Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
tímto Vás chci požádat o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci na téma: „Analýza vlivu rozhlasové reklamy na spotřebitele".
Dotazník je zcela anonymní a odpovědi budou použity pro potřeby mé diplomové práce.
Děkuji za ochotu a Váš čas.
Bc. Jakub Osmančík, student VŠB-TOU
Odpovědi respondentů
1. Posloucháte rádio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
205
83,67 %
83,67 %
Ne
40
16,33 %
16,33 %
2. Kolik času denně strávíte poslechem rádia?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než hodinu
105
51,22 %
42,86 %
1 - 2 hodiny
39
19,02 %
15,92 %
5 a více hodin
32
15,61 %
13,06 %
3 - 4 hodiny
15
7,32 %
6,12 %
2 - 3 hodiny
14
6,83 %
5,71 %
3. Kdy nejčastěji posloucháte rádio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ráno
116
56,59 %
47,35 %
Dopoledne
87
42,44 %
35,51 %
Odpoledne
74
36,1 %
30,2 %
Podvečer
41
20 %
16,73 %
Večer
32
15,61 %
13,06 %
4. Při jaké příležitosti posloucháte rádio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jízda autem
149
72,68 %
60,82 %
V práci
67
32,68 %
27,35 %
Doma jako kulisu
58
28,29 %
23,67 %
S přáteli (grilování atd.)
13
6,34 %
5,31 %
ve sprše
2
0,98 %
0,82 %
Na chatě
1
0,49 %
0,41 %
Doma, ale ne jako kulisu.
1
0,49 %
0,41 %
Do sluchátek v mobilu při delších cestách
1
0,49 %
0,41 %
Když se tomu nelze vyhnout.
1
0,49 %
0,41 %
na návštěvě u sestry jako kulisu
1
0,49 %
0,41 %
na zahradě, v garáži, v dílně
1
0,49 %
0,41 %
online, pořady stahuju jako podcast
1
0,49 %
0,41 %
Před spaním
1
0,49 %
0,41 %
V posilovně
1
0,49 %
0,41 %
Cesta vlakem
1
0,49 %
0,41 %
Vaření
1
0,49 %
0,41 %
vycházka
1
0,49 %
0,41 %
budíček
1
0,49 %
0,41 %
5. Kvůli čeho převážně posloucháte rádio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kvůli hudbě
181
88,73 %
73,88 %
Kvůli zpravodajství
58
28,43 %
23,67 %
Kvůli dopravním informacím
44
21,57 %
17,96 %
Kvůli moderátorům
37
18,14 %
15,1 %
Kvůli soutěžím
5
2,45 %
2,04 %
rozhovory
2
0,98 %
0,82 %
Zajímavé pořady
1
0,49 %
0,41 %
kvůli NĚCEMU jinému (nauč se česky)
1
0,49 %
0,41 %
Nemám náladu zapájet si telefon do rádia
1
0,49 %
0,41 %
Kvůli hostum
1
0,49 %
0,41 %
Kvůli pořadům
1
0,49 %
0,41 %
Kvůli dalším pořadům kromě zpravodajství
1
0,49 %
0,41 %
Protože si ho pustil někdo jiný a musím to přetrpět.
1
0,49 %
0,41 %
nedobrovolně v práci
1
0,49 %
0,41 %
Aby nebylo v autě ticho a nuda
1
0,49 %
0,41 %
tématické pořady (např. historie)
1
0,49 %
0,41 %
hry a četba
1
0,49 %
0,41 %
kvůli zajímavým hostům a dříve též kvůli zprávám
1
0,49 %
0,41 %
Abych se necítila sama.
1
0,49 %
0,41 %
kvůli manželovi, který bez něj neumí být
1
0,49 %
0,41 %
nemam jinou moznost a nemuzu si pustit hudbu z telefonu
1
0,49 %
0,41 %
ráno mě to vzbudí
1
0,49 %
0,41 %
6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = pozitivně, 5 = negativně)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Klasický spot (mezi skladbami)
3.268
1.64
Sponzorství pořadu / daypartu
3.18
1.465
Sponzorství počasí
3.049
1.529
Sponzorství dopravy
2.839
1.589
Reklama řečena moderátorem
3.2
1.858
Speciální operace (soutěže, rozhovory)
2.722
1.674
7. Jak na Vás působí tyto formy provedení spotu při poslechu rozhlasové reklamy?
Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = pozitivně, 5 = negativně)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Zpívaná forma
3.478
2.025
Báseň
3.468
1.751
Rozhovor / scénka
3.029
1.824
Informativní oznámení
2.6
1.567
Příběh
2.844
1.693
8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Celebrity
3.312
1.678
Děti
3.522
1.528
Humor
1.922
1.311
Erotika
3.61
1.575
Nářečí (důraz na regionalitu)
3.112
1.807
Hudba
2.502
1.704
Zpěv
3.234
1.74
9. Jaký typ hlasu na Vás nejlépe působí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Není mezi nimi rozdíl
94
45,85 %
38,37 %
Mužský
60
29,27 %
24,49 %
Ženský
40
19,51 %
16,33 %
Dětský
11
5,37 %
4,49 %
10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevadí mi
102
49,76 %
41,63 %
Vadí mi
71
34,63 %
28,98 %
Nesnáším ji
26
12,68 %
10,61 %
Mám ji rád
6
2,93 %
2,45 %
11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Poslouchám dál, ale vnímám jen občas
116
56,59 %
47,35 %
Přepnu na jinou stanici
60
29,27 %
24,49 %
Poslechnu si jí
15
7,32 %
6,12 %
Ztlumím (vypnu) rádio
14
6,83 %
5,71 %
12. Vliv reklamy.
Odpovězte na následují otázky ( Ano / Ne )
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
Ohodnoťte na škále 1-5 (1 = maximální, 5 = minimální)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Digitální reklama
3.073
1.726
Rozhlasová reklama
3.937
1.259
Televizní reklama
3.395
1.907
Reklama v tisku
3.946
1.348
Venkovní reklama (billboardy, plakáty apod.)
3.59
1.383
14. Jak dlouhý reklamní spot je podle Vás ideální?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10 sekund
114
55,61 %
46,53 %
15 sekund
61
29,76 %
24,9 %
20 sekund
24
11,71 %
9,8 %
25 sekund
5
2,44 %
2,04 %
30 sekund a více
1
0,49 %
0,41 %
15. Jak dlouho by podle Vás měl trvat reklamní blok?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 1 minutu
121
59,02 %
49,39 %
1 minutu
49
23,9 %
20 %
2 minuty
22
10,73 %
8,98 %
3 minuty
12
5,85 %
4,9 %
4 minuty
1
0,49 %
0,41 %
16. Pokud by bylo možné se formou předplacené služby rádia reklamě vyhnout, uvažoval/a byste o koupi této služby? (př. něco jako Netflix, Spotify)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
111
54,15 %
45,31 %
Ano
94
45,85 %
38,37 %
17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 100 Kč
49
52,13 %
20 %
100 - 149 Kč
32
34,04 %
13,06 %
150 - 199 Kč
11
11,7 %
4,49 %
200 Kč a více
2
2,13 %
0,82 %
18. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
116
56,59 %
47,35 %
Muž
89
43,41 %
36,33 %
19. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 – 29 let
97
47,32 %
39,59 %
30 – 39 let
40
19,51 %
16,33 %
40 – 49 let
28
13,66 %
11,43 %
50 – 59 let
17
8,29 %
6,94 %
60 let a více
12
5,85 %
4,9 %
Méně než 20 let
11
5,37 %
4,49 %
20. Jaký je Váš sociální status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
110
53,66 %
44,9 %
Student
57
27,8 %
23,27 %
Podnikatel
20
9,76 %
8,16 %
Důchodce
12
5,85 %
4,9 %
Nezaměstnaný
6
2,93 %
2,45 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 let a více na otázku 19. Kolik Vám je let?
odpověď Jízda autem:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 20 let na otázku 19. Kolik Vám je let?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přepnu na jinou stanici na otázku 11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?
odpověď V práci:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více hodin na otázku 2. Kolik času denně strávíte poslechem rádia?
6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
odpověď Sponzorství počasí=5:
6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sponzorství dopravy=5 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
odpověď Hudba=1:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zpěv=1 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
odpověď Humor=1:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sponzorství pořadu / daypartu=1 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
odpověď Zpěv=5:
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?
odpověď Nevadí mi:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlasová reklama=2 na otázku 13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi S přáteli (grilování atd.) na otázku 4. Při jaké příležitosti posloucháte rádio?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sponzorství pořadu / daypartu=1 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?
odpověď Poslouchám dál, ale vnímám jen občas:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 let a více na otázku 19. Kolik Vám je let?
12. Vliv reklamy.
odpověď Pamatujete si konkrétně nějaký rozhlasový reklamní spot?=Ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humor=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
odpověď Věříte reklamám v rádiu a jejich sdělením?=Ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=4 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informativní oznámení=5 na otázku 7. Jak na Vás působí tyto formy provedení spotu při poslechu rozhlasové reklamy?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesnáším ji na otázku 10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ztlumím (vypnu) rádio na otázku 11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příběh=5 na otázku 7. Jak na Vás působí tyto formy provedení spotu při poslechu rozhlasové reklamy?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Digitální reklama=5 na otázku 13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlasová reklama=5 na otázku 13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklama=5 na otázku 13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciální operace (soutěže, rozhovory)=5 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klasický spot (mezi skladbami)=5 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Děti=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zpěv=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama (billboardy, plakáty apod.)=5 na otázku 13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humor=4 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humor=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nářečí (důraz na regionalitu)=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
odpověď Vyhledal/a jste si někdy produkt/službu na základě rozhlasové reklamy?=Ano:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupil/a jste si někdy něco na základě rozhlasové reklamy?=Ano na otázku 12. Vliv reklamy.
14. Jak dlouhý reklamní spot je podle Vás ideální?
odpověď 10 sekund:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesnáším ji na otázku 10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?
15. Jak dlouho by podle Vás měl trvat reklamní blok?
odpověď méně než 1 minutu:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesnáším ji na otázku 10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ztlumím (vypnu) rádio na otázku 11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciální operace (soutěže, rozhovory)=5 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
16. Pokud by bylo možné se formou předplacené služby rádia reklamě vyhnout, uvažoval/a byste o koupi této služby? (př. něco jako Netflix, Spotify)
odpověď Ano:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 - 149 Kč na otázku 17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 150 - 199 Kč na otázku 17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 100 Kč na otázku 17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?
18. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď Žena:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity=1 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
20. Jaký je Váš sociální status?
odpověď Student:
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 20 let na otázku 19. Kolik Vám je let?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Posloucháte rádio?
2. Kolik času denně strávíte poslechem rádia?
3. Kdy nejčastěji posloucháte rádio?
4. Při jaké příležitosti posloucháte rádio?
5. Kvůli čeho převážně posloucháte rádio?
6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
7. Jak na Vás působí tyto formy provedení spotu při poslechu rozhlasové reklamy?
8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
9. Jaký typ hlasu na Vás nejlépe působí?
10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?
11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?
12. Vliv reklamy.
13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
14. Jak dlouhý reklamní spot je podle Vás ideální?
15. Jak dlouho by podle Vás měl trvat reklamní blok?
16. Pokud by bylo možné se formou předplacené služby rádia reklamě vyhnout, uvažoval/a byste o koupi této služby? (př. něco jako Netflix, Spotify)
17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?
18. Jaké je Vaše pohlaví?
19. Kolik Vám je let?
20. Jaký je Váš sociální status?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Posloucháte rádio?
2. Kolik času denně strávíte poslechem rádia?
3. Kdy nejčastěji posloucháte rádio?
4. Při jaké příležitosti posloucháte rádio?
5. Kvůli čeho převážně posloucháte rádio?
6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
7. Jak na Vás působí tyto formy provedení spotu při poslechu rozhlasové reklamy?
8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
9. Jaký typ hlasu na Vás nejlépe působí?
10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?
11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?
12. Vliv reklamy.
13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
14. Jak dlouhý reklamní spot je podle Vás ideální?
15. Jak dlouho by podle Vás měl trvat reklamní blok?
16. Pokud by bylo možné se formou předplacené služby rádia reklamě vyhnout, uvažoval/a byste o koupi této služby? (př. něco jako Netflix, Spotify)
17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?
18. Jaké je Vaše pohlaví?
19. Kolik Vám je let?
20. Jaký je Váš sociální status?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.