Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prostřednictvím tohoto dotazníku se snažím zjistit, jak jste spokojen/a s nabídkou služeb studentského bankovního účtu u České spořitelny. Výsledky výzkumu budou nápomocny k vylepšení studentského účtu a k navržení změn k tomuto účtu. Dotazník je anonymní a zabere Vám jen pár minut. Stačí pouze zaškrtnout zvolenou odpověď nebo vybrat z nabídky možností.
Odpovědi respondentů
1. Máte osobní účet ČS Student?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
136
94,44 %
94,44 %
ne
8
5,56 %
5,56 %
2. Jak dlouho využíváte služeb České spořitelny formou studentského účtu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 - 5 let
82
56,94 %
56,94 %
Více než 5 let
40
27,78 %
27,78 %
Méně než rok
22
15,28 %
15,28 %
3. Kde jste se o možnosti založení účtu dozvěděl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Od známých
113
78,47 %
78,47 %
Prostřednictvím internetu
22
15,28 %
15,28 %
Z tisku
5
3,47 %
3,47 %
Z TV
3
2,08 %
2,08 %
Z rádia
1
0,69 %
0,69 %
4. Osobní účet ČS Student jste si založil/a sama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
107
74,31 %
74,31 %
Ne
33
22,92 %
22,92 %
rodiče
2
1,39 %
1,39 %
S maminkou
1
0,69 %
0,69 %
nic
1
0,69 %
0,69 %
5. Mají Vaši rodiče také účet u České spořitelny?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
123
85,42 %
85,42 %
ne
21
14,58 %
14,58 %
6. Máte zkušenosti i s vedením účtu u jiných bank?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, toto je můj první účet
104
72,22 %
72,22 %
Ano, měl/a jsem účet už i u jiné banky
36
25 %
25 %
mám
1
0,69 %
0,69 %
Ano, mám účet i u jiné banky
1
0,69 %
0,69 %
nemám žádné zkušenosti
1
0,69 %
0,69 %
mám více účtů
1
0,69 %
0,69 %
7. Vyhovují Vám poskytované služby v souvislosti s Vaším účtem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
82
56,94 %
56,94 %
Ano
42
29,17 %
29,17 %
Spíše ne
17
11,81 %
11,81 %
Ne
3
2,08 %
2,08 %
8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou? (Oznámkujte: 1 - Spokojen/a, 2 - Spíše spokojen/a, 3 - Nevím, 4 - Spíše nespokojen/a 5 - Nespokojen/a)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Schopnost pracovníků poradit a vysvětlit (jejich odborné znalosti)
Komplexnost služeb (celková spokojenost se službami)
2.229
0.677
9. Jak často využíváte bankovní služby České spořitelny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát měsíčně
75
52,08 %
52,08 %
Několikrát týdně
47
32,64 %
32,64 %
1 x za měsíc
15
10,42 %
10,42 %
Méně než 1 x za měsíc
7
4,86 %
4,86 %
10. Jaké bezplatné služby považujete za důležité v souvislosti s Vaším účtem? (vybrané zaškrtněte)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Elektronické bankovnictví
130
90,28 %
90,28 %
Výběry v hotovosti
130
90,28 %
90,28 %
Vedení účtu
124
86,11 %
86,11 %
Výpisy z účtu
69
47,92 %
47,92 %
Mezinárodní platební karta
56
38,89 %
38,89 %
Finanční příspěvky od České spořitelny (Příspěvek na studia, zprostředkování různých slev, pořádání akcí)
37
25,69 %
25,69 %
Půjčky na studia (bez navýšení a s možností splácení po studiích)
29
20,14 %
20,14 %
Kontokorent (možnost přečerpat účet o 10 000 Kč)
22
15,28 %
15,28 %
Pojištění
21
14,58 %
14,58 %
Spoření s příspěvky od České spořitelny
15
10,42 %
10,42 %
Jiné
2
1,39 %
1,39 %
11. Pokud jste u otázky č. 10 odpověděl/a jiné, uveďte prosím příklad:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
platby za transakce
vklad bez poplatků od jiných osob než majitel účtu
12. Jak byste zhodnotil/a služby, které Česká spořitelna nabízí a poskytuje pomocí internetového bankovnictví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše spokojen/a
70
48,61 %
48,61 %
Jsem spokojen/a
67
46,53 %
46,53 %
Spíše nespokojen/a
6
4,17 %
4,17 %
Nespokojen/a
1
0,69 %
0,69 %
13. Znáte novinku na trhu v bankovnictví, možnost obsluhy účtu přes SmartPhony, tzv. "Spořitelnu"?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, neslyšel/a jsem o tom
107
74,31 %
74,31 %
Slyšel/a jsem o tom, ale nenadchla mě tato možnost
29
20,14 %
20,14 %
Zaujalo mne to a uvažuji o této možnosti
6
4,17 %
4,17 %
Již využívám tuto obsluhu účtu
2
1,39 %
1,39 %
14. Zůstal/a byste klientem České spořitelny i poté, co už nebudete moci využívat studentský účet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
79
54,86 %
54,86 %
Spíše ne
33
22,92 %
22,92 %
Ano
20
13,89 %
13,89 %
Ne
12
8,33 %
8,33 %
15. Typ studia:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
VŠ
138
95,83 %
95,83 %
SŠ
6
4,17 %
4,17 %
16. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
22 - 26 let
117
81,25 %
81,25 %
19 - 21 let
26
18,06 %
18,06 %
15 - 18 let
1
0,69 %
0,69 %
17. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
107
74,31 %
74,31 %
Muž
37
25,69 %
25,69 %
18. Bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Město
99
68,75 %
68,75 %
Obec
45
31,25 %
31,25 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poplatky za poskytované služby=1 na otázku 8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou? (Oznámkujte: 1 - Spokojen/a, 2 - Spíše spokojen/a, 3 - Nevím, 4 - Spíše nespokojen/a 5 - Nespokojen/a)
odpověď Vedení účtu=1:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komplexnost služeb (celková spokojenost se službami)=1 na otázku 8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou? (Oznámkujte: 1 - Spokojen/a, 2 - Spíše spokojen/a, 3 - Nevím, 4 - Spíše nespokojen/a 5 - Nespokojen/a)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poplatky za poskytované služby=1 na otázku 8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou? (Oznámkujte: 1 - Spokojen/a, 2 - Spíše spokojen/a, 3 - Nevím, 4 - Spíše nespokojen/a 5 - Nespokojen/a)
odpověď Výpisy z účtu=1:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poplatky za poskytované služby=1 na otázku 8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou? (Oznámkujte: 1 - Spokojen/a, 2 - Spíše spokojen/a, 3 - Nevím, 4 - Spíše nespokojen/a 5 - Nespokojen/a)
12. Jak byste zhodnotil/a služby, které Česká spořitelna nabízí a poskytuje pomocí internetového bankovnictví?
odpověď Jsem spokojen/a:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komplexnost služeb (celková spokojenost se službami)=1 na otázku 8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou? (Oznámkujte: 1 - Spokojen/a, 2 - Spíše spokojen/a, 3 - Nevím, 4 - Spíše nespokojen/a 5 - Nespokojen/a)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poplatky za poskytované služby=1 na otázku 8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou? (Oznámkujte: 1 - Spokojen/a, 2 - Spíše spokojen/a, 3 - Nevím, 4 - Spíše nespokojen/a 5 - Nespokojen/a)
odpověď Spíše spokojen/a:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komplexnost služeb (celková spokojenost se službami)=4 na otázku 8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou? (Oznámkujte: 1 - Spokojen/a, 2 - Spíše spokojen/a, 3 - Nevím, 4 - Spíše nespokojen/a 5 - Nespokojen/a)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Máte osobní účet ČS Student?
2. Jak dlouho využíváte služeb České spořitelny formou studentského účtu?
3. Kde jste se o možnosti založení účtu dozvěděl/a?
4. Osobní účet ČS Student jste si založil/a sama?
5. Mají Vaši rodiče také účet u České spořitelny?
6. Máte zkušenosti i s vedením účtu u jiných bank?
7. Vyhovují Vám poskytované služby v souvislosti s Vaším účtem?
8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou? (Oznámkujte: 1 - Spokojen/a, 2 - Spíše spokojen/a, 3 - Nevím, 4 - Spíše nespokojen/a 5 - Nespokojen/a)
9. Jak často využíváte bankovní služby České spořitelny?
10. Jaké bezplatné služby považujete za důležité v souvislosti s Vaším účtem? (vybrané zaškrtněte)
12. Jak byste zhodnotil/a služby, které Česká spořitelna nabízí a poskytuje pomocí internetového bankovnictví?
13. Znáte novinku na trhu v bankovnictví, možnost obsluhy účtu přes SmartPhony, tzv. "Spořitelnu"?
14. Zůstal/a byste klientem České spořitelny i poté, co už nebudete moci využívat studentský účet?
15. Typ studia:
16. Věk:
17. Pohlaví:
18. Bydliště:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Máte osobní účet ČS Student?
2. Jak dlouho využíváte služeb České spořitelny formou studentského účtu?
3. Kde jste se o možnosti založení účtu dozvěděl/a?
4. Osobní účet ČS Student jste si založil/a sama?
5. Mají Vaši rodiče také účet u České spořitelny?
6. Máte zkušenosti i s vedením účtu u jiných bank?
7. Vyhovují Vám poskytované služby v souvislosti s Vaším účtem?
8. Jak jste spokojen/a se službami poskytovanými Českou spořitelnou? (Oznámkujte: 1 - Spokojen/a, 2 - Spíše spokojen/a, 3 - Nevím, 4 - Spíše nespokojen/a 5 - Nespokojen/a)
9. Jak často využíváte bankovní služby České spořitelny?
10. Jaké bezplatné služby považujete za důležité v souvislosti s Vaším účtem? (vybrané zaškrtněte)
12. Jak byste zhodnotil/a služby, které Česká spořitelna nabízí a poskytuje pomocí internetového bankovnictví?
13. Znáte novinku na trhu v bankovnictví, možnost obsluhy účtu přes SmartPhony, tzv. "Spořitelnu"?
14. Zůstal/a byste klientem České spořitelny i poté, co už nebudete moci využívat studentský účet?
15. Typ studia:
16. Věk:
17. Pohlaví:
18. Bydliště:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Jonášová, P. – Osobní účet ČS Student (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://18202.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.