Zelený marketing v kosmetickém průmyslu

Konec vyplňování 10. 02. 2021 12:30, výsledky budou veřejně přístupné.
Počet otázek: 26   Průměrná doba vyplňování: 00.03:07

Vážení respondenti,

prosím o vyplnění dotazníku na téma Zeleného marketingu v kosmetickém průmyslu.

Hlavním cílem výzkumu je zjistit, jestli je zákazník při výběru kosmetiky ovlivněn skutečností, že existují zelené (přírodní) varianty kosmetických produktů a co ho k jejímu používání vede. Vedlejším cílem je nalézt důvody, proč spotřebitelé přírodní kosmetiku nevyužívají a identifikovat bariéry při nákupu těchto výrobků. Výsledky průzkumu budou použity pro bakalářskou práci. 

Tento dotazník je určen pro všechny muže i ženy, kteří používají kosmetické přípravky a zejména přírodní kosmetiku.

Dle odpovědi na první otázku budete odpovídat na 15 nebo 11 otázek, takže Vám dotazník nezabere mnoho času.

Předem děkuji za vyplnění.

 

Jana Mikolášová, studentka Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava

Upozornění: Provozovatel Vyplňto.cz neručí za obsah jednotlivých průzkumů. Pokud se domníváte, že tento průzkum porušuje zákony ČR, můžete jej nahlásit zde.