Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > VNÍMÁNÍ REKLAMY SE ZAMĚŘENÍM NA FIRMU ALZA

VNÍMÁNÍ REKLAMY SE ZAMĚŘENÍM NA FIRMU ALZA

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Plocková
Šetření:11. 03. 2017 - 29. 03. 2017
Počet respondentů:64
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:71,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

rádi bychom Vás touto cestou požádali o účast v dotazníkovém šetření v rámci výzkumu Vnímání reklamy se zaměřením na firmu Alza.

Předkládaný dotazník je anonymní a jeho výsledky budou sloužit jako podpůrný materiál ke zpracování semestrálního projektu. Vyplnění dotazníku nezabere více než 5 minut.

Děkujeme za Váš čas a ochotu podílet se na výzkumu.

Filip Hylák, Nikola Plocková, Martina Zelená

Odpovědi respondentů

1. Vnímáte reklamu obecně jako přínosnou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3859,38 %59,38 %  
ano2640,63 %40,63 %  

Graf

2. Koupil/a jste někdy výrobek či službu jen na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3453,13 %53,13 %  
ano3046,88 %46,88 %  

Graf

3. Znáte firmu Alza.cz? (Pokud bude vaše odpověď NE, nepokračujte v dotazníku.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano64100 %100 %  

Graf

4. Odkud znáte společnost Alza?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní přenos3960,94 %60,94 %  
Internet2335,94 %35,94 %  
Billboard11,56 %1,56 %  
Propagační akce- osobní setkání11,56 %1,56 %  

Graf

5. Kde se s reklamou Alza nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televizní přenos4570,31 %70,31 %  
Internet1726,56 %26,56 %  
Billboard23,13 %3,13 %  

Graf

6. Znáte symbol Alza?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5890,63 %90,63 %  
ne69,38 %9,38 %  

Graf

7. Jaké pocity ve vás vyvolává reklamní postavička společnosti Alza?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Znechucení3148,44 %48,44 %  
Hněv1218,75 %18,75 %  
Radost812,5 %12,5 %  
Očekávání69,38 %9,38 %  
Opovržení57,81 %7,81 %  
Překvapení23,13 %3,13 %  

Graf

8. Zažili jste situaci, kdy reklamě nevěnujete plnou pozornost, avšak při začátku reklamy Alza se Vaše veškerá pozornost strhne na reklamu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3859,38 %59,38 %  
ne2640,63 %40,63 %  

Graf

9. Jakým lidským smyslem nejvíce vnímáte postavičku Alzáka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sluch5789,06 %89,06 %  
Zrak57,81 %7,81 %  
Hmat11,56 %1,56 %  
Chuť11,56 %1,56 %  

Graf

10. Ocenili byste změnu symbolu/maskota společnosti Alza?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4367,19 %67,19 %  
ne2132,81 %32,81 %  

Graf

11. Koupili jste někdy v minulosti na základě reklamy Alza, nějaký jejich výrobek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5179,69 %79,69 %  
ano1320,31 %20,31 %  

Graf

12. Pokud jste v minulosti pořídil/a výrobek na základě reklamy, jak dlouhá byla Vaše reakční doba, než jste výrobek koupil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do měsíce4367,19 %67,19 %  
Do 3 dnů812,5 %12,5 %  
Tentýž den710,94 %10,94 %  
Do týdne69,38 %9,38 %  

Graf

13. Odradila Vás někdy reklama Alzy od nákupu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3757,81 %57,81 %  
ne2742,19 %42,19 %  

Graf

14. Setkali jste se situací, že někdo ve vašem okolí zareagoval na reklamu, že následně uskutečnil nákup na alza.cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5078,13 %78,13 %  
ano1421,88 %21,88 %  

Graf

15. Vyhledáváte reklamu Alza, za účelem získání informací o chystaných promo akcích, či slev na produkty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6195,31 %95,31 %  
ano34,69 %4,69 %  

Graf

16. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 30 let4265,63 %65,63 %  
31 - 40 let914,06 %14,06 %  
Do 18 let69,38 %9,38 %  
41 - 50 let34,69 %4,69 %  
51 - 60 let34,69 %4,69 %  
61 a více let11,56 %1,56 %  

Graf

17. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4367,19 %67,19 %  
Muž2132,81 %32,81 %  

Graf

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské3148,44 %48,44 %  
Střední s maturitou2234,38 %34,38 %  
Základní710,94 %10,94 %  
Střední bez maturity46,25 %6,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vnímáte reklamu obecně jako přínosnou?

2. Koupil/a jste někdy výrobek či službu jen na základě reklamy?

3. Znáte firmu Alza.cz? (Pokud bude vaše odpověď NE, nepokračujte v dotazníku.)

4. Odkud znáte společnost Alza?

5. Kde se s reklamou Alza nejčastěji setkáváte?

6. Znáte symbol Alza?

7. Jaké pocity ve vás vyvolává reklamní postavička společnosti Alza?

8. Zažili jste situaci, kdy reklamě nevěnujete plnou pozornost, avšak při začátku reklamy Alza se Vaše veškerá pozornost strhne na reklamu?

9. Jakým lidským smyslem nejvíce vnímáte postavičku Alzáka?

10. Ocenili byste změnu symbolu/maskota společnosti Alza?

11. Koupili jste někdy v minulosti na základě reklamy Alza, nějaký jejich výrobek?

12. Pokud jste v minulosti pořídil/a výrobek na základě reklamy, jak dlouhá byla Vaše reakční doba, než jste výrobek koupil/a?

13. Odradila Vás někdy reklama Alzy od nákupu?

14. Setkali jste se situací, že někdo ve vašem okolí zareagoval na reklamu, že následně uskutečnil nákup na alza.cz?

15. Vyhledáváte reklamu Alza, za účelem získání informací o chystaných promo akcích, či slev na produkty?

16. Váš věk:

17. Pohlaví:

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vnímáte reklamu obecně jako přínosnou?

2. Koupil/a jste někdy výrobek či službu jen na základě reklamy?

3. Znáte firmu Alza.cz? (Pokud bude vaše odpověď NE, nepokračujte v dotazníku.)

4. Odkud znáte společnost Alza?

5. Kde se s reklamou Alza nejčastěji setkáváte?

6. Znáte symbol Alza?

7. Jaké pocity ve vás vyvolává reklamní postavička společnosti Alza?

8. Zažili jste situaci, kdy reklamě nevěnujete plnou pozornost, avšak při začátku reklamy Alza se Vaše veškerá pozornost strhne na reklamu?

9. Jakým lidským smyslem nejvíce vnímáte postavičku Alzáka?

10. Ocenili byste změnu symbolu/maskota společnosti Alza?

11. Koupili jste někdy v minulosti na základě reklamy Alza, nějaký jejich výrobek?

12. Pokud jste v minulosti pořídil/a výrobek na základě reklamy, jak dlouhá byla Vaše reakční doba, než jste výrobek koupil/a?

13. Odradila Vás někdy reklama Alzy od nákupu?

14. Setkali jste se situací, že někdo ve vašem okolí zareagoval na reklamu, že následně uskutečnil nákup na alza.cz?

15. Vyhledáváte reklamu Alza, za účelem získání informací o chystaných promo akcích, či slev na produkty?

16. Váš věk:

17. Pohlaví:

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Plocková, N.VNÍMÁNÍ REKLAMY SE ZAMĚŘENÍM NA FIRMU ALZA (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://vnimani-reklamy-se-zamerenim.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.