Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > VNÍMÁNÍ REKLAMY SE ZAMĚŘENÍM NA FIRMU ALZA
VNÍMÁNÍ REKLAMY SE ZAMĚŘENÍM NA FIRMU ALZA
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Nikola Plocková |
---|---|
Šetření: | 11. 03. 2017 - 29. 03. 2017 |
Počet respondentů: | 64 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 18 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 71,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:49 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
rádi bychom Vás touto cestou požádali o účast v dotazníkovém šetření v rámci výzkumu Vnímání reklamy se zaměřením na firmu Alza.
Předkládaný dotazník je anonymní a jeho výsledky budou sloužit jako podpůrný materiál ke zpracování semestrálního projektu. Vyplnění dotazníku nezabere více než 5 minut.
Děkujeme za Váš čas a ochotu podílet se na výzkumu.
Filip Hylák, Nikola Plocková, Martina Zelená
Odpovědi respondentů
1. Vnímáte reklamu obecně jako přínosnou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 38 | 59,38 % | 59,38 % |
ano | 26 | 40,63 % | 40,63 % |
2. Koupil/a jste někdy výrobek či službu jen na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 34 | 53,13 % | 53,13 % |
ano | 30 | 46,88 % | 46,88 % |
3. Znáte firmu Alza.cz? (Pokud bude vaše odpověď NE, nepokračujte v dotazníku.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 64 | 100 % | 100 % |
4. Odkud znáte společnost Alza?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televizní přenos | 39 | 60,94 % | 60,94 % |
Internet | 23 | 35,94 % | 35,94 % |
Billboard | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
Propagační akce- osobní setkání | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
5. Kde se s reklamou Alza nejčastěji setkáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televizní přenos | 45 | 70,31 % | 70,31 % |
Internet | 17 | 26,56 % | 26,56 % |
Billboard | 2 | 3,13 % | 3,13 % |
6. Znáte symbol Alza?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 58 | 90,63 % | 90,63 % |
ne | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
7. Jaké pocity ve vás vyvolává reklamní postavička společnosti Alza?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Znechucení | 31 | 48,44 % | 48,44 % |
Hněv | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
Radost | 8 | 12,5 % | 12,5 % |
Očekávání | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
Opovržení | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
Překvapení | 2 | 3,13 % | 3,13 % |
8. Zažili jste situaci, kdy reklamě nevěnujete plnou pozornost, avšak při začátku reklamy Alza se Vaše veškerá pozornost strhne na reklamu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 59,38 % | 59,38 % |
ne | 26 | 40,63 % | 40,63 % |
9. Jakým lidským smyslem nejvíce vnímáte postavičku Alzáka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sluch | 57 | 89,06 % | 89,06 % |
Zrak | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
Hmat | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
Chuť | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
10. Ocenili byste změnu symbolu/maskota společnosti Alza?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 43 | 67,19 % | 67,19 % |
ne | 21 | 32,81 % | 32,81 % |
11. Koupili jste někdy v minulosti na základě reklamy Alza, nějaký jejich výrobek?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 51 | 79,69 % | 79,69 % |
ano | 13 | 20,31 % | 20,31 % |
12. Pokud jste v minulosti pořídil/a výrobek na základě reklamy, jak dlouhá byla Vaše reakční doba, než jste výrobek koupil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do měsíce | 43 | 67,19 % | 67,19 % |
Do 3 dnů | 8 | 12,5 % | 12,5 % |
Tentýž den | 7 | 10,94 % | 10,94 % |
Do týdne | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
13. Odradila Vás někdy reklama Alzy od nákupu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 37 | 57,81 % | 57,81 % |
ne | 27 | 42,19 % | 42,19 % |
14. Setkali jste se situací, že někdo ve vašem okolí zareagoval na reklamu, že následně uskutečnil nákup na alza.cz?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 50 | 78,13 % | 78,13 % |
ano | 14 | 21,88 % | 21,88 % |
15. Vyhledáváte reklamu Alza, za účelem získání informací o chystaných promo akcích, či slev na produkty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 61 | 95,31 % | 95,31 % |
ano | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
16. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 30 let | 42 | 65,63 % | 65,63 % |
31 - 40 let | 9 | 14,06 % | 14,06 % |
Do 18 let | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
41 - 50 let | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
51 - 60 let | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
61 a více let | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
17. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 43 | 67,19 % | 67,19 % |
Muž | 21 | 32,81 % | 32,81 % |
18. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské | 31 | 48,44 % | 48,44 % |
Střední s maturitou | 22 | 34,38 % | 34,38 % |
Základní | 7 | 10,94 % | 10,94 % |
Střední bez maturity | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.