Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Moravské vinařské stezky na trhu cestovního ruchu

Moravské vinařské stezky na trhu cestovního ruchu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Křížová
Šetření:08. 11. 2013 - 08. 10. 2018
Počet respondentů:323
Počet otázek (max/průměr):28 / 20.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou Vysoké školy obchodní v Praze a chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku týkajícího se Moravských vinařských stezek na Jižní Moravě. Výsledky tohoto výzkumu budou použity jako podklad pro bakalářskou práci.

 

Děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Slyšel/a jste někdy pojem Moravské vinařské stezky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23372,14 %72,14 %  
Nějaké povědomí mám4614,24 %14,24 %  
Ne4012,38 %12,38 %  
Nezajímá mně to41,24 %1,24 %  

Graf

2. Cestujete raději:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Individuálně (popř. s přítelem/kyní, manželem/kou)14043,34 %43,34 %  
S rodinou a přáteli13441,49 %41,49 %  
Přes CK nebo CA278,36 %8,36 %  
Ve skupině226,81 %6,81 %  

Graf

3. Jakou délku pobytu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-5 dní (prodloužený víkend)15949,23 %49,23 %  
6-10 dní8626,63 %26,63 %  
Víkend4614,24 %14,24 %  
déle než 10 dní329,91 %9,91 %  

Graf

4. Motivují Vás Moravské vinařské stezky k návštěvě Jižní Moravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 5, Nevímotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano21165,33 %65,33 %  
Ne6419,81 %19,81 %  
Nevím4814,86 %14,86 %  

Graf

5. Pokud jste odpověděl/a NE, přidejte svůj komentář:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na Moravě jsou nejen Moravské vinné stezky, a to je ten důvod tam jet12,04 %0,31 %  
nejraději cestuji s přítelem, který ale nemá rád víno. Snad se to někdy změní :)12,04 %0,31 %  
není to to hlavní12,04 %0,31 %  
Moravské stezky mě nezajímají, nejsem konzument vína12,04 %0,31 %  
Nepřipadají mi o nic zajímavější ani atraktivnější než jiné cyklostezky.12,04 %0,31 %  
Nezajímá mne víno, vinařská kultura, vinařství. Když pojedu cíleně na Moravu, bude to jistě za jiným účelem.12,04 %0,31 %  
nepiju víno12,04 %0,31 %  
přímo stezky ne, láká mě JM jako taková12,04 %0,31 %  
Do oblasti občas jezdím, ale nevím, proč by mě měly vinařské stezky motivovat.12,04 %0,31 %  
sice krásná atmosféra, ale ochutnávání desítky vzorků mně neláká12,04 %0,31 %  
ostatní odpovědi Motivujem mě krásné prostředí, dobré víno a pěkné ženy
Jezdím na jižní Moravu z libovolných důvodů.
protože z Jižní Moravy pocházím a jezdím tam i bez Moravských vinařských stezek
Protože zde bydlím, tak nemusím tohle místo navštěvovat
neholduji vínu, mám radši pivo
Nepiji alkohol, takže mě nic s vínem příliš nezajímá.
Vinařské stezky nejsou motivem pro návštěvu Jižní Moravy. Ochutnám, ale určitě to není hlavní cíl cesty.
raději si organizuji vše sám
Na Moravu jezdím za folklorem
nemotivují mě o nic víc ani míň než jiná turistická lákadla; nezakládám svá rozhodnutí navštívit danou oblast na existenci turistické infrastruktury, ale po rozhodnutí navštívit danou oblast turistickou infrastrukturu teprve zkoumám
Momentálně nemohu alkohol, takže stezka po ochutnávkách je nyní mimo můj zájem, ale jinak návštěva Moravy nebo vinařství to mě láká.
nevím proč by měly
příliš neznám
žiji na jižní Moravě a proto mi to není vzácné
Nejde mi o alkohol, ale o atmosféru a hezkou přírodu
při rozhodování o cíli cest vážím jiná kritéria !!
Žiju na Jižní Moravě, nemám důvod sem jezdit na dovolenou:)
Jsem pivař :-)
V životě jsem se ještě nesetkala s nabídkou na Moravské vinařské stezky.
Je to naprosto zmatená soustava cest, dost často velmi špatně zančených, resp. s neudržovaným značením
nepiji víno ani jiný alkohol
piť víno je preoti môjmu presvedčeniu
Ten kdo je projektoval, tak nezná Jižní Moravu
Morava se mi líbí, byla jsem tam již několikrát bez ohledu na stezky
na Jižní Moravě jsem vyrostla a jezdím tam převážně za rodinou a přáteli
Kvůli nim bych tam nejel, něco jiného je jejich využití současně s dalšími podstatnými důvody návštevy.
Zajedu si tam,kdy chci
Mám radši víc terénní cesty
žiju tady
Pojmem "vinařská stezka" si představuji putování za vínem... na to nemám ani výdrž a ani peněženku, navíc moc druhů vín z Moravy mě nechutná. Dávám přednost vínům z Itálie, Francie a Rakouska v množství, na co mi mé skromné příjmy stačí.
nemám zájem
neláká mě to
Bydlím na Jižní Moravě.
ako abstinenta ma to nelaka
Nepiji alkohol.
No prostě nemotivují, no...
nejezdím na kole
Víno nepiji, ale Moravu mám ráda
555
3979,59 %12,07 % 

Graf

6. Jakou marketingovou kampaní propagující Moravské vinařské stezky jste byli osloveni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nabídkou CK a CAotázka č. 8, Internetovouotázka č. 7, Individuálněotázka č. 8, Žádnouotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádnou13442,41 %41,49 %  
Individuálně10834,18 %33,44 %  
Internetovou6018,99 %18,58 %  
Nabídkou CK a CA144,43 %4,33 %  

Graf

7. Jaké internetové portály jste navštívil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
www.stezky.cz312,5 %0,93 %  
otevřené sklepy14,17 %0,31 %  
slevin.cz14,17 %0,31 %  
www.kudyznudy.cz14,17 %0,31 %  
www.vinazmoravyvinazcech.cz14,17 %0,31 %  
www: Valtický salon vín, Břeclav, Mikulov14,17 %0,31 %  
znovín14,17 %0,31 %  
OBEC PETROV14,17 %0,31 %  
znovin, stranky znojma, okoli znojma14,17 %0,31 %  
www.vineofczechrepublik.cz14,17 %0,31 %  
ostatní odpovědi Vinarskestezky.cz
google
seznam.cz
mnoho ...
breclav.cz
nepamatuji si
našla jsem odkaz na internetu
nevím
Nabídka mi přišla do mailu a jsem narozená u Mikulova a žila ve Strážnici :-*
stezky.cz
centrála cestovního ruchu východní moravy
slevomat, pepa
1250 %3,72 % 

Graf

8. Kterou oblast Moravských vinařských stezek jste si projeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mikulovsko12740,19 %39,32 %  
Velkopavlovicko9429,75 %29,1 %  
Znojemsko8125,63 %25,08 %  
Žádnou7122,47 %21,98 %  
Slovácko6520,57 %20,12 %  
Na Moravské vinařské stezky se teprve chystám4714,87 %14,55 %  
Nepamatuji si název123,8 %3,72 %  

Graf

9. Kterou z uvedených Moravských vinařských stezek hodnotíte jako nejzajímavější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mikulovská11135,13 %34,37 %  
Velkopavlovická8025,32 %24,77 %  
Znojemská6520,57 %20,12 %  
Nepamatuji si název4514,24 %13,93 %  
Mutěnická4313,61 %13,31 %  
Žádná z uvedených mi nepřijde zajímavá4213,29 %13 %  
Strážnická3310,44 %10,22 %  
Moravská278,54 %8,36 %  
Uherskohradištská268,23 %8,05 %  
Bzenecká206,33 %6,19 %  
stezka Podluží196,01 %5,88 %  
Kyjovská185,7 %5,57 %  
Brněnská113,48 %3,41 %  

Graf

10. Jakým způsobem jste tuto oblast poznali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Autemotázka č. 11, Motocyklemotázka č. 12, Na koleotázka č. 13, Pěší turistikouotázka č. 14, Jinéotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na kole10733,86 %33,13 %  
Autem7323,1 %22,6 %  
Jiné7022,15 %21,67 %  
Pěší turistikou6319,94 %19,5 %  
Motocyklem30,95 %0,93 %  

Graf

11. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - čerpací stanice, odpočívadla či parkovací místa?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano

ano

Ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ANO

ano - bez výhrady

ano, spokojen

Ano.

bez problémů

Byl jsem nespokojen s českým fašistickým silničním zákonem - 0,0 za volantem. Všimněte si prosím, že nula je jenom v bývalých totalitních státech, a čím tradičně liberálnější stát, tím více se toleruje.

dotazník je mírně zavádějící, byl jsem v Mikulově již 3x, pojem Moravské vinařské stezky neznám, resp. nemám ho spojen s návštěvou...

jo

málo čerpacích stanic a možná i parkovacích míst

ne všude

U velkých vinařů více - méně bez problémů, u malých vinařství obvykle problém s parkováním auta. Když jsme jezdili na kole, bylo to bez problémů

V podstatě.

12. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - čerpací stanice, odpočívadla či parkovací místa?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, byla jsem velmi spokojená :-) dostatek místa a přehlednost

13. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - odpočívadla, turistické ukazatele, informační centra nebo servisy či půjčovny??

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano

ANO

Ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ANO

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ano

Ano

ANO VELMI

Ano, ale chybí úschovny na kola, stojany, špatná kvalita značení

Ano, byla jsem spokojena, především s inf. centry.

Ano, JM má dobře podchycené služby. (ad 18. -- Možná je to tím, že upřednostňuji pivo, ale ani těch nejméně nabízených 90 Kč za 75 ml, což je 840 Kč za láhev, nejsem schopen za víno utratit.)

Ano, líbil se mi malý stánek v těsné blízkosti vinice, kde dávali ochutnat víno a prodávali tam související sortiment a venkovní vybavení měli velmi dobře vybavené pro cyklisty.

Ano, řekl bych, že se toto místo ČR blíží standardu v Niederösterreich (Dolní Rakousko), kde jsem byl taky. Lidé jsou zde přátelští.

ano, zcela

ano,celkem slušná nabídka

Ano.

Ano. Pouze někdy nebylo jasné označení trasy a trochu jsme zabloudili, ale to na kráse výletu nikdy neubralo :)

bez výhrad

Byla..je to krásná oblast, ale řada cyklostezek je poměrně špatně označena, takže párkrát jsme odbočili špatně...jinak některé cesty by mohly být lépe udržované..ale jinak super :-)

bylo to dobré, ale ukazatele mohly být lepší

celkem ano

Celkem ano

jo

maximální spokojenost

mohlo by to být i lepší

Naprosto spokojena!

ne

okolí znám, proto tyto služby příliš nevyužívám

pokud se kříží/potkávají 2 stezky, je to zmatené - značení špatné, nejde poznat o kterou stezku se jedná

příliš ne - cyklostezky jsou špatně značené, mnohdy značení v terénu neodpovídá značení v mapě, chybí směrovky. kvalita povrchu cyklostezek je místy také problematická (někde by stálo za to označit, že se jedná o skalnatý terén apod.)

servis by mohl být rozsáhlejší

služby na těchto trasách (Mutěnická, Bzenecká, Kyjovská, Strážnická) spíše žádné nejsou, pokud není vyloženě nějaká vinařská akce..

velmi spokojen

vesměs ano

většinou ano, ale ukazatele občas na rozcestí chyběli

vše uspokojující

zkušenost z cestování na podzim r.2003 - prakticky nešlo o samostatné vinařské cyklostezky, z větší části byly pouze označeny stávající vedlejší komunikace, jejichž trasování pro kolo nebylo vždy vhodné

Značení dobré, podobně jako jinde. Ostatní - odpočivadla, IC, servisy a půjčovny mě nezajímají, nepotřebuji je.

Značení je dost špatné, ostatní neumím posoudit

značení není někdy jednoznačné, po cestě bych čekala víc map - kde se zrovna nacházím

14. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - odpočívadla, turistické ukazatele či informační centra?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ale jo

ano

ano

Ano

ano

ano

Ano

ano

ano

ANo

Ano

ano

ano

ano

ano

Ano, i když trasa byla dost náročná.

Ano, na 80 procent.

ano, vše výborně značené, informační tabule, zajímavosti o místech

Ano, vždy jsme cestu plánovali tak, aby končila v místě s možností občerstvení.

ANO.

Celkem ano

celkem ano

celkem to jde

informační centra o.k., jinak služby nic moc

jo

ne

Ne

Nepotřebuji

převážně ano

spíše ano

Středně.

tyto služby hodnotím jako nedostatečné, i když jsem v informační centru obdrželi letáky a další propagační předměty, ukazetele a odpočívadla byla nevyhovující

vcelkuspokojen

Víceméně ano, standard ČR

15. Vyžadujete od provozovatelů sklípků řízenou degustaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na požádání14545,89 %44,89 %  
Nevyžaduji ji12740,19 %39,32 %  
Ano, vždy288,86 %8,67 %  
Nikdy165,06 %4,95 %  

Graf

16. Kolik sklípků jste navštívili při Vaší návštěvě Moravských vinařských stezek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-514144,62 %43,65 %  
Žádný7122,47 %21,98 %  
Více než 10 sklípků4514,24 %13,93 %  
6-103310,44 %10,22 %  
Nevím268,23 %8,05 %  

Graf

17. Jaká cena vína je pro Vás optimální?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Víno nekupuji, přijde mi drahéotázka č. 19, Víno pouze degustuji, nekupujiotázka č. 19, Ano, kupujiotázka č. 18, Moravské vinařské stezky nenavštěvuji kvůli vínuotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, kupuji20263,92 %62,54 %  
Moravské vinařské stezky nenavštěvuji kvůli vínu5918,67 %18,27 %  
Víno pouze degustuji, nekupuji4614,56 %14,24 %  
Víno nekupuji, přijde mi drahé92,85 %2,79 %  

Graf

18. Jsem schopen za víno utratit:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
120Kč/75ml7637,44 %23,53 %  
170Kč/75ml5929,06 %18,27 %  
Více3617,73 %11,15 %  
90Kč/75ml3215,76 %9,91 %  

Graf

19. Myslíte si, že nabídka ubytování je vyhovující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Nevímotázka č. 21, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17455,06 %53,87 %  
Nevím13743,35 %42,41 %  
Ne51,58 %1,55 %  

Graf

20. Pokud jste odpověděl/a na předchozí otázku NE, přidejte Váš komentář:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bylo by potřeba rozšířit nabídku tábořišť a cenově dostupných ubytování

mám tři zkušenosti s ubytováním pří návštěvách sklípku, bohužel všechny tři negativní

21. Byl/a jste spokojen/a s celkovou nabídkou stravovacích zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 23, Nevímotázka č. 23, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19662,03 %60,68 %  
Nevím9329,43 %28,79 %  
Ne278,54 %8,36 %  

Graf

22. Pokud jste odpověděl/a na předchozí otázku NE, přidejte Váš komentář:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

chybí polední menu

jsem socka a nemám na to, jím chleba buřt a prošlé potraviny, nebo ve slevě

málo restauračních zařízení, nedostatečné stravování, pouze občerstvení ve sklípcích

malý výběr restaurací i jídel, nízká kvalita

Máme rádi zdravější stravu a ta je na Moravě zanedbávána.

menší možnost dostupných restauračních zařízení, malý výběr jídel

Mneu za rozumné ceny

Nabídka stravování je omezená na polední nabídky nebo menu a pro večeře tu není dostatečně využito místní/ krajové nabídky...

Ne, jelikož pod pojmem stravovací zařízení se skrývá, vě většině případů, pouze obecní hospoda, což je velká škoda.

Nejím maso a to je problém v ČR skoro všude.

Nekvalitní jídla, vysoké ceny a neochotný personál.

Propagace stezek a vinařů svádí, že je vše komplexně vyřešeno. Ale pokud nemáte jídlo u vinaře - což není vždy, máte dost smůlu. Na vesnicích není kam zajít a když, tak 4.cenová

Stravovací zařízení nenabízí lokální jídla, což je velká škoda. Navíc se silně orientují pouze na pokrmy z masa a zcela opomíjejí bezmasá a zeleninová jídla. (problém celé ČR)

Stravování je řešeno formou stánků s "domácí" stravou, ale vše je mastné a těžké, skoro nic jsem nemohla jíst.

to je asi obecny problem stravovacich zarizeni v CR. Proste kureci prsa s broskvi uz neni to prave orechove

V několika podnicích s názvem Restaurace nevařili, podávali pouze nápoje.

V některých oblastech se těžko hledá otenřená restaurace s možností oběda

V sezoně časná zavírací doba, někdy předražené ceny a tomu neodpovídá kvalita.

Většina restaurací byla na špatné úrovni...přibližně z 10 restaurací jsme se dobře najedli tak ve 2 a to ty jídla byla všechna všeobecně dražší než je v průměr v restauracích..od špinavých příborů, toaletách, nekvalitní potraviny po vyvařenou sirku v jídle

viz bod 13 - tehdy většinou odbitá příprava stravy

Všechny byli zavřené

23. Kolik jste utratili za celý pobyt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 5000Kč17254,43 %53,25 %  
5001- 10 000Kč8125,63 %25,08 %  
do 5000Kč288,86 %8,67 %  
Nejsem ochoten utratit nic196,01 %5,88 %  
Více než 10 000Kč165,06 %4,95 %  

Graf

24. Domníváte se, že by se propagace na podporu Moravských vinařských stezek měla zlepšit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím12840,51 %39,63 %  
souhlasím10131,96 %31,27 %  
nevím6018,99 %18,58 %  
spíše nesouhlasím196,01 %5,88 %  
nesouhlasím82,53 %2,48 %  

Graf

25. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena22069,62 %68,11 %  
Muž9630,38 %29,72 %  

Graf

26. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 45 let14846,84 %45,82 %  
19 - 25 let9931,33 %30,65 %  
46 - 605517,41 %17,03 %  
61a více72,22 %2,17 %  
do 18 let72,22 %2,17 %  

Graf

27. Vaše dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské15047,47 %46,44 %  
Středoškolské s maturitou12639,87 %39,01 %  
Odborné s maturitou196,01 %5,88 %  
Výuční list154,75 %4,64 %  
Základní61,9 %1,86 %  

Graf

28. Ve kterém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha8627,22 %26,63 %  
Jihomoravský5617,72 %17,34 %  
Středočeský3812,03 %11,76 %  
Ústecký206,33 %6,19 %  
Zlínský206,33 %6,19 %  
Moravskoslezský196,01 %5,88 %  
Olomoucký144,43 %4,33 %  
Liberecký144,43 %4,33 %  
Vysočina134,11 %4,02 %  
Královehradecký113,48 %3,41 %  
Jihočeský103,16 %3,1 %  
Pardubický72,22 %2,17 %  
Plzeňský61,9 %1,86 %  
Karlovarský20,63 %0,62 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Jakým způsobem jste tuto oblast poznali?

  • odpověď Autem:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - čerpací stanice, odpočívadla či parkovací místa?
  • odpověď Na kole:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - odpočívadla, turistické ukazatele, informační centra nebo servisy či půjčovny??

17. Jaká cena vína je pro Vás optimální?

  • odpověď Ano, kupuji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 120Kč/75ml na otázku 18. Jsem schopen za víno utratit:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 90Kč/75ml na otázku 18. Jsem schopen za víno utratit:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více na otázku 18. Jsem schopen za víno utratit:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 170Kč/75ml na otázku 18. Jsem schopen za víno utratit:

21. Byl/a jste spokojen/a s celkovou nabídkou stravovacích zařízení?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - odpočívadla, turistické ukazatele, informační centra nebo servisy či půjčovny??

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšel/a jste někdy pojem Moravské vinařské stezky?

2. Cestujete raději:

3. Jakou délku pobytu preferujete?

4. Motivují Vás Moravské vinařské stezky k návštěvě Jižní Moravy?

6. Jakou marketingovou kampaní propagující Moravské vinařské stezky jste byli osloveni?

8. Kterou oblast Moravských vinařských stezek jste si projeli?

9. Kterou z uvedených Moravských vinařských stezek hodnotíte jako nejzajímavější?

10. Jakým způsobem jste tuto oblast poznali?

11. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - čerpací stanice, odpočívadla či parkovací místa?

13. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - odpočívadla, turistické ukazatele, informační centra nebo servisy či půjčovny??

14. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - odpočívadla, turistické ukazatele či informační centra?

15. Vyžadujete od provozovatelů sklípků řízenou degustaci?

16. Kolik sklípků jste navštívili při Vaší návštěvě Moravských vinařských stezek?

17. Jaká cena vína je pro Vás optimální?

18. Jsem schopen za víno utratit:

19. Myslíte si, že nabídka ubytování je vyhovující?

21. Byl/a jste spokojen/a s celkovou nabídkou stravovacích zařízení?

23. Kolik jste utratili za celý pobyt?

24. Domníváte se, že by se propagace na podporu Moravských vinařských stezek měla zlepšit?

25. Jste:

26. Váš věk:

27. Vaše dosažené vzdělání:

28. Ve kterém kraji žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšel/a jste někdy pojem Moravské vinařské stezky?

2. Cestujete raději:

3. Jakou délku pobytu preferujete?

4. Motivují Vás Moravské vinařské stezky k návštěvě Jižní Moravy?

6. Jakou marketingovou kampaní propagující Moravské vinařské stezky jste byli osloveni?

8. Kterou oblast Moravských vinařských stezek jste si projeli?

9. Kterou z uvedených Moravských vinařských stezek hodnotíte jako nejzajímavější?

10. Jakým způsobem jste tuto oblast poznali?

11. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - čerpací stanice, odpočívadla či parkovací místa?

13. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - odpočívadla, turistické ukazatele, informační centra nebo servisy či půjčovny??

14. Byl/a jste spokojen/a s dostupností služeb jako jsou - odpočívadla, turistické ukazatele či informační centra?

15. Vyžadujete od provozovatelů sklípků řízenou degustaci?

16. Kolik sklípků jste navštívili při Vaší návštěvě Moravských vinařských stezek?

17. Jaká cena vína je pro Vás optimální?

18. Jsem schopen za víno utratit:

19. Myslíte si, že nabídka ubytování je vyhovující?

21. Byl/a jste spokojen/a s celkovou nabídkou stravovacích zařízení?

23. Kolik jste utratili za celý pobyt?

24. Domníváte se, že by se propagace na podporu Moravských vinařských stezek měla zlepšit?

25. Jste:

26. Váš věk:

27. Vaše dosažené vzdělání:

28. Ve kterém kraji žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Křížová, I.Moravské vinařské stezky na trhu cestovního ruchu (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://34094.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.