %1,75 %  
Nejsem grafik116,67 %1,75 %  
Bojím se, že bych nezvládla grafický návrh (kreativita)116,67 %1,75 %  
Neumím to116,67 %1,75 %  

Graf

11. Jaký máte vztah k online platbám na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [platím kartou online běžněotázka č. 13, jsem schopen/schopna zaplatit kartou, ale nedělám to častootázka č. 13, mám kartu, ale online s ní neplatímotázka č. 12, nemám platební kartuotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
platím kartou online běžně3866,67 %66,67 %  
jsem schopen/schopna zaplatit kartou, ale nedělám to často1628,07 %28,07 %  
mám kartu, ale online s ní neplatím23,51 %3,51 %  
nemám platební kartu11,75 %1,75 %  

Graf

12. Z jakého důvodu neplatíte přes internet?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obava ze zneužití150 %1,75 %  
nemám aktivováno150 %1,75 %  

Graf

13. ZetPrint, co podle Vás tento web nabízí? (Pokud jste www.zetprint.cz ještě nenavštívili, prosím podívejte se na ně.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tiskoviny35,26 %5,26 %  
výroba tiskovin35,26 %5,26 %  
online tisk35,26 %5,26 %  
výrobu tiskovin23,51 %3,51 %  
komfortní servis v oblasti výroby tiskovin pro soukromé osoby, živnostníky, malé, střední i velké firmy11,75 %1,75 %  
variabilitu11,75 %1,75 %  
možnost online objednat tisk vizitek, pozvánek atd11,75 %1,75 %  
ONLINE VYROBU TISKOVIN11,75 %1,75 %  
veškeré tiskopisy jako jsou pozvánky, pf prání atd.11,75 %1,75 %  
celkový servis, co se týče propagace11,75 %1,75 %  
ostatní odpovědi Návrh a realizace tiskovin
Online tisk dokumentů.
produkty pro podnikatele i fyzické osoby, různé tiskoviny na 1 místě
Nabídka tisku.
pohlednice, viziky, letaky
tisk vč. návrhů
tiskoviny dopisní papíry, pohlednice, pozvánky, blahopřání
Plakaty
Spoustu věcí
vizitky, letáky, plakáty, pohlednice....visačky, vstupenky, blahopřání
Komfortni služby
jednoduchou a kvalitní formu tvorby vlastních tiskovin
výrobu tiskovin pro soukromé osoby, nebo firmy
Pripravu tiskovin
...tiskoviny různého druhu a mě případné ušetření času.
Možnost vytvořit si tiskoviny online a zadat s tisku
Široká nabídka
zadávání výroby tiskovin on-line
Tisk materiálů různých druhů v několika variantách.
vytvořit si vše dle vlastních představ
Tiskové služby
Komplexní nabídku
Nevím
Vizitky, letáky, pozvánky , pohlednice, dopisní papíry, PF, Blahopřání, vstupenky
Různé tiskové a grafické služby
online objednávku a tvorbu tisku
ZetPrint je online webová aplikace, která nabízí servis v oblasti výroby tiskovin
Online tiskárnu
Něco o grafice, tisku
Nějaké výtisky
Tisk
Možnost si něco nechat vytisknout
objednávka a tisk plakátů, vizitek atp..
návrh a tisk propagačních tiskovin
Hrozně se mi nechce to otevírat na mobilu Niki ale ok.... šokující zřejmě nabízí tiskoviny!
spracovává návrhy a následně tiskne vše co člověk potřebuje
Vše potřebné k tisku
to co potřebuji v nabídce není
Texr
potisky různých tiskovin
4070,18 %70,18 % 

Graf

14. Jak se vám líbí grafická stránka tohoto webu? (ohodnoťte 1-5 jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
grafika (obrázky)2.1751.689
přehlednost2.0181.386

Graf

15. Myslíte že byste tiskový eshop ZetPrint využili i pro vaše osobní, pracovní či zájmové potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, určitěotázka č. 16, Možnáotázka č. 16, Spíše neotázka č. 17, Určitě neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možná2747,37 %47,37 %  
Ano, určitě1628,07 %28,07 %  
Spíše ne1119,3 %19,3 %  
Určitě ne35,26 %5,26 %  

Graf

16. Proč ano, co se Vám na něm líbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přehlednost36,98 %5,26 %  
je přehledný24,65 %3,51 %  
Ochota24,65 %3,51 %  
Jednoduchost24,65 %3,51 %  
přehledné zajímavé nové12,33 %1,75 %  
můžu si vytisknout, co chci i v malém množství12,33 %1,75 %  
líbí se mi možnost objednání online12,33 %1,75 %  
jE KREATIVNÍ12,33 %1,75 %  
design12,33 %1,75 %  
pozvánky osobní, přání12,33 %1,75 %  
ostatní odpovědi sortiment
Vlastni práce s navrhem a jednoduche objednání
produkty
Ceny
rozmanitost nabídky
Můžu si objednat zakázky z domu.
pohlednice jsou lepsi nez od posty
šíře nabídky, design
možná, zatím si vystačím s vlastní výrobou
jeho vzhled a nabídka sortimentu
Prehlednost
přehlednost,široká nabídka
Dobrý nápad a služby, podobné k zatím nikdo nenabídl
Příjemný design
Nabídka
Komplexní nabídka
Vyuzila bych jej na to co si nemuzu doma vytisknout
Líbí se mi přehlednost stránek.
Vždy se hodí mít v zásobě spolehlivou firmu, která nabízí právě tyto služby (hlavně tu expresní)
přehůednost, jednoduchost
Ulehčuje práci, zjednodušuje poptávku a urychluje proces tisku.
Přehledné
Je fajn
Protoze si muzu v pohodli domova nachystat,co potrebuji, poslat online a nemusim nikam chodit
velký výběr
lákavý design
Je od kamarádky;)
když bude umět co potrebuji
2865,12 %49,12 % 

Graf

17. Z jakého důvodu ne, co se Vám na webu nelíbí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro osobní účely nepotřebuji takové množství výtisků jako je minimální množství111,11 %1,75 %  
Já osobně nic netisknu a v práci nám tuto službu zajišťují celorepublikově u jiné firmy111,11 %1,75 %  
z důvodu finančních úspor, vystačím si se svými schopnostmi tiskoviny si vyrobit111,11 %1,75 %  
není přehledný111,11 %1,75 %  
Na to, že máte být kreativní společnost, tak vaše internetové stránky jsou absolutně bez nějakého nápadu, nepřijde mi, že takto by měly vypadat stránky společnosti s tímto type podnikání. Čekala bych více originality.111,11 %1,75 %  
nemám osobní potřebu tiskovin111,11 %1,75 %  
máme grafika v rodině111,11 %1,75 %  
protože vše co potřebuji mně vytisknou v Garamondu111,11 %1,75 %  
Mám možnost si vše tisknout doma111,11 %1,75 %  

Graf

18. Všimli jste si možnosti využití předchystaných šablon na webu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3256,14 %56,14 %  
Ne2543,86 %43,86 %  

Graf

19. Co na ně říkáte?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
mně osobně jsou užitečné0.9060.46
je jich dostatek0.4381.434
dobře se s nimi pracuje (jednoduchost úprav)10.563

Graf

20. Zde je prostor pro závěrečné připomínky či poznámky.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bylo by dobré přidat více šablon

doporučuji více šablon/vzorů pro výběr - ušetří čas zákazníka

Miluju dotazníky... vyplňovat je můžu pořád mám totiž mraky času:D

Nemám připomínek

pro mne to asi nebude

stránka mě oslovila

Stránky jsem viděla až při vyplňování dotazníku.Jen zběžně-malý časový prostor.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Tiskoviny využiji za účelem:

  • odpověď Osobní účely:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Domácnost na otázku 4. K jakým osobním účelům využijete tiskoviny?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Blahopřání na otázku 5. Jaké druhy tiskovin využijete?

8. Jste schopni si sami připravit podklady pro tisk? (celkový návrh)

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi .pdf na otázku 9. Pokud ano v jakém formátu jste schopni připravit data?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jpeg na otázku 9. Pokud ano v jakém formátu jste schopni připravit data?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jpg na otázku 9. Pokud ano v jakém formátu jste schopni připravit data?

9. Pokud ano v jakém formátu jste schopni připravit data?

  • odpověď .pdf:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jpeg na otázku 9. Pokud ano v jakém formátu jste schopni připravit data?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste schopni si sami připravit podklady pro tisk? (celkový návrh)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jpg na otázku 9. Pokud ano v jakém formátu jste schopni připravit data?

18. Všimli jste si možnosti využití předchystaných šablon na webu?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobře se s nimi pracuje (jednoduchost úprav)=1 na otázku 19. Co na ně říkáte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi je jich dostatek=1 na otázku 19. Co na ně říkáte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mně osobně jsou užitečné=1 na otázku 19. Co na ně říkáte?

19. Co na ně říkáte?

  • odpověď mně osobně jsou užitečné=1:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi je jich dostatek=1 na otázku 19. Co na ně říkáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Tiskoviny využiji za účelem:

4. K jakým osobním účelům využijete tiskoviny?

5. Jaké druhy tiskovin využijete?

7. Jaké tiskoviny z nabídky byste naopak vůbec nevyužili?

8. Jste schopni si sami připravit podklady pro tisk? (celkový návrh)

9. Pokud ano v jakém formátu jste schopni připravit data?

11. Jaký máte vztah k online platbám na internetu?

14. Jak se vám líbí grafická stránka tohoto webu? (ohodnoťte 1-5 jako ve škole)

15. Myslíte že byste tiskový eshop ZetPrint využili i pro vaše osobní, pracovní či zájmové potřeby?

18. Všimli jste si možnosti využití předchystaných šablon na webu?

19. Co na ně říkáte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Tiskoviny využiji za účelem:

4. K jakým osobním účelům využijete tiskoviny?

5. Jaké druhy tiskovin využijete?

7. Jaké tiskoviny z nabídky byste naopak vůbec nevyužili?

8. Jste schopni si sami připravit podklady pro tisk? (celkový návrh)

9. Pokud ano v jakém formátu jste schopni připravit data?

11. Jaký máte vztah k online platbám na internetu?

14. Jak se vám líbí grafická stránka tohoto webu? (ohodnoťte 1-5 jako ve škole)

15. Myslíte že byste tiskový eshop ZetPrint využili i pro vaše osobní, pracovní či zájmové potřeby?

18. Všimli jste si možnosti využití předchystaných šablon na webu?

19. Co na ně říkáte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Majrichová, N.Tiskoviny pro značku ZetPrint (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://tiskoviny-pro-znacku-zetprin.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.